Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

O90l15d30ř49i49c20h 13S95m58u61t97n64ý 2460152404475

Chtěl jsem říct, kterej i***t zase, ale je to asi zbytečná otázka. Když je tam podepsaný Stropnický, tak to mluví za vše.

Zvrácenost je to všude. Ale nejvíc mě pobavila ta Chlumecká. Tam jsou totiž dva pruhy. Jeden (levý) vede do Horních Počernic a tam bývá tedy kolona, ale ta se tvoří už v těch Počernicích, když už je tam pouze jeden pruh, vlastně už je to ulice Náchodská. Druhý pruh (pravý) vede do nákupní zóny, Hradeckou a Boleslavskou dálnici.

Tudíž takovéhle opatření ani absolutně nemůže těm autobusům pomoci, protože ta kolona nevzniká tam, kde k nějaké úpravě dojde. Rozdíl bude jen v tom, že ty auta do počernic se budou plést v tom druhém pruhu a nikdo se nedostane z Prahy na dálnice.

+17/0
doporučit
6.1.2017 20:05

J17a77n 74Z66a39b98a80b58a 8464384318354

Bože můj, to je zase hovadina :-(:-( Od otevření Korunovační je Svatovítská úplně normálně průjezdná a navíc proč by nemohli ty busy dál jezdit po tramvajovém pásu. Takhle se to samozřejmě ucpe daleko víc, protože kromě aut směrem na Kulaťák to budou blokovat auta odbočující do ulice Gen. Píky.

To samý Průmyslová. Jediný co ucpává Průmyslovou je odbočení na Jižní spojku, takže když se tam udělá bus-pruh, tak v tom budou stát i auta, co jedou na Hostivař

+11/0
doporučit
6.1.2017 21:09

G93a71b41r61i41e60l 55H52o15r80t44e36n 9311609113864

"(...)v jednom autobuse se přepraví násobně větší počet lidí než v jednom automobilu(...)"

Na vyhrazený pruh na Milady Horákové koukám z okna. Ve špičce tam projíždí cca deset autobusů za hodinu. I kdyby byly plné, jde o cca 2000 lidí. Těchto 2000 lidí blokuje jízdní pruh, kudy by se za stejný čas v klidu mohlo přepravit cca 20000 lidí auty.

Vím, že zelení smradi mozek na matematiku nepoužívají, takže se na Matěje Stropnického nemohu zlobit, ale v diskuzi na internetu bych očekával trochu racionálnější uvažování.

+11/−1
doporučit
7.1.2017 9:54

T24o93m16á48š 60Z20e37m43a64n 3505748904345

Místo aby se odstraňovaly překážky v provozu - úzká místa, retardéry a pod. tak nové vznikají..

+15/−4
doporučit
6.1.2017 19:23

J70a12k20u88b 76K11o86s 3296462330854

Dokončete obchvat a pak teprve vymýšlejte koniny!

+13/−4
doporučit
6.1.2017 19:32

R58o86m42a36n 43P48o44l78á96č92e44k 5526329825

Gratulace... Pruhy opět totálně o ničem...

1) Úvalská- To je opravdu jenom o čárce... Tam jsem nikdy neviděl stát bus v koloně... Tam by preferečně bylo lepší zakázat levé odbočení do Černokostelecké....

2) Chlumecká - Upřímně by mě zajímala délka toho pruhu... Protože stejně do Počernic je jeden pruh a vlastně pár metrů po napojení busů na Chlumeckou je K+R, odbočovací pruh do obchodního centra a na Pražský okruh...

3) Svatovítská ok, ale ta už mohla na kolejích být od první chvíle co se tam jezdí...

Takže pánové z města gratulace k ničemu, ale čárku máte...

+7/0
doporučit
6.1.2017 23:03

Z73d83e43n97e95k 90K84o63z27á43k 1771341473537

Ta Chlumecká to je doopravdy k smíchu tam se byly jistě podívat a vše vyhodnotily a podívaly se na křižovatku Náchodská x Božanovská a upravit interval.

