Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Městské části kritizují překladiště v Malešicích. Praha navrhla přemístění

Tři pražské městské části kritizují železniční překladiště, s nímž počítá návrh metropolitního plánu v Malešicích. Developer, který má překladiště zhotovit, už radnicím zaslal studii. Termín pro vyjádření byl ale šibeniční, shodují se radnice. Hlavní město navrhlo přemístit překladiště do Kyjí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M54a12r68t32i84n 97R57u46z52i60c64k25a 1142478846657

Tak pres Hloubetin postavte vysoky most, Od cca krizovatky s Vysocanskou radialou az ke stoupani Prumyslove do Kyji (cca u zeleznicni trati), vysoko nad zastavbou. Puvodni krizovatka s Podebradskou by byla jen najezd/sjezd od Kyji a Kbelska jen sjezd/najezd od Proseka, klidne i s kruhaky a do Kbelske muzete vratit tramvaje...

Sice ten most by byl takovy GoldenGate, ale zato by zas poslouzil jako alternativa mestskemu okruhu a hlucnost by byla nizka diky vysce a stenam mostu - mene nez u Nuselskeho.

Jedine mistecko kde by trochu hluk byl je soucasna krizovatka Prumyslove a Ceskobrodske... ale tam by slo take odhlucnit pomoci protihlukovych sten.

+1/0
6.1.2017 15:34

M94i81c65h96a83l 32D74a52d80e31k 8773502218

Jenže radnice Prahy 10 brojí proti překladišti podle mého spíš kvůli tomu, že na tom místě plánuje další bytovou výstavbu. Což mi přijde jako blbost, stavět v průmyslové zóně další byty.

+6/0
6.1.2017 13:56

J73a36n 36B10u31b42i20k 9662401482167

Tedy nerozumím tomu, proč je potřeba na východě Prahy (v Malešicích) budovat překladiště kontejnerů, když na východě Prahy už roky násobně kapacitně větší překladiště je (Uhříněves) a když jsou od sebe obě vzdálena jen pár kilometrů. Navíc to Uhříněveské je poblíž budoucího (tedy snad v budoucnosti jednou postaveného) vnějšího okruhu.

Pokud Praha chce využít železnice a pokud chce snížit exhalace a nejezdit kamiony zbytečně přes město, má logiku vybudovat druhé překladiště někde na západ od Prahy, zase u vnějšího okruhu, poblíž železnice na Kladno nebo na Plzeň.......

Tak hovoří logika, ale kam s logikou na dnešní osazenstvo magistrátu........

+2/−1
6.1.2017 9:18

P65a56v90e43l 46K55a35r15e41s 8640723266753

až na to, že v Uhříněvsi patří překladiště úplně jiný společnosti. Zbytek Vašeho příspěvku pak logiku žádnou nemá

+1/0
6.1.2017 15:57

P51a20v70e79l 93K79a14r76e78s 8950413866373

až na tom že to překladiště v Uhříněvsi patří úplně jiné firmě. Zbytek Vašeho příspěvku tak žádnou logiku nemá.

+1/0
6.1.2017 15:58

M88i14r26o52s54l37a50v 26G89r28o75s82s18m44a74n52n 8442789194

Pokud chceme vozit zboží po železnici, bez překladiště se neobejdeme. Jinak nás čeká plíživý nárůst kamionové dopravy. Praha 6 statečně blokuje železnici na Kladno 20 let a plody už sklízí. Území u Průmyslové je pro podobné zařízení dlouhodobě vyčleněno, takže se nikdo nemůže vymlouvat na snížení kvality bydlení. 120 kamionů na Průmyslové je nic. Před zprovozněním Pražského okruhu jich tam jezdilo násobně více.

+13/−1
5.1.2017 18:32

R62o19m33a78n 31P49o86l46á67č12e88k 5766949115

Podívejte na FB Prahy 10...

Bohužel dnešní společnost je tak přehumanizovaná, že se omlouváme i lidem, co si v roce 1995 koupili dům u leteckého koridoru přístávací dráhy letiště, které tam stojí od 20.let...

+2/0
5.1.2017 21:11

V59ě27r45a 11K25a21b28í88č34k34o30v51á 7144206700697

A v Malešicích je to ještě tak,že postavili byty tam,kde bylo podle územního plánu to překladiště jasně plánované ( na samé hranici toho území) a teď si ti obyvatelé stěžují.To samé v H.Měcholupech.Tam postavili byty těsně vedle kontejnerového překladiště a hele- je tam hluk! Některé výše položené byty pak byly prodávány jako ateliéry,protože nesplňovaly hlukové normy.

+6/0
6.1.2017 1:27

M11i36c61h62a76l 74D78a79d46e30k 8143502148

Přesně, tupci si koupí byty vedle průmyslové zóny a pak si stěžují na hluk..;-D

+3/0
6.1.2017 13:58

M58a86r39t97i87n 17R83u57z16i42c62k96a 1442308976547

Ve vysocanech zase postavili bytovky presne na uzemi planovaneho parku, pak dodnes je v uzemnim planu... jesteze tam byl planovan park kde muzou protestovat jen stromy...

0/0
6.1.2017 15:38

D11u96š81a35n 96H42o86u50d43e48k 9817524654312

A na čem si myslíte, že se z Uhříněvsi a do ní ty kontejnery vozí? Přijeďte se podívat a uvidíte jenom samé kamiony naložené právě těmi kontejnery, které jezdí páteřní komunikací Uhříněvsi. Všechno za "hmotného" souhlasu zastupitelstva...

0/0
9.1.2017 19:12

V78á89c23l47a30v 75J42ů22z15a 6321637846

Aneb chceme převést náklady z kamionů na železnici, ale nákladní vlaky na železnici nechceme.

"znamenala zničení potenciálu rozvoje celé této části Prahy"

Aha, tak odtud vítr vane, nějaký developer by chtěl zase v průmyslové zóně postavit byty (jehož obyvatelé si budou stěžovat, že je v průmyslové zóně hluk a prach).

„Je ale třeba si uvědomit, že lokalita je v územním plánu dlouhodobě vyhrazena právě pro podobné zařízení dopravní infrastruktury

...

Plamínková po těchto připomínkách developerovi poslala vyjádření k oznámení EIA, ve kterém jménem Prahy doporučila, aby prověřil umístění překladiště o asi 1 400 metrů na východ do Kyjí.

...

Tam by ale příslušnému územnímu rozhodnutí s největší pravděpodobností musela předcházet změna územního plánu,“

To je skutečně výborné doporučení. Nehledě na to, že v Kyjích už by se to mohlo dotknout skutečných obyvatel a ne jen těch "potenciálně rozvojových".

+11/−1
5.1.2017 16:44







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.