Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Žižkovskou tepnu čeká přeměna na bulvár, změn se dočkají i další ulice

Na jaře začne v Praze 3 rekonstrukce Koněvovy a na ní navazující Husitské ulice. Okolí zpříjemní nový mobiliář, vysázené stromy a širší chodníky. Proměnu završí nasazení elektrobusu na vytíženou autobusovou linku 207. V bulváry se mají měnit i Vinohradská a Bělohorská.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V37o13j73t12ě96c39h 24C15i56g63á65n69e84k 5968929776

Do budoucna by bylo vhodné obnovit v úseku Ohrada - U Bulhara tramvajovou trať. Kupříkladu nedaleká Seifertova ulice je v některým místech stejně "úzká" a normální tramvajová trať se tam vejde.

V souvislostí s tou Seifertovou, by eventuální možností bylo tyto dvě téměř paralelní ulice koncipovat jako jednosměrky s výjimkou MHD. Potom by jedna, popř. obě koleje elektrické dráhy mohly být vedeny přímo podél chodníků.

Nejsem místní a často přes Žižkov neprojíždím, ale z povrchního pohledu mi Seifertova s tramvajemi a menším počtem aut připadá přívětivější než Husitská s kolonami aut, za kterými poskakují autobusy.

+3/−2
1.2.2017 12:36

K15a28r51e53l 90D73r54d92a 6454762747

Husitská - Koněvova je hlavní tah pro auta na Ohradu. Dík provozu zde je Seifertova klidnější. Řidiči mazáci to rádi berou Seifertovou, když jsou jinde kolony.

Resp. ucpěte uměle Koněvovu a přitížíte Seifertově.

Další tah je Vinohradská či spíš Korunní - Ondříčkova. Cokoliv se zde změní k horšímu, ucpe se víc Koněvova.

Jsou to spojené nádoby. Radnice si zahrává s ohněm. Vinohrady rády nacpou čadící provoz na Žižkov.

Tramvaj Koněvkou je hloupý nápad. Odrovnala by Vinohrady i Žižkov.

0/0
1.2.2017 13:38

R37u76d92o35l27f 64H15r26a84z81d48í11r23a 1655209833888

Proč jsou ty fotky před černobílé?

0/0
1.2.2017 12:14

K12a28r98e47l 39D14r86d54a 6794712317

Jen tak mimochodem, v Rokycanově začíná blok paneláků. Navrhovat před ně městskou dlažbu v rámci kulturnějšího prostředí je výkřik architekta patlala s IQ konve. Rv

Před tím panelákem je jakási rampa, co zabírá půlku chodníku. To nejde rozkopat? Architekt s IQ konve navrhuje zakrývací plůtek a stomečky v truhlíkách. Borec. Za to bych mu vyplatil 5 mil. honorář z kapes Pražanů. Rv

Na rohu Rokycanovy a Koněvovy je řada sportovních zařízení. Sportovci se sem potřebují večer sjet auty a mít kde zaparkovat. Jen zde jsou parkovací místa mimo modré zóny. Večer je to tady rvačka a tlačenice o volná místa.

To je výborné, že se najde někdo vysoce inteligentní, kdo se rozhodne zdejší parkovací místa pro veřejnost naprosto zbytečně zrušit. Rv

Jak že to říkala ta modelka? Praha 3 je hnusná nechutná čtvrť? A chce jí být očividně dál... Jen jde o to utratit prachy Pražanů a EU. ;-D

0/−2
1.2.2017 11:02

L63a57d79i66s29l63a85v 38B62u38r48d15a 2787794178955

Nemůže to být třeba tím, že ta rampa je na soukromém pozemku, tudíž se do ní nedá zasahovat?

+1/0
1.2.2017 22:00

K65a26r37e87l 79D88r65d90a 6264772377

Soukromý majetek bude vadit i když tam radnice dá jen plot a stromky v truhlíkách a na nákladnou demolici se vykašle. Stejně se bude muset jednat o souhlasu s majitelem.

Pokud nejde o nějaké technické zázemí, bylo by správné tu rampu zbourat a na náklady města.

Spíš to vypadá, že se město nechce dohodnout a něco takového financovat a místo užitečného zvětšení chodníku jde cestou lacině odfláknutého úkolu.

0/0
2.2.2017 15:54

K96a71r15e79l 46D91r83d61a 6364122817

Na Jičínskou se kašle. Hlavní tah z metra na Olšanské náměstí a chodí se tady stezkou co nechají parkující auta na chodníku, v dírách a výmolech, v haldách odpadků a nyní neuklizeného sněhu a ledu. Jeden sprejerský výtvor vedle druhého. Odpadky se tady hází přes zeď mezi hroby hřbitova. Kolem drkocají auta a autobusy po kočičích hlavách a ve věčných dírách.

