Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Z nepoužívaného parkoviště v Praze 6 vznikne nové záchytné stání P+R

V Tobrucké ulici v Praze 6 vznikne v únoru jedno z prvních záchytných parkovišť P+R po zavedení parkovacích zón. Radnice využije prostor málo využívaného parkoviště, které nabízí asi 150 míst. Samotná Praha 6 plánuje otevřít ještě dalších devět parkovišť.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L31u94c81i70e 57K29u90b20e46l75k66o82v20á 3544554195

každé místo na P+R je super....jen tady je ten příjezd dost krkolomný (zatím)... taková klička a ještě do kopce a mezi paneláky.... to se místním asi líbit nebude. A příjezd z Horoměřické chtějí udělat jak? Vždyť je to ještě větší "krpál", než je stávající příjezd. To bude celkem bojovka, navíc asi na docela dlouho uzavřený nebo omezený provoz na Horoměřické, což je příjezd od všech těch vesniček okolo, plus od Šáreckého údolí, Nebušic a pod. To bude "maso"...:-P

0/0
4.1.2017 14:11

M41a87r23e31k 64T55u85r51n77o12v45e78c 7145632770256

Tak v Motole ne že by kolem té stanice nebyl nezastavěný prostor, jen je to trochu ve svahu, ale kdo ví, třeba by se do něj nějaký vícepatrový parkovací dům zahloubit dal, ale to by stálo spustu peněz - určitě víc, než jen najít nějakou stávající zpevněnou plochu a jen ji oplotit.

Ale k té Vaší myšlence o tom, co mělo koho napadnout při plánování metra do Motola - nezapomínejte také na to, že do toho Motola jezdí každý den tím metrem tisíce lidí. Určitě je to větší provoz, než jaký by byl k nějakému P+R parkovišti s kapacitou třeba 500 nebo 1000 míst. Také bych rád případná P+R parkoviště viděl co nejblíže metra, ale podle mě Motol sám o sobě udělá daleko větší provoz (prý snad 20 tisíc lidí denně), než nějaké takové parkoviště, kde ráno někdo odstaví svoje auto a večer si ho zase vyzvedne...

0/0
3.1.2017 15:07

M98a73r85e83k 81T79u39r85n66o81v20e96c 7955672220406

Měla být reakce na Michala Tesaře...

0/0
3.1.2017 15:08

M78i60c54h46a88l 35T83e44s52a14ř 4688222490861

Jak vypadá terén u Motolské nemocnice vím, je jasné že stavět tam P+R je nejen ekonomický nesmysl, ale i dopravní problém. Cíleně přitahovat další dopravu po Bělohorské a Karlovarské by nebylo dobré. Ale tohle bylo jasné i politikům, kteří tuhle trasu chtěli.

Konečná metra jistě frekventovaná, ona si k sobě ten provoz přitáhne. Ale kdyby byla jinde, byla by frekventovaná zrovna tak (spíše více), byla by levnější a dopravně dostupnější pro individuální dopravu z periferií.

Ergo, spíš rejpu do trasování metra, než do polohy P+R:) A taky rejpu do toho, jak promyšleně se to řeší. Nejdřív vyvoláme problém a pak si budem dvě volební období drbat hlavu, co s ním. U hloupé bytovky si investor takový přístup dovolit nemůže..

0/0
3.1.2017 16:06

M56a67r60e67k 18T33u70r73n38o11v11e56c 7485542570896

Jo, souhlasím s tím, že to trasování nebylo zrovna ideální. Nemyslím si sice, že by mělo smysl metro táhnout až na letiště - na to tam přeci jen není dostatečný provoz. Letiště prý vygeneruje asi 50 tisíc cestujících denně, přepravní kapacita metra je asi 20 tisíc lidí za hodinu. Ano, z tohohle pohledu to do Motola také nebylo efektivní... :-) Na letiště by byl asi opravdu nejelegantnějším řešením vlak (nevím, proč ten CitiElefant pořád někdo nazývá rychlodráhou). Ale raději bych asi než odbočku viděl to, aby to bylo na stejné trati, co Kladno. Bylo by pak jednodušší udržet vyšší frekvenci spojů.

Ale zase když už do toho Motola to metro je, tak už se s tím asi budeme muset nějak smířit. Není to jen ten Motol, ale i tři další stanice (nejméně vytížené jsou prý Petřiny). Dál se asi hned tak prodlužovat nebude (a kdyby ano, asi by opravdu nebyl špatný nápad táhnout to spíš na Řepy a případně na Zličín, kde by vznikl další přestup na linku B).

Ale také nechápu, když to metro už je v provozu už asi rok a půl, proč ty P+R parkoviště začali nějak víc řešit až teď na podzim. Zvlášť když ty plány na rozšíření zón placeného stání tu byly už dávno...

0/0
3.1.2017 16:22

M82i64c70h65a27l 58T26e88s89a25ř 4398422780221

Protože P+R se neřeší ve vazbě na metro (jak by to být mělo), ale ve vazbě na zřízení barevných zón na P6.

