Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

Z47d64e31n15ě43k 72W48o76l20f 9861250697415

Na té vizualizaci chybí špína, tma, pochcané zdi, psí exkrementy a všudypřítomní romové a smažky pro Ohradu a Husitskou ulici typické.

Tomu místu pár stromů a předražené designové lavičky nepomohou.

+20/−4
doporučit
31.1.2017 20:59

V32o13j43t64ě35c17h 42R65e45m14e88š 1805313986618

To vypadá super. A kde že budou ty garáže, aby se vyřešil problém s parkováním a dokonce se mohly parkovací místa ubrat?

+12/−1
doporučit
31.1.2017 19:19

M69i61l51a39n 13N12o21v91á96k 2520495495115

Vyhazování peněz za bulváry místo aby se dostavěl městský okruh.

+17/−6
doporučit
31.1.2017 19:37

M35i87c97h96a29l 50D38a37d73e28k 8803252258

Ty stromy to je dobrý nápad. V Praze na ulicích je všeobecně málo stromů a není se pak kde schovat před sluncem a navíc ulice jsou neskutečně vyhřáté.

+7/0
doporučit
1.2.2017 8:02

V11i11k59t42o33r 22Š73e85d17i57v44ý 8856651390216

Dobroserové z IPR chtějí zabít fungující komunikace.

Kdyby se raději zašli podívat, kdo tam žije a jak se chová ... hm, to nedopadne jako na vizualizacích, že? ;-O

+8/−1
doporučit
1.2.2017 0:05

F20e45r21d84i66n40a40n56d 15S91l60a80v70í33k 1945432702239

Zase se to bere od konce. K cemu szromy a lavicky, když se tam člověk pomalu boji jit...

+7/−1
doporučit
31.1.2017 23:44

J86á10n 19B41a63d28i37o75v25s27k40ý 2639204626216

Je dobre ze se investuje i do těchto věci.

+4/−1
doporučit
1.2.2017 8:44

L26u26d38e16k 95N57e84c69h54l53e50b72a 1413139621221

No prostě je zase potřeba vytunelovat pár set miliónů pro kamarády ze stavebních firem.... A přtom to jen dopravu zhorší...Rv

To by mne zajímalo kde ty štastné cyklisty a chodce Dolinek vezme... třeba na podzim a zimě... nebo to je uprava jen na léto??? A na zimu se to bude předělávat zpět?:-P A jestli tam skutečně nepřibudou - tak bych mu to dal k úhradě jako zbytečně zmařenou investiciRv

+7/−6
doporučit
31.1.2017 22:03
Foto

M24i72c71h77a38l 11P78a81ř91í57z90e24k 8231263516801

Je to dobře, že se konečně magistrát a hlavně radnice Prahy 3 věnuje nejvíce zanedbané části Prahy 3. Problém, bude kam s dopravou během rekonstrukce. Již teď kapacitně nedostačující trasy Ohrada - Bulhar (Koněvova), Ohrada- Želivského, Želivského- Muzeum(Vinohradská) Ohrada - Bulhar (Olšanská- Seifertova). I když budou prázdniny a doprava bude menší, tak i tak bude doprava kolabovat.

+3/0
doporučit
31.1.2017 19:21

T96o69m53a16s 66V36o74n64d12a40l 2639860230552

Za tyhle snahy palec nahoru! Praha kultivaci prostredi a negatovni dopady dopravy, zejmena aut dlouhodobe ignoruje, mesto musi byt k ziti zejmena pro sve obyvatele, ne pro turisty ci mimoprazske. A za ten elektrobus tleskam, dobry pokus neco zkusit.

+4/−2
doporučit
31.1.2017 23:37

P95e71t62r 15B25á89č47a 8835816255475

;-D;-D

Sirsi chodnik a elektrobus, se slunickari k lepsim zitrkum R^

+8/−13
doporučit
31.1.2017 21:34

V55o23j47t66ě69c56h 38C12i69g74á70n59e55k 5548879976

Do budoucna by bylo vhodné obnovit v úseku Ohrada - U Bulhara tramvajovou trať. Kupříkladu nedaleká Seifertova ulice je v některým místech stejně "úzká" a normální tramvajová trať se tam vejde.

V souvislostí s tou Seifertovou, by eventuální možností bylo tyto dvě téměř paralelní ulice koncipovat jako jednosměrky s výjimkou MHD. Potom by jedna, popř. obě koleje elektrické dráhy mohly být vedeny přímo podél chodníků.

Nejsem místní a často přes Žižkov neprojíždím, ale z povrchního pohledu mi Seifertova s tramvajemi a menším počtem aut připadá přívětivější než Husitská s kolonami aut, za kterými poskakují autobusy.

+3/−2
doporučit
1.2.2017 12:36

P17e75t96r 46P90o68s46p61í28c61h17a10l 7608424227862

Nechápu reakce, měli bychom být rádi, že se konečně někde něco dělá, a odporná ulici velmi blízko centra dostane konečně kultivovanou tvář. Podle mě skoro nejlépe investované peníze jsou přesně na kultivaci odporných míst v Praze, abychom si začali připadat jako v západním městě a stavby pro hromadnou dopravu, stavba okruhů musí být až pak. Je prostě lepší postavit celé metro za cenu Blanky, která budme upřímní nikomu vlastně moc nepomohla, jenom přesunula kolony jinam.

+2/0
doporučit
1.2.2017 1:33

J37a67k20u22b 36K96o41r82e34c 6834520791343

Jak tak vidím, lidi zase mají problémy ;-D No to bychom nebyli mi Češi, kdyby jsme neměli plnou hubu keců. Dokonce někdo níže už píše u sluníčkářích a dobroserech ;-D

+2/−2
doporučit
1.2.2017 7:42

S22a16r59a 37N90o40v18a 3833772561861

R^

+2/−2
doporučit
31.1.2017 19:30

T76o85m48á18š 48S38o51u36k62u83p 4313865440740

No jo, je potřeba rozšířit chodníky, aby měli všechny ty trosky s heren a barů kde kouřit. A dlažba na chodníku? To jako vážně? Vždyť je to v zimě nebo při dešti o hubu.

+3/−7
doporučit
31.1.2017 22:48

K71a19r44e24l 21D16r25d65a 6364162557

Jen tak mimochodem, v Rokycanově začíná blok paneláků. Navrhovat před ně městskou dlažbu v rámci kulturnějšího prostředí je výkřik architekta patlala s IQ konve. Rv

Před tím panelákem je jakási rampa, co zabírá půlku chodníku. To nejde rozkopat? Architekt s IQ konve navrhuje zakrývací plůtek a stomečky v truhlíkách. Borec. Za to bych mu vyplatil 5 mil. honorář z kapes Pražanů. Rv

Na rohu Rokycanovy a Koněvovy je řada sportovních zařízení. Sportovci se sem potřebují večer sjet auty a mít kde zaparkovat. Jen zde jsou parkovací místa mimo modré zóny. Večer je to tady rvačka a tlačenice o volná místa.

To je výborné, že se najde někdo vysoce inteligentní, kdo se rozhodne zdejší parkovací místa pro veřejnost naprosto zbytečně zrušit. Rv

Jak že to říkala ta modelka? Praha 3 je hnusná nechutná čtvrť? A chce jí být očividně dál... Jen jde o to utratit prachy Pražanů a EU. ;-D

0/−2
doporučit
1.2.2017 11:02







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.