Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

O37l88d87ř80i62c32h 85S49m87u24t73n62ý 2540302184525

Chtěl jsem říct, kterej i***t zase, ale je to asi zbytečná otázka. Když je tam podepsaný Stropnický, tak to mluví za vše.

Zvrácenost je to všude. Ale nejvíc mě pobavila ta Chlumecká. Tam jsou totiž dva pruhy. Jeden (levý) vede do Horních Počernic a tam bývá tedy kolona, ale ta se tvoří už v těch Počernicích, když už je tam pouze jeden pruh, vlastně už je to ulice Náchodská. Druhý pruh (pravý) vede do nákupní zóny, Hradeckou a Boleslavskou dálnici.

Tudíž takovéhle opatření ani absolutně nemůže těm autobusům pomoci, protože ta kolona nevzniká tam, kde k nějaké úpravě dojde. Rozdíl bude jen v tom, že ty auta do počernic se budou plést v tom druhém pruhu a nikdo se nedostane z Prahy na dálnice.

+17/0
doporučit
6.1.2017 20:05

J95a10n 31Z90a23b76a64b24a 8704224438134

Bože můj, to je zase hovadina :-(:-( Od otevření Korunovační je Svatovítská úplně normálně průjezdná a navíc proč by nemohli ty busy dál jezdit po tramvajovém pásu. Takhle se to samozřejmě ucpe daleko víc, protože kromě aut směrem na Kulaťák to budou blokovat auta odbočující do ulice Gen. Píky.

To samý Průmyslová. Jediný co ucpává Průmyslovou je odbočení na Jižní spojku, takže když se tam udělá bus-pruh, tak v tom budou stát i auta, co jedou na Hostivař

+11/0
doporučit
6.1.2017 21:09

T46o53m13á15š 20Z71e19m11a56n 3735238254775

Místo aby se odstraňovaly překážky v provozu - úzká místa, retardéry a pod. tak nové vznikají..

+15/−4
doporučit
6.1.2017 19:23

J19a46k55u49b 69K86o50s 3746982590284

Dokončete obchvat a pak teprve vymýšlejte koniny!

+13/−4
doporučit
6.1.2017 19:32

R42o40m96a24n 21P32o66l91á19č51e45k 5516709695

Gratulace... Pruhy opět totálně o ničem...

1) Úvalská- To je opravdu jenom o čárce... Tam jsem nikdy neviděl stát bus v koloně... Tam by preferečně bylo lepší zakázat levé odbočení do Černokostelecké....

2) Chlumecká - Upřímně by mě zajímala délka toho pruhu... Protože stejně do Počernic je jeden pruh a vlastně pár metrů po napojení busů na Chlumeckou je K+R, odbočovací pruh do obchodního centra a na Pražský okruh...

3) Svatovítská ok, ale ta už mohla na kolejích být od první chvíle co se tam jezdí...

Takže pánové z města gratulace k ničemu, ale čárku máte...

+7/0
doporučit
6.1.2017 23:03

G56a44b57r97i51e49l 35H18o75r45t66e27n 9671309523564

"(...)v jednom autobuse se přepraví násobně větší počet lidí než v jednom automobilu(...)"

Na vyhrazený pruh na Milady Horákové koukám z okna. Ve špičce tam projíždí cca deset autobusů za hodinu. I kdyby byly plné, jde o cca 2000 lidí. Těchto 2000 lidí blokuje jízdní pruh, kudy by se za stejný čas v klidu mohlo přepravit cca 20000 lidí auty.

Vím, že zelení smradi mozek na matematiku nepoužívají, takže se na Matěje Stropnického nemohu zlobit, ale v diskuzi na internetu bych očekával trochu racionálnější uvažování.

+8/−1
doporučit
7.1.2017 9:54

Z62d71e53n53e85k 76K41o22z85á44k 1511561323677

Ta Chlumecká to je doopravdy k smíchu tam se byly jistě podívat a vše vyhodnotily a podívaly se na křižovatku Náchodská x Božanovská a upravit interval.

