Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

R66o21m68a83n 41P95o54l64á29č94e60k 5536129435

Stejně tomu nevěřím... Podle dokumentu schváleného radou z roku cca 1995 se mělo jezdit po desítkách nových km tramvajových tratí... Od té doby se postavil jenom Barrandov a trošky typu Radlická a Podbaba...

Takže jenom plácnutí do vody jako vždy.

+11/0
doporučit
19.1.2017 9:52

M79i61c62h97a55l 68K42r85e49j42č57í 1506140471703

"Humanizace magistrály" - co je to zase za výraz? Jak chcete "humanizovat" dopravní tepnu? Prostě tam jezdí auta a šmytec. Někde jezdit musí.

+8/−1
doporučit
19.1.2017 11:03

T97o26m 51P57á88l64e12k 1961756869718

Hehe, ten úsek po Wilsonovce nakreslil nějaký ožrala, ne? :-D Nebo to dali dětem za úkol. Nakreslete libovolnou spojnici stávajících tratí, které povedou po libovolných silnichích. A musí být co nejkratší. ;-D;-D;-D

+3/0
doporučit
19.1.2017 14:04

K71a96r35e61l 98M61a18r31t15i11n37e83c 6438118376804

Neviém si predstavíť že by hentén prekrásný párk pred Hlavnú stanicú hyzdíly akési kolaje.

Veď cestujúci z vlakov majú pri prechádzke túto oázou zelenié ideálnú možnosť zoznámíť sa s obyvátělmi nášho hlavného mestá a poznáť ako si tu Pražiáci na tých lavičkách spokojno žijú. Nehlediác na to, že tých trválých obyvátělov teho parká by tramváje rušíly zo spánka aj z premýšlanija o ščástnej svetlej budúcnosti, ktorú im ponúkla náša slobodná, demogratýcká súčástnosť.

+3/−2
doporučit
19.1.2017 12:29

P70a35t36r89i90k 17E93g30e77r 2198950239781

Tramvaje bych na Václavák také nevracel, myslím si, že vedení kolem hlavního nádraží a na Opletalovu ulici s možným pokračováním na Senovážné náměstí nebo Husitskou ulici je lepší. Vrchlického sady je potřeba výrazně změnit. Škoda, že tramvaje se už nevydají z Náměstí Republiky přes Celetnou ulici na Staromák a Kaprovou ulicí sem by se totiž historická tramvaj 71 hodila nejvíce.

+5/−7
doporučit
19.1.2017 11:31

M77a63r85t20i83n 96K45u60b87í43k 9947419826423

Jedině smysluplné je vrátit tramvaje na Václavské náměstí, ničit park před Hl.n. mi nepřipadá jako dobrý nápad. K Hl.n.může tramvaj jet Opletalovou ulicí, již tam také tramvaj v minulosti jezdila jako odklon při stvavbě magistrály. Starosta Lomecký si vystavěl kariéru na "ne tramvajím na Václ.n,"tím jen potrvzuje vizi a činy soudruha Kapka, který zařídil zrušení tramvají na Můstku (1980 a1985) a zboření Těšnova(1985).

+3/−4
doporučit
19.1.2017 13:13

J69a69n 42B17u55b60i83k 9402701492967

Těch návrhů jak obnovit tramvaje kolem hlavního nádraží už bylo a všechny se ukázaly jako blbost. Včetně toho v záadě nejlepšího, který vedl tramvaje Opletalovou a Washingtonovou, tedy trasou, kterou už kdysi jezdily a kde by tramvaje magistrálu jen křižovaly. Blbost z důvodu dopravních (dokud se nepřevede SJM za muzeum, tak to kapacině i stavebně moc nejde) a také z důvodu, že nevychází hlukové limity.

Tenhle Dolínkův je o to horší, že se tratí sekne zbytek parku, tedy se v zásadě zruší a zabere magistrála, tedy se v zásadě zruší, aniž by se přeložila. Na druhou stranu, co lze očekávat od radního přes dopravu který je vzděláním filozof a který si myslí, že dopravě rozumí, protože než vstoupil do politiky, tak už párkrát MHD jel........

