Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované
Čekáme na více doporučených příspěvků
Všechny podle vláken Všechny podle času

M93i59c51h25a23l 48F61r31ý50d16a 1462609183412

Tak to jsem měl kliku, já to ráno projel tam i zpátky. Nebyl to sice žádnej med, ale dalo se to. Snad až pojedu večer domů, tak to bude lepší, než ráno.

0/0
doporučit
5.1.2017 14:03

L17u21k35á18š 90K48r43e70j22č31í 5855174352798

Chudáci svodidla, letos je mají vyměnit na cele dálnici za nové, tak snad si budou pak řidiči dávat více pozor, až se budou lesknou novotou. Jinak to nemá cenu měnit, když jezdí jako čuňátka...

0/0
doporučit
5.1.2017 12:08

V25á66c77l86a97v 33Z50e16l62i31n43k74a 2352600173932

Nádhera. Dneska jsme měli mít jednání na Technické univerzitě Liberec. Liberečáci to naštěstí odvolali s tím, že se to bude konat až se počasí vyblbne. Zase mají tisíce a tisíce lidí zkomplikovaný život kvůli jednomu motákovi za volantem kamionu, který si to nejspíš valil jak za suchého počasí a k tomu jako bonus gumy, na kterých se vzorek hledá pod lupou. A zase uzavírka na x hodin. V podobných případech by měla být jednoznačná priorita uvolnění dálnice i za cenu, že z kamionu a návěsu zbude hromada šrotu někde bokem. Oni by se možná hoši potom naučili se věnovat řízení a přizpůsobovat jízdu povětrnostním podmínkám.

+9/−1
doporučit
5.1.2017 11:57

H77u37g44o 17K72o98n48e57č96n17ý 3628323475308

Náledí. Byly 2 kamiony, v obou směrech, v rozmezí 4km.

Může být místní náledí, jinde sucho a pak náhle někde namrzlo. Sníh a pod ním led.

Kamiony normálně mají přilnavost vyšší než osobáky, že ulítly i ony a hned 2, o něčem svědčí.

Že by se mělo ničit něco drahého , co se ničit nemusí, tak s tím taky nesouhlasím.

0/0
doporučit
5.1.2017 14:13

P39e16t22r 81K16o82n38v59a61l84i89n10a 1585135748260

kamion sem nikdy neridil, ale jak muze dostat na rovne silnici ktere ja navic ve velmi mirnem kopci smyk ze se takhle otoci 8-o

+3/0
doporučit
5.1.2017 11:52

V22á81c63l27a52v 57Z71e28l17i26n28k30a 2882890693272

Pro naše točvolanty není nic nemožné.

+4/−2
doporučit
5.1.2017 11:57

R68o41m90a36n 61M53u54l34l65e28r 4740584279716

Stačí aby si pribrzdil motorovou brzdou nebo retarderem a jakmile je pod ním jen trochu kluzko, tak se to zlomí a je konec.

0/0
doporučit
5.1.2017 12:02

S49t44a81n 80N93o79v68á30k 5767815445934

Tak proč to dělá?!?

Když někdo řídí kamion, tak musí vědět JAK! Vybourat se na rovině může jen naprostej blbec!

+1/0
doporučit
5.1.2017 12:40
Foto

J73a88r63o18s69l70a25v 71D41o26u22š48a 3632684374386

nejsou lidi a za volant si sedají nevyježdění řidiči s papírama udělanými narychlo na pracáku. Řídít 12t kamion zase není pr.el a na sněhu to nemají kde natrénovat. Zimní gumy na náklaďák nejsou nic levného a těch kol...

Bohužel většina dálkové dopravy dneska je po silnici. Za to ale mohou i svou nepružností a cenama jiní dopravci, především mám na mysli teď železnici.

+4/0
doporučit
5.1.2017 12:45

S60t34a81n 23N11o45v75á83k 5477185955884

Něco o té vyježděnosti vím. S náklaďákem jsem začal na vojně, pak v ČSAD nejdřív Avie, potom MTV (trambus), pak Liazka a nakonec i vlek. A tenhle cyklus trval několik let. A to celé bez nehody, takže naučit se to dá.

+3/0
doporučit
5.1.2017 14:27
Foto

J58a48r64o19s91l67a78v 64D70o57u57š13a 3432544394326

jo, to byly časy... Na vojně se člověk naučil řídit. Nejen na silnici, ale i v terénu a posilovač to tenkrát nemělo. Kdybych ty papíry na náklaďák tenkrát nepropil, mohl jsem je dneska také mít.:-/.

+1/0
doporučit
5.1.2017 15:24

H32u43g26o 35K52o39n68e51č98n30ý 3918383235798

Pokud je náledi, můžete se vybourat i Vy, kdekoli.

0/0
doporučit
5.1.2017 14:15

H69u60g74o 36K23o92n61e12č55n94ý 3898713675138

Náledí.

Píší o 2 kamionech, 1 autobusu, 2 osobácích a jedné sanitce.

S výjimkou autobusu všichni na 32.-34. km dálnice D10, autobus na 1.km.

0/0
doporučit
5.1.2017 14:20

S76t77a79n56i15s53l60a14v 91K69a45d28l78e22c 9207703754502

Jak tu někdo psal, retardér ani motorová brzda se na souvislé vrstvě sraček nepoužívá. Kor když má návěs prázdný nebo špatně rozložený náklad. Na hnací nápravě je potřeba mít slušnou váhu. Ideál 8t. na brzdy se musí hodně jemně a tudíž je potřeba dodržet rozestup a pak se dá jet i 80 km/h. Jezdím 10 let a nikdy jsem to nezlomil ani v Norsku. Takže závada je je vždy mezi pedály a volantem.

+1/0
doporučit
5.1.2017 15:37

J51i89ř87í 96H37o16l40e46č69e30k 8860319457803

Jde to lehko.Zkuste si to !

+1/0
doporučit
5.1.2017 15:42

J71a65n 74M30a50l45ý 3322692282655

Asi musel z nějakého důvodu přibrzdit...Nó nevím,ale v zimě na rovinkách už jsem viděl dost nehod. Stačí trochu nepozornosti

0/0
doporučit
6.1.2017 13:58





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.