Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Pražany v MHD potěší rozšíření signálu v metru i nové tramvajové tratě

Pražský dopravní podnik slibuje mnohá zlepšení. V metru opraví další stanice a umožní tam rozšíření signálu mobilních operátorů. Investuje také do nových vozů i tramvajových tratí, které by mohly být dokončeny do roku 2020. Celkově se prý MHD dočká vylepšení za 6,6 miliardy korun.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R95u74d50o10l74f 53R70u92b10e62š 3499675851384

Už žádné "vjíždíme do tunelu musím končit" bude platit asi tak za 10 let vzhledem k tomu že se o tom pokrytí už mluví 10 let.

První úsek - nové stanice - se pokryly, protože jsou nové.

Od té doby rok a půl NIC.

0/0
13.3.2017 10:49

R77u36d30o51l62f 86R19u49b95e62š 3519925971244

Jinak mě by bohatě stačilo, kdyby byl aspoň kvalitní internet ve stanicích - ne nějakých 64kbps na všech 500 lidí v jedné stanici.

Když metro zastaví, nestihnou se ani stáhnou maily.

Takový internet odpovídá roku 1997. Rv

0/0
13.3.2017 10:51

P39e86t83r 13K63u34h38n 9495330839

Ať jsou data v metru zdarma! I pro turisty! V zahraničí je zcela běžná wifi v metru, my nemáme nic. Když bude v metru LTE zdarma, bude to velké lákadlo a možná i někteří lidé přesednou z auta do metra. Tj. operátoři nebudou platit nájem a za to poskytnou internet všem cestujícím zdarma.

0/0
8.2.2017 13:30

M65i19c95h36a57l 10G17r17i23v62a84l90s25k54ý 8703582447675

Nepotěší, cestou do a z práce chci mít klid.;-O

0/−1
2.2.2017 8:31

D34u27š25a19n 44P73e65š51e61k 3425609714750

Potěší? ;-€

Poslední oáza klidu bude v tahu.

Teď budou telefonisti prudit už i v tunelech. Rv

+1/−2
1.2.2017 16:00

P92e44t14r 95Č90e38r74m81á71k 9458355829620

DPP aneb černá díra na peníze. Rv

+1/−1
31.1.2017 18:36

M49a73r45t31i69n 13Š62t62r56o87s 4799697270668

Signál v metru měl bý už dávno... a co se týče těch vozoven, docela by mě zajímalo, kde chtějí nějakou novou postavit, když prakticky všechny tratě tramvají vedou do atraktivních a drahých lokalit.

+2/−2
31.1.2017 17:59

R61o75b38e70r81t 39P10r44a26ž79á33k 4108546805150

Třeba v té Libuši?

0/0
1.2.2017 8:48

M77a38r45e48k 27K17l13u74f33a 3708784414746

Prosím v metru zajistit signál i v tunelech, ale pouze ve slotech pro datové přenosy. Tlachání nesmyslů je dostačující pouze ve stanicích.

+1/−2
31.1.2017 15:32

J57a28n 33K71r90e82j92č75í 7920163886443

Sakra,proč tomu Dolínkovi nevěřím.

A zvlášť teď před volbama.

+4/0
31.1.2017 15:11

O44n42d70ř69e96j 97N34o30v86á97k 9687554979369

Co je pravdy na tom, že lidi na Dědině tramvaj nechtějí, protože jim tramvajová trať sebere značné množství parkovacích míst?

+2/−1
31.1.2017 14:57

O83l68d98ř44i64c91h 94K64r11a55t20o36c11h29v60í28l 9792697893507

Pokud vím, tak nyní s trať má stavět na kasárenském pozemku, kde nic nesebere. Navíc u její konečné je v plánu rozsáhlé parkoviště i pro příměstské, což by současné autobusy nepobraly.

+2/0
31.1.2017 15:05

O90n32d43ř75e87j 16N85o46v20á56k 9727234459889

Nemáte pravdu - trať sebere takové množství parkovacích míst, že je nutné kvůli tomu DOPŘEDU postavit parkovací domy JEN PROTO, aby se nahradil tento úbytek ... liboc.info .. ale ty parkovací domy budou placené ... takže to bude klasika - ono vylepšení odnesou místní lidi ...

+1/−7
31.1.2017 15:20

J62o41s57e23f 46C98h93o53d20o36u92n18s91k48ý 4831766509950

Zcela logicky budou placené. I když třeba postaví obec byty, platí se v nich nájem.

+2/0
31.1.2017 15:23

O41n62d46ř30e36j 50N31o27v92á10k 9217904289269

Ne, to není logické ... když obec sebere možnost bezplatně parkovat u chodníku a nahradí to placeným parkováním ....

