Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Žižkovskou tepnu čeká přeměna na bulvár, změn se dočkají i další ulice

Na jaře začne v Praze 3 rekonstrukce Koněvovy a na ní navazující Husitské ulice. Okolí zpříjemní nový mobiliář, vysázené stromy a širší chodníky. Proměnu završí nasazení elektrobusu na vytíženou autobusovou linku 207. V bulváry se mají měnit i Vinohradská a Bělohorská.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V81o55j94t29ě20c27h 46C29i97g23á71n95e73k 5138249596

Do budoucna by bylo vhodné obnovit v úseku Ohrada - U Bulhara tramvajovou trať. Kupříkladu nedaleká Seifertova ulice je v některým místech stejně "úzká" a normální tramvajová trať se tam vejde.

V souvislostí s tou Seifertovou, by eventuální možností bylo tyto dvě téměř paralelní ulice koncipovat jako jednosměrky s výjimkou MHD. Potom by jedna, popř. obě koleje elektrické dráhy mohly být vedeny přímo podél chodníků.

Nejsem místní a často přes Žižkov neprojíždím, ale z povrchního pohledu mi Seifertova s tramvajemi a menším počtem aut připadá přívětivější než Husitská s kolonami aut, za kterými poskakují autobusy.

+3/−2
1.2.2017 12:36

K54a38r59e82l 87D98r71d82a 6644742857

Husitská - Koněvova je hlavní tah pro auta na Ohradu. Dík provozu zde je Seifertova klidnější. Řidiči mazáci to rádi berou Seifertovou, když jsou jinde kolony.

Resp. ucpěte uměle Koněvovu a přitížíte Seifertově.

Další tah je Vinohradská či spíš Korunní - Ondříčkova. Cokoliv se zde změní k horšímu, ucpe se víc Koněvova.

Jsou to spojené nádoby. Radnice si zahrává s ohněm. Vinohrady rády nacpou čadící provoz na Žižkov.

Tramvaj Koněvkou je hloupý nápad. Odrovnala by Vinohrady i Žižkov.

0/0
1.2.2017 13:38

R65u42d38o12l59f 28H11r73a16z58d93í36r20a 1545539643768

Proč jsou ty fotky před černobílé?

0/0
1.2.2017 12:14

K73a52r31e81l 19D13r23d96a 6464622967

Jen tak mimochodem, v Rokycanově začíná blok paneláků. Navrhovat před ně městskou dlažbu v rámci kulturnějšího prostředí je výkřik architekta patlala s IQ konve. Rv

Před tím panelákem je jakási rampa, co zabírá půlku chodníku. To nejde rozkopat? Architekt s IQ konve navrhuje zakrývací plůtek a stomečky v truhlíkách. Borec. Za to bych mu vyplatil 5 mil. honorář z kapes Pražanů. Rv

Na rohu Rokycanovy a Koněvovy je řada sportovních zařízení. Sportovci se sem potřebují večer sjet auty a mít kde zaparkovat. Jen zde jsou parkovací místa mimo modré zóny. Večer je to tady rvačka a tlačenice o volná místa.

To je výborné, že se najde někdo vysoce inteligentní, kdo se rozhodne zdejší parkovací místa pro veřejnost naprosto zbytečně zrušit. Rv

Jak že to říkala ta modelka? Praha 3 je hnusná nechutná čtvrť? A chce jí být očividně dál... Jen jde o to utratit prachy Pražanů a EU. ;-D

0/−2
1.2.2017 11:02

L82a82d21i63s45l40a79v 86B68u21r21d77a 2717384188105

Nemůže to být třeba tím, že ta rampa je na soukromém pozemku, tudíž se do ní nedá zasahovat?

+1/0
1.2.2017 22:00

K59a11r48e37l 43D44r94d19a 6224532137

Soukromý majetek bude vadit i když tam radnice dá jen plot a stromky v truhlíkách a na nákladnou demolici se vykašle. Stejně se bude muset jednat o souhlasu s majitelem.

Pokud nejde o nějaké technické zázemí, bylo by správné tu rampu zbourat a na náklady města.

Spíš to vypadá, že se město nechce dohodnout a něco takového financovat a místo užitečného zvětšení chodníku jde cestou lacině odfláknutého úkolu.

0/0
2.2.2017 15:54

K56a38r25e15l 22D64r13d90a 6324472407

Na Jičínskou se kašle. Hlavní tah z metra na Olšanské náměstí a chodí se tady stezkou co nechají parkující auta na chodníku, v dírách a výmolech, v haldách odpadků a nyní neuklizeného sněhu a ledu. Jeden sprejerský výtvor vedle druhého. Odpadky se tady hází přes zeď mezi hroby hřbitova. Kolem drkocají auta a autobusy po kočičích hlavách a ve věčných dírách.

