Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Při nehodě tří aut na dálnici D10 záchranáři oživovali batole

Dálnici D10 ve směru na Turnov blokovala ve středu vážná nehoda tří osobních aut. Při srážce utrpěli zranění čtyři lidé včetně malého dítěte.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

D90a41n 30Č18e58r78n43o77h42o18r71s28k53ý 1112788169757

Je docela sranda si číst kktiny, které jste všichni v této diskusi namleli. Hlavně aby řeč nestála a každej se ukázal jako ten nejchytřejší. ;-O

Dnes obviněn a vzat do vazby řidič BMW, vybržďovač.

0/0
23.1.2017 14:38

V38á35c94l56a15v 94Š93u91b49r23t 9657483978167

Řeší se tady taky rychlost jízdy po dálnici. Co je nebezpečnější, jestli jezdit rychle, nebo pomalu. Nejnebezpečnější je jezdil jako vůl, tedy buď pomalu v levém pruhu, nebo rychle v pravém. Pokud někdo jede v levém nižší než povolenou rychlostí, omezuje plynulost a bezpečnost provozu, totéž ale platí, když mě někdo na tříproudé dálnici podjíždí zprava vyšší než povolenou rychlostí. Obojí se v Česku děje zcela běžně a obojí by mělo být pokutováno. Další rozšířený nešvar je nepoužívání blinkru.

0/0
29.12.2016 14:25

J65a65n 70J70o64r53d61a19n 5311587309

Nechápu jak se někdo může takto srazit na dálnici!!

0/−1
29.12.2016 9:50

K72a17r98e41l 71F69i88l36i17p 3968125960820

Mne osobně by zajímalo kde bylo to batole usazené a v jakém typu sedačky - vája. Používíme cybex a malého jsme měli vždy vzadu na prostředku kde to je "nejbezpečnější".

0/−1
29.12.2016 6:55

J84a45n 35J25o18r65d77a39n 5431127169

Vzadu uprostred??? No nevim, az ti jednou celá sedačka vyletí předním oknem ven...

Daleko nejbezpecnejsi to je za sedadlem spolujezdce.

+3/0
29.12.2016 9:50

K61a82r40e24l 62F23i29l13i45p 3368425860930

Proč by měla vyletět i prostředek zadní sedačky "trpí" isofixem a z pohledu bočních a čelních nárazů je to nejbezpečnější místo.

0/0
30.12.2016 0:09

P60e77t52r 76M21i90c18h62a68l 2860844281272

Audi i BMW jsou o třídu vyšší auta. A Oktávka se dostala mezi ně. I tak je ale nějak moc pomuchlaná. Moc bych za to nedal, že byla možná už po jedné nehodě posvařovaná a deformační prvky byly narušené. A majitel to ani nemusel vědět.

+1/0
28.12.2016 21:12

T46o11m65á80š 89D39o15m92i78n88i38k 7735725934775

S nárazem zezadu se karoserie vyrovnává nejhůře, o deformačních prvcích vzadu nemůže být moc řeč. EuroNCAP ani většina obdobných organizací jej netestují, a tak automobilky dávají přednost nízké ceně a hmotnosti před vysokopevnostními materiály. Většina moderních aut by nedopadla dobře.

0/0
28.12.2016 23:48

B98l60a55ž52e57j 41M63o40t22y11č28k52a 8937527915940

ta škodovka má předek rozsekanej asi o svodidla (podle srolovane kapoty). A rošmelcovaný zadek od nějaké pevné překážky, tohle by ta audina nikdy neudělala.;-)

0/−2
28.12.2016 19:51

R55o95m44a76n 27H47a64n46u13s 8815107819874

Tak ten zadek jestli jste si nevšiml je od stromu ;-D má tam ještě zelenou kuru.

0/−2
28.12.2016 18:12

P24a12v47e95l 40N63o18v40á41k 2695857812702

A ty máš asi zelený zákal...

0/0
28.12.2016 19:17

P52a78v71e86l 21N49o85v93á81k 2775387262592

prohnutí prostředku je "vinou" tažného zařízení, kdy jeho "vyčnívající" část je po deformaci zadní části v rovině se zbytkem zadní deformované části vozidla...

0/0
28.12.2016 19:19

R60o94m19a48n 75H40a81n51u97s 8985797559624

Tak rovina vypadá jinak, ale i kdyby se třeba plasty pak vrátily dál naž je tažný, asi by ta Audina to tažný musela mít zaražený v předku a to dost značně, že by byl chladič tvrdší než tažný jsem ještě neslyšel.

0/−1
28.12.2016 19:36

P88a83v63e23l 35N58o94v56á93k 2845737262702

Ty jsi toho ještě neviděl a neslyšel, bys koukal a čučel...

