Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

J23i41n24d49r69a 22J84a25n55o94u37š97e68k 3944390756734

Tohe jako rodič nechcete nikdy zažít. Prostě naprostá hrůza. Snad to batolátko přežije a prožije plnohodnotný život...

+28/0
doporučit
28.12.2016 12:14

F65i52l30i42p 41N75e12s78p11o67r 6647737408722

Cim jsem starsi, tim jezdim pomaleji. Vsima si toho u sebe taky nekdo?

+13/0
doporučit
28.12.2016 15:02

P72a60v76e26l 48B93e60r57a97n 9405207360

Jj, evidentně to nejvíc odnesl ten prostřední... Podle toho, jak málo to odneslo první auto, bude vinílem nehody zřejmě ten třetí a ostatní už fungovali jako kulečníkové koule...:-/

Magor v zádech, to je na silnici půl neštěstí...:-/

+10/0
doporučit
28.12.2016 12:29

R58o47m52a30n 89P46o77l48á54č41e92k 5896819655

Kolik ten ***** v Audině jel????:-P

+11/−3
doporučit
28.12.2016 12:23
Foto

B21r70o67n53i30s51l25a31v 63G47a91b78r90y81š 2232189541

Chudák malé dítě. Ono opatrnosti nikdy nezbývá a za volantem dnes už může sedět prakticky kdokoliv.

Autem moc nejezdím, ale na svátky jsem si auto půjčil, abych se dostal za rodinou. Naštěstí nebyl takový provoz, při kterém by mě mohl někdo ohrozit. Zato jsem po cestě potkal dvě nehody. U první z nich se řidič vysypal na střechu a druhou jsem naštěstí neviděl. Prostě nemehla, která nevědí, co se životem.

Není to ani tak o autě, ale o tom, co sedí mezi volantem a sedadlem.

+5/0
doporučit
28.12.2016 14:41

P88a31v14e26l 63N35o79v77á27k 2955907282402

Tady je zase odborníků :-D včele s p. Báčou :-D

+4/−1
doporučit
28.12.2016 16:56

J66i85ř43í 81J81i89r88č53í20k 3688201362822

Deformace octavie je zcela v pořádku. Deformační zóny jsou vpředu, ne vzadu. Výrobci nebudou zvyšovat bezpečnost nad rámec svých povinností. Myslím tím tedy např. euroncap, kde je důležité obstát v jasně definovaných testech. Jeden z mála, kdo se s tím snaží něco dělat, je Adac. Ukazuje jasně, kde jsou slabiny. A je jich dost. A než se začne testovat i náraz zezadu, uplyne ještě hodně vody..

+3/0
doporučit
28.12.2016 17:28

M15i38c20h55a94l 35S45e86m14r68á76d 3482566447879

Mám teorii jak k nehodě došlo... Po dálnici se ploužilo (nyní téměř nepoškozené) auto, za ním jel řidič, který ho pomalu dojížděl (a který bude pravděpodobně viníkem nehody a bohužel také bylo v autě to dítě), v rychlém pruhu jela Audina - je irelevantní jak rychle...

Řidič nyní zdemolovaného auta netuší k čemu má na autě zrcátka a vjel prostě těsně před Audinu... Výsledek vidíme na videu...

99% nehod na dálnici není vůbec o dodržování rychlostí, ale o otupělosti řidičů a hloupých chybách při předjíždění...

+6/−5
doporučit
28.12.2016 13:19

P75e12t55r 34S13t33e79j16s44k18a10l 3339288114776

Klasika, Audina v levem, tempomat na 150ti. Jedine stesti, ze Octavia byla combi a kufr ztlumil naraz. Byt to nejaky hatchback, tak se zastavi az u ridice.

