Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

S52t62e76f61a69n 43S25u44r22o81v59j74a22k 8636882424772

Takze tramvaje nahradi auta a bude po hluku. Tedy jiz nebude hluk od tramvaji ale bude vetsi a trvaly hluk od aut. Pane Vachmajstr voni jsou hlava...

+45/0
doporučit
27.12.2016 17:40

P32e65t35r 25M55a94x32a 8376272647419

Gratulace úředníkům, zase posouvají laťku absurdity výše.

+44/0
doporučit
27.12.2016 17:36

R63o89s46ť56a 79J49a34n53č27a67r 4827279171506

Tak to dopadá, když v centru velkoměsta fanatici chtějí vyhláškou dosáhnout ticho jako na Šumavě.

+30/0
doporučit
27.12.2016 19:00

M79a12r37t35i90n 43K14o67u92š38a 6955234414

Chtěl bych se obrátit na novináře a poprosit, jestli by jednou nedodělali práci až do konce. Proč nevíme na čí zadání se tento idiotský předpis vytvořil, kdo je jeho autorem. Kdyby náhodou sebranka okolo této hrůzy chtěla kandidivat, aby se voliči mohli zařídit podle svého názoru.

+28/0
doporučit
27.12.2016 18:48

J96a66k54u33b 51S77t83a80n31ě44k 8130936724381

Chápu spravně, že nějaký velmi chytrý a vzdělaný člověk napsal vyhlášku, ve které tvrdí, že méně hlučná tramvaj je vlastně hygienicky horší než hlučnější autobus?

+28/0
doporučit
27.12.2016 17:54

J44i25ř20í 48S48o27u74č74e91k 5946127369309

Překvapuje mě, že se mluví o hygienicích, ale nepadlo jediné konkrétní jméno. Někdo musí být pod předpisy podepsaný; pracoviště, ze kterého vzešly, musí mít vedoucího pracovníka. Docela by mě zajímalo, zda daná osoba onen post zastává dlouhodobě, nebo je na něm krátce. Evidentně má tzv. mechanický mozek. Viz:

- jede to po kolejích, je to vlak

- hluk jde z budovy, jde o stacionární zdroj hluku

- limit hluku pro tramvaje je přísnější než pro autobusy, takže pokud se tramvaj nahradí starou vyběhanou karosou, která řve víc, bude limit splněn a obyvatelstvo ochráněno

- autobus produkující hluk i zplodiny je pro centrum města v kotlině vhodnější než tramvaj produkující pouze hluk

+27/0
doporučit
27.12.2016 18:38

V37l94a95d18i59s65l17a37v 86N71o43h40e48j33l 7698577678331

myslel sem, ze za doby hygienika Vita jsme dosli na same dno, ale koukam ze sem se seredne mylil Rv

+26/0
doporučit
27.12.2016 17:43

G40a27b15r68i52e82l 88H57o95r66t31e74n 9591319253574

Paní primátorka by možná měla v daném případě postupovat recipročně - navrhuji vyhození hygieniků ze všech budov, které patří Praze. A jako gesto dobré vůle by jim poté mohl Magistrát nabídnout příspěvek na pořízení stanu.

Ideálně cirkusového.:-P

+24/0
doporučit
27.12.2016 18:41

R56o84m35a36n 52K38ř64i10v57á52n75e18k 9981929140261

Já bych nechal Prahu prostě zavřenou pro všechny... i pro pěší - pro jistotu... ;-D;-D;-D

+22/0
doporučit
27.12.2016 17:54
Foto

L34u70k70á18š 25Z67á52v22o28d11s69k50ý 9151219221

Kocourkov hadr, každým dnem nabývám čím dál tím většího přesvědčení, že tato byrokratická velmoc, zvaná Česká Republika, do několika let zcela zablokuje vlastní fungování. Nic se nebude stavět, nic nebude jezdit, málo co bude fungovat, protože se neustále bude čekat na razítko úředníka, který musí čekat na razítko jiného úředníka, který své razítko, pod jeho razítko nemůže dát bez toho, aniž by měl jiné razítko, protože jinak ten úředník, kterýmu má dát razítko, nedá razítko tamtomu úředníkovi, což způsobí, že nakonec nedá nikdo radši žádné razítko. RvRv Razítko nadevše. Jsme Razítková velmoc. Asi si otevřu továrnu na razítka R^

+20/0
doporučit
27.12.2016 19:23

R22o25m90a76n 83N32o40v80a12k 6629141202106

Typický český kocourkov. Chtělo by dosadit normálně uvažující lidi na hygienu...

+21/−1
doporučit
27.12.2016 17:31

M17i80l58a12n 61V14o49l87e59k 5179423876419

Za komunistů prý národ degeneroval. To nevylučuji, ale to tempo jaké to nabralo teď, to nemá obdoby. Na jednu stranu jsou nové tramvaje 15T na přímém úseku tak tiché, že to prý ohrožuje chodce. Při průjezdu křižovatkami jsou zase hlučné, ale tak proč jich primátor Bém objednal nevypověditelně 250, když ještě neexistoval ani jeden prototyp, který by se ověřil v praxi? Odstraňujte příčiny, ne důsledky. Bydlím na frekventované ulici s tramvajemi, ale jestli mi opravdu vadí nějaký hluk, tak to jsou vytuněná auta a motorky. To kupodivu nikdo neřeší.

