Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Při nehodě tří aut na dálnici D10 záchranáři oživovali batole

Dálnici D10 ve směru na Turnov blokovala ve středu vážná nehoda tří osobních aut. Při srážce utrpěli zranění čtyři lidé včetně malého dítěte.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

D52a59n 45Č71e90r93n20o83h46o85r34s74k69ý 1552478779627

Je docela sranda si číst kktiny, které jste všichni v této diskusi namleli. Hlavně aby řeč nestála a každej se ukázal jako ten nejchytřejší. ;-O

Dnes obviněn a vzat do vazby řidič BMW, vybržďovač.

0/0
23.1.2017 14:38

V79á16c43l15a67v 84Š25u35b79r57t 9247893388557

Řeší se tady taky rychlost jízdy po dálnici. Co je nebezpečnější, jestli jezdit rychle, nebo pomalu. Nejnebezpečnější je jezdil jako vůl, tedy buď pomalu v levém pruhu, nebo rychle v pravém. Pokud někdo jede v levém nižší než povolenou rychlostí, omezuje plynulost a bezpečnost provozu, totéž ale platí, když mě někdo na tříproudé dálnici podjíždí zprava vyšší než povolenou rychlostí. Obojí se v Česku děje zcela běžně a obojí by mělo být pokutováno. Další rozšířený nešvar je nepoužívání blinkru.

0/0
29.12.2016 14:25

J96a91n 64J23o86r14d22a65n 5181487929

Nechápu jak se někdo může takto srazit na dálnici!!

0/−1
29.12.2016 9:50

K58a27r69e87l 44F44i58l33i61p 3528445170570

Mne osobně by zajímalo kde bylo to batole usazené a v jakém typu sedačky - vája. Používíme cybex a malého jsme měli vždy vzadu na prostředku kde to je "nejbezpečnější".

0/−1
29.12.2016 6:55

J84a74n 29J46o21r45d95a93n 5181407369

Vzadu uprostred??? No nevim, az ti jednou celá sedačka vyletí předním oknem ven...

Daleko nejbezpecnejsi to je za sedadlem spolujezdce.

+3/0
29.12.2016 9:50

K81a15r41e59l 73F50i24l97i94p 3218185670550

Proč by měla vyletět i prostředek zadní sedačky "trpí" isofixem a z pohledu bočních a čelních nárazů je to nejbezpečnější místo.

0/0
30.12.2016 0:09

P46e44t23r 64M65i76c13h61a84l 2160384221832

Audi i BMW jsou o třídu vyšší auta. A Oktávka se dostala mezi ně. I tak je ale nějak moc pomuchlaná. Moc bych za to nedal, že byla možná už po jedné nehodě posvařovaná a deformační prvky byly narušené. A majitel to ani nemusel vědět.

+1/0
28.12.2016 21:12

T75o53m71á52š 98D49o86m42i16n39i12k 7975595204375

S nárazem zezadu se karoserie vyrovnává nejhůře, o deformačních prvcích vzadu nemůže být moc řeč. EuroNCAP ani většina obdobných organizací jej netestují, a tak automobilky dávají přednost nízké ceně a hmotnosti před vysokopevnostními materiály. Většina moderních aut by nedopadla dobře.

0/0
28.12.2016 23:48

B46l22a46ž75e16j 73M98o76t32y40č37k41a 8367737955970

ta škodovka má předek rozsekanej asi o svodidla (podle srolovane kapoty). A rošmelcovaný zadek od nějaké pevné překážky, tohle by ta audina nikdy neudělala.;-)

0/−2
28.12.2016 19:51

R12o47m88a74n 70H35a51n22u68s 8805227409144

Tak ten zadek jestli jste si nevšiml je od stromu ;-D má tam ještě zelenou kuru.

0/−2
28.12.2016 18:12

P21a65v16e65l 75N25o72v69á62k 2165197752762

A ty máš asi zelený zákal...

0/0
28.12.2016 19:17

P49a21v70e18l 59N67o19v40á10k 2605697452662

prohnutí prostředku je "vinou" tažného zařízení, kdy jeho "vyčnívající" část je po deformaci zadní části v rovině se zbytkem zadní deformované části vozidla...

0/0
28.12.2016 19:19

R20o69m33a17n 35H61a68n71u21s 8735317759604

Tak rovina vypadá jinak, ale i kdyby se třeba plasty pak vrátily dál naž je tažný, asi by ta Audina to tažný musela mít zaražený v předku a to dost značně, že by byl chladič tvrdší než tažný jsem ještě neslyšel.

0/−1
28.12.2016 19:36

P58a33v37e49l 40N78o97v92á85k 2395507592302

Ty jsi toho ještě neviděl a neslyšel, bys koukal a čučel...

