Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Z nepoužívaného parkoviště v Praze 6 vznikne nové záchytné stání P+R

V Tobrucké ulici v Praze 6 vznikne v únoru jedno z prvních záchytných parkovišť P+R po zavedení parkovacích zón. Radnice využije prostor málo využívaného parkoviště, které nabízí asi 150 míst. Samotná Praha 6 plánuje otevřít ještě dalších devět parkovišť.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L22u47c67i94e 19K97u95b39e58l32k25o18v85á 3534224405

každé místo na P+R je super....jen tady je ten příjezd dost krkolomný (zatím)... taková klička a ještě do kopce a mezi paneláky.... to se místním asi líbit nebude. A příjezd z Horoměřické chtějí udělat jak? Vždyť je to ještě větší "krpál", než je stávající příjezd. To bude celkem bojovka, navíc asi na docela dlouho uzavřený nebo omezený provoz na Horoměřické, což je příjezd od všech těch vesniček okolo, plus od Šáreckého údolí, Nebušic a pod. To bude "maso"...:-P

0/0
4.1.2017 14:11

M25a84r49e89k 45T72u15r58n16o22v84e70c 7645152790206

Tak v Motole ne že by kolem té stanice nebyl nezastavěný prostor, jen je to trochu ve svahu, ale kdo ví, třeba by se do něj nějaký vícepatrový parkovací dům zahloubit dal, ale to by stálo spustu peněz - určitě víc, než jen najít nějakou stávající zpevněnou plochu a jen ji oplotit.

Ale k té Vaší myšlence o tom, co mělo koho napadnout při plánování metra do Motola - nezapomínejte také na to, že do toho Motola jezdí každý den tím metrem tisíce lidí. Určitě je to větší provoz, než jaký by byl k nějakému P+R parkovišti s kapacitou třeba 500 nebo 1000 míst. Také bych rád případná P+R parkoviště viděl co nejblíže metra, ale podle mě Motol sám o sobě udělá daleko větší provoz (prý snad 20 tisíc lidí denně), než nějaké takové parkoviště, kde ráno někdo odstaví svoje auto a večer si ho zase vyzvedne...

0/0
3.1.2017 15:07

M69a28r61e93k 73T57u36r89n45o59v43e69c 7505732360376

Měla být reakce na Michala Tesaře...

0/0
3.1.2017 15:08

M61i72c28h85a24l 89T35e48s42a18ř 4878962230341

Jak vypadá terén u Motolské nemocnice vím, je jasné že stavět tam P+R je nejen ekonomický nesmysl, ale i dopravní problém. Cíleně přitahovat další dopravu po Bělohorské a Karlovarské by nebylo dobré. Ale tohle bylo jasné i politikům, kteří tuhle trasu chtěli.

Konečná metra jistě frekventovaná, ona si k sobě ten provoz přitáhne. Ale kdyby byla jinde, byla by frekventovaná zrovna tak (spíše více), byla by levnější a dopravně dostupnější pro individuální dopravu z periferií.

Ergo, spíš rejpu do trasování metra, než do polohy P+R:) A taky rejpu do toho, jak promyšleně se to řeší. Nejdřív vyvoláme problém a pak si budem dvě volební období drbat hlavu, co s ním. U hloupé bytovky si investor takový přístup dovolit nemůže..

0/0
3.1.2017 16:06

M73a52r52e15k 48T67u91r28n66o67v57e58c 7545842380446

Jo, souhlasím s tím, že to trasování nebylo zrovna ideální. Nemyslím si sice, že by mělo smysl metro táhnout až na letiště - na to tam přeci jen není dostatečný provoz. Letiště prý vygeneruje asi 50 tisíc cestujících denně, přepravní kapacita metra je asi 20 tisíc lidí za hodinu. Ano, z tohohle pohledu to do Motola také nebylo efektivní... :-) Na letiště by byl asi opravdu nejelegantnějším řešením vlak (nevím, proč ten CitiElefant pořád někdo nazývá rychlodráhou). Ale raději bych asi než odbočku viděl to, aby to bylo na stejné trati, co Kladno. Bylo by pak jednodušší udržet vyšší frekvenci spojů.

Ale zase když už do toho Motola to metro je, tak už se s tím asi budeme muset nějak smířit. Není to jen ten Motol, ale i tři další stanice (nejméně vytížené jsou prý Petřiny). Dál se asi hned tak prodlužovat nebude (a kdyby ano, asi by opravdu nebyl špatný nápad táhnout to spíš na Řepy a případně na Zličín, kde by vznikl další přestup na linku B).

Ale také nechápu, když to metro už je v provozu už asi rok a půl, proč ty P+R parkoviště začali nějak víc řešit až teď na podzim. Zvlášť když ty plány na rozšíření zón placeného stání tu byly už dávno...

0/0
3.1.2017 16:22

M18i42c84h56a18l 91T86e92s95a78ř 4928232600641

Protože P+R se neřeší ve vazbě na metro (jak by to být mělo), ale ve vazbě na zřízení barevných zón na P6.

