- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
může mi někdo vysvětlit proč je neobolševik a ekoterorista v čele dopravního odboru?
No problemo, já je ignoruju a policajty jsem tam viděl jen jednou. Chce to mít oči otevřené. A pokud žádný bus neblokuju, tak nevím, proč bych tam nemohl jet.
Ted si ti, co je volili stoupnou pekne pred zrcadlo a plivnou si do obliceje.
Aha, tak tak se řeší problém s dopravními zácpami! Omezí se počet průjezdných pruhů. To by snad nevymyslel ani pacient psychiatrické léčebny až po uši napíchaný "dobrůtkami". Nechcete ty psychopaty na radnici poslat buďto do Bohnic nebo do kytek?
Preferenční pruh "pomohl" už na mnoha místech, dříve bezproblémový Veleslavín je nyní pravidelně ucpaný (po zřízení pruhu pro autobusy)...
no jestli udělají vyhrazený pruh pro busy na Chlumecké do Horních Počernic, tak se budou auta štosovat už od Rajské Zahrady a autobusy do něj ani nevjedou.
MHD nevyužívám, nicméně proti preferenčním pruhů nic nemám. Avšak pouze v případě, že není tento pruh vytvořen na úkor již existujícího průběžného pruhu. To se potom kolony osobních aut akorát prodlouží a posunou někam dál a ten autobus v nich stejně někde skončí. Někde je možné vozovku rozšířit, jinde však ne. Tam by stálo za úvahu např. pruhy pro osobní auta zúžit. Např. v UK je více užších pruhů a pak je i místo pro MHD.
Jestli je pan Šubrt z firmy Ropid tak se nedivím že má tak propracované návrhy jak udělat BUS pruhy. A co pane Šubrt se přijet podívat třeba na tu křižovatku Náchodská x Božanovského protože tato křižovatka byla předělána aby z Božanovské odjely BUSY jako preference a to brzdí ulici Náchodskou nechte lépe seřídit jednu křižovatku a nemusíte dělat BUS pruh. Jezdím tudy dost často protože bydlím v Zelenči.Jedte třeba na Harfu kde mají tramvaje přednostní vjezd a když jedete od Kbelské po Poděbradské do centra tak je zde kolona jen proto že MHD má přednost a na ostatní již nezbývá čas.
Extrémně mě baví sledovat, jak tu místní automobilový mozky (Čermák, Zababa, Horten,...) spřádaj ty svoje fantasmagorický teorie o tom, že auta jsou spásou světa. Přeci jediný, co způsobuje, že to tak nějak nefunguje, je to, že všichni neustále tý IAD hážou klacky pod nohy. A pak přijde Martin Šubrt a všechny ty jejich blbosti vyvrátí naprosto chirurgickou argumentací podloženou skutečnejma vědomostma a tvrdejma datama.
Tak bavit se můžete, to je tak všechno. Fakta jaksi nelze měnit.
Lidí z oboru je nás tu více, ať už laiků (zdravím Grossmanna) nebo skutečných jako je zástupce ROPIDU p. Šubrt. Ten sice nic chirurgicky neříká, pouze z pohledu toho kdo pochopitelně prosazování zájmů MHD má v popisu práce, uvádí věci z důvodových zpráv ropidu. Zcela legitimní činnost, nicméně nijak neměnící fakta v dopravě, která se skutečně netočí jen okolo MHD (byť podle peněz a medií to tak asi je).
Na Strži....no to je taky pecka. Tam jezdí 2 linky tak jednou po 20 minutách. To bude kolona až ke kojeneckému ústavu.