Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované
Čekáme na více doporučených příspěvků
Všechny podle vláken Všechny podle času

M22i19c23h59a60l 30F47r86ý85d27a 1482509793492

Tak to jsem měl kliku, já to ráno projel tam i zpátky. Nebyl to sice žádnej med, ale dalo se to. Snad až pojedu večer domů, tak to bude lepší, než ráno.

0/0
doporučit
5.1.2017 14:03

L68u92k63á97š 47K69r45e53j68č13í 5235424792868

Chudáci svodidla, letos je mají vyměnit na cele dálnici za nové, tak snad si budou pak řidiči dávat více pozor, až se budou lesknou novotou. Jinak to nemá cenu měnit, když jezdí jako čuňátka...

0/0
doporučit
5.1.2017 12:08

V87á73c33l20a69v 87Z66e82l72i73n26k20a 2692210633382

Nádhera. Dneska jsme měli mít jednání na Technické univerzitě Liberec. Liberečáci to naštěstí odvolali s tím, že se to bude konat až se počasí vyblbne. Zase mají tisíce a tisíce lidí zkomplikovaný život kvůli jednomu motákovi za volantem kamionu, který si to nejspíš valil jak za suchého počasí a k tomu jako bonus gumy, na kterých se vzorek hledá pod lupou. A zase uzavírka na x hodin. V podobných případech by měla být jednoznačná priorita uvolnění dálnice i za cenu, že z kamionu a návěsu zbude hromada šrotu někde bokem. Oni by se možná hoši potom naučili se věnovat řízení a přizpůsobovat jízdu povětrnostním podmínkám.

+9/−1
doporučit
5.1.2017 11:57

H46u19g25o 67K92o14n65e95č21n87ý 3718673495208

Náledí. Byly 2 kamiony, v obou směrech, v rozmezí 4km.

Může být místní náledí, jinde sucho a pak náhle někde namrzlo. Sníh a pod ním led.

Kamiony normálně mají přilnavost vyšší než osobáky, že ulítly i ony a hned 2, o něčem svědčí.

Že by se mělo ničit něco drahého , co se ničit nemusí, tak s tím taky nesouhlasím.

0/0
doporučit
5.1.2017 14:13

P46e28t49r 59K97o22n92v38a79l91i81n85a 1305895808360

kamion sem nikdy neridil, ale jak muze dostat na rovne silnici ktere ja navic ve velmi mirnem kopci smyk ze se takhle otoci 8-o

+3/0
doporučit
5.1.2017 11:52

V98á33c89l40a65v 13Z26e22l93i83n18k37a 2972800263982

Pro naše točvolanty není nic nemožné.

+4/−2
doporučit
5.1.2017 11:57

R42o62m36a96n 69M19u22l50l44e18r 4380324849166

Stačí aby si pribrzdil motorovou brzdou nebo retarderem a jakmile je pod ním jen trochu kluzko, tak se to zlomí a je konec.

0/0
doporučit
5.1.2017 12:02

S82t74a24n 83N88o47v77á19k 5547425115374

Tak proč to dělá?!?

Když někdo řídí kamion, tak musí vědět JAK! Vybourat se na rovině může jen naprostej blbec!

+1/0
doporučit
5.1.2017 12:40
Foto

J65a23r14o65s39l97a75v 82D53o67u62š82a 3652884204486

nejsou lidi a za volant si sedají nevyježdění řidiči s papírama udělanými narychlo na pracáku. Řídít 12t kamion zase není pr.el a na sněhu to nemají kde natrénovat. Zimní gumy na náklaďák nejsou nic levného a těch kol...

Bohužel většina dálkové dopravy dneska je po silnici. Za to ale mohou i svou nepružností a cenama jiní dopravci, především mám na mysli teď železnici.

+4/0
doporučit
5.1.2017 12:45

S94t56a73n 93N36o86v11á42k 5237245915784

Něco o té vyježděnosti vím. S náklaďákem jsem začal na vojně, pak v ČSAD nejdřív Avie, potom MTV (trambus), pak Liazka a nakonec i vlek. A tenhle cyklus trval několik let. A to celé bez nehody, takže naučit se to dá.

+3/0
doporučit
5.1.2017 14:27
Foto

J30a32r18o92s95l42a53v 98D46o78u78š39a 3562114624246

jo, to byly časy... Na vojně se člověk naučil řídit. Nejen na silnici, ale i v terénu a posilovač to tenkrát nemělo. Kdybych ty papíry na náklaďák tenkrát nepropil, mohl jsem je dneska také mít.:-/.

+1/0
doporučit
5.1.2017 15:24

H21u41g27o 98K36o39n24e96č68n17ý 3108783225708

Pokud je náledi, můžete se vybourat i Vy, kdekoli.

0/0
doporučit
5.1.2017 14:15

H51u25g16o 96K61o30n59e69č86n33ý 3458213115268

Náledí.

Píší o 2 kamionech, 1 autobusu, 2 osobácích a jedné sanitce.

S výjimkou autobusu všichni na 32.-34. km dálnice D10, autobus na 1.km.

0/0
doporučit
5.1.2017 14:20

S77t43a46n35i33s85l30a81v 95K92a51d90l18e20c 9347873414732

Jak tu někdo psal, retardér ani motorová brzda se na souvislé vrstvě sraček nepoužívá. Kor když má návěs prázdný nebo špatně rozložený náklad. Na hnací nápravě je potřeba mít slušnou váhu. Ideál 8t. na brzdy se musí hodně jemně a tudíž je potřeba dodržet rozestup a pak se dá jet i 80 km/h. Jezdím 10 let a nikdy jsem to nezlomil ani v Norsku. Takže závada je je vždy mezi pedály a volantem.

+1/0
doporučit
5.1.2017 15:37

J85i74ř36í 62H33o59l49e41č64e51k 8530929627243

Jde to lehko.Zkuste si to !

+1/0
doporučit
5.1.2017 15:42

J37a97n 29M34a70l74ý 3542352502695

Asi musel z nějakého důvodu přibrzdit...Nó nevím,ale v zimě na rovinkách už jsem viděl dost nehod. Stačí trochu nepozornosti

0/0
doporučit
6.1.2017 13:58







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.