Snad loni tady proběhla "oprava". Rota dělňasů vytrhávala kostky a zase je rovnala kolem kolejí. Za měsíc po akci to vypadalo naprosto stejně jako před utracením milionů za zbytečnou opravu.

Hlavně že tady musí prudit tramvaje. Město devastující prvek. Desítky let zničená nechutná ulice, kterou nelze projít bez pozvracení. A stále se čeká na řešení a čeká a čeká... Rv

0/0
1.2.2017 10:48

S90t79a74n66i94s64l61a73v 58N52ý11v12l62t 2944975353

vzdyt to je jen tramvajova spojka, kde obcas projede tramvaj. Daleko horsi kraval dela autobus, buď řve do kopce, nebo strasnë mlátí po rozbitých kostkách.

0/−1
1.2.2017 11:25

K63a47r87e12l 50D91r36d33a 6574532167

Ty kostky jsou tady kvůli těm kolejím. Patrně to nemá snadné řešení. Ale Jičínská je otřesnou ulicí.

0/0
1.2.2017 13:27

S97t23a68n47i84s62l29a20v 68N62ý75v48l39t 2564485933

podle mě, mnohaletého pozorovatele by bylo nejsnažší to celé vyasfaltovat komplet, bez ostrůvků, zeleně, laviček, vysokých obrubníků a jakýchkoli poklopů od kanálu. A tramvaj zanechat jen jednu kolej při kraji, která bezproblému zvládne ten spojovací úsek. Jenže to je o penězích a o tom, že není vůle.

0/0
1.2.2017 13:31

K59a54r35e61l 20D24r39d49a 6524432447

Jak jednu kolej? Obousměrný provoz? Teď už tady jezdí 5 a snad 15. To není dobrý nápad.

Za rohem v Olšanské se asfalt na kolejích nevyplatil. Dlouho se tam jezdilo tramvají krokem a nešlo to opravit. Až se tam udělal otevřený kolejový svršek.

Pro tramvajovou trať v ulici patrně není vhodné řešení, kdy by po kolejích mohla současně intenzivně jezdit auta. Snad nějaké ty panely.

0/0
1.2.2017 13:45

P88a98v52e50l 18N51o58v62á60k 2893153256490

No hlavně Vinohraská by to potřebovala jako sůl, hlavní tepna centrem a je to zatím tankodromR^

0/0
1.2.2017 10:08

J43á83n 39B71a86d97i58o54v12s97k75ý 2779314906956

Je dobre ze se investuje i do těchto věci.

+4/−1
1.2.2017 8:44

R83o83b28e93r51t 28P39r20a25ž21á66k 4968796935860

Ne, není. První krok by měla být změna skladby obyvatelstva.

+1/−1
1.2.2017 8:46

J13o54s38e85f 28K35a84r66f61í54k 7842895856110

Tako že každý kdo se vám konkrétně nelíbí se povinně odstěhuje?;-)

Né vážně, přesně vím jak to myslíte, ale s tím bohuže l dnešní době nemůžeme nic udělat. Leda se přestěhovat někam kde nebude dotované bydlení....:-P

0/0
1.2.2017 8:48

R75o72b86e59r62t 78P76r71a20ž73á30k 4138736235600

Jasně. Ovšem když se obyvatelstvo jaksi vyměnit nedá, je blbost jim tam dávat vystylované lavičky, super dlažbu a stromky. Jak dlouho to tam asi vydrží?

+2/0
1.2.2017 8:51

J30o10s77e60f 24K93a31r49f44í72k 7702985276650

No počítám, že část se nedožije ani slavnostního otevření.

Místo toho by bylo lepší tam otevřít služebnu s pořádkovými psovody...

0/0
1.2.2017 8:53

J49a66n 37H53e19n48k48e79r 4471263250202

Typické žvásty někoho, kdo tam šel naposledy před deseti lety, kdoví jestli. Heren masivně ubylo, tím i zastaváren, problémových obyvatel taky. Jsou tam normální podniky, pár metrů vedle cyklostezka a park. Nebýt tam nekonečný had smrdících aut co vás vesměs nenechají dostat se na přechodu na druhou stranu, mohla by to být časem příjemná ulice.

0/0
2.2.2017 11:44

J40o44s64e65f 24K61a70r15f41í53k 7162385716160

Vždy mě na propagačních obrázcích zaujme, jak je tam čisto, žádné auta, pár usmívajících lidí pod rozkvetlými stromy;-D

.

V praxi to vypadá tak, že tam jede jedno auto za druhým, půlka stromů je uschlých. Všudě děsný bordel a hlava na hlavě spěchojících lidí. Nějaká super drahá mozajková dlažba či architektonicky řešené sloupy vůbec nikoho nezajímají:-P

0/0
1.2.2017 8:44

L54a32d51i86s91l78a58v 15B69u17r91d59a 2637734228495

Aha, takže vy byste preferoval vizualizace s bordelem? Co se týče sloupů a dlažby, které "nikoho nezajímají", tak je naopak prokázáno, že k estetickému a upravenému prostředí mají obyvatelé lepší vztah, klesá i kriminalita.

