Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Pražany v MHD potěší rozšíření signálu v metru i nové tramvajové tratě

Pražský dopravní podnik slibuje mnohá zlepšení. V metru opraví další stanice a umožní tam rozšíření signálu mobilních operátorů. Investuje také do nových vozů i tramvajových tratí, které by mohly být dokončeny do roku 2020. Celkově se prý MHD dočká vylepšení za 6,6 miliardy korun.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R24u17d31o97l48f 69R39u93b23e61š 3249845521574

Už žádné "vjíždíme do tunelu musím končit" bude platit asi tak za 10 let vzhledem k tomu že se o tom pokrytí už mluví 10 let.

První úsek - nové stanice - se pokryly, protože jsou nové.

Od té doby rok a půl NIC.

0/0
13.3.2017 10:49

R32u14d73o73l44f 26R11u13b22e98š 3229655621914

Jinak mě by bohatě stačilo, kdyby byl aspoň kvalitní internet ve stanicích - ne nějakých 64kbps na všech 500 lidí v jedné stanici.

Když metro zastaví, nestihnou se ani stáhnou maily.

Takový internet odpovídá roku 1997. Rv

0/0
13.3.2017 10:51

P80e88t36r 97K40u51h32n 9965540319

Ať jsou data v metru zdarma! I pro turisty! V zahraničí je zcela běžná wifi v metru, my nemáme nic. Když bude v metru LTE zdarma, bude to velké lákadlo a možná i někteří lidé přesednou z auta do metra. Tj. operátoři nebudou platit nájem a za to poskytnou internet všem cestujícím zdarma.

0/0
8.2.2017 13:30

M98i90c60h45a86l 61G48r28i61v16a71l12s27k87ý 8833902707205

Nepotěší, cestou do a z práce chci mít klid.;-O

0/−1
2.2.2017 8:31

D31u84š82a16n 47P22e33š35e26k 3535109344340

Potěší? ;-€

Poslední oáza klidu bude v tahu.

Teď budou telefonisti prudit už i v tunelech. Rv

+1/−2
1.2.2017 16:00

P59e51t73r 52Č65e65r26m59á59k 9928135569290

DPP aneb černá díra na peníze. Rv

+1/−1
31.1.2017 18:36

M77a71r47t23i49n 80Š21t11r32o45s 4269837220328

Signál v metru měl bý už dávno... a co se týče těch vozoven, docela by mě zajímalo, kde chtějí nějakou novou postavit, když prakticky všechny tratě tramvají vedou do atraktivních a drahých lokalit.

+2/−2
31.1.2017 17:59

R62o35b31e73r60t 80P47r52a74ž23á40k 4348156925440

Třeba v té Libuši?

0/0
1.2.2017 8:48

M70a91r78e59k 28K43l61u87f13a 3138294234326

Prosím v metru zajistit signál i v tunelech, ale pouze ve slotech pro datové přenosy. Tlachání nesmyslů je dostačující pouze ve stanicích.

+1/−2
31.1.2017 15:32

J36a16n 57K67r52e42j63č34í 7380293526753

Sakra,proč tomu Dolínkovi nevěřím.

A zvlášť teď před volbama.

+4/0
31.1.2017 15:11

O81n35d96ř33e81j 24N74o27v66á60k 9537474349939

Co je pravdy na tom, že lidi na Dědině tramvaj nechtějí, protože jim tramvajová trať sebere značné množství parkovacích míst?

+2/−1
31.1.2017 14:57

O87l11d47ř28i69c41h 67K24r26a68t65o71c81h71v39í20l 9422717363827

Pokud vím, tak nyní s trať má stavět na kasárenském pozemku, kde nic nesebere. Navíc u její konečné je v plánu rozsáhlé parkoviště i pro příměstské, což by současné autobusy nepobraly.

+2/0
31.1.2017 15:05

O46n18d63ř63e30j 88N54o94v65á74k 9617194429579

Nemáte pravdu - trať sebere takové množství parkovacích míst, že je nutné kvůli tomu DOPŘEDU postavit parkovací domy JEN PROTO, aby se nahradil tento úbytek ... liboc.info .. ale ty parkovací domy budou placené ... takže to bude klasika - ono vylepšení odnesou místní lidi ...

+1/−7
31.1.2017 15:20

J54o62s85e19f 58C21h17o66d18o38u66n20s42k12ý 4871556279800

Zcela logicky budou placené. I když třeba postaví obec byty, platí se v nich nájem.

+2/0
31.1.2017 15:23

O21n50d57ř78e46j 83N97o80v86á72k 9577504169569

Ne, to není logické ... když obec sebere možnost bezplatně parkovat u chodníku a nahradí to placeným parkováním ....

