Diskuze

Z nepoužívaného parkoviště v Praze 6 vznikne nové záchytné stání P+R

V Tobrucké ulici v Praze 6 vznikne v únoru jedno z prvních záchytných parkovišť P+R po zavedení parkovacích zón. Radnice využije prostor málo využívaného parkoviště, které nabízí asi 150 míst. Samotná Praha 6 plánuje otevřít ještě dalších devět parkovišť.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

každé místo na P+R je super....jen tady je ten příjezd dost krkolomný (zatím)... taková klička a ještě do kopce a mezi paneláky.... to se místním asi líbit nebude. A příjezd z Horoměřické chtějí udělat jak? Vždyť je to ještě větší "krpál", než je stávající příjezd. To bude celkem bojovka, navíc asi na docela dlouho uzavřený nebo omezený provoz na Horoměřické, což je příjezd od všech těch vesniček okolo, plus od Šáreckého údolí, Nebušic a pod. To bude "maso"...:-P

0 0
možnosti

Tak v Motole ne že by kolem té stanice nebyl nezastavěný prostor, jen je to trochu ve svahu, ale kdo ví, třeba by se do něj nějaký vícepatrový parkovací dům zahloubit dal, ale to by stálo spustu peněz - určitě víc, než jen najít nějakou stávající zpevněnou plochu a jen ji oplotit.

Ale k té Vaší myšlence o tom, co mělo koho napadnout při plánování metra do Motola - nezapomínejte také na to, že do toho Motola jezdí každý den tím metrem tisíce lidí. Určitě je to větší provoz, než jaký by byl k nějakému P+R parkovišti s kapacitou třeba 500 nebo 1000 míst. Také bych rád případná P+R parkoviště viděl co nejblíže metra, ale podle mě Motol sám o sobě udělá daleko větší provoz (prý snad 20 tisíc lidí denně), než nějaké takové parkoviště, kde ráno někdo odstaví svoje auto a večer si ho zase vyzvedne...

0 0
možnosti

Měla být reakce na Michala Tesaře...

0 0
možnosti

Prosím, nelžete! V územním plánu je mnoho let definováno, kde jsou místa na P+R. Proto není potřeba nic vytypovávat, ale dávno mělo být postaveno.

Problém je možná jinde. Pouze nedostatek míst na P+R na příjezdech do Prahy umožnil vznik parkovacího byznysu.

Kdo asi tahá za nitky a komu se sypou do pokladničky peníze?

Tomuto důvodu odpovídá i "neschopnost" otevřít dokončené P+R pod Letnou a na Prašném mostě.

2 0
možnosti

A obyvatelúm toho sídliště zavedou modré zóny, protože tam bude najednou málo parkovacích míst, když jim vezmou parkoviště... :-)

2 0
možnosti

na tom parkovišti bylo prázdno, místní tam neparkovali a přespolní taky ne. Ten provozovatel, co dostal padáka, měl dvojí ceny - pro rezidenty za hubičku, ale pro místní pořád drahý. No a pak pro přespolní, kde se cena za parkování pomalu rovnala ceně za parkování někde v hlídaných garážích. Takže přespolňáci se mu na to vy... a buď parkovali za zónami, nebo si za tu cenu (nebo jen o drobet vyšší) raději pronajali třeba stání v NTK apod.

0 0
možnosti

Přijde mi to rubem na vrch a postavené na hlavu. Něměly se jako první zřídit P+R parkoviště (a navázat je na MHD) a pak teprve dobros rát modré zóny?

Pat a Mat toho...

3 0
možnosti

A proč? Penízky se sypou ze zón, P+R parkoviště houby vydělají.

1 0
možnosti

V Praze dělají vše obráceně, i metro budou stavět obráceně, napřed tubus a někdy možná stanice :-), napřed modré zóny a potom někdy parkoviště, někdy možná posílí i MHD

3 3
možnosti

Jojo, první co mě napadlo že P+R by snad bylo užitečnější někde blíž než deset minut jízdy autobusu od metra, ale pak jsem se napomenul, abych zůstal nohama na zemi. Koho by při plánování konečné Motol mohlo napadnout, že by tam někdo někdy chtěl zaparkovat:-)

1 0
možnosti