Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

T24o30m54á90š 11K83o70u31l28a 2948762796967

Podle původních plánů Ropid přitom měly autobusy jezdit Blankou hned po otevření. Ukázalo se ale, že by byly příliš oblíbené a jejich provoz by byl pro město nákladný...

To mi připomíná situaci, jak si otevřel hospodu, ale chodili mu tam lidi... ;-D

+44/0
doporučit
17.1.2017 17:37

D98a37v52i42d 11R17i93e20s78z 8144880

"Podle původních plánů Ropid přitom měly autobusy jezdit Blankou hned po otevření. Ukázalo se ale, že by byly příliš oblíbené a jejich provoz by byl pro město nákladný"

Tak to mi hlava nebere...

+30/0
doporučit
17.1.2017 17:31

D66a91v39i89d 93H70o20n93z19á40t97k12o 8136139144876

Jen pár sobeckých čísel.

Břevnov -> Bulovka: Tunelem: 15min; Nyní 50min

Břevnov -> Anděl: Tunelem: 10min; Nyní 35min

Břevnov -> Holešovice; 10min; Nyní 35min

A čas mnohdy hraje roli v tom jestli pojedu autem či busem.

+36/−1
doporučit
17.1.2017 17:32
Foto

P89e91t17r 83P28r37o83c27h49á44z77k62a 3812446392454

Buď máte v Praze divné autobusy, nebo úředníky. Pokud je jízda tunelem nebezpečná pro bus, není nebezpečná pro kamiony a osobní auta? Na co ty tunely tedy město staví. Já myslel, že k vůli bezpečnosti a zrychlení a zefektivnění dopravy. :-(

+29/0
doporučit
17.1.2017 17:35

S25t64a34n19i54s79l36a56v 83R82o70s66e11c35k49ý 9395959291149

Bezpečnost a ekologie? Vždyť mj. i kvůli tomu ten tunel vznikl.

+24/0
doporučit
17.1.2017 17:12

P28a70v29e69l 38D18v22o49ř58á91k 4575210740110

Navíc v tunelech je riziko nehody, uzávěr nebo změn provozu,“ řekl. Tak hlavně že na povrchu se tahle rizika povedla zcela eliminovat. Není to tak dávno co tu byl článek o tom jak je v Blance nižší nehodovost.

+20/0
doporučit
17.1.2017 17:30

J61o85s47e77f 94Š43á19t64a59v98a 2454661266259

Autobusy které by jezdily Blankou,by byly příliš oblíbené a proto drahé a proto se nezavedou.Logika jak hrom.Ten kdo vymyslel tohle zdůvodnění, má nejméně čtyři vysoké školy.A hlavu jako medicimbál.Normální hlava tak obrovský mozek nepojme.

+15/0
doporučit
17.1.2017 18:22

R24a94d48e65k 62B39e21r73a94n93e94k 2118425404775

„Ve Strahovském tunelu pak je horší osvětlení a viditelnost, není tam světlojako v Blance, tudíž je tam snížena bezpečnost cestujících,“ řekl Tomčík.

Tak v metru, je ještě větší tma než ve Strahovském tunelu...a to vůbec nemluvím o nočních linkách... takovej divnej argument..

Vítězný náměstí nevím - tam to není moc řešitelný dopravně, ale trasa Anděl - Hradčanská- Nádraží Holešovice - každý úsek za cca 6-7 minut, to by asi i smysl mělo..

+14/0
doporučit
17.1.2017 17:38

D63a36v70i95d 65H48e48l11l60e11r 6856943620206

Teda nezavést trasu autobusů, protože by hrozilo, že by jí Pražané využívali, to bych nečekal. ;-D

+12/0
doporučit
17.1.2017 19:22

M30i34l70o90š 95D34v63o53ř90á58k 8445887876891

Takže Praha stavi nebezpečné a ekologii škodící tunely?

+10/0
doporučit
17.1.2017 18:03

V52o81j92t11ě77c86h 95S72t73r69n60a76d 4754921862645

To mi neříkejte, že v zastupitelstvu nikdo kromě Pirátů nemá rozum. „Navíc v tunelech je riziko nehody, uzávěr nebo změn provozu.“ – Petr Dolínek (ČSSD). Ano, to se na povrchové silnici stát nemůže.

+9/0
doporučit
17.1.2017 17:42
Foto

M76i44c58h62a74l 69P33a19ř45í15z24e20k 8441223616751

Dokud na magistrátu bude Dolínek a jemu podobný individua z ČSSD, tak se nic nepohne jen to bude horší. :-/

+8/0
doporučit
17.1.2017 17:36

J60a57n 58S77v17a84t26e74k 4248576598116

S autobusy v Blance je to jako v Hospodě na mýtince (pravděpodobná velká oblíbenost autobusového spojení ze strany cestujících).