+5/0
doporučit
6.1.2017 20:31

P58e23t66r 76Č70e29r88m72á76k 9108105269160

Otřesné, ekoteroristická lobby zase úřaduje. Takže tam, kde už dnes kapacita komunikace nestačí a tvoří se kolony, se ještě půlka kapacity ubere a kolona bude dvakrát tak dlouhá a vytvoří problém jinde.

Autobus který se tam bude projíždet prázdným pruhem ani zdaleka neodveze tolik osob co by tam jinak projelo autem, to je čiré bláznovství, takže opět nesmyslná privilegace přesně opačným směrem než me potřeba.

Obzvláště na Průmyslové je to diletanství nejvyššího řádu, jedna z páteřních komunikací která spojuje důležité tepny a obsluhuje mj. mnoho průmyslových areálů, se změní na nekonečně parkoviště kamionů, dodávek a nákladních aut, a budou pozorovat jak pár privilegovaných pojede okolo za jejich peníze ze silniční daně. Bravo RvRvRv

+16/−14
doporučit
6.1.2017 19:30

Z94d93e40n35e58k 86K16o13z26á53k 1311491423107

Jestli je pan Šubrt z firmy Ropid tak se nedivím že má tak propracované návrhy jak udělat BUS pruhy. A co pane Šubrt se přijet podívat třeba na tu křižovatku Náchodská x Božanovského protože tato křižovatka byla předělána aby z Božanovské odjely BUSY jako preference a to brzdí ulici Náchodskou nechte lépe seřídit jednu křižovatku a nemusíte dělat BUS pruh. Jezdím tudy dost často protože bydlím v Zelenči.Jedte třeba na Harfu kde mají tramvaje přednostní vjezd a když jedete od Kbelské po Poděbradské do centra tak je zde kolona jen proto že MHD má přednost a na ostatní již nezbývá čas.

+4/0
doporučit
7.1.2017 23:44

J94a69k98u57b 18F10e89i29f82a35r 7679809136929

Na Strži....no to je taky pecka. Tam jezdí 2 linky tak jednou po 20 minutách. To bude kolona až ke kojeneckému ústavu.

+4/0
doporučit
7.1.2017 12:26

J11a16n 42N96o79v83ý 5893695859172

Autobus který veze ve špičce třeba i ke stovce lidí, nemůže být blokován osobními auty. Kdyby všichni z busu šli do auta, tak se v koloně nehne vůbec nikdo. Místo aby ti v autech byli vděční za to, že díky lidem, kteří jedou v buse MHD, mají sami lepší průjezdnost, tak ještě někteří zcela nepochopitelně prskají, že je to upřednostňovaní někoho na úkor druhého. Argumentace úplne mimo mísu.:-P

+9/−7
doporučit
6.1.2017 23:10

P28e46t40r 50P42o69l45á37k 1387295936138

Je jenom na volicich-ridicich, jak voli a co si pak nechaji libit...

+4/−1
doporučit
6.1.2017 19:35

L77u51k91á25š 26Š75m20a14h67e77l 2837224112194

Všechny ty lokality detailně neznám, ale třeba Strakonická takový pruh potřebuje jako sůl. Tam to v ranní špičce není vzácnost nabrat 20 až 30 minut zpoždění.

+8/−8
doporučit
6.1.2017 19:14

P20e33t68r 57M20u34d82r90y39c71h 7694482867233

Žiji v Irsku a věřte v Dublinu jsou bus line zcela přirozená a funkční záležitost ale také si umím představit že než si na ně zvyknou někteří pražští i mimo pražští "jezdci " tak bude veselo.

+6/−7
doporučit
6.1.2017 23:03

P79e18t68r 30N85o22v29o55t76n87ý 9961249380355

Blbost

+6/−7
doporučit
6.1.2017 20:15

K10a22r13e80l 30Ř28e15h89á95č75e11k 9522870181502

Konečně, čím více tím lépe.

