Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

S33t20e43f64a30n 64S14u35r68o21v30j44a19k 8776162704462

Takze tramvaje nahradi auta a bude po hluku. Tedy jiz nebude hluk od tramvaji ale bude vetsi a trvaly hluk od aut. Pane Vachmajstr voni jsou hlava...

+45/0
doporučit
27.12.2016 17:40

P32e46t54r 41M44a59x30a 8316892727219

Gratulace úředníkům, zase posouvají laťku absurdity výše.

+44/0
doporučit
27.12.2016 17:36

R62o59s26ť49a 94J50a42n16č79a81r 4937569171166

Tak to dopadá, když v centru velkoměsta fanatici chtějí vyhláškou dosáhnout ticho jako na Šumavě.

+30/0
doporučit
27.12.2016 19:00

M59a82r98t82i97n 78K40o73u93š35a 6865664344

Chtěl bych se obrátit na novináře a poprosit, jestli by jednou nedodělali práci až do konce. Proč nevíme na čí zadání se tento idiotský předpis vytvořil, kdo je jeho autorem. Kdyby náhodou sebranka okolo této hrůzy chtěla kandidivat, aby se voliči mohli zařídit podle svého názoru.

+28/0
doporučit
27.12.2016 18:48

J77a78k98u14b 98S42t23a61n56ě58k 8700276684821

Chápu spravně, že nějaký velmi chytrý a vzdělaný člověk napsal vyhlášku, ve které tvrdí, že méně hlučná tramvaj je vlastně hygienicky horší než hlučnější autobus?

+28/0
doporučit
27.12.2016 17:54

J64i37ř39í 51S63o59u84č36e52k 5696487909889

Překvapuje mě, že se mluví o hygienicích, ale nepadlo jediné konkrétní jméno. Někdo musí být pod předpisy podepsaný; pracoviště, ze kterého vzešly, musí mít vedoucího pracovníka. Docela by mě zajímalo, zda daná osoba onen post zastává dlouhodobě, nebo je na něm krátce. Evidentně má tzv. mechanický mozek. Viz:

- jede to po kolejích, je to vlak

- hluk jde z budovy, jde o stacionární zdroj hluku

- limit hluku pro tramvaje je přísnější než pro autobusy, takže pokud se tramvaj nahradí starou vyběhanou karosou, která řve víc, bude limit splněn a obyvatelstvo ochráněno

- autobus produkující hluk i zplodiny je pro centrum města v kotlině vhodnější než tramvaj produkující pouze hluk

+27/0
doporučit
27.12.2016 18:38

V23l82a29d52i55s68l63a75v 81N11o13h94e51j18l 7728457308521

myslel sem, ze za doby hygienika Vita jsme dosli na same dno, ale koukam ze sem se seredne mylil Rv

+26/0
doporučit
27.12.2016 17:43

G33a36b60r70i89e38l 96H56o25r70t28e93n 9711619383934

Paní primátorka by možná měla v daném případě postupovat recipročně - navrhuji vyhození hygieniků ze všech budov, které patří Praze. A jako gesto dobré vůle by jim poté mohl Magistrát nabídnout příspěvek na pořízení stanu.

Ideálně cirkusového.:-P

+24/0
doporučit
27.12.2016 18:41

R32o72m43a74n 51K74ř23i24v11á61n57e49k 9601639420281

Já bych nechal Prahu prostě zavřenou pro všechny... i pro pěší - pro jistotu... ;-D;-D;-D

+22/0
doporučit
27.12.2016 17:54
Foto

L78u34k27á48š 64Z85á32v57o61d27s70k16ý 9591219821

Kocourkov hadr, každým dnem nabývám čím dál tím většího přesvědčení, že tato byrokratická velmoc, zvaná Česká Republika, do několika let zcela zablokuje vlastní fungování. Nic se nebude stavět, nic nebude jezdit, málo co bude fungovat, protože se neustále bude čekat na razítko úředníka, který musí čekat na razítko jiného úředníka, který své razítko, pod jeho razítko nemůže dát bez toho, aniž by měl jiné razítko, protože jinak ten úředník, kterýmu má dát razítko, nedá razítko tamtomu úředníkovi, což způsobí, že nakonec nedá nikdo radši žádné razítko. RvRv Razítko nadevše. Jsme Razítková velmoc. Asi si otevřu továrnu na razítka R^

+20/0
doporučit
27.12.2016 19:23

R19o32m89a78n 78N23o57v18a58k 6849851572756

Typický český kocourkov. Chtělo by dosadit normálně uvažující lidi na hygienu...

+21/−1
doporučit
27.12.2016 17:31

M36i45l98a75n 19V63o60l53e81k 5149753836179

Za komunistů prý národ degeneroval. To nevylučuji, ale to tempo jaké to nabralo teď, to nemá obdoby. Na jednu stranu jsou nové tramvaje 15T na přímém úseku tak tiché, že to prý ohrožuje chodce. Při průjezdu křižovatkami jsou zase hlučné, ale tak proč jich primátor Bém objednal nevypověditelně 250, když ještě neexistoval ani jeden prototyp, který by se ověřil v praxi? Odstraňujte příčiny, ne důsledky. Bydlím na frekventované ulici s tramvajemi, ale jestli mi opravdu vadí nějaký hluk, tak to jsou vytuněná auta a motorky. To kupodivu nikdo neřeší.