Čili - pořídil si hospodu a vadí mu, že mu tam lezou lidi...;-D

+6/0
doporučit
17.1.2017 18:59

P39e29t58r 69C65i36h81l98á40ř 6340251827579

„Ve Strahovském tunelu pak je horší osvětlení a viditelnost, není tam světlojako v Blance, tudíž je tam snížena bezpečnost cestujících,“ řekl Tomčík....to jako autobusy nemají světla? nebo není v autobusech osvětlení? nebo se chystá zrušení těch linek, které jezdí za tmy, protože prostě tma? ;-D

+5/0
doporučit
18.1.2017 9:54
Foto

J82i64ř72í 72K84r37á61k18o84r26a 9279443

"Ukázalo se ale, že by (autobusy) byly příliš oblíbené..."

Udělali si autobus, ale lezli jim tam lidi.

+5/0
doporučit
17.1.2017 20:13

P19a56v90e28l 82S48l26a20d32o79v26n56í53k 6537183397616

Aha, tak jsem se dozvěděl, že osvětlení strahovského tunelu je pro řidiče nebezpečné. Tak proč se tudy jezdí?8-o

+5/0
doporučit
17.1.2017 19:04
Foto

V44o35j42t75ě29c33h 29V53o12p38a30ř96i91l 2534136416350

Jestli by nebylo "milá" ČSSD lepší sehnat a začít používat rozum, než plánovat předvolební agitku na sociálních sítích. Na internetu budete rychle rozneseni na kopytech. Co den, to od vás nějaká perla.

+5/0
doporučit
17.1.2017 17:54

J56a78n 89B80l57a85ž97e71k 1352131488266

Tak zrušte noční a večerní autobusy.Taky není vidět, jsou zhoršené světelné podmínky a tím pádem i zvýšené riziko pro cestující. To je mi logika...

+6/−2
doporučit
17.1.2017 17:54

T28o41m28á32š 55H49r89d84ý 9688880329711

Oni se spíš bojí, že by jim v těch autobusech jezdili lidi a v metru by si občas bylo možno sednout :-P

+4/0
doporučit
17.1.2017 18:26

J74i79ř19í 95S22o39u35č22e24k 5286967389499

„Navíc v tunelech je riziko nehody, uzávěr nebo změn provozu“

Zato na silnici riziko nehody, uzavření nebo změn provozu neexistuje! :-)

+5/−2
doporučit
17.1.2017 18:06

M80a86r48t43i13n 93Š30t79r37o83s 4969117740468

Proč se neřekne skutečný důvod, a sice, že by autobusy odebíraly cestující kolejové dopravě, která je levnější. A taky, že podporovat MHD je potřeba hlavně na relacích, kde není dostatečně kapacitní silniční síť - a pražské okruhy právě jsou tou kapacitní komunikací. Nadto, problém okruhů je, že na nich busy nemohou mít moc časté zastávky...

+4/−1
doporučit
17.1.2017 22:31

P14a22v55e66l 67R56e27z15n77i76c12e58k 3945764354112

Podle původních plánů Ropid přitom měly autobusy jezdit Blankou hned po otevření. Ukázalo se ale, že by byly příliš oblíbené a jejich provoz by byl pro město nákladný

Zdroj: http://praha.idnes.cz/autobusy-mhd-v-tunelu-blanka-nepojedou-dyx-/praha-zpravy.aspx?c=A170117_161226_praha-zpravy_rsr

Zprovoznili MHD, ale chteli jim tam jezdit lidi ... co dodat

+3/0
doporučit
18.1.2017 10:21

R10a44d88e82k 74N62o51v51a64k 9934123909460

Důvody pro nezavedení linek v článku jsou zástupné a nesmyslné.

Město prostě NECHCE aby existovalo kapacitní rychlé spojení MHD.

Ono by to totiž mj příliš vyčnívalo v porovnání rychlosti jízdy a výkonů oproti drtivé většině linek.

Jen se podívejte místo aby se hledaly způsoby jak to udělat, hledají se stále důvody proč by to nemělo jít. Ono by stačilo třeba kopnout RENCAR konečně do pozadí a spravovat si reklamu na vozech sami a hned by byly zaplacené dvě tunelové linky.

A to není jediná nevýhodná smlouva v DPHMP...

+3/0
doporučit
18.1.2017 7:07

M94i21c93h47a92l 31H98i68r60k38a 4817316740183

Argument ... byly by příliš oblíbené ... jsem ještě u MHD nezažil 8-o, Praha chce asi raději vozit vzduch ...přitom tento argument zase používají při rušení spojů ...Rv

+3/0
doporučit
17.1.2017 20:21

F71i40l53i98p 52G53a36l83a62š 2227907714508

Tak moment.. Jako náklady jsou jedna věc, ale "Himl hergot, donr vetr, krucajs element!" to si dělaj už srandu ne? Napřed vyhlašují jak chtějí aby lidi více jezdili MHD, že zavedou vyhrazené pruhy aby byla plynulejší atd. ale když zjistí, že by se mohlo stát, že by se nějaká linka a tedy postupně i celá MHD mohli stát pro lidi lákavější než jízda autem tak to stopnou kuli nákladům? ;-D;-D

+3/0
doporučit
17.1.2017 19:32







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.