Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Žižkovskou tepnu čeká přeměna na bulvár, změn se dočkají i další ulice

Na jaře začne v Praze 3 rekonstrukce Koněvovy a na ní navazující Husitské ulice. Okolí zpříjemní nový mobiliář, vysázené stromy a širší chodníky. Proměnu završí nasazení elektrobusu na vytíženou autobusovou linku 207. V bulváry se mají měnit i Vinohradská a Bělohorská.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V55o83j31t51ě77c28h 90C48i75g45á85n70e11k 5668259146

Do budoucna by bylo vhodné obnovit v úseku Ohrada - U Bulhara tramvajovou trať. Kupříkladu nedaleká Seifertova ulice je v některým místech stejně "úzká" a normální tramvajová trať se tam vejde.

V souvislostí s tou Seifertovou, by eventuální možností bylo tyto dvě téměř paralelní ulice koncipovat jako jednosměrky s výjimkou MHD. Potom by jedna, popř. obě koleje elektrické dráhy mohly být vedeny přímo podél chodníků.

Nejsem místní a často přes Žižkov neprojíždím, ale z povrchního pohledu mi Seifertova s tramvajemi a menším počtem aut připadá přívětivější než Husitská s kolonami aut, za kterými poskakují autobusy.

+3/−2
1.2.2017 12:36

K10a33r35e62l 92D54r67d64a 6544172877

Husitská - Koněvova je hlavní tah pro auta na Ohradu. Dík provozu zde je Seifertova klidnější. Řidiči mazáci to rádi berou Seifertovou, když jsou jinde kolony.

Resp. ucpěte uměle Koněvovu a přitížíte Seifertově.

Další tah je Vinohradská či spíš Korunní - Ondříčkova. Cokoliv se zde změní k horšímu, ucpe se víc Koněvova.

Jsou to spojené nádoby. Radnice si zahrává s ohněm. Vinohrady rády nacpou čadící provoz na Žižkov.

Tramvaj Koněvkou je hloupý nápad. Odrovnala by Vinohrady i Žižkov.

0/0
1.2.2017 13:38

R74u91d48o88l45f 32H57r67a57z32d60í36r93a 1675579533568

Proč jsou ty fotky před černobílé?

0/0
1.2.2017 12:14

K91a14r82e52l 24D79r48d12a 6864462617

Jen tak mimochodem, v Rokycanově začíná blok paneláků. Navrhovat před ně městskou dlažbu v rámci kulturnějšího prostředí je výkřik architekta patlala s IQ konve. Rv

Před tím panelákem je jakási rampa, co zabírá půlku chodníku. To nejde rozkopat? Architekt s IQ konve navrhuje zakrývací plůtek a stomečky v truhlíkách. Borec. Za to bych mu vyplatil 5 mil. honorář z kapes Pražanů. Rv

Na rohu Rokycanovy a Koněvovy je řada sportovních zařízení. Sportovci se sem potřebují večer sjet auty a mít kde zaparkovat. Jen zde jsou parkovací místa mimo modré zóny. Večer je to tady rvačka a tlačenice o volná místa.

To je výborné, že se najde někdo vysoce inteligentní, kdo se rozhodne zdejší parkovací místa pro veřejnost naprosto zbytečně zrušit. Rv

Jak že to říkala ta modelka? Praha 3 je hnusná nechutná čtvrť? A chce jí být očividně dál... Jen jde o to utratit prachy Pražanů a EU. ;-D

0/−2
1.2.2017 11:02

L29a10d36i21s75l10a74v 38B17u47r64d60a 2197774848125

Nemůže to být třeba tím, že ta rampa je na soukromém pozemku, tudíž se do ní nedá zasahovat?

+1/0
1.2.2017 22:00

K80a59r38e24l 54D92r48d91a 6494952267

Soukromý majetek bude vadit i když tam radnice dá jen plot a stromky v truhlíkách a na nákladnou demolici se vykašle. Stejně se bude muset jednat o souhlasu s majitelem.

Pokud nejde o nějaké technické zázemí, bylo by správné tu rampu zbourat a na náklady města.

Spíš to vypadá, že se město nechce dohodnout a něco takového financovat a místo užitečného zvětšení chodníku jde cestou lacině odfláknutého úkolu.

0/0
2.2.2017 15:54

K50a50r60e70l 60D74r59d17a 6264212107

Na Jičínskou se kašle. Hlavní tah z metra na Olšanské náměstí a chodí se tady stezkou co nechají parkující auta na chodníku, v dírách a výmolech, v haldách odpadků a nyní neuklizeného sněhu a ledu. Jeden sprejerský výtvor vedle druhého. Odpadky se tady hází přes zeď mezi hroby hřbitova. Kolem drkocají auta a autobusy po kočičích hlavách a ve věčných dírách.