+1/−7
31.1.2017 15:27

J27o19s80e75f 50C38h72o57d87o53u12n17s35k66ý 4871916459970

Máte na mysli, dělat bezplatně zábor veřejné komunikace? Proč si majitelé aut nezainvestují do vlastní garáže?

+6/−1
31.1.2017 15:56

O64l53d95ř28i79c81h 65K17r83a73t50o16c98h17v29í67l 9512147553477

Vždyť se ještě vůbec nerozhodlo, kudy přesně povede..

0/0
31.1.2017 15:32

V77á84c51l45a44v 66J48o70n43á46š 8532513932223

Když tam bude jezdit tramvaj, nebudou muset jezdit autem, tak nemusejí mít auta a parkovací místa nepotřebujou....

+1/−1
31.1.2017 15:47

J82o97s58e74f 14C35h37o71d52o30u22n53s85k62ý 4451906299430

Moc pěkné sliby, budu jim věřit, až se po těch kolejích projedu.

+1/0
31.1.2017 14:14

J50a50n 84S81v54o47b52o74d55a 3377444419523

Klidně by mi v metru stačila jen data. Sám v MHD nikdy nevolám a lidi kteří hulákají do telefonu způsobem, že to slyší celá tramvaj (bus), taky nemusím.

+16/−1
31.1.2017 13:44

K38a62r22e53l 83C76h32y69t15r96ý 2916137963967

Souhlasím, považuji hlasité telefonování před cizími lidmi za vrchol křupanství.

+14/0
31.1.2017 14:30

A90n91t91o43n98í15n 11N23o41v98á38k 7241807520447

Já bych nedělal rozdíl mezi konverzací přes hovorové zařízení a tváří v tvář, obojí se dá provozovat normálně i křupansky.

0/0
1.2.2017 13:24

R29o40b78e48r33t 24H61o93m70o12l91k24a 2420362192851

Souhlasím s vámi, ale jak byste to chtěl oddělit?

0/0
5.2.2017 22:30

P52a40t65r10i40k 36E95g64e91r 2298230109281

Doufám, že tramvaje budou někdy vést také že smyčky nádraží Hostivař do nové smyčky sídliště Petrovice a ze smyčky Spořilov do smyčky Jižní Město a úsek sídliště Petrovice a Jižní Město bude zaveden také. Protáhl bych linky 11 a 26.

+2/−1
31.1.2017 13:43
Foto

R82o80b83e18r37t 77P87l16o59c65h 4406902611653

Já bych na Sídliště Petrovice protáhl linku metra C z Hájů. A další by pak později bylo o dvě stanice Nové náměstí a Uhříněves. Klidně by část trasy mohla vést po povrchu.

+3/−1
31.1.2017 14:47

O46l43d22ř80i10c41h 80K55r42a96t44o16c50h52v72í87l 9662837703427

Metro po povrchu bývá často dražší než pod zemí, navíc současný systém potřebuje stejně zastřešení.

0/−2
31.1.2017 15:06

M15a64r57t11i60n 36R76u14z96i96c68k65a 1332848526917

Nepotrebuje, vlak jezdi i na povrchu, napr. v depu, navic ze skalky i s cestujicimi...

+1/−1
1.2.2017 0:50

O13l61d38ř39i84c77h 26K35r16a75t51o20c12h62v67í70l 9352387793937

Výjimečně a značně omezenou rychlostí jezdí do depa, ano. Ale provozovat ho takto běžně je prakticky nemožné, navíc ve většině Prahy jsou pozemky dražší než ražba tunelu a nemusí být ani možné je vůbec po délce trati získat..

+1/0
1.2.2017 11:04

P51a18t29r70i12k 94E76g26e70r 2378400989421

Věřím, že by stanice Petrovice - Uhříněves - Kolovraty - Říčany uvítalo více lidí, ale sám to vidíte linka D se plánuje už pěkně dlouho tady bych volil raději přednostně úsek Nové Dvory - Pankrác (C) - Náměstí Míru (A).

+1/−1
31.1.2017 15:49
Foto

R69o35b97e22r45t 13P34l70o16c91h 4416652741183

Do Říčan už bych to neprodlužoval (tam mají úžasné spojení s centrem Prahy vlakem). Bohatě by stačilo prodloužit do Uhříněvsi. Společně se zprovozněním městského okruhu (úseku 511 Vestec - Běchovice) by to strašně ulevilo nejen Uhříněvsi. Ale je mi jasné, že co se týče metra je momentálně jasnou prioritou trasa D.

+2/0
31.1.2017 23:40

A29n80t97o37n92í85n 19N31o77v62á26k 7931807520557

Z Uhříněvsi jezdí na Praha hl.n. čtyři vlaky do hodiny a cesta trvá 19 min.

0/0
1.2.2017 13:31







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.