Snad loni tady proběhla "oprava". Rota dělňasů vytrhávala kostky a zase je rovnala kolem kolejí. Za měsíc po akci to vypadalo naprosto stejně jako před utracením milionů za zbytečnou opravu.

Hlavně že tady musí prudit tramvaje. Město devastující prvek. Desítky let zničená nechutná ulice, kterou nelze projít bez pozvracení. A stále se čeká na řešení a čeká a čeká... Rv

0/0
1.2.2017 10:48

S80t58a78n81i30s59l63a23v 29N66ý31v18l31t 2374515833

vzdyt to je jen tramvajova spojka, kde obcas projede tramvaj. Daleko horsi kraval dela autobus, buď řve do kopce, nebo strasnë mlátí po rozbitých kostkách.

0/−1
1.2.2017 11:25

K50a73r91e88l 49D51r36d87a 6664572587

Ty kostky jsou tady kvůli těm kolejím. Patrně to nemá snadné řešení. Ale Jičínská je otřesnou ulicí.

0/0
1.2.2017 13:27

S12t23a94n27i79s93l83a44v 78N18ý97v68l15t 2364135573

podle mě, mnohaletého pozorovatele by bylo nejsnažší to celé vyasfaltovat komplet, bez ostrůvků, zeleně, laviček, vysokých obrubníků a jakýchkoli poklopů od kanálu. A tramvaj zanechat jen jednu kolej při kraji, která bezproblému zvládne ten spojovací úsek. Jenže to je o penězích a o tom, že není vůle.

0/0
1.2.2017 13:31

K69a74r62e83l 51D93r17d42a 6864442237

Jak jednu kolej? Obousměrný provoz? Teď už tady jezdí 5 a snad 15. To není dobrý nápad.

Za rohem v Olšanské se asfalt na kolejích nevyplatil. Dlouho se tam jezdilo tramvají krokem a nešlo to opravit. Až se tam udělal otevřený kolejový svršek.

Pro tramvajovou trať v ulici patrně není vhodné řešení, kdy by po kolejích mohla současně intenzivně jezdit auta. Snad nějaké ty panely.

0/0
1.2.2017 13:45

P41a39v31e89l 24N72o11v60á10k 2343483516240

No hlavně Vinohraská by to potřebovala jako sůl, hlavní tepna centrem a je to zatím tankodromR^

0/0
1.2.2017 10:08

J46á91n 71B75a52d15i85o61v46s93k66ý 2239134736166

Je dobre ze se investuje i do těchto věci.

+4/−1
1.2.2017 8:44

R17o15b61e40r44t 80P52r15a57ž27á82k 4958146745130

Ne, není. První krok by měla být změna skladby obyvatelstva.

+1/−1
1.2.2017 8:46

J32o30s33e48f 46K58a31r41f89í80k 7582605946440

Tako že každý kdo se vám konkrétně nelíbí se povinně odstěhuje?;-)

Né vážně, přesně vím jak to myslíte, ale s tím bohuže l dnešní době nemůžeme nic udělat. Leda se přestěhovat někam kde nebude dotované bydlení....:-P

0/0
1.2.2017 8:48

R63o76b21e97r93t 53P93r71a18ž16á43k 4938866245570

Jasně. Ovšem když se obyvatelstvo jaksi vyměnit nedá, je blbost jim tam dávat vystylované lavičky, super dlažbu a stromky. Jak dlouho to tam asi vydrží?

+2/0
1.2.2017 8:51

J68o19s80e85f 42K70a46r88f63í37k 7572845726710

No počítám, že část se nedožije ani slavnostního otevření.

Místo toho by bylo lepší tam otevřít služebnu s pořádkovými psovody...

0/0
1.2.2017 8:53

J58a85n 29H56e69n92k49e71r 4961203310182

Typické žvásty někoho, kdo tam šel naposledy před deseti lety, kdoví jestli. Heren masivně ubylo, tím i zastaváren, problémových obyvatel taky. Jsou tam normální podniky, pár metrů vedle cyklostezka a park. Nebýt tam nekonečný had smrdících aut co vás vesměs nenechají dostat se na přechodu na druhou stranu, mohla by to být časem příjemná ulice.

0/0
2.2.2017 11:44

J60o21s27e15f 51K71a17r83f31í71k 7762745626730

Vždy mě na propagačních obrázcích zaujme, jak je tam čisto, žádné auta, pár usmívajících lidí pod rozkvetlými stromy;-D

.