Snad loni tady proběhla "oprava". Rota dělňasů vytrhávala kostky a zase je rovnala kolem kolejí. Za měsíc po akci to vypadalo naprosto stejně jako před utracením milionů za zbytečnou opravu.

Hlavně že tady musí prudit tramvaje. Město devastující prvek. Desítky let zničená nechutná ulice, kterou nelze projít bez pozvracení. A stále se čeká na řešení a čeká a čeká... Rv

0/0
1.2.2017 10:48

S82t94a18n69i48s71l55a30v 30N40ý23v11l41t 2894445323

vzdyt to je jen tramvajova spojka, kde obcas projede tramvaj. Daleko horsi kraval dela autobus, buď řve do kopce, nebo strasnë mlátí po rozbitých kostkách.

0/−1
1.2.2017 11:25

K37a15r54e43l 72D82r59d78a 6224652957

Ty kostky jsou tady kvůli těm kolejím. Patrně to nemá snadné řešení. Ale Jičínská je otřesnou ulicí.

0/0
1.2.2017 13:27

S13t88a57n13i35s94l64a47v 37N40ý59v83l77t 2524765503

podle mě, mnohaletého pozorovatele by bylo nejsnažší to celé vyasfaltovat komplet, bez ostrůvků, zeleně, laviček, vysokých obrubníků a jakýchkoli poklopů od kanálu. A tramvaj zanechat jen jednu kolej při kraji, která bezproblému zvládne ten spojovací úsek. Jenže to je o penězích a o tom, že není vůle.

0/0
1.2.2017 13:31

K95a30r20e47l 68D28r84d25a 6834872167

Jak jednu kolej? Obousměrný provoz? Teď už tady jezdí 5 a snad 15. To není dobrý nápad.

Za rohem v Olšanské se asfalt na kolejích nevyplatil. Dlouho se tam jezdilo tramvají krokem a nešlo to opravit. Až se tam udělal otevřený kolejový svršek.

Pro tramvajovou trať v ulici patrně není vhodné řešení, kdy by po kolejích mohla současně intenzivně jezdit auta. Snad nějaké ty panely.

0/0
1.2.2017 13:45

P54a48v31e34l 19N69o59v88á33k 2273503646970

No hlavně Vinohraská by to potřebovala jako sůl, hlavní tepna centrem a je to zatím tankodromR^

0/0
1.2.2017 10:08

J16á93n 79B84a10d73i94o58v94s39k81ý 2389254456856

Je dobre ze se investuje i do těchto věci.

+4/−1
1.2.2017 8:44

R30o39b28e20r20t 75P41r81a91ž38á59k 4678826275600

Ne, není. První krok by měla být změna skladby obyvatelstva.

+1/−1
1.2.2017 8:46

J72o12s68e81f 70K22a89r44f98í86k 7422595886360

Tako že každý kdo se vám konkrétně nelíbí se povinně odstěhuje?;-)

Né vážně, přesně vím jak to myslíte, ale s tím bohuže l dnešní době nemůžeme nic udělat. Leda se přestěhovat někam kde nebude dotované bydlení....:-P

0/0
1.2.2017 8:48

R93o36b41e44r52t 47P61r29a35ž78á95k 4838136525280

Jasně. Ovšem když se obyvatelstvo jaksi vyměnit nedá, je blbost jim tam dávat vystylované lavičky, super dlažbu a stromky. Jak dlouho to tam asi vydrží?

+2/0
1.2.2017 8:51

J80o66s98e36f 56K64a76r51f42í26k 7822595266370

No počítám, že část se nedožije ani slavnostního otevření.

Místo toho by bylo lepší tam otevřít služebnu s pořádkovými psovody...

0/0
1.2.2017 8:53

J74a20n 88H98e31n12k11e64r 4411503810172

Typické žvásty někoho, kdo tam šel naposledy před deseti lety, kdoví jestli. Heren masivně ubylo, tím i zastaváren, problémových obyvatel taky. Jsou tam normální podniky, pár metrů vedle cyklostezka a park. Nebýt tam nekonečný had smrdících aut co vás vesměs nenechají dostat se na přechodu na druhou stranu, mohla by to být časem příjemná ulice.

0/0
2.2.2017 11:44

J34o50s48e56f 90K25a15r41f56í68k 7602925886100

Vždy mě na propagačních obrázcích zaujme, jak je tam čisto, žádné auta, pár usmívajících lidí pod rozkvetlými stromy;-D

.

V praxi to vypadá tak, že tam jede jedno auto za druhým, půlka stromů je uschlých. Všudě děsný bordel a hlava na hlavě spěchojících lidí. Nějaká super drahá mozajková dlažba či architektonicky řešené sloupy vůbec nikoho nezajímají:-P

0/0
1.2.2017 8:44

L47a70d63i91s20l30a77v 69B18u51r31d72a 2247534958775

Aha, takže vy byste preferoval vizualizace s bordelem? Co se týče sloupů a dlažby, které "nikoho nezajímají", tak je naopak prokázáno, že k estetickému a upravenému prostředí mají obyvatelé lepší vztah, klesá i kriminalita.