+16/0
doporučit
27.12.2016 19:18

M56a52r92t22i94n 53V94o12l46f 8651516413

Ono je prvního dubna?

+15/0
doporučit
27.12.2016 20:20

J52a48r10o20s69l39a16v 10B45e98n85d90a 3350176831113

Jen co se doresi tramvaj, tak se mi zdá, že by to chtělo poresit okurky. Viděl jsem zase prodávat v obchodech šíleně zahnuté. Kdo by to zral:)

+15/0
doporučit
27.12.2016 19:39

M28i57c78h17a74l 13H38a49u61f 4158919725611

Že by další produkt rudozelených myslitelů ? To jsem zvědav, jak si to spolu vyřídí se stranickými kolegy, co chtějí zakázat individuální dopravu v Praze a chtějí, aby všichni jezdili MHD. Možná by se měli, holky a kluci narudlí, trochu domluvit;-D

+13/0
doporučit
27.12.2016 18:06

E32v40a 43K62a19p67l32a18n14o81v92a 4153541105558

Zákon od této sorty hygieniků je absurdita. Takže tramvaje nahradí smrdící a v zácpách stojící autobusy. Hlavně ať zruší hromadu tramvajových linek!! A Ty člověče si kup kolo ( ať Ti je třeba 100 let) a hejbni kostrou!!!!!!. Pak taky můžeš chodit pěšky z jednoho konce Prahy na druhý. !!!!Vymyšleno přímo hlavou!! Památkáři chtějí hlučné kostky i tam, kde by asfalt byl tišší ( třeba pro auta a autobusy). A zase se mají páni úředníci o čem dohadovat a vykazovat jak moc pracují. Oni jezdí auty do práce a zatěžují životní prostředí. A to je OK. ? Šup s nimi do tramvají, které budou mít půlhodinové intervaly a pak možná dostanou rozum. Finále ? Odneste to ten, kdo musí jezdit MHD.

+13/0
doporučit
27.12.2016 18:03

H17e92l36e14n27a 87Č27í44ž47k93o61v44á 9731961802298

To je snad zlý sen. Když chci bydlet ve městě, nemůžu frflat na hlučení tramvají; není možné mít najednou příjemné stránky města i příjemné stránky venkova, člověk se prostě musí rozhodnout.

+12/0
doporučit
27.12.2016 20:04

J76a11n 18R71a47k 9637593904545

Výborný nápad. Zrušit noční tramvaje a nechat opilce odjet autama.

+11/0
doporučit
27.12.2016 18:49

J74i43ř95í 48K74o34c80u96r83e49k 6155974975468

Ech, a nechtěli by hygienici taky aby byl v tramvaji bezbariérový záchod? A taky na zastávkách?

+13/−1
doporučit
27.12.2016 17:32

J56a14n 52P25e27c71h 6727699726396

Jako takhle: vybrat letos nejabsurdnější zákon nebo vyhlášku bude opravdu fuška...

+10/0
doporučit
27.12.2016 18:50

D84a21n84a 76K98o47c44i55á72n54o36v43á 2523108509548

Kolik stála nesmyslná rekonstrukce Bělehradské, aby tam teď zrušili tramvaj? To je neuvěřitelné!!!!

+14/−2
doporučit
27.12.2016 18:13

R86i20c92h98a96r79d 71K12r19á35l 4898597160753

Názorná ukázka, jak si v praxi představujeme soustředění na MHD. Nejenže je centrum přecpané autobusy, které ho systematicky zamořují, ještě se postaráme o to, aby byla místa, kam jezdí tramvaje, hůře dostupná. Táži se, kde jsou ony koše, kam se ve středověku dávali podvodní kupčíci? Pro politiky by našly velmi široké uplatnění.

+9/0
doporučit
27.12.2016 21:03

T36o13m69á35š 75Z44a49p68i21o16r 1495673630515

Depo stojí 20 let. Staví se na 50 let. Přijde šikula s razítkem a Depo se zbourá. Místo Depa budou byty. Bych se na ně vyprdnul, zrušil bych tam dopravu když si jí neváží. Dokud to budeme všichni ostatní platit, budou tihle lidi furt. Pokud vznikne petice proti výjimce, ať chodí místní pěšky, nebo lítají na čápech + veškeré investice do dané čtvrti přesunout kamkoliv jinam. Absurdistán.

+9/0
doporučit
27.12.2016 19:35
Foto

L73u12d77ě19k 72F26u30x28a 9826620464847

Na tamvaj se dá zvyknout. Jistě mnohem lépe než na automobily. To je moje zkušenost, bydlím vedle trati a státní silnice.

A jestli někdo nechce v Praze tramvaje, ať se vrátí ke kravám do bukolické krajiny.

+9/0
doporučit
27.12.2016 18:54

P24e15t15r 95H37a19h65n 1233489596168

Zase jedna debilita! Ano, nahradíme tramvaje autobusy, sice smrdí, ale nejsou tolik hlučné! Kam se poděl rozum???

+8/0
doporučit
27.12.2016 20:20





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.