+16/0
doporučit
27.12.2016 19:18

M22a18r51t68i23n 94V45o39l63f 8911176263

Ono je prvního dubna?

+15/0
doporučit
27.12.2016 20:20

J30a93r93o89s68l55a20v 56B52e15n46d52a 3660886111713

Jen co se doresi tramvaj, tak se mi zdá, že by to chtělo poresit okurky. Viděl jsem zase prodávat v obchodech šíleně zahnuté. Kdo by to zral:)

+15/0
doporučit
27.12.2016 19:39

M33i61c18h58a88l 52H20a31u39f 4438489195731

Že by další produkt rudozelených myslitelů ? To jsem zvědav, jak si to spolu vyřídí se stranickými kolegy, co chtějí zakázat individuální dopravu v Praze a chtějí, aby všichni jezdili MHD. Možná by se měli, holky a kluci narudlí, trochu domluvit;-D

+13/0
doporučit
27.12.2016 18:06

E69v52a 87K50a85p41l20a55n97o90v60a 4313401885168

Zákon od této sorty hygieniků je absurdita. Takže tramvaje nahradí smrdící a v zácpách stojící autobusy. Hlavně ať zruší hromadu tramvajových linek!! A Ty člověče si kup kolo ( ať Ti je třeba 100 let) a hejbni kostrou!!!!!!. Pak taky můžeš chodit pěšky z jednoho konce Prahy na druhý. !!!!Vymyšleno přímo hlavou!! Památkáři chtějí hlučné kostky i tam, kde by asfalt byl tišší ( třeba pro auta a autobusy). A zase se mají páni úředníci o čem dohadovat a vykazovat jak moc pracují. Oni jezdí auty do práce a zatěžují životní prostředí. A to je OK. ? Šup s nimi do tramvají, které budou mít půlhodinové intervaly a pak možná dostanou rozum. Finále ? Odneste to ten, kdo musí jezdit MHD.

+13/0
doporučit
27.12.2016 18:03

H71e97l11e34n92a 73Č16í11ž83k58o36v77á 9821711602348

To je snad zlý sen. Když chci bydlet ve městě, nemůžu frflat na hlučení tramvají; není možné mít najednou příjemné stránky města i příjemné stránky venkova, člověk se prostě musí rozhodnout.

+12/0
doporučit
27.12.2016 20:04

J17a10n 82R82a62k 9577113794565

Výborný nápad. Zrušit noční tramvaje a nechat opilce odjet autama.

+11/0
doporučit
27.12.2016 18:49

J90i25ř34í 70K56o37c57u62r14e59k 6405414235258

Ech, a nechtěli by hygienici taky aby byl v tramvaji bezbariérový záchod? A taky na zastávkách?

+13/−1
doporučit
27.12.2016 17:32

J98a63n 51P13e91c59h 6637369836476

Jako takhle: vybrat letos nejabsurdnější zákon nebo vyhlášku bude opravdu fuška...

+10/0
doporučit
27.12.2016 18:50

D65a53n30a 57K16o53c23i96á31n77o12v58á 2803408379318

Kolik stála nesmyslná rekonstrukce Bělehradské, aby tam teď zrušili tramvaj? To je neuvěřitelné!!!!

+14/−2
doporučit
27.12.2016 18:13

R77i24c78h21a29r92d 92K84r82á28l 4208537180303

Názorná ukázka, jak si v praxi představujeme soustředění na MHD. Nejenže je centrum přecpané autobusy, které ho systematicky zamořují, ještě se postaráme o to, aby byla místa, kam jezdí tramvaje, hůře dostupná. Táži se, kde jsou ony koše, kam se ve středověku dávali podvodní kupčíci? Pro politiky by našly velmi široké uplatnění.

+9/0
doporučit
27.12.2016 21:03

T92o64m41á86š 14Z12a16p10i56o59r 1465433200455

Depo stojí 20 let. Staví se na 50 let. Přijde šikula s razítkem a Depo se zbourá. Místo Depa budou byty. Bych se na ně vyprdnul, zrušil bych tam dopravu když si jí neváží. Dokud to budeme všichni ostatní platit, budou tihle lidi furt. Pokud vznikne petice proti výjimce, ať chodí místní pěšky, nebo lítají na čápech + veškeré investice do dané čtvrti přesunout kamkoliv jinam. Absurdistán.

+9/0
doporučit
27.12.2016 19:35
Foto

L23u50d81ě20k 75F70u80x49a 9566710274717

Na tamvaj se dá zvyknout. Jistě mnohem lépe než na automobily. To je moje zkušenost, bydlím vedle trati a státní silnice.

A jestli někdo nechce v Praze tramvaje, ať se vrátí ke kravám do bukolické krajiny.

+9/0
doporučit
27.12.2016 18:54

P59e45t73r 86H42a68h87n 1103849476278

Zase jedna debilita! Ano, nahradíme tramvaje autobusy, sice smrdí, ale nejsou tolik hlučné! Kam se poděl rozum???

+8/0
doporučit
27.12.2016 20:20







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.