- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jízdu za socíku autobusem Škoda 706 RTO jsem si užíval. Už tehdy to byl veterán a jeli jsme v něm se sportovním oddílem 200 km daleko. Bez problému nás dovezl tam i zpět. Jo, kde jsou ty časy, kdy Poláci kupovali licenci na tenhle autobus od nás. Dnes kupujeme autobusy od Poláků zn. Solaris.
Jižní Morava to má dlouho, třeba z Vratěnína do Březové nad Svitavou to je MHD 175 km :-), to je opravdu integrovaný dopravní systém
Pod pojmem „plná integrace“ si představuji, že mi v železniční pokladně prodají integrovaný lístek (tarif MHD), pokud to bude výhodnější. Takto to funguje v jiných zemích. U nás se ale dělá všechno jen na půl.
Některé jiné IDS v ČR, kde to funguje, jsou z Vašeho pohledu v jiných zemích?
Až na to, že současně zrušili několik autobusových linek, kterými mj. jezdily děti do školy mezi vesnicemi, takže teď buď budou muset vstávat dřív a před školou čumákovat už od 7:15, nebo je budou muset rodiče vozit.
Snad se podaří podle potřeby autobusy nebo začátek vyučování doladit ... chce to ozývat se, domlouvat se ....
Tak to bych si nechal líbit, jako malý kluk jsem byl vždy nadšenej jízdou autobusem.
Když nasadili ŠD, tak tam jsem se občas málem poblinkal.
Ten autobus je dnes nádherný.
Ale jako kluk si pamatuji, jak mi v něm bylo vždy blbě.
Kravál z motoru a smrad z nafty. K tomu tenkrát byly autobusy šíleně špinaví, zaprášený hlavně z venku.
A díky silnicím to v něm i hrozně houpalo a drnčelo.
Nostalgie to ale rozhodně je.
Další specialitou bylo to, že my normálně rostlí (190+) jsme mohli buď sedět, nebo stát pod těmi plexisklovými dekly ve střeše.
Tyče na držení byly ve výšce pod nos a strop kousek na očima.