- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To cyklistické propojení na severu města v případě, že nezůstane jen na papíře bude fajn :-)
Rozdíl je v tom, že Vídeň je placka. Srovnávat by se měla třeba s Hradcem Králové.
Rozdíl vidím především ve stupiditě pražských radních. Zatímco ve Vídni jsou pruhy pro cyklisty na širokých chodnících a bez problémů to tam funguje, tak u nás tam, kde jsou široké a prakticky nevyužívané chodníky (např. u některých sídlišť), je pruh pro cyklisty nesmyslně veden hned vedle – jako úzký pruh v části vozovky. Není to bezpečné (zvláště pro rodiny s dětmi) a automobilisté zbytečně nevraží na cyklisty.
Krásnej PR článek cyklofašistů z automatu. Nejhorší že jim tu možnost prezentovat ty nesmyslné vize platíme my z veřejných rozpočtů.
Obsah nemá smysl komentovat, slátanina od začátku do konce.
Za Vídní zaostáváme kromě cyklostezek i v počtu mešit.
Hodlají neziskovkáři nejen z Automatu dotahovat Vídeň i v tomto?
Je tu však jeden zasadni rozdíl....Vídeň je placka...v Praze je rovina prakticky jen podél Vltavy.
S Vídní zaostáváme nejen v tomto, ale hlavně ve vztahu k životní úrovni.
"Ve Vídni každé ráno usedá dva a půl milionu obyvatel!" hlásí víděňský cyklokoordinátor na schůzi cyklokordinátorů.
"V Praze každé ráno usedají TŘI milióny cyklistů!" trumfuje ho pražský cyklokoordinátor na schůzi cyklokordinátorů.
"Momen, vždyť máte jen jeden milion obyvatel?" podivuje se víděňský cyklokoordinátor na schůzi cyklokordinátorů.
"Nařidili jsme jim před jízdou dvakrát sesednout" blaženě se usmívá pražský cyklokoordinátor na schůzi cyklokordinátorů nebo vidí, že vyhrál. Podařilo se mu nařídit lidem nejvíce štěstí a uspojojení ze všech cyklokoordinátorů.
PS: Když jsme v tom přibližování se rozvojovým zemím, co kdybychom zakázali pluh?
Dokud bude cyklistika v Praze zdravá asi jako krabička cigaret denně, zůstane můj bicykl na chatě v kůlně. Na rozdíl od těchto dobrodinců své plíce neobětuji a beztak jezdím většinou tramvají nebo metrem.
Nějaký "cyklosouboj" existuje jen v představách cykloaktivistů. Normální lidé se potřebují dostat do práce, na nákup, za zábavou a zpátky domů, to vše pokud možno rychle a pohodlně. V tom jim jízdní kolo zas až tak často pomoct nemůže.
opravdu nechapu proc se z cyklistu v praze delaj blazni ojedineli silenci (kteri proto nepotrebuji zadnou infrastrukturu) to jako kvuli par 30-50 metrovych prevyseni, nebo co. To je totiž opravdu jediná věc která prahu odlisuje od dejme tomu amsterdamu a kodane. nikoliv vidne, ta kopcovita je. ja jezdim na kole do prace celorocne vyjma dnu kdy prsi nebo je ledovka, nebezpecne je to jen proto, ze v klicovych mistech infrastruktury se na cyklisty nemyslelo