Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Městské části kritizují překladiště v Malešicích. Praha navrhla přemístění

Tři pražské městské části kritizují železniční překladiště, s nímž počítá návrh metropolitního plánu v Malešicích. Developer, který má překladiště zhotovit, už radnicím zaslal studii. Termín pro vyjádření byl ale šibeniční, shodují se radnice. Hlavní město navrhlo přemístit překladiště do Kyjí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M26a72r90t93i79n 12R64u84z29i94c73k22a 1892168116647

Tak pres Hloubetin postavte vysoky most, Od cca krizovatky s Vysocanskou radialou az ke stoupani Prumyslove do Kyji (cca u zeleznicni trati), vysoko nad zastavbou. Puvodni krizovatka s Podebradskou by byla jen najezd/sjezd od Kyji a Kbelska jen sjezd/najezd od Proseka, klidne i s kruhaky a do Kbelske muzete vratit tramvaje...

Sice ten most by byl takovy GoldenGate, ale zato by zas poslouzil jako alternativa mestskemu okruhu a hlucnost by byla nizka diky vysce a stenam mostu - mene nez u Nuselskeho.

Jedine mistecko kde by trochu hluk byl je soucasna krizovatka Prumyslove a Ceskobrodske... ale tam by slo take odhlucnit pomoci protihlukovych sten.

+1/0
6.1.2017 15:34

M79i13c97h92a73l 67D23a26d74e17k 8403142308

Jenže radnice Prahy 10 brojí proti překladišti podle mého spíš kvůli tomu, že na tom místě plánuje další bytovou výstavbu. Což mi přijde jako blbost, stavět v průmyslové zóně další byty.

+6/0
6.1.2017 13:56

J34a66n 43B91u84b11i20k 9142471982897

Tedy nerozumím tomu, proč je potřeba na východě Prahy (v Malešicích) budovat překladiště kontejnerů, když na východě Prahy už roky násobně kapacitně větší překladiště je (Uhříněves) a když jsou od sebe obě vzdálena jen pár kilometrů. Navíc to Uhříněveské je poblíž budoucího (tedy snad v budoucnosti jednou postaveného) vnějšího okruhu.

Pokud Praha chce využít železnice a pokud chce snížit exhalace a nejezdit kamiony zbytečně přes město, má logiku vybudovat druhé překladiště někde na západ od Prahy, zase u vnějšího okruhu, poblíž železnice na Kladno nebo na Plzeň.......

Tak hovoří logika, ale kam s logikou na dnešní osazenstvo magistrátu........

+2/−1
6.1.2017 9:18

P40a15v38e51l 19K81a22r70e64s 8940753116253

až na to, že v Uhříněvsi patří překladiště úplně jiný společnosti. Zbytek Vašeho příspěvku pak logiku žádnou nemá

+1/0
6.1.2017 15:57

P92a68v58e59l 74K29a72r70e60s 8630933376403

až na tom že to překladiště v Uhříněvsi patří úplně jiné firmě. Zbytek Vašeho příspěvku tak žádnou logiku nemá.

+1/0
6.1.2017 15:58

M29i15r15o90s60l42a13v 17G62r68o39s70s16m91a93n69n 8492359574

Pokud chceme vozit zboží po železnici, bez překladiště se neobejdeme. Jinak nás čeká plíživý nárůst kamionové dopravy. Praha 6 statečně blokuje železnici na Kladno 20 let a plody už sklízí. Území u Průmyslové je pro podobné zařízení dlouhodobě vyčleněno, takže se nikdo nemůže vymlouvat na snížení kvality bydlení. 120 kamionů na Průmyslové je nic. Před zprovozněním Pražského okruhu jich tam jezdilo násobně více.

+13/−1
5.1.2017 18:32

R65o28m98a25n 52P60o38l28á36č28e78k 5506439245

Podívejte na FB Prahy 10...

Bohužel dnešní společnost je tak přehumanizovaná, že se omlouváme i lidem, co si v roce 1995 koupili dům u leteckého koridoru přístávací dráhy letiště, které tam stojí od 20.let...

+2/0
5.1.2017 21:11

V77ě61r17a 65K72a44b43í96č17k39o98v28á 7874676370777

A v Malešicích je to ještě tak,že postavili byty tam,kde bylo podle územního plánu to překladiště jasně plánované ( na samé hranici toho území) a teď si ti obyvatelé stěžují.To samé v H.Měcholupech.Tam postavili byty těsně vedle kontejnerového překladiště a hele- je tam hluk! Některé výše položené byty pak byly prodávány jako ateliéry,protože nesplňovaly hlukové normy.

+6/0
6.1.2017 1:27

M11i20c38h45a71l 22D30a88d61e40k 8313232758

Přesně, tupci si koupí byty vedle průmyslové zóny a pak si stěžují na hluk..;-D

+3/0
6.1.2017 13:58

M88a82r28t94i56n 37R39u85z14i75c90k23a 1672208696257

Ve vysocanech zase postavili bytovky presne na uzemi planovaneho parku, pak dodnes je v uzemnim planu... jesteze tam byl planovan park kde muzou protestovat jen stromy...

0/0
6.1.2017 15:38

D33u71š70a90n 58H27o68u21d97e51k 9657414284132

A na čem si myslíte, že se z Uhříněvsi a do ní ty kontejnery vozí? Přijeďte se podívat a uvidíte jenom samé kamiony naložené právě těmi kontejnery, které jezdí páteřní komunikací Uhříněvsi. Všechno za "hmotného" souhlasu zastupitelstva...

0/0
9.1.2017 19:12

V42á22c30l30a28v 56J80ů33z40a 6391967916

Aneb chceme převést náklady z kamionů na železnici, ale nákladní vlaky na železnici nechceme.

"znamenala zničení potenciálu rozvoje celé této části Prahy"

Aha, tak odtud vítr vane, nějaký developer by chtěl zase v průmyslové zóně postavit byty (jehož obyvatelé si budou stěžovat, že je v průmyslové zóně hluk a prach).

„Je ale třeba si uvědomit, že lokalita je v územním plánu dlouhodobě vyhrazena právě pro podobné zařízení dopravní infrastruktury

...

Plamínková po těchto připomínkách developerovi poslala vyjádření k oznámení EIA, ve kterém jménem Prahy doporučila, aby prověřil umístění překladiště o asi 1 400 metrů na východ do Kyjí.

...

Tam by ale příslušnému územnímu rozhodnutí s největší pravděpodobností musela předcházet změna územního plánu,“

To je skutečně výborné doporučení. Nehledě na to, že v Kyjích už by se to mohlo dotknout skutečných obyvatel a ne jen těch "potenciálně rozvojových".

+11/−1
5.1.2017 16:44







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.