Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

T60o36m64á14š 96D72v28o91ř58á20k 3575853306656

Co byste popřáli Primátorce do nového roku?

Slovensko je krásná země, a měla by se vrátit domů. ;-)

+9/0
doporučit
2.1.2017 19:12

A48n52t84o53n34í24n 29S26v64o93b21o40d55a 3714353779542

Magistrát je provozní jednotkou na výrobu zmatených rozhodnutí :-(

+7/0
doporučit
2.1.2017 19:21

J54a25n 28D16l96o56u40h26ý 8376710353190

U tramvajenky porovnáná neporovnatelné. V případě Opencard porovnáná pořizovací náklady s lítačkou, kde jsou jen provozní náklady. Současný systém plně využívává vytvořený systém pro Opencard. Nezměnilo se nic. Na všech zařízeních vás vítá Opencard.

+5/0
doporučit
3.1.2017 9:26

M13i11c29h28a77l 87N71o18v62á40k 6312615448706

Naplavenina Primátorkou, to může být jedině u násRv

+5/0
doporučit
2.1.2017 19:16

J69i91ř65í 26P56r66a79ž64á12k 9690122581502

Už je čas, aby Prahu začal řídit někdo nepolitický, s odbornými znalostmi. Paní primátorka je bohužel úplně mimo realitu. Např. postavit nejdříve tunely metra a pak stanice je jedním z příkladů naprosté ignorance. Jak by to chtěla razit? Ručně nebo malou mechanizací ze směrové štoly, vyražené v předstihu, tedy jako se razily tunely v 19. století?

Jediné, co se povedlo (ale ne pro dobro lidí, ale pro nějaké skutečné loutkovodiče Prahy) je zavedení placeného parkování, které přináší do některých pokladen stamiliony ročně. Přitom stavba velkých P+R které by pomohli lidem dojíždějícím do Prahy i v Praze bydlícím, je pozastavena. To umožňuje provozování placeného stání.....

+6/−1
doporučit
2.1.2017 19:41

R94o53m37a95n 52P92o17l60á92č91e21k 5776829625

Bohužel vyjadřování paní primátorky je pořád na nízké úrovni...

Co k tomu napsat....

1) Tramvaj na Terminál 3 a pak elektrobus?8-oŘekl jí někdo, že trojka je jenom pro soukromé lety? A elektrobusy a vlastně ani tramvaj neřeší kapacitu...

2)Veřejný prostor? Radši at nic nedělá... Zatím všechny ulice co se udělaly, tak jsou stavené styl "proti všem" bez preference MHD...

A je tam toho spousta dalšího... Místo Smart city by se měl řešit městský okruh na východě...

+4/0
doporučit
2.1.2017 20:17

M69i91l24a92n 65N71o35v85á48k 2590205255685

Fér bude, když voliči zhodnotí prospěšnost práce rady a rozhodnou zda v dalším volebním období dají svůj hlas pro pokračování.

+3/0
doporučit
2.1.2017 20:17

P38a48v98e59l 26S28l47a76d63o35v44n78í67k 6377203767106

Děkuji, ale již nikdy více!

+3/0
doporučit
2.1.2017 19:18

J54i48ř72í 13H20o72š87e75k 2457855248187

Krnda......Když někde slyším, "více žen do politiky" tak si vzpomenu, nevím proč, na Krndu, osypu se, chytne mě zimnice a říkám si "jen to ne" a stává se ze mě zarytý šovinistický sexistický zastánce patriarchální společnosti :o) Prostě Krdna a tyhle podobné existence to jen slušným a inteligentním ženským v tomhle světě "kur..ví"....

+2/−1
doporučit
3.1.2017 8:37

J15o76s85e37f 34V77o22s92i42c94k58y 4453857166653

Tahle pani Krnacova se na fotce nezda, ale na ten jeji vek ma nadhernou postavu. Mohl jsem na ni oci nechat, jak je povedena !

+2/−1
doporučit
2.1.2017 23:43

A79n24t97o44n25i18n 48C15h70a51l64o28u75p20k82a 8808416329670

Uf, to se vůbec nedá číst. Ale k tomu, že rok 2017 bude v Praze rokem veřejného prostoru - to dobře ilustruje přeměna parkoviště na Malostranském náměstí. Zůstala tam vyasfaltovaná plocha a dvě převrácené židle. Přitom se to dalo tak dobře využít. Soudruzi z hnutí automat tam mohli jezdit na kole osmičku

+1/−1
doporučit
3.1.2017 8:14

Z58d57e57n50ě42k 58K96o83v67á59ř 9898379269135

kriste pane, proč se na letiště nepostaví metro? Za 25 minut by souprava byla z letiště na Můstku.

Na co stavět železniční trať z letiště do Prahy, která stejně bude končit na Masarykově nádraží? Kdyby ji někdo chtěl napojit na Hlavní nádraží, tak to bude stát navíc deset miliard.

+1/−3
doporučit
3.1.2017 8:22







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.