0/0
28.12.2016 19:39

R60o94m93a41n 33H19a79n79u12s 8235307929934

Ten třetí viníkem rozhodně není. Protože jestli do Škodovky narazil tak až potom co vyletělo z příkopu zpět na silnici. Ten zadek je od stromu.!!!

0/−1
28.12.2016 18:09

P54a98v28e54l 79N91o40v57á60k 2125397682522

Ty si slepej a nebo jen hloupej?

0/0
28.12.2016 19:16

R78o31m12a65n 19H45a32n14u79s 8855577659744

LIBÍ SE MI, ŽE DLE VĚTŠINY DISKUTUJÍCÍCH JE NA VINĚ AUDI ;-D

Osobně si myslím, že Octavia škrtla o BMW dostala smyk vlétla mimo silnici zadní částí narazila do stromu, (prostředen je promáčklý víc než kraje a má zelenou kůru na nárazníku) strom se asi zlomil nebo ohnul, protože střecha od něj není promáčklá. Vylétla zpět na silnici možná i do svodidel a až pak do ní narazilo AUDI, které se ještě snažilo vyhnout proto je až u středových svodidel. Možná se trefili čumákama tam by deformace odpovídaly mnohem víc. Kdyby byly záběry ze shora nebo z větší dálky bylo by to jasnější.

0/−3
28.12.2016 18:05

P69a74v82e86l 69B42e30r40a14n 9945387490

Jel jsem tam, a pokud ten strom neuměl odlevitovat na silnici a zase zpátky, tak se ta Octavia se stromem potkat nemohla...;-)

+2/0
28.12.2016 18:32

R15o81m84a23n 98H92a63n72u80s 8405577769454

Tak ta AUDI by musela mít vpředu špičatý pluh, aby takhle promáčkla zadek a posunula zadní kola až do zadních dveří. A samotný se jí jen pocuchal předek. Pokud by ta Octava jela jenom 100km/h tak by AUDI muselo jet asi 300km/h.

0/−2
28.12.2016 18:45

P13a84v69e89l 74N23o69v87á15k 2315647732732

že by tím, že vzadu uprostřed auta je jen nápravnice a na krajích je její uchycení, je tam podběh, kolo, takže kam se to asi tak mohlo pohnout? Že by doprostřed nejméně pevné části???

0/0
28.12.2016 19:13

R41o95m47a22n 74H35a73n26u14s 8625467909794

AUDI má lehce promáčklý chladič a Octava od toho nárazník, blatník, zadní dveře a kola na zadních sedačkách. ;-D;-D;-D

0/−2
28.12.2016 19:32

P92a93v92e92l 38N27o15v50á65k 2565597502382

Audi ho nabrala o trochu více levou přední částí a koukni na kapotu, ta je totálně zmuchlaná. Je vidět, že jsi nikdy neviděl na vlastní oči dopravní nehodu a nevíš, co jim předcházelo a jak se co deformuje dle nárazu, síly apod.

0/0
28.12.2016 19:35

R81o67m60a98n 59H29a48n35u60s 8665347689654

Tak to by tu Audinu odhodilo nebo roztočilo a nezůstala by takhle stát

0/−2
28.12.2016 19:51

S31t13a29n 98N32o33v97á93k 5297755945214

Oktávka stojí na 50.3150247N, 14.8638108E a okolo je plot. Pokud by šla "na strom" a zpět, to pletivo by muselo být rozpárané.

Bylo?

0/0
29.12.2016 9:13

P92a47v68e32l 74N49o87v70á45k 2535157642142

Aha, vlétla do stromu, a kterého, když z fotek i videa je vidět, že plot na pravé straně ve směru jízdy je nepoškozený? Asi ho přelétli? :-D

0/0
28.12.2016 19:10

R12o27m52a53n 41H36a67n34u72s 8945117309664

Aha Vy vidíte i skrz policejní auto, za kterým může být klidně 20m plotu pryč. A proč má na tom zadním nárazníku zelenou barvu buď strom nebo sloupek Audina je stříbrná

0/−2
28.12.2016 19:18

P34a36v51e44l 61N90o64v87á66k 2805787122842

Kde tam vidíš co zeleného od stromu bo čeho? To zelené je buď něco z kufru a nebo zelený zadní nosník nárazníku nebo tak něco a ne od stromu...

+1/0
28.12.2016 19:21

P27a46v96e30l 77N97o63v93á29k 2155557492872

To zelené je od nějaké tekutiny, je tam i kousek střepu na fotce 3 a je tam i trocha zelené kapaliny na silnici... Ty strome...

