- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Dobré plány, ano tramvaj k hlavnímu nádraží a i přeložit magistrálu za muzeum.
Na te mapce vede trat Husitskou ulici, drive tam tramvaje jezdily, ale dnes uz ne...
Trať Šervůdem měla nahradit trať Václavákem. Záměr Prahy 1. Po dlouhých dohadech budou trati obě. Park obětovaný a zničený zcela zbytečně.
Trať Wilsonovou k Bulharovi je ideální. Výtahy přímo z haly.
Opět připomínám, za vlakovými kolejemi je země nikoho. Bordel, křoví, sklady, parkoviště. Je to zde snadno přístupné tunely pro cestující Hlavního nádraží. Tady by šla tratí propojit Vinohradská a Seifertova, udělat konečně výstup z Hlavního nádraží do Italské a uklidit jedno z pražských dopraváckých smetišť v centru. Ale to se raději všem zničí park, který Praha roky jen devastuje, tak jde o tečku na závěr.
Metro D má končit na Míráku. Po debatách bylo škrtnuto pokračování na Nám. Republiky či Žižkov přes Hlavní nádraží. Pokud je důležité propojit Vinohrady a Hlavní nádraží, šlo by o pouhé prosazení 1 stanice metra a ukončit trasu D na Hlavním nádraží.
Aneb, ničíme park, který je přímo dostupný ze 3 linek metra a mohl by být dostupný i z linky D.
iDNES máte tam chybu v té mapě u stávajících tramvajových tratí. Část tramvajové tratě existuje i v Opletalově ulici. Jen je asi pro budoucnost nepoužitelná
PROČ NEPOVEDE PŘES VÁCLAVSKÉ NÁMĚSTÍ A NEODBOČÍ DO ULICE OPLETALOVA ?
Kvůli přestupu na Hlavák a kvůli místním z Opletalky, které uráží pohled na trolej...
Tramvajová nechutnost nejvyššího kalibru. Tady se navrhuje zničit Vrchlického sady i Čelakovského sady. Roky to tady ničí auta a asociálové, tedy je to o cíleném konání Prahy, kdy parky nemají žádnou ochranu. Tak je asi nejvyšší čas tohle Prahou znetvořené "bezcenné zelené území" v centru Prahy přebagrovat, dřív než dojde na zklidnění magistrály a někdo by si mohl vzpomenout, že má Praha nějaké hodnotné parky.
Hlavně, že v metru zase visí dopravácké nadávky o přepravovaných "kaštanech". Zatracená sprostota pražské MHD...
Takových malůvek už jsme viděli...
Tohle nechapu, tahle varianta se tu objevuje vubec poprve, proc tedy neni trat vedena Washingtnovou? Pak je nejprimejsi a s posunutim magistraly do legerky, tak neni svazano s touhle variantou.
Pak uz je mi i logictejsi vest trat tedy na odbavocaci hale, pokud je to mozne, jak je zmineno, a nechapu proc by se melo zasahovat, vzdyt trat by vedla po zapadni strane, kde jsou vytahy i schodiste? Jak velky zasah maji na mysli?
Odvolávám, co jsem odvolal a slibuji co jsem slíbil.... Aneb návrat starého řešení jen s tím, že místo kolejí Opletalovou, zlikvidujeme zeleň!
Zeleně zmizí naprosté minimum a je potřeba přímý přestup na hlavní nádraží..
Hehe, ten úsek po Wilsonovce nakreslil nějaký ožrala, ne? :-D Nebo to dali dětem za úkol. Nakreslete libovolnou spojnici stávajících tratí, které povedou po libovolných silnichích. A musí být co nejkratší.