0/0
28.12.2016 19:39

R53o30m72a21n 15H45a29n18u14s 8135457559804

Ten třetí viníkem rozhodně není. Protože jestli do Škodovky narazil tak až potom co vyletělo z příkopu zpět na silnici. Ten zadek je od stromu.!!!

0/−1
28.12.2016 18:09

P57a17v14e38l 47N49o41v98á19k 2855127592292

Ty si slepej a nebo jen hloupej?

0/0
28.12.2016 19:16

R89o46m72a34n 39H82a56n14u17s 8475977109684

LIBÍ SE MI, ŽE DLE VĚTŠINY DISKUTUJÍCÍCH JE NA VINĚ AUDI ;-D

Osobně si myslím, že Octavia škrtla o BMW dostala smyk vlétla mimo silnici zadní částí narazila do stromu, (prostředen je promáčklý víc než kraje a má zelenou kůru na nárazníku) strom se asi zlomil nebo ohnul, protože střecha od něj není promáčklá. Vylétla zpět na silnici možná i do svodidel a až pak do ní narazilo AUDI, které se ještě snažilo vyhnout proto je až u středových svodidel. Možná se trefili čumákama tam by deformace odpovídaly mnohem víc. Kdyby byly záběry ze shora nebo z větší dálky bylo by to jasnější.

0/−3
28.12.2016 18:05

P84a55v51e53l 30B91e92r59a31n 9905887560

Jel jsem tam, a pokud ten strom neuměl odlevitovat na silnici a zase zpátky, tak se ta Octavia se stromem potkat nemohla...;-)

+2/0
28.12.2016 18:32

R91o10m28a31n 44H44a70n60u84s 8555817449794

Tak ta AUDI by musela mít vpředu špičatý pluh, aby takhle promáčkla zadek a posunula zadní kola až do zadních dveří. A samotný se jí jen pocuchal předek. Pokud by ta Octava jela jenom 100km/h tak by AUDI muselo jet asi 300km/h.

0/−2
28.12.2016 18:45

P72a62v97e75l 50N68o15v38á77k 2645847562642

že by tím, že vzadu uprostřed auta je jen nápravnice a na krajích je její uchycení, je tam podběh, kolo, takže kam se to asi tak mohlo pohnout? Že by doprostřed nejméně pevné části???

0/0
28.12.2016 19:13

R64o20m65a68n 68H55a82n76u46s 8815377829714

AUDI má lehce promáčklý chladič a Octava od toho nárazník, blatník, zadní dveře a kola na zadních sedačkách. ;-D;-D;-D

0/−2
28.12.2016 19:32

P13a37v48e83l 39N73o16v72á56k 2395937832792

Audi ho nabrala o trochu více levou přední částí a koukni na kapotu, ta je totálně zmuchlaná. Je vidět, že jsi nikdy neviděl na vlastní oči dopravní nehodu a nevíš, co jim předcházelo a jak se co deformuje dle nárazu, síly apod.

0/0
28.12.2016 19:35

R32o82m28a23n 45H42a74n78u78s 8595937259854

Tak to by tu Audinu odhodilo nebo roztočilo a nezůstala by takhle stát

0/−2
28.12.2016 19:51

S36t60a12n 35N79o70v92á77k 5657775885934

Oktávka stojí na 50.3150247N, 14.8638108E a okolo je plot. Pokud by šla "na strom" a zpět, to pletivo by muselo být rozpárané.

Bylo?

0/0
29.12.2016 9:13

P35a21v49e91l 18N80o70v84á87k 2335107572332

Aha, vlétla do stromu, a kterého, když z fotek i videa je vidět, že plot na pravé straně ve směru jízdy je nepoškozený? Asi ho přelétli? :-D

0/0
28.12.2016 19:10

R46o94m17a92n 34H77a54n67u52s 8465547699304

Aha Vy vidíte i skrz policejní auto, za kterým může být klidně 20m plotu pryč. A proč má na tom zadním nárazníku zelenou barvu buď strom nebo sloupek Audina je stříbrná

0/−2
28.12.2016 19:18

P58a33v89e12l 66N15o39v28á19k 2315347862702

Kde tam vidíš co zeleného od stromu bo čeho? To zelené je buď něco z kufru a nebo zelený zadní nosník nárazníku nebo tak něco a ne od stromu...

+1/0
28.12.2016 19:21

P77a32v40e96l 13N60o54v12á42k 2745847832412

To zelené je od nějaké tekutiny, je tam i kousek střepu na fotce 3 a je tam i trocha zelené kapaliny na silnici... Ty strome...

