Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

M35i26r50o72s71l65a90v 21G12r23o48s78s25m15a12n32n 8312809674

Pokud chceme vozit zboží po železnici, bez překladiště se neobejdeme. Jinak nás čeká plíživý nárůst kamionové dopravy. Praha 6 statečně blokuje železnici na Kladno 20 let a plody už sklízí. Území u Průmyslové je pro podobné zařízení dlouhodobě vyčleněno, takže se nikdo nemůže vymlouvat na snížení kvality bydlení. 120 kamionů na Průmyslové je nic. Před zprovozněním Pražského okruhu jich tam jezdilo násobně více.

+13/−1
doporučit
5.1.2017 18:32

V63á72c45l55a75v 20J90ů26z67a 6491737866

Aneb chceme převést náklady z kamionů na železnici, ale nákladní vlaky na železnici nechceme.

"znamenala zničení potenciálu rozvoje celé této části Prahy"

Aha, tak odtud vítr vane, nějaký developer by chtěl zase v průmyslové zóně postavit byty (jehož obyvatelé si budou stěžovat, že je v průmyslové zóně hluk a prach).

„Je ale třeba si uvědomit, že lokalita je v územním plánu dlouhodobě vyhrazena právě pro podobné zařízení dopravní infrastruktury

...

Plamínková po těchto připomínkách developerovi poslala vyjádření k oznámení EIA, ve kterém jménem Prahy doporučila, aby prověřil umístění překladiště o asi 1 400 metrů na východ do Kyjí.

...

Tam by ale příslušnému územnímu rozhodnutí s největší pravděpodobností musela předcházet změna územního plánu,“

To je skutečně výborné doporučení. Nehledě na to, že v Kyjích už by se to mohlo dotknout skutečných obyvatel a ne jen těch "potenciálně rozvojových".

+11/−1
doporučit
5.1.2017 16:44

M53i30c86h83a74l 12D93a19d84e14k 8603622358

Jenže radnice Prahy 10 brojí proti překladišti podle mého spíš kvůli tomu, že na tom místě plánuje další bytovou výstavbu. Což mi přijde jako blbost, stavět v průmyslové zóně další byty.

+6/0
doporučit
6.1.2017 13:56

J79a40n 13B65u60b79i54k 9232301632717

Tedy nerozumím tomu, proč je potřeba na východě Prahy (v Malešicích) budovat překladiště kontejnerů, když na východě Prahy už roky násobně kapacitně větší překladiště je (Uhříněves) a když jsou od sebe obě vzdálena jen pár kilometrů. Navíc to Uhříněveské je poblíž budoucího (tedy snad v budoucnosti jednou postaveného) vnějšího okruhu.

Pokud Praha chce využít železnice a pokud chce snížit exhalace a nejezdit kamiony zbytečně přes město, má logiku vybudovat druhé překladiště někde na západ od Prahy, zase u vnějšího okruhu, poblíž železnice na Kladno nebo na Plzeň.......

Tak hovoří logika, ale kam s logikou na dnešní osazenstvo magistrátu........

+2/−1
doporučit
6.1.2017 9:18

M89a70r74t61i79n 48R32u71z38i36c94k57a 1382318376307

Tak pres Hloubetin postavte vysoky most, Od cca krizovatky s Vysocanskou radialou az ke stoupani Prumyslove do Kyji (cca u zeleznicni trati), vysoko nad zastavbou. Puvodni krizovatka s Podebradskou by byla jen najezd/sjezd od Kyji a Kbelska jen sjezd/najezd od Proseka, klidne i s kruhaky a do Kbelske muzete vratit tramvaje...

Sice ten most by byl takovy GoldenGate, ale zato by zas poslouzil jako alternativa mestskemu okruhu a hlucnost by byla nizka diky vysce a stenam mostu - mene nez u Nuselskeho.

Jedine mistecko kde by trochu hluk byl je soucasna krizovatka Prumyslove a Ceskobrodske... ale tam by slo take odhlucnit pomoci protihlukovych sten.

+1/0
doporučit
6.1.2017 15:34





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.