V Dejvicích je parkování tragické už tak dlouho, že mrmlání voličů se stalo běžnou kulisou a nikoho netrápilo. Po prodloužení metra vznikly nové oblasti, kam se můžou rozptýlit dojíždějicí auta - problém s parkováním se nevyřešil, ale rozšířil na mnohem větší množství voličů a politici si zesíleného mrmlání všimli. Vyřešili to po svém, tedy zákazem (modré zóny). A teď zjišťují, že pokud má v Praze někdo pracovat, musí se do ní i dostat. Problémy s parkováním se nedají vyřešit zákazem parkování, stejně jako problémy se zloději se nedají vyřešit zákazem kradení - ale aspoň to zkusili:)

+1/0
3.1.2017 16:46

P68e39t76r 20P84e90t27r 6443352688453

A nenapadlo vas, ze pod tim svahem jsou tunely a zazemi metra treba? A ze by tama melo jednou metro pokracovat dal?

0/0
5.1.2017 12:50

J43i15ř60í 37P64r45a49ž19á97k 9100552211652

Prosím, nelžete! V územním plánu je mnoho let definováno, kde jsou místa na P+R. Proto není potřeba nic vytypovávat, ale dávno mělo být postaveno.

Problém je možná jinde. Pouze nedostatek míst na P+R na příjezdech do Prahy umožnil vznik parkovacího byznysu.

Kdo asi tahá za nitky a komu se sypou do pokladničky peníze?

Tomuto důvodu odpovídá i "neschopnost" otevřít dokončené P+R pod Letnou a na Prašném mostě.

+2/0
3.1.2017 14:26

J26o80s65e58f 18S68l73o77v66á12č97e28k 2819439987475

A obyvatelúm toho sídliště zavedou modré zóny, protože tam bude najednou málo parkovacích míst, když jim vezmou parkoviště... :-)

+2/0
3.1.2017 14:05

L27u72c16i26e 21K73u86b35e65l41k42o52v13á 3624644235

na tom parkovišti bylo prázdno, místní tam neparkovali a přespolní taky ne. Ten provozovatel, co dostal padáka, měl dvojí ceny - pro rezidenty za hubičku, ale pro místní pořád drahý. No a pak pro přespolní, kde se cena za parkování pomalu rovnala ceně za parkování někde v hlídaných garážích. Takže přespolňáci se mu na to vy... a buď parkovali za zónami, nebo si za tu cenu (nebo jen o drobet vyšší) raději pronajali třeba stání v NTK apod.

0/0
4.1.2017 14:16

L27u20c93i14e 34K67u35b66e93l66k75o12v62á 3194814125

jinak tady je ceník toho zrušeného stání: http://auto-ms.webnode.cz/cenik

měsíc za dva litry venku na slunci, dešti...no neberte to :-P

0/0
4.1.2017 14:22

P50e70t79r 36P49e94t53r 6513932398923

Coz v Praze neni zas tak vysoka cena. Spis prumer

0/0
5.1.2017 12:51

J76i35ř31í 74K14o47c83u10r71e49k 6945224585468

Přijde mi to rubem na vrch a postavené na hlavu. Něměly se jako první zřídit P+R parkoviště (a navázat je na MHD) a pak teprve dobros rát modré zóny?

Pat a Mat toho...

+3/0
3.1.2017 13:50

V49i32k54t96o83r 72Š56e58d40i12v41ý 8816371730326

A proč? Penízky se sypou ze zón, P+R parkoviště houby vydělají.

+1/0
3.1.2017 13:52

J65a51k19u94b 73K58o40r72e91c 6714640771183

Jo, řeší se to v každé diskuzi o modrych zonach.

0/0
3.1.2017 21:43

A20n61t54o58n31í88n 98S71v98o53b20o66d45a 3274933289422

V Praze dělají vše obráceně, i metro budou stavět obráceně, napřed tubus a někdy možná stanice :-), napřed modré zóny a potom někdy parkoviště, někdy možná posílí i MHD

+3/−3
3.1.2017 13:45

M31i19c20h77a15l 96T85e27s83a87ř 4198592620341

Jojo, první co mě napadlo že P+R by snad bylo užitečnější někde blíž než deset minut jízdy autobusu od metra, ale pak jsem se napomenul, abych zůstal nohama na zemi. Koho by při plánování konečné Motol mohlo napadnout, že by tam někdo někdy chtěl zaparkovat:-)

+1/0
3.1.2017 13:51

A28n93t48o48n78í57n 82S60v48o73b59o66d96a 3984383389402

Syslová v Letňanech je lépe umístěná :-)

+2/0
3.1.2017 13:52

A45n53t58o50n55í67n 40S14v63o68b40o46d10a 3894223459282

Kdo má metro v poli :-)

0/0
3.1.2017 14:04

M90a71t96ú78š 25E70l58i69a69š 3460276474105

Wien.

0/0
4.1.2017 10:56







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.