0/0
28.12.2016 19:22

K49a36r86e30l 52F66i12l18i24p 3608295110910

Mohl bych každý den dát na youtube několik videozáznamů počítám na průměr 5-10 z kamer v našich autech co dokáží řidiči Audin. Bohužel 1 ze 100 majitelů této značky se chová normálně. Ostatní jak říkám. Minulý týden úterý, středa cesta Pha - Ova jsem cestou napočítal 6 řidičů Audi co neměli problém předjíždět na dvojité plné a v křižovatce, vybrždovat a v závěru se mne nalepit na zadek auta s odstupem 1 metru na tříproudé dálnici. Jinak v městském provozu mají řídiči těchto aut nejčastěji tendence jezdit na červenou, předjíždět kde se nemá a hlavně rvát se před vás do mezery kterou máte na brždění. S většinou lidí kteří mají větší nájezd km se shodnu na tom, že toto auto je diagnóza.

+1/0
29.12.2016 6:38

J23i10ř26í 45J45i72r51č55í18k 3318361512272

Deformace octavie je zcela v pořádku. Deformační zóny jsou vpředu, ne vzadu. Výrobci nebudou zvyšovat bezpečnost nad rámec svých povinností. Myslím tím tedy např. euroncap, kde je důležité obstát v jasně definovaných testech. Jeden z mála, kdo se s tím snaží něco dělat, je Adac. Ukazuje jasně, kde jsou slabiny. A je jich dost. A než se začne testovat i náraz zezadu, uplyne ještě hodně vody..

+3/0
28.12.2016 17:28

S13t65a71n 14N30o95v93á73k 5517385115454

Podle malého pravého zrcátka je to Oktávka vyrobená do roku 2000, takže deformační zóny byly poplatné své době. 16 let staré auto nemůže v tomhle soupeřit s novými.

0/0
28.12.2016 18:03

K38a22r10e76l 12F85i77l28i84p 3838635770820

Jel jste v III oktávce a v I oktávce? Já ano a můžu Vám sdělit, že lehkost konstrukce v kombinaci s rychlostí 130 km u mne v III oktávce vyvolávala dost nepěkné pocity. Ono jak je to s bezepčností stačí jednoduchá věc. Já když vystupuji tak se rukou chytám za rám okna u dveří. Za všimnutí stojí jedna věc u I oktávky nedám prsty tak abych je na skle viděl všechny pokud mám konec palce uvnitř na okně. Prostě prsty rukou neobejmete sloupek okna / dveří. U III oktávky jej obejmete hravě. A prstů vidíte více než chcete. Pak stačí jít do techničáku a kouknout na váhu. Kam se podělo těch X desítek kilo zmizelých z III řady oproti té I? Snížila se tlouštka plechů, výztuže, váha motoru a co šlo se nahradilo místo plechu a železa hliníkem nebo kompozity. Ubyla i váha motoru a ejhle jezdíme o 1-3 litry méně ovšem za cenu menší bezepčnosti auta. Připomělo mne to jednu nehodu při záplavách v Praze na Botiči. Uzavřená silnice na Košík nevím co mne to napadlo vycouvat místo se otočit. Oktávka I nabouraný nárazník zadní formou praskliny o délce 5 cm. Oktávka III zrušený předek stylem, že jsem nechápal z čeho se to dělá. Světlo pryč, blatník pryč, nárazník pryč na výměnu. Rychlos couvání max 5-10 km.

0/0
29.12.2016 6:47

S69t81a97n 41N40o15v59á77k 5357635455454

To jste mne sice potěšil, protože já sám mám "jedničku" z roku 2000. :-)

Ale v tom případě si nedokážu vysvětlit od čeho je tak "zbouraná" oproti ostatním zúčastněným.

+1/0
29.12.2016 9:19

K20a39r32e17l 28F71i70l25i98p 3168605500780

Podle tvaru zadní části bych si to typl na svodidla. Příčina smyk a hodiny. Na videu je tam vidět u policejních aut stopa k svodidlům. Bohužel video není 360°takže taky nemusím mít pravdu. Občas bych ocenil pokud by se pak doplnila zpětná vzaba jak nehoda vznikla bylo by to minimálně pro vlastní potřebu dost poučené.

0/0
30.12.2016 0:14

J16a45n 58H33á41j28e12k 2936306603235

Bohužel, nemáte pravdu. Pokud by jste srovnával tloušťku sloupků vozů, vyrobených ve stejném roce, budiž. Ale Oiii má použité jiné materiály, než Oi. Ano, je snaha odlehčit vůz, ale ne za cenu snížení bezpečnosti. Naopak, tuhost karoserie je někde jinde.

16 let je ve vývoji znát.

Osobně si myslím, že kdyby misto Oi z roku 2000, tam byla Fabka z roku 2015, je hodně věcí jinak.