0/0
28.12.2016 19:22

K10a43r36e81l 73F93i31l86i31p 3478935850660

Mohl bych každý den dát na youtube několik videozáznamů počítám na průměr 5-10 z kamer v našich autech co dokáží řidiči Audin. Bohužel 1 ze 100 majitelů této značky se chová normálně. Ostatní jak říkám. Minulý týden úterý, středa cesta Pha - Ova jsem cestou napočítal 6 řidičů Audi co neměli problém předjíždět na dvojité plné a v křižovatce, vybrždovat a v závěru se mne nalepit na zadek auta s odstupem 1 metru na tříproudé dálnici. Jinak v městském provozu mají řídiči těchto aut nejčastěji tendence jezdit na červenou, předjíždět kde se nemá a hlavně rvát se před vás do mezery kterou máte na brždění. S většinou lidí kteří mají větší nájezd km se shodnu na tom, že toto auto je diagnóza.

+1/0
29.12.2016 6:38

J93i28ř14í 36J72i82r16č62í98k 3328371552432

Deformace octavie je zcela v pořádku. Deformační zóny jsou vpředu, ne vzadu. Výrobci nebudou zvyšovat bezpečnost nad rámec svých povinností. Myslím tím tedy např. euroncap, kde je důležité obstát v jasně definovaných testech. Jeden z mála, kdo se s tím snaží něco dělat, je Adac. Ukazuje jasně, kde jsou slabiny. A je jich dost. A než se začne testovat i náraz zezadu, uplyne ještě hodně vody..

+3/0
28.12.2016 17:28

S93t25a28n 26N58o15v27á35k 5157955915364

Podle malého pravého zrcátka je to Oktávka vyrobená do roku 2000, takže deformační zóny byly poplatné své době. 16 let staré auto nemůže v tomhle soupeřit s novými.

0/0
28.12.2016 18:03

K57a40r65e82l 56F84i45l20i45p 3668355960150

Jel jste v III oktávce a v I oktávce? Já ano a můžu Vám sdělit, že lehkost konstrukce v kombinaci s rychlostí 130 km u mne v III oktávce vyvolávala dost nepěkné pocity. Ono jak je to s bezepčností stačí jednoduchá věc. Já když vystupuji tak se rukou chytám za rám okna u dveří. Za všimnutí stojí jedna věc u I oktávky nedám prsty tak abych je na skle viděl všechny pokud mám konec palce uvnitř na okně. Prostě prsty rukou neobejmete sloupek okna / dveří. U III oktávky jej obejmete hravě. A prstů vidíte více než chcete. Pak stačí jít do techničáku a kouknout na váhu. Kam se podělo těch X desítek kilo zmizelých z III řady oproti té I? Snížila se tlouštka plechů, výztuže, váha motoru a co šlo se nahradilo místo plechu a železa hliníkem nebo kompozity. Ubyla i váha motoru a ejhle jezdíme o 1-3 litry méně ovšem za cenu menší bezepčnosti auta. Připomělo mne to jednu nehodu při záplavách v Praze na Botiči. Uzavřená silnice na Košík nevím co mne to napadlo vycouvat místo se otočit. Oktávka I nabouraný nárazník zadní formou praskliny o délce 5 cm. Oktávka III zrušený předek stylem, že jsem nechápal z čeho se to dělá. Světlo pryč, blatník pryč, nárazník pryč na výměnu. Rychlos couvání max 5-10 km.

0/0
29.12.2016 6:47

S12t12a77n 77N10o20v98á36k 5397105155674

To jste mne sice potěšil, protože já sám mám "jedničku" z roku 2000. :-)

Ale v tom případě si nedokážu vysvětlit od čeho je tak "zbouraná" oproti ostatním zúčastněným.

+1/0
29.12.2016 9:19

K15a88r88e68l 41F87i32l22i10p 3258525490790

Podle tvaru zadní části bych si to typl na svodidla. Příčina smyk a hodiny. Na videu je tam vidět u policejních aut stopa k svodidlům. Bohužel video není 360°takže taky nemusím mít pravdu. Občas bych ocenil pokud by se pak doplnila zpětná vzaba jak nehoda vznikla bylo by to minimálně pro vlastní potřebu dost poučené.

0/0
30.12.2016 0:14

J51a47n 90H44á96j36e89k 2306206553125

Bohužel, nemáte pravdu. Pokud by jste srovnával tloušťku sloupků vozů, vyrobených ve stejném roce, budiž. Ale Oiii má použité jiné materiály, než Oi. Ano, je snaha odlehčit vůz, ale ne za cenu snížení bezpečnosti. Naopak, tuhost karoserie je někde jinde.

16 let je ve vývoji znát.

Osobně si myslím, že kdyby misto Oi z roku 2000, tam byla Fabka z roku 2015, je hodně věcí jinak.