V Dejvicích je parkování tragické už tak dlouho, že mrmlání voličů se stalo běžnou kulisou a nikoho netrápilo. Po prodloužení metra vznikly nové oblasti, kam se můžou rozptýlit dojíždějicí auta - problém s parkováním se nevyřešil, ale rozšířil na mnohem větší množství voličů a politici si zesíleného mrmlání všimli. Vyřešili to po svém, tedy zákazem (modré zóny). A teď zjišťují, že pokud má v Praze někdo pracovat, musí se do ní i dostat. Problémy s parkováním se nedají vyřešit zákazem parkování, stejně jako problémy se zloději se nedají vyřešit zákazem kradení - ale aspoň to zkusili:)

+1/0
3.1.2017 16:46

P67e89t97r 19P24e58t39r 6873432518663

A nenapadlo vas, ze pod tim svahem jsou tunely a zazemi metra treba? A ze by tama melo jednou metro pokracovat dal?

0/0
5.1.2017 12:50

J50i59ř52í 89P49r80a35ž54á68k 9480962551322

Prosím, nelžete! V územním plánu je mnoho let definováno, kde jsou místa na P+R. Proto není potřeba nic vytypovávat, ale dávno mělo být postaveno.

Problém je možná jinde. Pouze nedostatek míst na P+R na příjezdech do Prahy umožnil vznik parkovacího byznysu.

Kdo asi tahá za nitky a komu se sypou do pokladničky peníze?

Tomuto důvodu odpovídá i "neschopnost" otevřít dokončené P+R pod Letnou a na Prašném mostě.

+2/0
3.1.2017 14:26

J38o39s78e70f 52S78l89o90v60á69č21e12k 2469349947285

A obyvatelúm toho sídliště zavedou modré zóny, protože tam bude najednou málo parkovacích míst, když jim vezmou parkoviště... :-)

+2/0
3.1.2017 14:05

L11u49c23i13e 25K67u15b36e48l19k88o83v73á 3404254215

na tom parkovišti bylo prázdno, místní tam neparkovali a přespolní taky ne. Ten provozovatel, co dostal padáka, měl dvojí ceny - pro rezidenty za hubičku, ale pro místní pořád drahý. No a pak pro přespolní, kde se cena za parkování pomalu rovnala ceně za parkování někde v hlídaných garážích. Takže přespolňáci se mu na to vy... a buď parkovali za zónami, nebo si za tu cenu (nebo jen o drobet vyšší) raději pronajali třeba stání v NTK apod.

0/0
4.1.2017 14:16

L67u69c79i45e 87K86u19b53e59l15k79o47v50á 3524244845

jinak tady je ceník toho zrušeného stání: http://auto-ms.webnode.cz/cenik

měsíc za dva litry venku na slunci, dešti...no neberte to :-P

0/0
4.1.2017 14:22

P16e52t29r 34P92e39t63r 6323132398613

Coz v Praze neni zas tak vysoka cena. Spis prumer

0/0
5.1.2017 12:51

J62i93ř26í 60K45o58c53u41r66e88k 6165414915958

Přijde mi to rubem na vrch a postavené na hlavu. Něměly se jako první zřídit P+R parkoviště (a navázat je na MHD) a pak teprve dobros rát modré zóny?

Pat a Mat toho...

+3/0
3.1.2017 13:50

V63i97k45t29o64r 82Š33e33d81i41v53ý 8156311800136

A proč? Penízky se sypou ze zón, P+R parkoviště houby vydělají.

+1/0
3.1.2017 13:52

J47a75k15u35b 33K24o36r98e69c 6304930181853

Jo, řeší se to v každé diskuzi o modrych zonach.

0/0
3.1.2017 21:43

A35n78t74o60n33í70n 94S93v43o67b30o15d38a 3794623729542

V Praze dělají vše obráceně, i metro budou stavět obráceně, napřed tubus a někdy možná stanice :-), napřed modré zóny a potom někdy parkoviště, někdy možná posílí i MHD

+3/−3
3.1.2017 13:45

M23i76c49h93a89l 82T79e17s76a68ř 4638372240351

Jojo, první co mě napadlo že P+R by snad bylo užitečnější někde blíž než deset minut jízdy autobusu od metra, ale pak jsem se napomenul, abych zůstal nohama na zemi. Koho by při plánování konečné Motol mohlo napadnout, že by tam někdo někdy chtěl zaparkovat:-)

+1/0
3.1.2017 13:51

A56n95t97o53n17í80n 30S43v35o86b69o79d55a 3104963529612

Syslová v Letňanech je lépe umístěná :-)

+2/0
3.1.2017 13:52

A63n53t55o53n53í23n 95S51v97o66b82o63d17a 3674783189202

Kdo má metro v poli :-)

0/0
3.1.2017 14:04

M33a16t83ú72š 81E51l20i87a88š 3790246434825

Wien.

0/0
4.1.2017 10:56







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.