V praxi to vypadá tak, že tam jede jedno auto za druhým, půlka stromů je uschlých. Všudě děsný bordel a hlava na hlavě spěchojících lidí. Nějaká super drahá mozajková dlažba či architektonicky řešené sloupy vůbec nikoho nezajímají:-P

0/0
1.2.2017 8:44

L27a87d56i70s46l68a31v 98B59u29r24d47a 2267314178955

Aha, takže vy byste preferoval vizualizace s bordelem? Co se týče sloupů a dlažby, které "nikoho nezajímají", tak je naopak prokázáno, že k estetickému a upravenému prostředí mají obyvatelé lepší vztah, klesá i kriminalita.

+1/0
1.2.2017 9:07

R22o70b64e33r20t 34P71r58a84ž84á77k 4888506865190

V ulici plné heren, zastaváren a sekáčů je vztah obyvatel k okolí celkem jasně definován.

+1/0
1.2.2017 9:12

L53a93d95i74s61l25a35v 73B61u86r60d61a 2967904148555

Jístě, bavíme se ale přece o tom, že se to okolí má zkultivovat. Tak jak to tam vypadá teď, jsou ty herny a zastavárny odpovídající.

0/0
1.2.2017 9:23

R84o75b34e58r15t 20P38r62a92ž25á97k 4848606895420

Jistě, když klientela je všude okolo. Nebo si snad myslíte, že vytuněné lavičky a mobiliář tamější obyvatele polepší?

0/−1
1.2.2017 9:26

L58a72d19i69s52l29a55v 55B80u85r96d12a 2457584728745

Neříkám, že polepší obyvatele, ale souvislost mezi kvalitou prostředí a sociálními problémy je prokázaná.

+1/0
1.2.2017 9:56

R66o80b38e91r22t 25P37r14a43ž65á43k 4818456275490

Takže stačí dát do Chánova nějakej pěknej mobiliář a problém s nepřizpůsobivými je vyřešen;-D

0/−1
1.2.2017 10:10

L22a70d54i11s87l86a31v 60B36u38r30d53a 2717184178915

Nebavíme se o Chánově, stejně tak nevím, proč pořád píšete jen o mobiliáři.

0/0
1.2.2017 22:06

J13a29n 50V40o14j32t97í29š42e45k 6152351865856

To je možná proto, že obrázek na kterym místo stavby uvidíte auta, lidi a bordel by vám asi moc neřek.

+1/0
1.2.2017 11:37

R73o19m62a45n 83P40o90l57á84č86e45k 5296129635

Bohužel Vinohradská bude stejný průser jako Francouzská a Bělehradská... Sice to vypadá krásně na papíře, ale tímto končí...

Hlavně díky rozšiřování chodníků na úkor samostatného jízdního pruhu pak stojí všechno nejen IAD ,ale i MHD...

0/0
1.2.2017 8:24

J90o71s64e94f 35K72a39r62f93í86k 7452895726340

Auta je to nejmenší. V této oblasti, ještě než se ten projek dokončí, tak půlka věcí pude rozkradená a druhá půlka poničená....

0/0
1.2.2017 8:50

J68a52n 80V94o73j49t64í21š89e35k 6332761115556

Ale zas se můžou v klidu pohybovat chodci a můžou v tý ulici i chvíli pobejt. A lidé, kteří pobívají by prostě měli mít přednost před těmi, co jen projíždějí.

+1/0
1.2.2017 11:38

M44i63c93h83a29l 44D37a70d79e19k 8103242568

Ty stromy to je dobrý nápad. V Praze na ulicích je všeobecně málo stromů a není se pak kde schovat před sluncem a navíc ulice jsou neskutečně vyhřáté.

+7/0
1.2.2017 8:02

J21a24k75u10b 93K66o66r87e41c 6154500551623

Jak tak vidím, lidi zase mají problémy ;-D No to bychom nebyli mi Češi, kdyby jsme neměli plnou hubu keců. Dokonce někdo níže už píše u sluníčkářích a dobroserech ;-D

+2/−2
1.2.2017 7:42

V98i79k81t38o71r 58Š71e82d27i40v91ý 8616691380956

Tak se podívejte, co produkuje IPR.

0/0
1.2.2017 9:34

J97a71n 70V93o58j92t52í95š23e35k 6382191435666

Po těch letech v Praze bez hlavního architekta konečně kvalitní, odborný materiály.

+1/0
1.2.2017 11:41

M12a57r52t37i66n 44R57u88z51i47c51k51a 1722928826837

Pardon, + samozrejme, soihlasim s vami...