Takže můj návrh je, abychom se všichni Pražané složili a každý platil Dolínkovi korunu měsíčně za to, že po dobu svého mandátu nebude už dělat vůbec nic. Mega měsíčně za nečinnost by mu snad mohlo stačit.

Nebo raději dvě koruny, druhou pro paní primátorku...... !!

+2/−2
doporučit
19.1.2017 11:04

R79o63b12e14r83t 88P65r94a52ž36á46k 4508726595140

Takových malůvek už jsme viděli...

+1/0
doporučit
19.1.2017 16:15
Foto

R91u29d82o91l40f 57P18o73l34a60n44e11c50k62ý 3933464913465

Takže pan radní má představu, že tramvajovou trať zapuštěnou v trávníku půjde kdekoli volně přecházet... Hmm, tak to tam budou muset tramvaje jezdit krokem, jinak tam co chvíli bude smrťák.

+1/−1
doporučit
19.1.2017 10:41

M23a13r42t42i55n 13R53u39z46i39c15k32a 1292698576507

Tohle nechapu, tahle varianta se tu objevuje vubec poprve, proc tedy neni trat vedena Washingtnovou? Pak je nejprimejsi a s posunutim magistraly do legerky, tak neni svazano s touhle variantou.

Pak uz je mi i logictejsi vest trat tedy na odbavocaci hale, pokud je to mozne, jak je zmineno, a nechapu proc by se melo zasahovat, vzdyt trat by vedla po zapadni strane, kde jsou vytahy i schodiste? Jak velky zasah maji na mysli?

0/−1
doporučit
19.1.2017 15:08

A67d63a57m 78P19o49c70h89e 7778526480875

Už dávno to mělo být, současný "přestup na metro", který hlásí v tramvaji, je směšný. Jen škoda, že zároveň nebude magistrála zahloubena do tunelu. Teď už jen sledujte, jak do pár hodin přijde do diskuze Drda a začne vyprávět cosi o masových vraždách.

0/−1
doporučit
19.1.2017 10:23

I24v42a57n 89P53r14o58c55h70á58z72k78a 3471104215775

V Legerově by měly být pro vozidla max. 2 pruhy, pokud se tu má dát ještě rozumně bydlet. V opačném případě by magistrát měl všem vyplatit náhrady ve výši tržní hodnoty bytů v Praze 2 (cca 4 mil.).

0/−8
doporučit
19.1.2017 10:31

Š67i11m41o74n 52T98o93k40a87r 6231363733424

PROČ NEPOVEDE PŘES VÁCLAVSKÉ NÁMĚSTÍ A NEODBOČÍ DO ULICE OPLETALOVA ?

0/−2
doporučit
19.1.2017 19:30

M52i64l13e64n64a 24N13o80v25a78n24s20k12a 4782197899789

Odvolávám, co jsem odvolal a slibuji co jsem slíbil.... Aneb návrat starého řešení jen s tím, že místo kolejí Opletalovou, zlikvidujeme zeleň!

0/−2
doporučit
19.1.2017 14:45

K40a18r37e91l 31D75r21d72a 6453255487279

Tramvajová nechutnost nejvyššího kalibru. Tady se navrhuje zničit Vrchlického sady i Čelakovského sady. Rv Roky to tady ničí auta a asociálové, tedy je to o cíleném konání Prahy, kdy parky nemají žádnou ochranu. Tak je asi nejvyšší čas tohle Prahou znetvořené "bezcenné zelené území" v centru Prahy přebagrovat, dřív než dojde na zklidnění magistrály a někdo by si mohl vzpomenout, že má Praha nějaké hodnotné parky. :-P

Hlavně, že v metru zase visí dopravácké nadávky o přepravovaných "kaštanech". Zatracená sprostota pražské MHD... Rv:-P

0/−10
doporučit
19.1.2017 17:32







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.