Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

P63e50t52r 24U61l30l25m34a33n38n 2807758167422

Bohužel vyvrácené obrubníky, to je taková naše klasika. Ačkoliv u spousty věcí nevidím důvod tvrdit, že jsou v Německu lepší (třeba dálnice mi tam lepší nepřipadají, pokud nebudu brát D1 jako vzor všech našich dálnic), tak obrubníky mne tam či v Rakousku vždy bijí do očí, jak jsou úhledně a dobře udělané + jimi jako bonus neprorůstá plevel. Tak by mne zajímalo, jestli my ty obrubníky prostě neumíme nebo umět nechceme.

+2/0
doporučit
4.1.2017 18:20

J87a76n 60V20a87l81o82u43c95h 6512757398980

"...vykolejil jedním soukolím...", "...vytvořil kyvadlovou dopravu..." - do nového roku s novými polovzdělanci?

+1/0
doporučit
4.1.2017 16:42

P74a78t63r53i65k 91E79g29e84r 2958160669461

V roce 2011 jsem na Ohradě zavolal na čtveřici chlapců policejní hlídku mezi Ohradou a Krejcárkem totiž na koleje rozmístili několik kamenů což mohlo mít za následek také vykolejení vozu tramvaje. Hlídka naštěstí chlapce dopadla ti pak měli rodičům nejspíše co vysvětlovat.

+1/0
doporučit
4.1.2017 15:36

J73i68ř81í 97K84o39c72u29r74e69k 6425614535928

Že by ho utrhl mráz a zateklá voda? Kdyby ovšem byl pořádný, aspoň 10 cm zapuštěný pod okolní dlažbu, tak se nevyvalí až do průjezdného profilu.

Inu finance jsou na cyklostezky, open card, hummery pro městapo ...

0/−1
doporučit
4.1.2017 16:24





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.