+7/−9
doporučit
6.1.2017 19:27
Foto

J98a63r63o77s70l70a74v 40D77o51u76š84a 3182894354616

no jestli udělají vyhrazený pruh pro busy na Chlumecké do Horních Počernic, tak se budou auta štosovat už od Rajské Zahrady a autobusy do něj ani nevjedou.

+2/0
doporučit
11.1.2017 13:12

J66a20k24u61b 15F45e51i38f92a62r 7899229916289

MHD nevyužívám, nicméně proti preferenčním pruhů nic nemám. Avšak pouze v případě, že není tento pruh vytvořen na úkor již existujícího průběžného pruhu. To se potom kolony osobních aut akorát prodlouží a posunou někam dál a ten autobus v nich stejně někde skončí. Někde je možné vozovku rozšířit, jinde však ne. Tam by stálo za úvahu např. pruhy pro osobní auta zúžit. Např. v UK je více užších pruhů a pak je i místo pro MHD.

+2/0
doporučit
8.1.2017 10:28

M43i34l21a14n 76N34o42v46á66k 2630355815345

Praha 6 by se nepotýkla s dlouhodobým zahlcením dopravou, kdyby se již 26 let nebránila výstavbě Veleslavínské radiály. Za tuto dobu mohla být již několikrát postavena a problémy vyřešeny. Občané Prahy 6 zahlcení dopravou chtějí, jinak by nevolili polickou reprazintaci, kterou mají a v minulosti měli.

+2/0
doporučit
7.1.2017 7:42

P38e52t43r 96S10e70d23i44v42y 6727558455627

Z rozumne strany udelal Stropnicky ekoteroroisty a snim take upadne do zapomeni. Dekovat si za to mohou ti, co si jej do cela zvolili. Jeste mi unika proc taxi? Auta taxiku prepravi take nasobne vice nez jina auta ? Dle meho pruh vytizeni veskerou dopravou propusti daleko vice lidi, nez nevyuzivany pruh kde jednou za cas projede autobus a zbyla auta stoni a smrdi obcanum pod okny, nez aby z mista rychle ujela.

+5/−10
doporučit
6.1.2017 21:16

V22í35t83ě18z80s62l47a58v 18Č52a73c13k22ý 4102280294528

Souhlasím s pruhem pro autobusy MHD Praha, ale co tam mají co dělat zloději taxikářský? Jsou to soukromníci. Já jsem taky soukromník a chci taky pruh. ;-€

+3/−5
doporučit
6.1.2017 22:29

J60a36k32u21b 22B84r59i65n89e50r 6787832112601

Kdyz tam muzou taga, tak nevim proc tam nepustite auta s obsazenosti 2+ ala HOV v US...?!

+2/−2
doporučit
6.1.2017 21:24

T64o68m24á21š 17H61u58d82e72č43e75k 3303983699923

Aha, tak tak se řeší problém s dopravními zácpami! Omezí se počet průjezdných pruhů. To by snad nevymyslel ani pacient psychiatrické léčebny až po uši napíchaný "dobrůtkami". Nechcete ty psychopaty na radnici poslat buďto do Bohnic nebo do kytek?

+1/0
doporučit
17.1.2017 22:28

S86l69á94v24e88k 22J29i22n51d98ř49i34c51h 7907213689739

Preferenční pruh "pomohl" už na mnoha místech, dříve bezproblémový Veleslavín je nyní pravidelně ucpaný (po zřízení pruhu pro autobusy)... Rv

+1/0
doporučit
17.1.2017 18:38

J16o90s18e43f 97S88c20h66m93i76d63t 5883447913842

Extrémně mě baví sledovat, jak tu místní automobilový mozky (Čermák, Zababa, Horten,...) spřádaj ty svoje fantasmagorický teorie o tom, že auta jsou spásou světa. Přeci jediný, co způsobuje, že to tak nějak nefunguje, je to, že všichni neustále tý IAD hážou klacky pod nohy. A pak přijde Martin Šubrt a všechny ty jejich blbosti vyvrátí naprosto chirurgickou argumentací podloženou skutečnejma vědomostma a tvrdejma datama.

+1/−1
doporučit
7.1.2017 18:53







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.