+3/−1
doporučit
28.12.2016 15:59

J62a93r88o80m29í51r 66O70b10š65i81l 3536621261661

mne by zajímalo, kolik jela ta audina

+2/0
doporučit
28.12.2016 15:51
Foto

J43a34r54o11m76i18l 22G85i33l59l35á32r 9745471945129

Policajti mají snadné vyšetřování. Stačí si přečíst diskusi a "znalci už to vyřešili za ně. A od stolu.;-D

+2/−2
doporučit
28.12.2016 16:18

P27e85t35r 15Š82i58m75e24k 2459187406548

Auto bez řidiče a bude klid

+2/−4
doporučit
28.12.2016 14:33

P67e31t78r 27M88i77c74h74a77l 2270334691492

Audi i BMW jsou o třídu vyšší auta. A Oktávka se dostala mezi ně. I tak je ale nějak moc pomuchlaná. Moc bych za to nedal, že byla možná už po jedné nehodě posvařovaná a deformační prvky byly narušené. A majitel to ani nemusel vědět.

+1/0
doporučit
28.12.2016 21:12

K18r65y30š93t29o90f 33M15a63l64i66n36k21a 3837833581393

Audi ? ..... tak to je jasné, kdo to do koho napral

+1/−2
doporučit
28.12.2016 16:29

M65a68r76t66i27n 12K79u18b43á96t 2727295331101

Teda když vidim čumák tý audiny a zadek octavie a předek octavie vs zadek bmw, tak to vypadá že rozdíl v kvalitě konstrukce karoserie a jejích bezpečnostních prvků je asi obrovskej, beru že bmw je novější ale s tou audinou si budou věkově docela podobný...... docela rozdíl....

+1/−2
doporučit
28.12.2016 15:01

J61a65n 64J73o92r55d30a26n 5261167499

Nechápu jak se někdo může takto srazit na dálnici!!

0/−1
doporučit
29.12.2016 9:50

K14a66r22e89l 76F93i90l26i47p 3618645920810

Mne osobně by zajímalo kde bylo to batole usazené a v jakém typu sedačky - vája. Používíme cybex a malého jsme měli vždy vzadu na prostředku kde to je "nejbezpečnější".

0/−1
doporučit
29.12.2016 6:55

R89o63m49a85n 84H93a60n84u39s 8635147709554

Ten třetí viníkem rozhodně není. Protože jestli do Škodovky narazil tak až potom co vyletělo z příkopu zpět na silnici. Ten zadek je od stromu.!!!

0/−1
doporučit
28.12.2016 18:09

R19o89m12a19n 48H52a69n27u22s 8455677279654

LIBÍ SE MI, ŽE DLE VĚTŠINY DISKUTUJÍCÍCH JE NA VINĚ AUDI ;-D

Osobně si myslím, že Octavia škrtla o BMW dostala smyk vlétla mimo silnici zadní částí narazila do stromu, (prostředen je promáčklý víc než kraje a má zelenou kůru na nárazníku) strom se asi zlomil nebo ohnul, protože střecha od něj není promáčklá. Vylétla zpět na silnici možná i do svodidel a až pak do ní narazilo AUDI, které se ještě snažilo vyhnout proto je až u středových svodidel. Možná se trefili čumákama tam by deformace odpovídaly mnohem víc. Kdyby byly záběry ze shora nebo z větší dálky bylo by to jasnější.

0/−1
doporučit
28.12.2016 18:05

P12e81t13r 85B48á96č71a 8825836395155

BMW lehce tuknute, Fabie jakozto zmetek uplne zdevastovana a o tom to je.

Rikam, ze bych do te skodovky v zivote nesedl.

0/−18
doporučit
28.12.2016 12:58

B43l40a31ž55e64j 74M12o17t29y31č84k10a 8237377225210

ta škodovka má předek rozsekanej asi o svodidla (podle srolovane kapoty). A rošmelcovaný zadek od nějaké pevné překážky, tohle by ta audina nikdy neudělala.;-)

0/−2
doporučit
28.12.2016 19:51

R32o64m77a28n 80H68a29n90u78s 8805537259164

Tak ten zadek jestli jste si nevšiml je od stromu ;-D má tam ještě zelenou kuru.

0/−2
doporučit
28.12.2016 18:12





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.