Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

P62e45t13r 67U87l95l41m94a61n88n 2857618817502

Bohužel vyvrácené obrubníky, to je taková naše klasika. Ačkoliv u spousty věcí nevidím důvod tvrdit, že jsou v Německu lepší (třeba dálnice mi tam lepší nepřipadají, pokud nebudu brát D1 jako vzor všech našich dálnic), tak obrubníky mne tam či v Rakousku vždy bijí do očí, jak jsou úhledně a dobře udělané + jimi jako bonus neprorůstá plevel. Tak by mne zajímalo, jestli my ty obrubníky prostě neumíme nebo umět nechceme.

+2/0
doporučit
4.1.2017 18:20

J82a92n 21V54a97l69o80u60c10h 6362467688710

"...vykolejil jedním soukolím...", "...vytvořil kyvadlovou dopravu..." - do nového roku s novými polovzdělanci?

+1/0
doporučit
4.1.2017 16:42

P46a45t36r17i23k 79E53g11e86r 2778130799621

V roce 2011 jsem na Ohradě zavolal na čtveřici chlapců policejní hlídku mezi Ohradou a Krejcárkem totiž na koleje rozmístili několik kamenů což mohlo mít za následek také vykolejení vozu tramvaje. Hlídka naštěstí chlapce dopadla ti pak měli rodičům nejspíše co vysvětlovat.

+1/0
doporučit
4.1.2017 15:36

J61i64ř96í 51K43o90c24u27r61e56k 6865524495438

Že by ho utrhl mráz a zateklá voda? Kdyby ovšem byl pořádný, aspoň 10 cm zapuštěný pod okolní dlažbu, tak se nevyvalí až do průjezdného profilu.

Inu finance jsou na cyklostezky, open card, hummery pro městapo ...

0/−1
doporučit
4.1.2017 16:24







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.