Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

R43o68m30a37n 61P55o31l94á86č17e28k 5216959875

Stejně tomu nevěřím... Podle dokumentu schváleného radou z roku cca 1995 se mělo jezdit po desítkách nových km tramvajových tratí... Od té doby se postavil jenom Barrandov a trošky typu Radlická a Podbaba...

Takže jenom plácnutí do vody jako vždy.

+11/0
doporučit
19.1.2017 9:52

M79i50c52h47a22l 22K18r23e26j33č59í 1166510651393

"Humanizace magistrály" - co je to zase za výraz? Jak chcete "humanizovat" dopravní tepnu? Prostě tam jezdí auta a šmytec. Někde jezdit musí.

+8/−1
doporučit
19.1.2017 11:03

T31o65m 78P61á34l91e17k 1901456299258

Hehe, ten úsek po Wilsonovce nakreslil nějaký ožrala, ne? :-D Nebo to dali dětem za úkol. Nakreslete libovolnou spojnici stávajících tratí, které povedou po libovolných silnichích. A musí být co nejkratší. ;-D;-D;-D

+3/0
doporučit
19.1.2017 14:04

K73a69r78e95l 63M68a46r69t12i14n81e80c 6178338606294

Neviém si predstavíť že by hentén prekrásný párk pred Hlavnú stanicú hyzdíly akési kolaje.

Veď cestujúci z vlakov majú pri prechádzke túto oázou zelenié ideálnú možnosť zoznámíť sa s obyvátělmi nášho hlavného mestá a poznáť ako si tu Pražiáci na tých lavičkách spokojno žijú. Nehlediác na to, že tých trválých obyvátělov teho parká by tramváje rušíly zo spánka aj z premýšlanija o ščástnej svetlej budúcnosti, ktorú im ponúkla náša slobodná, demogratýcká súčástnosť.

+3/−2
doporučit
19.1.2017 12:29

P52a95t76r55i14k 65E64g64e51r 2498590709941

Tramvaje bych na Václavák také nevracel, myslím si, že vedení kolem hlavního nádraží a na Opletalovu ulici s možným pokračováním na Senovážné náměstí nebo Husitskou ulici je lepší. Vrchlického sady je potřeba výrazně změnit. Škoda, že tramvaje se už nevydají z Náměstí Republiky přes Celetnou ulici na Staromák a Kaprovou ulicí sem by se totiž historická tramvaj 71 hodila nejvíce.

+5/−7
doporučit
19.1.2017 11:31

M71a59r16t28i95n 48K48u44b29í68k 9897689806623

Jedině smysluplné je vrátit tramvaje na Václavské náměstí, ničit park před Hl.n. mi nepřipadá jako dobrý nápad. K Hl.n.může tramvaj jet Opletalovou ulicí, již tam také tramvaj v minulosti jezdila jako odklon při stvavbě magistrály. Starosta Lomecký si vystavěl kariéru na "ne tramvajím na Václ.n,"tím jen potrvzuje vizi a činy soudruha Kapka, který zařídil zrušení tramvají na Můstku (1980 a1985) a zboření Těšnova(1985).

+3/−4
doporučit
19.1.2017 13:13

J34a48n 83B70u38b73i72k 9642931672727

Těch návrhů jak obnovit tramvaje kolem hlavního nádraží už bylo a všechny se ukázaly jako blbost. Včetně toho v záadě nejlepšího, který vedl tramvaje Opletalovou a Washingtonovou, tedy trasou, kterou už kdysi jezdily a kde by tramvaje magistrálu jen křižovaly. Blbost z důvodu dopravních (dokud se nepřevede SJM za muzeum, tak to kapacině i stavebně moc nejde) a také z důvodu, že nevychází hlukové limity.

Tenhle Dolínkův je o to horší, že se tratí sekne zbytek parku, tedy se v zásadě zruší a zabere magistrála, tedy se v zásadě zruší, aniž by se přeložila. Na druhou stranu, co lze očekávat od radního přes dopravu který je vzděláním filozof a který si myslí, že dopravě rozumí, protože než vstoupil do politiky, tak už párkrát MHD jel........

