- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak to jsem měl kliku, já to ráno projel tam i zpátky. Nebyl to sice žádnej med, ale dalo se to. Snad až pojedu večer domů, tak to bude lepší, než ráno.
Chudáci svodidla, letos je mají vyměnit na cele dálnici za nové, tak snad si budou pak řidiči dávat více pozor, až se budou lesknou novotou. Jinak to nemá cenu měnit, když jezdí jako čuňátka...
Nádhera. Dneska jsme měli mít jednání na Technické univerzitě Liberec. Liberečáci to naštěstí odvolali s tím, že se to bude konat až se počasí vyblbne. Zase mají tisíce a tisíce lidí zkomplikovaný život kvůli jednomu motákovi za volantem kamionu, který si to nejspíš valil jak za suchého počasí a k tomu jako bonus gumy, na kterých se vzorek hledá pod lupou. A zase uzavírka na x hodin. V podobných případech by měla být jednoznačná priorita uvolnění dálnice i za cenu, že z kamionu a návěsu zbude hromada šrotu někde bokem. Oni by se možná hoši potom naučili se věnovat řízení a přizpůsobovat jízdu povětrnostním podmínkám.
Náledí. Byly 2 kamiony, v obou směrech, v rozmezí 4km.
Může být místní náledí, jinde sucho a pak náhle někde namrzlo. Sníh a pod ním led.
Kamiony normálně mají přilnavost vyšší než osobáky, že ulítly i ony a hned 2, o něčem svědčí.
Že by se mělo ničit něco drahého , co se ničit nemusí, tak s tím taky nesouhlasím.
kamion sem nikdy neridil, ale jak muze dostat na rovne silnici ktere ja navic ve velmi mirnem kopci smyk ze se takhle otoci
Pro naše točvolanty není nic nemožné.