+1/0
1.2.2017 9:07

R62o61b45e14r62t 85P84r78a57ž19á37k 4218346955590

V ulici plné heren, zastaváren a sekáčů je vztah obyvatel k okolí celkem jasně definován.

+1/0
1.2.2017 9:12

L98a80d13i93s25l37a60v 34B45u60r35d73a 2567724648965

Jístě, bavíme se ale přece o tom, že se to okolí má zkultivovat. Tak jak to tam vypadá teď, jsou ty herny a zastavárny odpovídající.

0/0
1.2.2017 9:23

R96o92b90e89r54t 92P66r52a67ž47á71k 4388826505470

Jistě, když klientela je všude okolo. Nebo si snad myslíte, že vytuněné lavičky a mobiliář tamější obyvatele polepší?

0/−1
1.2.2017 9:26

L80a72d56i92s77l60a79v 95B22u12r36d98a 2527374228375

Neříkám, že polepší obyvatele, ale souvislost mezi kvalitou prostředí a sociálními problémy je prokázaná.

+1/0
1.2.2017 9:56

R16o92b21e40r27t 42P16r15a15ž24á59k 4358766655310

Takže stačí dát do Chánova nějakej pěknej mobiliář a problém s nepřizpůsobivými je vyřešen;-D

0/−1
1.2.2017 10:10

L50a94d23i54s10l10a78v 85B46u27r96d78a 2877274938245

Nebavíme se o Chánově, stejně tak nevím, proč pořád píšete jen o mobiliáři.

0/0
1.2.2017 22:06

J25a55n 20V64o45j71t19í29š47e66k 6502871635106

To je možná proto, že obrázek na kterym místo stavby uvidíte auta, lidi a bordel by vám asi moc neřek.

+1/0
1.2.2017 11:37

R53o28m55a80n 84P14o39l82á21č36e37k 5166739235

Bohužel Vinohradská bude stejný průser jako Francouzská a Bělehradská... Sice to vypadá krásně na papíře, ale tímto končí...

Hlavně díky rozšiřování chodníků na úkor samostatného jízdního pruhu pak stojí všechno nejen IAD ,ale i MHD...

0/0
1.2.2017 8:24

J30o63s27e87f 21K98a44r79f66í10k 7842785846920

Auta je to nejmenší. V této oblasti, ještě než se ten projek dokončí, tak půlka věcí pude rozkradená a druhá půlka poničená....

0/0
1.2.2017 8:50

J16a42n 58V90o32j45t72í77š32e17k 6412881845416

Ale zas se můžou v klidu pohybovat chodci a můžou v tý ulici i chvíli pobejt. A lidé, kteří pobívají by prostě měli mít přednost před těmi, co jen projíždějí.

+1/0
1.2.2017 11:38

M43i82c37h39a96l 94D97a82d48e62k 8753632658

Ty stromy to je dobrý nápad. V Praze na ulicích je všeobecně málo stromů a není se pak kde schovat před sluncem a navíc ulice jsou neskutečně vyhřáté.

+7/0
1.2.2017 8:02

J72a60k54u94b 15K28o45r75e77c 6764460821383

Jak tak vidím, lidi zase mají problémy ;-D No to bychom nebyli mi Češi, kdyby jsme neměli plnou hubu keců. Dokonce někdo níže už píše u sluníčkářích a dobroserech ;-D

+2/−2
1.2.2017 7:42

V49i51k40t20o55r 31Š24e12d46i82v72ý 8556811880936

Tak se podívejte, co produkuje IPR.

0/0
1.2.2017 9:34

J33a93n 95V24o67j79t10í26š76e21k 6362691485656

Po těch letech v Praze bez hlavního architekta konečně kvalitní, odborný materiály.

+1/0
1.2.2017 11:41

M64a15r89t55i67n 55R55u51z38i16c54k49a 1622368776817

Pardon, + samozrejme, soihlasim s vami...

0/0
1.2.2017 20:41

P49e32t39r 50P52o83s80p32í25c57h49a35l 7628984297602

Nechápu reakce, měli bychom být rádi, že se konečně někde něco dělá, a odporná ulici velmi blízko centra dostane konečně kultivovanou tvář. Podle mě skoro nejlépe investované peníze jsou přesně na kultivaci odporných míst v Praze, abychom si začali připadat jako v západním městě a stavby pro hromadnou dopravu, stavba okruhů musí být až pak. Je prostě lepší postavit celé metro za cenu Blanky, která budme upřímní nikomu vlastně moc nepomohla, jenom přesunula kolony jinam.