+1/0
1.2.2017 9:07

R64o44b94e15r82t 69P26r91a76ž36á68k 4108326425630

V ulici plné heren, zastaváren a sekáčů je vztah obyvatel k okolí celkem jasně definován.

+1/0
1.2.2017 9:12

L29a48d37i22s11l26a69v 86B88u96r14d71a 2787474498935

Jístě, bavíme se ale přece o tom, že se to okolí má zkultivovat. Tak jak to tam vypadá teď, jsou ty herny a zastavárny odpovídající.

0/0
1.2.2017 9:23

R27o13b72e81r38t 54P15r42a87ž93á74k 4288536515110

Jistě, když klientela je všude okolo. Nebo si snad myslíte, že vytuněné lavičky a mobiliář tamější obyvatele polepší?

0/−1
1.2.2017 9:26

L17a28d87i19s93l14a67v 65B63u27r34d28a 2927724228295

Neříkám, že polepší obyvatele, ale souvislost mezi kvalitou prostředí a sociálními problémy je prokázaná.

+1/0
1.2.2017 9:56

R97o87b29e16r88t 25P60r56a66ž98á67k 4958836805910

Takže stačí dát do Chánova nějakej pěknej mobiliář a problém s nepřizpůsobivými je vyřešen;-D

0/−1
1.2.2017 10:10

L24a78d60i29s77l39a30v 16B32u32r97d14a 2267744378795

Nebavíme se o Chánově, stejně tak nevím, proč pořád píšete jen o mobiliáři.

0/0
1.2.2017 22:06

J97a54n 63V80o11j39t72í58š47e47k 6682961665436

To je možná proto, že obrázek na kterym místo stavby uvidíte auta, lidi a bordel by vám asi moc neřek.

+1/0
1.2.2017 11:37

R53o35m78a93n 61P98o29l57á97č98e66k 5926619515

Bohužel Vinohradská bude stejný průser jako Francouzská a Bělehradská... Sice to vypadá krásně na papíře, ale tímto končí...

Hlavně díky rozšiřování chodníků na úkor samostatného jízdního pruhu pak stojí všechno nejen IAD ,ale i MHD...

0/0
1.2.2017 8:24

J49o34s39e26f 69K85a70r61f79í15k 7652955386900

Auta je to nejmenší. V této oblasti, ještě než se ten projek dokončí, tak půlka věcí pude rozkradená a druhá půlka poničená....

0/0
1.2.2017 8:50

J43a73n 83V59o45j28t17í93š35e87k 6252371105986

Ale zas se můžou v klidu pohybovat chodci a můžou v tý ulici i chvíli pobejt. A lidé, kteří pobívají by prostě měli mít přednost před těmi, co jen projíždějí.

+1/0
1.2.2017 11:38

M35i15c81h11a71l 78D95a94d96e43k 8663502728

Ty stromy to je dobrý nápad. V Praze na ulicích je všeobecně málo stromů a není se pak kde schovat před sluncem a navíc ulice jsou neskutečně vyhřáté.

+7/0
1.2.2017 8:02

J66a63k27u23b 56K42o33r29e17c 6654910181113

Jak tak vidím, lidi zase mají problémy ;-D No to bychom nebyli mi Češi, kdyby jsme neměli plnou hubu keců. Dokonce někdo níže už píše u sluníčkářích a dobroserech ;-D

+2/−2
1.2.2017 7:42

V16i31k27t45o89r 80Š69e43d60i79v79ý 8596231360286

Tak se podívejte, co produkuje IPR.

0/0
1.2.2017 9:34

J63a77n 87V61o11j60t66í30š67e34k 6972231535656

Po těch letech v Praze bez hlavního architekta konečně kvalitní, odborný materiály.

+1/0
1.2.2017 11:41

M11a85r74t45i78n 70R93u88z75i26c31k59a 1912968306657

Pardon, + samozrejme, soihlasim s vami...

0/0
1.2.2017 20:41

P43e75t81r 19P91o88s12p24í29c49h14a70l 7608254317562

Nechápu reakce, měli bychom být rádi, že se konečně někde něco dělá, a odporná ulici velmi blízko centra dostane konečně kultivovanou tvář. Podle mě skoro nejlépe investované peníze jsou přesně na kultivaci odporných míst v Praze, abychom si začali připadat jako v západním městě a stavby pro hromadnou dopravu, stavba okruhů musí být až pak. Je prostě lepší postavit celé metro za cenu Blanky, která budme upřímní nikomu vlastně moc nepomohla, jenom přesunula kolony jinam.