+1/−7
31.1.2017 15:27

J38o33s27e76f 33C33h23o24d75o78u98n35s95k20ý 4551516169190

Máte na mysli, dělat bezplatně zábor veřejné komunikace? Proč si majitelé aut nezainvestují do vlastní garáže?

+6/−1
31.1.2017 15:56

O57l79d97ř90i10c74h 25K12r21a77t34o44c18h67v31í20l 9802187833207

Vždyť se ještě vůbec nerozhodlo, kudy přesně povede..

0/0
31.1.2017 15:32

V32á93c67l95a74v 77J79o20n86á87š 8342443652483

Když tam bude jezdit tramvaj, nebudou muset jezdit autem, tak nemusejí mít auta a parkovací místa nepotřebujou....

+1/−1
31.1.2017 15:47

J92o36s57e46f 33C52h60o31d22o45u89n40s69k41ý 4141846389470

Moc pěkné sliby, budu jim věřit, až se po těch kolejích projedu.

+1/0
31.1.2017 14:14

J66a95n 86S62v21o11b26o32d94a 3157244329523

Klidně by mi v metru stačila jen data. Sám v MHD nikdy nevolám a lidi kteří hulákají do telefonu způsobem, že to slyší celá tramvaj (bus), taky nemusím.

+16/−1
31.1.2017 13:44

K88a78r69e74l 93C61h43y84t41r59ý 2116817323157

Souhlasím, považuji hlasité telefonování před cizími lidmi za vrchol křupanství.

+14/0
31.1.2017 14:30

A44n17t48o15n12í58n 85N76o69v60á40k 7251567300107

Já bych nedělal rozdíl mezi konverzací přes hovorové zařízení a tváří v tvář, obojí se dá provozovat normálně i křupansky.

0/0
1.2.2017 13:24

R57o55b16e88r91t 11H61o98m65o20l32k94a 2620352452851

Souhlasím s vámi, ale jak byste to chtěl oddělit?

0/0
5.2.2017 22:30

P79a87t95r81i24k 55E98g22e72r 2658210199191

Doufám, že tramvaje budou někdy vést také že smyčky nádraží Hostivař do nové smyčky sídliště Petrovice a ze smyčky Spořilov do smyčky Jižní Město a úsek sídliště Petrovice a Jižní Město bude zaveden také. Protáhl bych linky 11 a 26.

+2/−1
31.1.2017 13:43
Foto

R44o78b15e22r83t 82P13l93o92c40h 4146812171813

Já bych na Sídliště Petrovice protáhl linku metra C z Hájů. A další by pak později bylo o dvě stanice Nové náměstí a Uhříněves. Klidně by část trasy mohla vést po povrchu.

+3/−1
31.1.2017 14:47

O94l78d63ř33i51c33h 73K59r36a60t48o85c11h56v92í25l 9352887523897

Metro po povrchu bývá často dražší než pod zemí, navíc současný systém potřebuje stejně zastřešení.

0/−2
31.1.2017 15:06

M31a40r27t81i78n 51R41u90z85i57c90k98a 1162738136437

Nepotrebuje, vlak jezdi i na povrchu, napr. v depu, navic ze skalky i s cestujicimi...

+1/−1
1.2.2017 0:50

O19l42d69ř84i44c83h 52K54r73a96t81o56c11h76v14í24l 9392277603637

Výjimečně a značně omezenou rychlostí jezdí do depa, ano. Ale provozovat ho takto běžně je prakticky nemožné, navíc ve většině Prahy jsou pozemky dražší než ražba tunelu a nemusí být ani možné je vůbec po délce trati získat..

+1/0
1.2.2017 11:04

P61a80t54r98i90k 81E72g77e68r 2498790379521

Věřím, že by stanice Petrovice - Uhříněves - Kolovraty - Říčany uvítalo více lidí, ale sám to vidíte linka D se plánuje už pěkně dlouho tady bych volil raději přednostně úsek Nové Dvory - Pankrác (C) - Náměstí Míru (A).

+1/−1
31.1.2017 15:49
Foto

R59o16b92e29r66t 54P46l87o71c18h 4806692831893

Do Říčan už bych to neprodlužoval (tam mají úžasné spojení s centrem Prahy vlakem). Bohatě by stačilo prodloužit do Uhříněvsi. Společně se zprovozněním městského okruhu (úseku 511 Vestec - Běchovice) by to strašně ulevilo nejen Uhříněvsi. Ale je mi jasné, že co se týče metra je momentálně jasnou prioritou trasa D.

+2/0
31.1.2017 23:40

A19n52t76o69n88í22n 48N80o38v87á69k 7931627200737

Z Uhříněvsi jezdí na Praha hl.n. čtyři vlaky do hodiny a cesta trvá 19 min.

0/0
1.2.2017 13:31







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.