Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Z nepoužívaného parkoviště v Praze 6 vznikne nové záchytné stání P+R

V Tobrucké ulici v Praze 6 vznikne v únoru jedno z prvních záchytných parkovišť P+R po zavedení parkovacích zón. Radnice využije prostor málo využívaného parkoviště, které nabízí asi 150 míst. Samotná Praha 6 plánuje otevřít ještě dalších devět parkovišť.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L17u20c26i93e 52K23u55b35e61l33k12o79v92á 3944184855

každé místo na P+R je super....jen tady je ten příjezd dost krkolomný (zatím)... taková klička a ještě do kopce a mezi paneláky.... to se místním asi líbit nebude. A příjezd z Horoměřické chtějí udělat jak? Vždyť je to ještě větší "krpál", než je stávající příjezd. To bude celkem bojovka, navíc asi na docela dlouho uzavřený nebo omezený provoz na Horoměřické, což je příjezd od všech těch vesniček okolo, plus od Šáreckého údolí, Nebušic a pod. To bude "maso"...:-P

0/0
4.1.2017 14:11

M89a55r38e15k 63T71u53r52n60o52v46e20c 7605482800336

Tak v Motole ne že by kolem té stanice nebyl nezastavěný prostor, jen je to trochu ve svahu, ale kdo ví, třeba by se do něj nějaký vícepatrový parkovací dům zahloubit dal, ale to by stálo spustu peněz - určitě víc, než jen najít nějakou stávající zpevněnou plochu a jen ji oplotit.

Ale k té Vaší myšlence o tom, co mělo koho napadnout při plánování metra do Motola - nezapomínejte také na to, že do toho Motola jezdí každý den tím metrem tisíce lidí. Určitě je to větší provoz, než jaký by byl k nějakému P+R parkovišti s kapacitou třeba 500 nebo 1000 míst. Také bych rád případná P+R parkoviště viděl co nejblíže metra, ale podle mě Motol sám o sobě udělá daleko větší provoz (prý snad 20 tisíc lidí denně), než nějaké takové parkoviště, kde ráno někdo odstaví svoje auto a večer si ho zase vyzvedne...

0/0
3.1.2017 15:07

M71a59r49e50k 28T17u32r48n23o86v32e76c 7765962570526

Měla být reakce na Michala Tesaře...

0/0
3.1.2017 15:08

M64i93c46h17a91l 12T45e65s73a42ř 4108762440731

Jak vypadá terén u Motolské nemocnice vím, je jasné že stavět tam P+R je nejen ekonomický nesmysl, ale i dopravní problém. Cíleně přitahovat další dopravu po Bělohorské a Karlovarské by nebylo dobré. Ale tohle bylo jasné i politikům, kteří tuhle trasu chtěli.

Konečná metra jistě frekventovaná, ona si k sobě ten provoz přitáhne. Ale kdyby byla jinde, byla by frekventovaná zrovna tak (spíše více), byla by levnější a dopravně dostupnější pro individuální dopravu z periferií.

Ergo, spíš rejpu do trasování metra, než do polohy P+R:) A taky rejpu do toho, jak promyšleně se to řeší. Nejdřív vyvoláme problém a pak si budem dvě volební období drbat hlavu, co s ním. U hloupé bytovky si investor takový přístup dovolit nemůže..

0/0
3.1.2017 16:06

M23a52r78e18k 42T54u66r66n81o32v89e91c 7765492760746

Jo, souhlasím s tím, že to trasování nebylo zrovna ideální. Nemyslím si sice, že by mělo smysl metro táhnout až na letiště - na to tam přeci jen není dostatečný provoz. Letiště prý vygeneruje asi 50 tisíc cestujících denně, přepravní kapacita metra je asi 20 tisíc lidí za hodinu. Ano, z tohohle pohledu to do Motola také nebylo efektivní... :-) Na letiště by byl asi opravdu nejelegantnějším řešením vlak (nevím, proč ten CitiElefant pořád někdo nazývá rychlodráhou). Ale raději bych asi než odbočku viděl to, aby to bylo na stejné trati, co Kladno. Bylo by pak jednodušší udržet vyšší frekvenci spojů.

Ale zase když už do toho Motola to metro je, tak už se s tím asi budeme muset nějak smířit. Není to jen ten Motol, ale i tři další stanice (nejméně vytížené jsou prý Petřiny). Dál se asi hned tak prodlužovat nebude (a kdyby ano, asi by opravdu nebyl špatný nápad táhnout to spíš na Řepy a případně na Zličín, kde by vznikl další přestup na linku B).

Ale také nechápu, když to metro už je v provozu už asi rok a půl, proč ty P+R parkoviště začali nějak víc řešit až teď na podzim. Zvlášť když ty plány na rozšíření zón placeného stání tu byly už dávno...

0/0
3.1.2017 16:22

M62i94c93h49a94l 54T43e25s78a57ř 4148842540731

Protože P+R se neřeší ve vazbě na metro (jak by to být mělo), ale ve vazbě na zřízení barevných zón na P6.