+2/0
1.2.2017 1:33

R74o46m80a77n 81P98o23l43á47č80e65k 5886689275

Problém je v tom, dokud tam zůstanou podniky jaké jsou, tak se toho moc nezmění...

0/0
1.2.2017 8:22

V26i72k48t94o71r 13Š40e97d23i80v34ý 8676401190156

Dobroserové z IPR chtějí zabít fungující komunikace.

Kdyby se raději zašli podívat, kdo tam žije a jak se chová ... hm, to nedopadne jako na vizualizacích, že? ;-O

+8/−1
1.2.2017 0:05

F30e88r38d86i92n74a26n55d 98S98l50a19v95í12k 1705282912629

Zase se to bere od konce. K cemu szromy a lavicky, když se tam člověk pomalu boji jit...

+7/−1
31.1.2017 23:44

L96a41d76i85s67l36a26v 30B76u32r98d52a 2247674138385

Ono to ale souvisí. Pokud veřejný prostor zůstane tak hnusný jak teď, logicky se asi nezmění ani skladba obyvatelstva.

+1/0
1.2.2017 9:21

T27o91m36a12s 74V52o98n27d48a95l 2309930440942

Za tyhle snahy palec nahoru! Praha kultivaci prostredi a negatovni dopady dopravy, zejmena aut dlouhodobe ignoruje, mesto musi byt k ziti zejmena pro sve obyvatele, ne pro turisty ci mimoprazske. A za ten elektrobus tleskam, dobry pokus neco zkusit.

+4/−2
31.1.2017 23:37

M51a61r42t14i43n 77R37u44z31i12c70k72a 1972928556567

Tak do konevky a husitske mohli vratit tramvaj... Busy tam jezdi narvane a elektrobus co jezdi na zelve je malej s dvema dvermi...

+2/−1
1.2.2017 0:35

R84o82b15e66r84t 78P91r88a86ž53á41k 4598466715150

To by bylo super, ale u Bulhara by se při dnešním stavu těžko napojovala.

0/0
1.2.2017 8:47

M32a85r81t80i47n 20R19u33z35i10c81k70a 1332408126547

Slo by to, koukal jsem na to misto, uz nyni tam museji mit tram prednost pri odboceni na zizkov, tak by museli mit prednost i do husitske...

Druha varianta je dolu do krizikovy ulice po trase 207, kolem hudebniho divadla na florenc, ale nevim jestli by projela pod zel. mostem, autobusy tam projedou...

0/0
1.2.2017 20:40

T16o70m91á20š 47S87o76u19k71u69p 4523265880460

No jo, je potřeba rozšířit chodníky, aby měli všechny ty trosky s heren a barů kde kouřit. A dlažba na chodníku? To jako vážně? Vždyť je to v zimě nebo při dešti o hubu.

+3/−7
31.1.2017 22:48

L77u96d59e95k 47N85e25c22h18l45e74b58a 1783669121181

No prostě je zase potřeba vytunelovat pár set miliónů pro kamarády ze stavebních firem.... A přtom to jen dopravu zhorší...Rv

To by mne zajímalo kde ty štastné cyklisty a chodce Dolinek vezme... třeba na podzim a zimě... nebo to je uprava jen na léto??? A na zimu se to bude předělávat zpět?:-P A jestli tam skutečně nepřibudou - tak bych mu to dal k úhradě jako zbytečně zmařenou investiciRv

+7/−6
31.1.2017 22:03

M67i58l84a98n 35M87a54j60e66r43č19í71k 1190760674916

zrovna dnes jsem si uvědomil v (předloni zrekonstruované) ul. Bělehradské, jak je praktické mít v zimě široké chodníky - cca 1/2 jejich šířky (k vozovce) dokáže posloužit pro uskladnění odhrnutého sněhu, který nikomu extrémě nepřekáží - autům na vozovce vůbec a chodci to nějak ve zůženém prostoru z toho celkového "velmi pohodlného" dokáží strpět.

+2/0
31.1.2017 22:38

P43e88t32r 84B20á37č92a 8255386935615

;-D;-D

Sirsi chodnik a elektrobus, se slunickari k lepsim zitrkum R^

+8/−13
31.1.2017 21:34

Z56d45e88n19ě19k 16W62o11l93f 9411890207885

Na té vizualizaci chybí špína, tma, pochcané zdi, psí exkrementy a všudypřítomní romové a smažky pro Ohradu a Husitskou ulici typické.

Tomu místu pár stromů a předražené designové lavičky nepomohou.

+20/−4
31.1.2017 20:59

M52i97l38a14n 76N52o13v40á76k 2810245895435

Vyhazování peněz za bulváry místo aby se dostavěl městský okruh.

+17/−6
31.1.2017 19:37







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.