+1/0
29.12.2016 16:00

K94a41r21e33l 50F67i13l58i63p 3408915550540

Přestože fyzika není a nebyla nikdy mým oblíbeným předmětem na škole tak jisté zákonitosti si pamatuji. První a základní fyzika a její zákonitosti platí. Pokud mám jedoucí vozidlo určitou rychlostí o určité váze tak při nárazu musím energii tohoto nárazu někde zmařit, aby energie z nárazu byla co nejdříve pryč na to u aut slouží deformační zony. Ty jsou konstruovány na určitou váhu rychlost a nějaké základní podmínky. Vše co je mimo tyto podmínky je problém. Tím chci říct, že ač tu dohonestuji III Oktávku tak mne tyto fotografie dost překvapili, protože doposud jsem žil v omylu, že pro nižší rychlosti je Oktávka celkem bezpečným autem. Samozřejmě chápu, že pokud chci bezpečí na 99% tak si holt musím koupit třebas OT nebo tank. Každopádně pokud sedám do auta je určitě dobré vědět o svém autě víc než jen kde je zapalování a kde se řadí a leje benzín. Znát vlastnosti svého auta je také dobře.

K těm sloupkům pokud je zmenším tak prostě mám méně plochy na zmaření jakékoliv energie která se do těchto sloupků zmařit má a to mne při jakémkoliv nárazu prostě chybět bude. spoléhat na to, že pokud by tam byla Fabia z roku 2015 dopadlo by to jinak si nemyslím. Ze zkušenosti bych řekl, že právě spíše hůř.

0/0
30.12.2016 0:26

J21a66n 22H91á62j83e62k 2316576613345

Jenže sloupky neslouží k deformační zóně, jejich úkol je přesně opačný. Kabina se nesmí zmačkat. Navštivte muzeum Škody, mají tam auto v řezu, s barevně vyznačenými součástkami - deformační a pevnostní.

A právě A skoupek musí být pevnostní a co nejtenčí, aby neomezoval výhled. Tj. oproti Oi větší pevnost a tenčí.

0/0
30.12.2016 8:50

R68o11m54a92n 44H43a51n88u78s 8185227859604

Nevím kdo testuje auta na srážku se stromem, na zadním nárazníku má zelenou kůru.

0/−1
28.12.2016 18:16

P47a73v41e13l 12N85o47v23á88k 2135217742162

Tady je zase odborníků :-D včele s p. Báčou :-D

+4/−1
28.12.2016 16:56

P19a40v46e96l 91N46o79v85á63k 2495237192232

Prej Fabie :-D

Táhnoucí se Báča za každým kloboučníkem :-D

Škodovka je jako Dacia :-D

"Nesmysl. Nehody mivaji tragicky nasledky diky tomu, ze tady ma ridicak kazdej vyjukanej tocvolant pan Báča." :-D

+3/−1
28.12.2016 17:03

P30e88t13r 76M46i98c79h60a53l 2880514591292

Báča není žádný točvolant. ... Playstation volant nemá. ;-)

+1/−1
28.12.2016 21:24

P70e23t20r 78B97á42č28a 8375336215515

Tak někdo být odborník musí v té záplavě svatecních řidičů. :-P

0/−2
28.12.2016 17:58

K80r26y74š16t73o83f 34M28a92l87i65n58k20a 3227663221933

Audi ? ..... tak to je jasné, kdo to do koho napral

+1/−3
28.12.2016 16:29

P54e64t51r 94B47á72č75a 8655756835515

Neskutečně kolik se vyroji mindracku když vidí bmw nebo audi;-D a úplně nejlepší , že za to určitě může ta škodovka ;-D

0/−5
28.12.2016 16:34

R80o90m85a95n 77H60a94n29u34s 8735867699634

Akorát ta Octavia vylétla z lesa má tam ještě kůru. A audi je těsně u levého svodidla takže se vyhýbal co mohl.

0/−1
28.12.2016 18:14

P33a65v40e15l 64N98o65v40á29k 2335817672682

Ty jsi jasnej...

0/0
28.12.2016 19:15
Foto

J56a43r53o97m50i96l 98G82i46l12l11á68r 9805581275469

Policajti mají snadné vyšetřování. Stačí si přečíst diskusi a "znalci už to vyřešili za ně. A od stolu.;-D

+2/−2
28.12.2016 16:18

P87e30t67r 94S86t70e80j41s70k11a76l 3289208604666

Klasika, Audina v levem, tempomat na 150ti. Jedine stesti, ze Octavia byla combi a kufr ztlumil naraz. Byt to nejaky hatchback, tak se zastavi az u ridice.

+3/−1
28.12.2016 15:59

P13e38t18r 14B60á75č35a 8325896705805

pry klasika ;-D

0/−5
28.12.2016 16:04

J85i63ř39í 45E82r49b48e93n 1413134246727

Být to hatchback s lehkým zadkem, tak ho to zvedne a audina se zastaví až o nápravu, ne o zadní sedačky...

0/0
28.12.2016 19:12







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.