Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Městské části kritizují překladiště v Malešicích. Praha navrhla přemístění

Tři pražské městské části kritizují železniční překladiště, s nímž počítá návrh metropolitního plánu v Malešicích. Developer, který má překladiště zhotovit, už radnicím zaslal studii. Termín pro vyjádření byl ale šibeniční, shodují se radnice. Hlavní město navrhlo přemístit překladiště do Kyjí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M34a20r97t97i38n 63R30u51z45i46c66k18a 1872318866947

Tak pres Hloubetin postavte vysoky most, Od cca krizovatky s Vysocanskou radialou az ke stoupani Prumyslove do Kyji (cca u zeleznicni trati), vysoko nad zastavbou. Puvodni krizovatka s Podebradskou by byla jen najezd/sjezd od Kyji a Kbelska jen sjezd/najezd od Proseka, klidne i s kruhaky a do Kbelske muzete vratit tramvaje...

Sice ten most by byl takovy GoldenGate, ale zato by zas poslouzil jako alternativa mestskemu okruhu a hlucnost by byla nizka diky vysce a stenam mostu - mene nez u Nuselskeho.

Jedine mistecko kde by trochu hluk byl je soucasna krizovatka Prumyslove a Ceskobrodske... ale tam by slo take odhlucnit pomoci protihlukovych sten.

+1/0
6.1.2017 15:34

M69i63c82h40a40l 24D90a28d95e90k 8513962578

Jenže radnice Prahy 10 brojí proti překladišti podle mého spíš kvůli tomu, že na tom místě plánuje další bytovou výstavbu. Což mi přijde jako blbost, stavět v průmyslové zóně další byty.

+6/0
6.1.2017 13:56

J83a73n 79B74u23b31i21k 9402451352407

Tedy nerozumím tomu, proč je potřeba na východě Prahy (v Malešicích) budovat překladiště kontejnerů, když na východě Prahy už roky násobně kapacitně větší překladiště je (Uhříněves) a když jsou od sebe obě vzdálena jen pár kilometrů. Navíc to Uhříněveské je poblíž budoucího (tedy snad v budoucnosti jednou postaveného) vnějšího okruhu.

Pokud Praha chce využít železnice a pokud chce snížit exhalace a nejezdit kamiony zbytečně přes město, má logiku vybudovat druhé překladiště někde na západ od Prahy, zase u vnějšího okruhu, poblíž železnice na Kladno nebo na Plzeň.......

Tak hovoří logika, ale kam s logikou na dnešní osazenstvo magistrátu........

+2/−1
6.1.2017 9:18

P76a19v47e24l 10K44a24r84e32s 8290643666663

až na to, že v Uhříněvsi patří překladiště úplně jiný společnosti. Zbytek Vašeho příspěvku pak logiku žádnou nemá

+1/0
6.1.2017 15:57

P73a84v59e88l 56K49a56r46e84s 8160973566643

až na tom že to překladiště v Uhříněvsi patří úplně jiné firmě. Zbytek Vašeho příspěvku tak žádnou logiku nemá.

+1/0
6.1.2017 15:58

M20i47r87o17s62l70a21v 16G14r25o20s29s92m47a11n87n 8322359454

Pokud chceme vozit zboží po železnici, bez překladiště se neobejdeme. Jinak nás čeká plíživý nárůst kamionové dopravy. Praha 6 statečně blokuje železnici na Kladno 20 let a plody už sklízí. Území u Průmyslové je pro podobné zařízení dlouhodobě vyčleněno, takže se nikdo nemůže vymlouvat na snížení kvality bydlení. 120 kamionů na Průmyslové je nic. Před zprovozněním Pražského okruhu jich tam jezdilo násobně více.

+13/−1
5.1.2017 18:32

R33o18m98a75n 22P41o12l75á26č70e11k 5336609235

Podívejte na FB Prahy 10...

Bohužel dnešní společnost je tak přehumanizovaná, že se omlouváme i lidem, co si v roce 1995 koupili dům u leteckého koridoru přístávací dráhy letiště, které tam stojí od 20.let...

+2/0
5.1.2017 21:11

V73ě47r54a 56K84a59b85í60č26k68o69v48á 7684636120547

A v Malešicích je to ještě tak,že postavili byty tam,kde bylo podle územního plánu to překladiště jasně plánované ( na samé hranici toho území) a teď si ti obyvatelé stěžují.To samé v H.Měcholupech.Tam postavili byty těsně vedle kontejnerového překladiště a hele- je tam hluk! Některé výše položené byty pak byly prodávány jako ateliéry,protože nesplňovaly hlukové normy.

+6/0
6.1.2017 1:27

M57i61c79h61a33l 55D21a71d74e75k 8593932938

Přesně, tupci si koupí byty vedle průmyslové zóny a pak si stěžují na hluk..;-D

+3/0
6.1.2017 13:58

M45a13r91t59i16n 29R10u56z41i47c75k59a 1712918396167

Ve vysocanech zase postavili bytovky presne na uzemi planovaneho parku, pak dodnes je v uzemnim planu... jesteze tam byl planovan park kde muzou protestovat jen stromy...

0/0
6.1.2017 15:38

D72u71š48a73n 71H22o48u52d97e88k 9277354814802

A na čem si myslíte, že se z Uhříněvsi a do ní ty kontejnery vozí? Přijeďte se podívat a uvidíte jenom samé kamiony naložené právě těmi kontejnery, které jezdí páteřní komunikací Uhříněvsi. Všechno za "hmotného" souhlasu zastupitelstva...

0/0
9.1.2017 19:12

V19á98c90l66a80v 65J76ů88z62a 6441117966

Aneb chceme převést náklady z kamionů na železnici, ale nákladní vlaky na železnici nechceme.

"znamenala zničení potenciálu rozvoje celé této části Prahy"

Aha, tak odtud vítr vane, nějaký developer by chtěl zase v průmyslové zóně postavit byty (jehož obyvatelé si budou stěžovat, že je v průmyslové zóně hluk a prach).

„Je ale třeba si uvědomit, že lokalita je v územním plánu dlouhodobě vyhrazena právě pro podobné zařízení dopravní infrastruktury

...

Plamínková po těchto připomínkách developerovi poslala vyjádření k oznámení EIA, ve kterém jménem Prahy doporučila, aby prověřil umístění překladiště o asi 1 400 metrů na východ do Kyjí.

...

Tam by ale příslušnému územnímu rozhodnutí s největší pravděpodobností musela předcházet změna územního plánu,“

To je skutečně výborné doporučení. Nehledě na to, že v Kyjích už by se to mohlo dotknout skutečných obyvatel a ne jen těch "potenciálně rozvojových".

+11/−1
5.1.2017 16:44







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.