+5/0
doporučit
6.1.2017 20:31

P67e11t14r 78Č10e39r15m26á11k 9178785169320

Otřesné, ekoteroristická lobby zase úřaduje. Takže tam, kde už dnes kapacita komunikace nestačí a tvoří se kolony, se ještě půlka kapacity ubere a kolona bude dvakrát tak dlouhá a vytvoří problém jinde.

Autobus který se tam bude projíždet prázdným pruhem ani zdaleka neodveze tolik osob co by tam jinak projelo autem, to je čiré bláznovství, takže opět nesmyslná privilegace přesně opačným směrem než me potřeba.

Obzvláště na Průmyslové je to diletanství nejvyššího řádu, jedna z páteřních komunikací která spojuje důležité tepny a obsluhuje mj. mnoho průmyslových areálů, se změní na nekonečně parkoviště kamionů, dodávek a nákladních aut, a budou pozorovat jak pár privilegovaných pojede okolo za jejich peníze ze silniční daně. Bravo RvRvRv

+16/−14
doporučit
6.1.2017 19:30

J30a78n 53N14o98v70ý 5663945829792

Autobus který veze ve špičce třeba i ke stovce lidí, nemůže být blokován osobními auty. Kdyby všichni z busu šli do auta, tak se v koloně nehne vůbec nikdo. Místo aby ti v autech byli vděční za to, že díky lidem, kteří jedou v buse MHD, mají sami lepší průjezdnost, tak ještě někteří zcela nepochopitelně prskají, že je to upřednostňovaní někoho na úkor druhého. Argumentace úplne mimo mísu.:-P

+9/−6
doporučit
6.1.2017 23:10

P26e26t69r 66P26o85l65á14k 1837605526768

Je jenom na volicich-ridicich, jak voli a co si pak nechaji libit...

+4/−1
doporučit
6.1.2017 19:35

L98u26k62á51š 51Š27m56a54h52e46l 2177704192904

Všechny ty lokality detailně neznám, ale třeba Strakonická takový pruh potřebuje jako sůl. Tam to v ranní špičce není vzácnost nabrat 20 až 30 minut zpoždění.

+8/−8
doporučit
6.1.2017 19:14

Z16d90e46n57e60k 11K71o28z34á61k 1831681483987

Jestli je pan Šubrt z firmy Ropid tak se nedivím že má tak propracované návrhy jak udělat BUS pruhy. A co pane Šubrt se přijet podívat třeba na tu křižovatku Náchodská x Božanovského protože tato křižovatka byla předělána aby z Božanovské odjely BUSY jako preference a to brzdí ulici Náchodskou nechte lépe seřídit jednu křižovatku a nemusíte dělat BUS pruh. Jezdím tudy dost často protože bydlím v Zelenči.Jedte třeba na Harfu kde mají tramvaje přednostní vjezd a když jedete od Kbelské po Poděbradské do centra tak je zde kolona jen proto že MHD má přednost a na ostatní již nezbývá čas.

+3/0
doporučit
7.1.2017 23:44

J25a50k74u32b 70F76e12i53f86a45r 7299249776359

Na Strži....no to je taky pecka. Tam jezdí 2 linky tak jednou po 20 minutách. To bude kolona až ke kojeneckému ústavu.

+3/0
doporučit
7.1.2017 12:26

P34e73t79r 62M95u17d93r58y23c46h 7134912747373

Žiji v Irsku a věřte v Dublinu jsou bus line zcela přirozená a funkční záležitost ale také si umím představit že než si na ně zvyknou někteří pražští i mimo pražští "jezdci " tak bude veselo.

+6/−7
doporučit
6.1.2017 23:03

P97e38t88r 67N57o18v54o37t94n42ý 9471479240145

Blbost

+6/−7
doporučit
6.1.2017 20:15

K46a58r21e41l 85Ř93e91h98á87č13e15k 9512910301912

Konečně, čím více tím lépe.