V Dejvicích je parkování tragické už tak dlouho, že mrmlání voličů se stalo běžnou kulisou a nikoho netrápilo. Po prodloužení metra vznikly nové oblasti, kam se můžou rozptýlit dojíždějicí auta - problém s parkováním se nevyřešil, ale rozšířil na mnohem větší množství voličů a politici si zesíleného mrmlání všimli. Vyřešili to po svém, tedy zákazem (modré zóny). A teď zjišťují, že pokud má v Praze někdo pracovat, musí se do ní i dostat. Problémy s parkováním se nedají vyřešit zákazem parkování, stejně jako problémy se zloději se nedají vyřešit zákazem kradení - ale aspoň to zkusili:)

+1/0
3.1.2017 16:46

P32e71t77r 22P19e34t97r 6883242968133

A nenapadlo vas, ze pod tim svahem jsou tunely a zazemi metra treba? A ze by tama melo jednou metro pokracovat dal?

0/0
5.1.2017 12:50

J96i21ř23í 27P10r34a95ž88á97k 9790142811932

Prosím, nelžete! V územním plánu je mnoho let definováno, kde jsou místa na P+R. Proto není potřeba nic vytypovávat, ale dávno mělo být postaveno.

Problém je možná jinde. Pouze nedostatek míst na P+R na příjezdech do Prahy umožnil vznik parkovacího byznysu.

Kdo asi tahá za nitky a komu se sypou do pokladničky peníze?

Tomuto důvodu odpovídá i "neschopnost" otevřít dokončené P+R pod Letnou a na Prašném mostě.

+2/0
3.1.2017 14:26

J78o67s18e62f 38S84l50o80v22á17č10e28k 2239649407525

A obyvatelúm toho sídliště zavedou modré zóny, protože tam bude najednou málo parkovacích míst, když jim vezmou parkoviště... :-)

+2/0
3.1.2017 14:05

L76u72c79i95e 46K96u43b29e97l78k32o17v94á 3564934285

na tom parkovišti bylo prázdno, místní tam neparkovali a přespolní taky ne. Ten provozovatel, co dostal padáka, měl dvojí ceny - pro rezidenty za hubičku, ale pro místní pořád drahý. No a pak pro přespolní, kde se cena za parkování pomalu rovnala ceně za parkování někde v hlídaných garážích. Takže přespolňáci se mu na to vy... a buď parkovali za zónami, nebo si za tu cenu (nebo jen o drobet vyšší) raději pronajali třeba stání v NTK apod.

0/0
4.1.2017 14:16

L88u83c42i50e 25K44u60b39e56l31k84o13v23á 3984854695

jinak tady je ceník toho zrušeného stání: http://auto-ms.webnode.cz/cenik

měsíc za dva litry venku na slunci, dešti...no neberte to :-P

0/0
4.1.2017 14:22

P65e46t30r 16P33e84t57r 6813342888633

Coz v Praze neni zas tak vysoka cena. Spis prumer

0/0
5.1.2017 12:51

J58i61ř42í 85K64o23c81u38r39e32k 6885364415228

Přijde mi to rubem na vrch a postavené na hlavu. Něměly se jako první zřídit P+R parkoviště (a navázat je na MHD) a pak teprve dobros rát modré zóny?

Pat a Mat toho...

+3/0
3.1.2017 13:50

V50i49k24t21o39r 15Š98e92d62i50v58ý 8356861930146

A proč? Penízky se sypou ze zón, P+R parkoviště houby vydělají.

+1/0
3.1.2017 13:52

J35a60k26u36b 80K11o76r23e45c 6304880411703

Jo, řeší se to v každé diskuzi o modrych zonach.

0/0
3.1.2017 21:43

A56n47t75o19n88í93n 82S45v43o69b93o82d64a 3654983909362

V Praze dělají vše obráceně, i metro budou stavět obráceně, napřed tubus a někdy možná stanice :-), napřed modré zóny a potom někdy parkoviště, někdy možná posílí i MHD

+3/−3
3.1.2017 13:45

M38i36c87h33a13l 70T72e10s60a20ř 4738362770901

Jojo, první co mě napadlo že P+R by snad bylo užitečnější někde blíž než deset minut jízdy autobusu od metra, ale pak jsem se napomenul, abych zůstal nohama na zemi. Koho by při plánování konečné Motol mohlo napadnout, že by tam někdo někdy chtěl zaparkovat:-)

+1/0
3.1.2017 13:51

A50n73t38o45n25í74n 48S46v92o20b68o90d89a 3324533259452

Syslová v Letňanech je lépe umístěná :-)

+2/0
3.1.2017 13:52

A76n31t18o90n62í53n 46S52v75o13b18o37d82a 3194193649782

Kdo má metro v poli :-)

0/0
3.1.2017 14:04

M52a19t36ú29š 83E26l86i91a42š 3760646214805

Wien.

0/0
4.1.2017 10:56







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.