Takže můj návrh je, abychom se všichni Pražané složili a každý platil Dolínkovi korunu měsíčně za to, že po dobu svého mandátu nebude už dělat vůbec nic. Mega měsíčně za nečinnost by mu snad mohlo stačit.

Nebo raději dvě koruny, druhou pro paní primátorku...... !!

+2/−2
doporučit
19.1.2017 11:04

R21o17b14e23r54t 24P19r74a73ž40á53k 4758626205830

Takových malůvek už jsme viděli...

+1/0
doporučit
19.1.2017 16:15
Foto

R22u84d32o36l85f 85P32o12l40a26n66e77c31k96ý 3323164653485

Takže pan radní má představu, že tramvajovou trať zapuštěnou v trávníku půjde kdekoli volně přecházet... Hmm, tak to tam budou muset tramvaje jezdit krokem, jinak tam co chvíli bude smrťák.

+1/−1
doporučit
19.1.2017 10:41

M54a84r40t44i31n 74R54u80z93i17c32k79a 1722318606537

Tohle nechapu, tahle varianta se tu objevuje vubec poprve, proc tedy neni trat vedena Washingtnovou? Pak je nejprimejsi a s posunutim magistraly do legerky, tak neni svazano s touhle variantou.

Pak uz je mi i logictejsi vest trat tedy na odbavocaci hale, pokud je to mozne, jak je zmineno, a nechapu proc by se melo zasahovat, vzdyt trat by vedla po zapadni strane, kde jsou vytahy i schodiste? Jak velky zasah maji na mysli?

0/−1
doporučit
19.1.2017 15:08

A60d86a41m 66P80o86c87h15e 7738956870455

Už dávno to mělo být, současný "přestup na metro", který hlásí v tramvaji, je směšný. Jen škoda, že zároveň nebude magistrála zahloubena do tunelu. Teď už jen sledujte, jak do pár hodin přijde do diskuze Drda a začne vyprávět cosi o masových vraždách.

0/−1
doporučit
19.1.2017 10:23

K87a77r51e33l 87D36r18d35a 6523775627579

Tramvajová nechutnost nejvyššího kalibru. Tady se navrhuje zničit Vrchlického sady i Čelakovského sady. Rv Roky to tady ničí auta a asociálové, tedy je to o cíleném konání Prahy, kdy parky nemají žádnou ochranu. Tak je asi nejvyšší čas tohle Prahou znetvořené "bezcenné zelené území" v centru Prahy přebagrovat, dřív než dojde na zklidnění magistrály a někdo by si mohl vzpomenout, že má Praha nějaké hodnotné parky. :-P

Hlavně, že v metru zase visí dopravácké nadávky o přepravovaných "kaštanech". Zatracená sprostota pražské MHD... Rv:-P

0/−9
doporučit
19.1.2017 17:32

I81v15a91n 25P78r59o53c45h27á76z45k44a 3731974675665

V Legerově by měly být pro vozidla max. 2 pruhy, pokud se tu má dát ještě rozumně bydlet. V opačném případě by magistrát měl všem vyplatit náhrady ve výši tržní hodnoty bytů v Praze 2 (cca 4 mil.).

0/−8
doporučit
19.1.2017 10:31

Š95i35m70o34n 86T18o92k25a64r 6981913453224

PROČ NEPOVEDE PŘES VÁCLAVSKÉ NÁMĚSTÍ A NEODBOČÍ DO ULICE OPLETALOVA ?

0/−2
doporučit
19.1.2017 19:30

M34i10l82e34n83a 84N75o94v72a36n23s52k51a 4282207419169

Odvolávám, co jsem odvolal a slibuji co jsem slíbil.... Aneb návrat starého řešení jen s tím, že místo kolejí Opletalovou, zlikvidujeme zeleň!

0/−2
doporučit
19.1.2017 14:45







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.