+2/0
1.2.2017 1:33

R71o29m16a23n 77P73o48l90á48č91e82k 5986859845

Problém je v tom, dokud tam zůstanou podniky jaké jsou, tak se toho moc nezmění...

0/0
1.2.2017 8:22

V39i16k37t70o13r 41Š79e76d83i91v92ý 8846431640506

Dobroserové z IPR chtějí zabít fungující komunikace.

Kdyby se raději zašli podívat, kdo tam žije a jak se chová ... hm, to nedopadne jako na vizualizacích, že? ;-O

+8/−1
1.2.2017 0:05

F54e83r15d65i15n37a45n34d 10S59l29a97v18í70k 1115492192419

Zase se to bere od konce. K cemu szromy a lavicky, když se tam člověk pomalu boji jit...

+7/−1
31.1.2017 23:44

L30a62d29i40s53l86a60v 52B39u49r39d39a 2857794628565

Ono to ale souvisí. Pokud veřejný prostor zůstane tak hnusný jak teď, logicky se asi nezmění ani skladba obyvatelstva.

+1/0
1.2.2017 9:21

T83o51m38a25s 80V29o33n77d91a46l 2129810590772

Za tyhle snahy palec nahoru! Praha kultivaci prostredi a negatovni dopady dopravy, zejmena aut dlouhodobe ignoruje, mesto musi byt k ziti zejmena pro sve obyvatele, ne pro turisty ci mimoprazske. A za ten elektrobus tleskam, dobry pokus neco zkusit.

+4/−2
31.1.2017 23:37

M74a30r91t45i34n 32R30u90z63i73c21k27a 1762918936607

Tak do konevky a husitske mohli vratit tramvaj... Busy tam jezdi narvane a elektrobus co jezdi na zelve je malej s dvema dvermi...

+2/−1
1.2.2017 0:35

R29o89b22e38r18t 53P65r66a12ž15á81k 4108176755940

To by bylo super, ale u Bulhara by se při dnešním stavu těžko napojovala.

0/0
1.2.2017 8:47

M24a50r57t88i60n 63R64u86z27i32c60k30a 1462608176177

Slo by to, koukal jsem na to misto, uz nyni tam museji mit tram prednost pri odboceni na zizkov, tak by museli mit prednost i do husitske...

Druha varianta je dolu do krizikovy ulice po trase 207, kolem hudebniho divadla na florenc, ale nevim jestli by projela pod zel. mostem, autobusy tam projedou...

0/0
1.2.2017 20:40

T15o11m10á51š 51S61o69u65k46u22p 4483795660290

No jo, je potřeba rozšířit chodníky, aby měli všechny ty trosky s heren a barů kde kouřit. A dlažba na chodníku? To jako vážně? Vždyť je to v zimě nebo při dešti o hubu.

+3/−7
31.1.2017 22:48

L25u19d63e66k 45N32e62c51h46l70e68b35a 1573509891301

No prostě je zase potřeba vytunelovat pár set miliónů pro kamarády ze stavebních firem.... A přtom to jen dopravu zhorší...Rv

To by mne zajímalo kde ty štastné cyklisty a chodce Dolinek vezme... třeba na podzim a zimě... nebo to je uprava jen na léto??? A na zimu se to bude předělávat zpět?:-P A jestli tam skutečně nepřibudou - tak bych mu to dal k úhradě jako zbytečně zmařenou investiciRv

+7/−6
31.1.2017 22:03

M65i53l74a91n 11M74a93j71e97r94č29í94k 1270510484476

zrovna dnes jsem si uvědomil v (předloni zrekonstruované) ul. Bělehradské, jak je praktické mít v zimě široké chodníky - cca 1/2 jejich šířky (k vozovce) dokáže posloužit pro uskladnění odhrnutého sněhu, který nikomu extrémě nepřekáží - autům na vozovce vůbec a chodci to nějak ve zůženém prostoru z toho celkového "velmi pohodlného" dokáží strpět.

+2/0
31.1.2017 22:38

P65e40t15r 37B95á49č70a 8825476575155

;-D;-D

Sirsi chodnik a elektrobus, se slunickari k lepsim zitrkum R^

+8/−13
31.1.2017 21:34

Z80d92e44n18ě95k 31W27o74l29f 9631700447705

Na té vizualizaci chybí špína, tma, pochcané zdi, psí exkrementy a všudypřítomní romové a smažky pro Ohradu a Husitskou ulici typické.

Tomu místu pár stromů a předražené designové lavičky nepomohou.

+20/−4
31.1.2017 20:59

M64i70l38a89n 52N50o50v73á17k 2150115525635

Vyhazování peněz za bulváry místo aby se dostavěl městský okruh.

+17/−6
31.1.2017 19:37







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.