+7/−9
doporučit
6.1.2017 19:27

J60a84k67u84b 36F26e88i17f40a55r 7299279786459

MHD nevyužívám, nicméně proti preferenčním pruhů nic nemám. Avšak pouze v případě, že není tento pruh vytvořen na úkor již existujícího průběžného pruhu. To se potom kolony osobních aut akorát prodlouží a posunou někam dál a ten autobus v nich stejně někde skončí. Někde je možné vozovku rozšířit, jinde však ne. Tam by stálo za úvahu např. pruhy pro osobní auta zúžit. Např. v UK je více užších pruhů a pak je i místo pro MHD.

+2/0
doporučit
8.1.2017 10:28

P83e30t57r 68S79e53d75i86v90y 6597888425157

Z rozumne strany udelal Stropnicky ekoteroroisty a snim take upadne do zapomeni. Dekovat si za to mohou ti, co si jej do cela zvolili. Jeste mi unika proc taxi? Auta taxiku prepravi take nasobne vice nez jina auta ? Dle meho pruh vytizeni veskerou dopravou propusti daleko vice lidi, nez nevyuzivany pruh kde jednou za cas projede autobus a zbyla auta stoni a smrdi obcanum pod okny, nez aby z mista rychle ujela.

+5/−10
doporučit
6.1.2017 21:16

V38í10t63ě52z65s61l16a12v 80Č62a79c38k77ý 4292690144118

Souhlasím s pruhem pro autobusy MHD Praha, ale co tam mají co dělat zloději taxikářský? Jsou to soukromníci. Já jsem taky soukromník a chci taky pruh. ;-€

+3/−5
doporučit
6.1.2017 22:29

J40a74k74u30b 51B28r84i92n33e50r 6477832962751

Kdyz tam muzou taga, tak nevim proc tam nepustite auta s obsazenosti 2+ ala HOV v US...?!

+2/−2
doporučit
6.1.2017 21:24
Foto

J35a47r83o83s77l39a90v 76D60o26u39š81a 3482944874516

no jestli udělají vyhrazený pruh pro busy na Chlumecké do Horních Počernic, tak se budou auta štosovat už od Rajské Zahrady a autobusy do něj ani nevjedou.

+1/0
doporučit
11.1.2017 13:12

M75i56l27a86n 58N57o66v39á18k 2570455665715

Praha 6 by se nepotýkla s dlouhodobým zahlcením dopravou, kdyby se již 26 let nebránila výstavbě Veleslavínské radiály. Za tuto dobu mohla být již několikrát postavena a problémy vyřešeny. Občané Prahy 6 zahlcení dopravou chtějí, jinak by nevolili polickou reprazintaci, kterou mají a v minulosti měli.

+1/0
doporučit
7.1.2017 7:42

J38o65s64e95f 65S14c13h40m45i84d36t 5703487973242

Extrémně mě baví sledovat, jak tu místní automobilový mozky (Čermák, Zababa, Horten,...) spřádaj ty svoje fantasmagorický teorie o tom, že auta jsou spásou světa. Přeci jediný, co způsobuje, že to tak nějak nefunguje, je to, že všichni neustále tý IAD hážou klacky pod nohy. A pak přijde Martin Šubrt a všechny ty jejich blbosti vyvrátí naprosto chirurgickou argumentací podloženou skutečnejma vědomostma a tvrdejma datama.

+1/−1
doporučit
7.1.2017 18:53

I13v22a46n 45P97r45o98c70h37á78z88k75a 3881264545695

Proč není pruh pro autobusy (a sanitky, hasiče..) na magistrále? Ani v návrhu to nevidím.

Několikrát denně tu houkající sanitky uváznou v koloně už na Nuseláku, chudáci pacienti.

+1/−2
doporučit
6.1.2017 22:54

P80a55t19r87i87k 73E26g51e38r 2838470459201

Myslím sisi, že BUS pruh by měl obsahovat MHD, 112, TAXI také by měl být uprostřed například na Jižní spojce kde by se dal vytvořit zátaras s tzv. přechody pro 112 a TAXI.

0/−2
doporučit
6.1.2017 19:56





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.