- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Je to vysoký a vratký. A ještě takové úzké galusky...
... a o řidiči škoda muvit...
nad urcitou rychlost je jedno jake mate auto
Tři roky prakticky nebyla zima a tisíce nových řidičů si nedokáže představit co udělá s autem přejezd z posoleného pruhu do levého jen protaženého se zbytky sněhu a ledu , přece mají nové gumy a bezpečná auta .
Toto je ten strom, o který se omotal https://www.google.com/maps/@50.2607842,14.7789021,3a,74.7y,129.92h,85.63t/data=!3m6!1e1!3m4!1sPbqB3R0nVJcmWQavhs5O2g!2e0!7i13312!8i6656
Když před lety hořely socialistické výrobky (Š120, Karosa...), tak se vždycky udával typ vozidla. Dnes se to už neuvádí, ale odolnost proti vznícení považuji za podstatný prvek bezpečnosti, takže bych takové údaje do statistiky uvítal.
Dle fotek a videí jinde byl mrtvý ještě než to začalo hořet, střecha v místě řidiče byla zmáčknutá níž než sedadlo.
V tomto esíčku by měla být dána 110 za deště, sněhu, náledí, neboť 130 na suchu je to tak akorát, za deště tamtudy teče přes vozovku voda z pole z levé strany, na sněhu či náledí je to raz dva, běžně tam auta končí vpravo v příkopě
je to uplne jedno, na dalnici to budou stejne lidi ignorovat ... v sobotu me rano v 6 v tehle mistech predjizdela felicie, ja 130, snezi, tma, levej pruh pod snehem. borec predjizdel stylem co nejbliz - volant doleva, volant doprava ....
tohle nevypada na 100 ale na 160 a podle mne neuhorel ale shorel uz po smrti.
Řidič je povinen přizpůsobit rychlost stavu a povaze vozovky, meteorologickým podmínkám, svým schopnostem a zdravotnímu stavu, vlastnostem a technickému stavu vozidla .... Dneska ráno jsem jel po D7. Pravý pruh projetý a vlhký, i když na mostech bych za to ruku nedal. V levém pruhu zbytky sněhu. Mám 4WD a zcela nové zimní gumy. Víc jak 100 jsem si netroufl jet a když jsem musel předjíždět pomalu jedoucí náklaďák, tak bezpečné přejetí do levého pruhu zabere stovky metrů, to samé zpět (žádné trhavé pohyby, pěkně piánko). A přesto se našli střelci, kteří to ve tmě prali víc než tam povolených 110/130. Jen jsem se modlil, aby až chytí smyk na namrzlém mostě, budu mít dost času se jim vyhnout nebo zastavit.
Jestli někdo nechápe, že v zimě padá sníh, namrzají silnice, bývají kluzké atd. a měl by přizpůsobit rychlost a způsob jízdy těmto podmínkám, tak nemá na silnici co dělat nebo se sám následně vyřadí z reprodukce. A to jezdím přes 30 let.