Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Městské části kritizují překladiště v Malešicích. Praha navrhla přemístění

Tři pražské městské části kritizují železniční překladiště, s nímž počítá návrh metropolitního plánu v Malešicích. Developer, který má překladiště zhotovit, už radnicím zaslal studii. Termín pro vyjádření byl ale šibeniční, shodují se radnice. Hlavní město navrhlo přemístit překladiště do Kyjí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M78a61r76t60i24n 35R29u91z79i89c31k59a 1412958676417

Tak pres Hloubetin postavte vysoky most, Od cca krizovatky s Vysocanskou radialou az ke stoupani Prumyslove do Kyji (cca u zeleznicni trati), vysoko nad zastavbou. Puvodni krizovatka s Podebradskou by byla jen najezd/sjezd od Kyji a Kbelska jen sjezd/najezd od Proseka, klidne i s kruhaky a do Kbelske muzete vratit tramvaje...

Sice ten most by byl takovy GoldenGate, ale zato by zas poslouzil jako alternativa mestskemu okruhu a hlucnost by byla nizka diky vysce a stenam mostu - mene nez u Nuselskeho.

Jedine mistecko kde by trochu hluk byl je soucasna krizovatka Prumyslove a Ceskobrodske... ale tam by slo take odhlucnit pomoci protihlukovych sten.

+1/0
6.1.2017 15:34

M20i89c84h32a33l 14D27a55d23e90k 8243152668

Jenže radnice Prahy 10 brojí proti překladišti podle mého spíš kvůli tomu, že na tom místě plánuje další bytovou výstavbu. Což mi přijde jako blbost, stavět v průmyslové zóně další byty.

+6/0
6.1.2017 13:56

J96a75n 49B23u39b82i97k 9112171572197

Tedy nerozumím tomu, proč je potřeba na východě Prahy (v Malešicích) budovat překladiště kontejnerů, když na východě Prahy už roky násobně kapacitně větší překladiště je (Uhříněves) a když jsou od sebe obě vzdálena jen pár kilometrů. Navíc to Uhříněveské je poblíž budoucího (tedy snad v budoucnosti jednou postaveného) vnějšího okruhu.

Pokud Praha chce využít železnice a pokud chce snížit exhalace a nejezdit kamiony zbytečně přes město, má logiku vybudovat druhé překladiště někde na západ od Prahy, zase u vnějšího okruhu, poblíž železnice na Kladno nebo na Plzeň.......

Tak hovoří logika, ale kam s logikou na dnešní osazenstvo magistrátu........

+2/−1
6.1.2017 9:18

P47a36v10e35l 45K21a71r98e11s 8640343346553

až na to, že v Uhříněvsi patří překladiště úplně jiný společnosti. Zbytek Vašeho příspěvku pak logiku žádnou nemá

+1/0
6.1.2017 15:57

P13a82v73e44l 31K46a32r21e23s 8340813236813

až na tom že to překladiště v Uhříněvsi patří úplně jiné firmě. Zbytek Vašeho příspěvku tak žádnou logiku nemá.

+1/0
6.1.2017 15:58

M46i12r23o69s40l13a42v 74G83r96o14s90s19m11a29n24n 8142129714

Pokud chceme vozit zboží po železnici, bez překladiště se neobejdeme. Jinak nás čeká plíživý nárůst kamionové dopravy. Praha 6 statečně blokuje železnici na Kladno 20 let a plody už sklízí. Území u Průmyslové je pro podobné zařízení dlouhodobě vyčleněno, takže se nikdo nemůže vymlouvat na snížení kvality bydlení. 120 kamionů na Průmyslové je nic. Před zprovozněním Pražského okruhu jich tam jezdilo násobně více.

+13/−1
5.1.2017 18:32

R50o92m19a55n 18P63o79l69á34č97e33k 5116279215

Podívejte na FB Prahy 10...

Bohužel dnešní společnost je tak přehumanizovaná, že se omlouváme i lidem, co si v roce 1995 koupili dům u leteckého koridoru přístávací dráhy letiště, které tam stojí od 20.let...

+2/0
5.1.2017 21:11

V63ě74r68a 85K40a33b31í91č80k28o85v69á 7534226450137

A v Malešicích je to ještě tak,že postavili byty tam,kde bylo podle územního plánu to překladiště jasně plánované ( na samé hranici toho území) a teď si ti obyvatelé stěžují.To samé v H.Měcholupech.Tam postavili byty těsně vedle kontejnerového překladiště a hele- je tam hluk! Některé výše položené byty pak byly prodávány jako ateliéry,protože nesplňovaly hlukové normy.

+6/0
6.1.2017 1:27

M95i19c31h20a72l 87D36a56d14e16k 8603432188

Přesně, tupci si koupí byty vedle průmyslové zóny a pak si stěžují na hluk..;-D

+3/0
6.1.2017 13:58

M75a60r94t85i78n 54R36u59z38i72c77k50a 1582228906697

Ve vysocanech zase postavili bytovky presne na uzemi planovaneho parku, pak dodnes je v uzemnim planu... jesteze tam byl planovan park kde muzou protestovat jen stromy...

0/0
6.1.2017 15:38

D48u20š67a33n 30H12o23u78d17e48k 9757474224802

A na čem si myslíte, že se z Uhříněvsi a do ní ty kontejnery vozí? Přijeďte se podívat a uvidíte jenom samé kamiony naložené právě těmi kontejnery, které jezdí páteřní komunikací Uhříněvsi. Všechno za "hmotného" souhlasu zastupitelstva...

0/0
9.1.2017 19:12

V34á72c87l82a14v 67J89ů82z73a 6661197536

Aneb chceme převést náklady z kamionů na železnici, ale nákladní vlaky na železnici nechceme.

"znamenala zničení potenciálu rozvoje celé této části Prahy"

Aha, tak odtud vítr vane, nějaký developer by chtěl zase v průmyslové zóně postavit byty (jehož obyvatelé si budou stěžovat, že je v průmyslové zóně hluk a prach).

„Je ale třeba si uvědomit, že lokalita je v územním plánu dlouhodobě vyhrazena právě pro podobné zařízení dopravní infrastruktury

...

Plamínková po těchto připomínkách developerovi poslala vyjádření k oznámení EIA, ve kterém jménem Prahy doporučila, aby prověřil umístění překladiště o asi 1 400 metrů na východ do Kyjí.

...

Tam by ale příslušnému územnímu rozhodnutí s největší pravděpodobností musela předcházet změna územního plánu,“

To je skutečně výborné doporučení. Nehledě na to, že v Kyjích už by se to mohlo dotknout skutečných obyvatel a ne jen těch "potenciálně rozvojových".

+11/−1
5.1.2017 16:44







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.