+1/0
29.12.2016 16:00

K48a56r14e84l 92F10i27l39i60p 3248505950560

Přestože fyzika není a nebyla nikdy mým oblíbeným předmětem na škole tak jisté zákonitosti si pamatuji. První a základní fyzika a její zákonitosti platí. Pokud mám jedoucí vozidlo určitou rychlostí o určité váze tak při nárazu musím energii tohoto nárazu někde zmařit, aby energie z nárazu byla co nejdříve pryč na to u aut slouží deformační zony. Ty jsou konstruovány na určitou váhu rychlost a nějaké základní podmínky. Vše co je mimo tyto podmínky je problém. Tím chci říct, že ač tu dohonestuji III Oktávku tak mne tyto fotografie dost překvapili, protože doposud jsem žil v omylu, že pro nižší rychlosti je Oktávka celkem bezpečným autem. Samozřejmě chápu, že pokud chci bezpečí na 99% tak si holt musím koupit třebas OT nebo tank. Každopádně pokud sedám do auta je určitě dobré vědět o svém autě víc než jen kde je zapalování a kde se řadí a leje benzín. Znát vlastnosti svého auta je také dobře.

K těm sloupkům pokud je zmenším tak prostě mám méně plochy na zmaření jakékoliv energie která se do těchto sloupků zmařit má a to mne při jakémkoliv nárazu prostě chybět bude. spoléhat na to, že pokud by tam byla Fabia z roku 2015 dopadlo by to jinak si nemyslím. Ze zkušenosti bych řekl, že právě spíše hůř.

0/0
30.12.2016 0:26

J51a14n 77H13á84j15e85k 2596386963575

Jenže sloupky neslouží k deformační zóně, jejich úkol je přesně opačný. Kabina se nesmí zmačkat. Navštivte muzeum Škody, mají tam auto v řezu, s barevně vyznačenými součástkami - deformační a pevnostní.

A právě A skoupek musí být pevnostní a co nejtenčí, aby neomezoval výhled. Tj. oproti Oi větší pevnost a tenčí.

0/0
30.12.2016 8:50

R72o17m90a41n 72H24a47n93u42s 8855297839834

Nevím kdo testuje auta na srážku se stromem, na zadním nárazníku má zelenou kůru.

0/−1
28.12.2016 18:16

P47a29v98e96l 22N88o64v10á51k 2445927922582

Tady je zase odborníků :-D včele s p. Báčou :-D

+4/−1
28.12.2016 16:56

P85a45v15e68l 52N20o58v55á21k 2845187852652

Prej Fabie :-D

Táhnoucí se Báča za každým kloboučníkem :-D

Škodovka je jako Dacia :-D

"Nesmysl. Nehody mivaji tragicky nasledky diky tomu, ze tady ma ridicak kazdej vyjukanej tocvolant pan Báča." :-D

+3/−1
28.12.2016 17:03

P45e76t56r 62M70i31c30h93a65l 2640164881462

Báča není žádný točvolant. ... Playstation volant nemá. ;-)

+1/−1
28.12.2016 21:24

P48e42t57r 31B72á97č48a 8245386115885

Tak někdo být odborník musí v té záplavě svatecních řidičů. :-P

0/−2
28.12.2016 17:58

K72r42y19š34t37o35f 43M89a21l55i53n86k53a 3877723701713

Audi ? ..... tak to je jasné, kdo to do koho napral

+1/−3
28.12.2016 16:29

P63e30t79r 97B79á15č70a 8265976895225

Neskutečně kolik se vyroji mindracku když vidí bmw nebo audi;-D a úplně nejlepší , že za to určitě může ta škodovka ;-D

0/−5
28.12.2016 16:34

R20o46m51a17n 75H66a89n37u22s 8955667399314

Akorát ta Octavia vylétla z lesa má tam ještě kůru. A audi je těsně u levého svodidla takže se vyhýbal co mohl.

0/−1
28.12.2016 18:14

P25a77v90e94l 55N13o43v98á36k 2755597172302

Ty jsi jasnej...

0/0
28.12.2016 19:15
Foto

J89a92r36o47m18i38l 45G30i78l73l14á46r 9215851975459

Policajti mají snadné vyšetřování. Stačí si přečíst diskusi a "znalci už to vyřešili za ně. A od stolu.;-D

+2/−2
28.12.2016 16:18

P58e75t96r 89S58t82e12j24s75k70a94l 3569238824706

Klasika, Audina v levem, tempomat na 150ti. Jedine stesti, ze Octavia byla combi a kufr ztlumil naraz. Byt to nejaky hatchback, tak se zastavi az u ridice.

+3/−1
28.12.2016 15:59

P90e98t54r 76B96á11č74a 8865386935105

pry klasika ;-D

0/−5
28.12.2016 16:04

J45i13ř85í 57E43r26b44e62n 1773104626267

Být to hatchback s lehkým zadkem, tak ho to zvedne a audina se zastaví až o nápravu, ne o zadní sedačky...

0/0
28.12.2016 19:12







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.