0/0
1.2.2017 20:41

P48e33t38r 69P89o68s44p55í96c68h55a82l 7678134427482

Nechápu reakce, měli bychom být rádi, že se konečně někde něco dělá, a odporná ulici velmi blízko centra dostane konečně kultivovanou tvář. Podle mě skoro nejlépe investované peníze jsou přesně na kultivaci odporných míst v Praze, abychom si začali připadat jako v západním městě a stavby pro hromadnou dopravu, stavba okruhů musí být až pak. Je prostě lepší postavit celé metro za cenu Blanky, která budme upřímní nikomu vlastně moc nepomohla, jenom přesunula kolony jinam.

+2/0
1.2.2017 1:33

R37o25m25a82n 48P33o13l92á47č19e30k 5336529165

Problém je v tom, dokud tam zůstanou podniky jaké jsou, tak se toho moc nezmění...

0/0
1.2.2017 8:22

V29i59k23t39o86r 14Š80e72d76i42v22ý 8966401960886

Dobroserové z IPR chtějí zabít fungující komunikace.

Kdyby se raději zašli podívat, kdo tam žije a jak se chová ... hm, to nedopadne jako na vizualizacích, že? ;-O

+8/−1
1.2.2017 0:05

F73e30r48d14i13n24a57n77d 98S44l24a30v44í31k 1805482202139

Zase se to bere od konce. K cemu szromy a lavicky, když se tam člověk pomalu boji jit...

+7/−1
31.1.2017 23:44

L89a49d95i69s37l25a37v 66B63u48r81d69a 2517924158145

Ono to ale souvisí. Pokud veřejný prostor zůstane tak hnusný jak teď, logicky se asi nezmění ani skladba obyvatelstva.

+1/0
1.2.2017 9:21

T73o87m81a28s 49V91o71n80d23a94l 2719830460502

Za tyhle snahy palec nahoru! Praha kultivaci prostredi a negatovni dopady dopravy, zejmena aut dlouhodobe ignoruje, mesto musi byt k ziti zejmena pro sve obyvatele, ne pro turisty ci mimoprazske. A za ten elektrobus tleskam, dobry pokus neco zkusit.

+4/−2
31.1.2017 23:37

M94a93r11t93i50n 57R92u14z92i32c76k45a 1592188956387

Tak do konevky a husitske mohli vratit tramvaj... Busy tam jezdi narvane a elektrobus co jezdi na zelve je malej s dvema dvermi...

+2/−1
1.2.2017 0:35

R91o31b25e40r57t 92P65r91a62ž96á76k 4248556425530

To by bylo super, ale u Bulhara by se při dnešním stavu těžko napojovala.

0/0
1.2.2017 8:47

M53a30r22t52i86n 68R57u52z56i21c68k94a 1592518146417

Slo by to, koukal jsem na to misto, uz nyni tam museji mit tram prednost pri odboceni na zizkov, tak by museli mit prednost i do husitske...

Druha varianta je dolu do krizikovy ulice po trase 207, kolem hudebniho divadla na florenc, ale nevim jestli by projela pod zel. mostem, autobusy tam projedou...

0/0
1.2.2017 20:40

T62o83m84á13š 50S67o16u92k12u38p 4193405520800

No jo, je potřeba rozšířit chodníky, aby měli všechny ty trosky s heren a barů kde kouřit. A dlažba na chodníku? To jako vážně? Vždyť je to v zimě nebo při dešti o hubu.

+3/−7
31.1.2017 22:48

L77u57d60e77k 32N25e47c65h19l69e44b78a 1673289871961

No prostě je zase potřeba vytunelovat pár set miliónů pro kamarády ze stavebních firem.... A přtom to jen dopravu zhorší...Rv

To by mne zajímalo kde ty štastné cyklisty a chodce Dolinek vezme... třeba na podzim a zimě... nebo to je uprava jen na léto??? A na zimu se to bude předělávat zpět?:-P A jestli tam skutečně nepřibudou - tak bych mu to dal k úhradě jako zbytečně zmařenou investiciRv

+7/−6
31.1.2017 22:03

M16i50l58a65n 24M40a70j39e12r84č23í29k 1490580584266

zrovna dnes jsem si uvědomil v (předloni zrekonstruované) ul. Bělehradské, jak je praktické mít v zimě široké chodníky - cca 1/2 jejich šířky (k vozovce) dokáže posloužit pro uskladnění odhrnutého sněhu, který nikomu extrémě nepřekáží - autům na vozovce vůbec a chodci to nějak ve zůženém prostoru z toho celkového "velmi pohodlného" dokáží strpět.

+2/0
31.1.2017 22:38

P98e75t42r 21B44á80č28a 8875936965745

;-D;-D

Sirsi chodnik a elektrobus, se slunickari k lepsim zitrkum R^

+8/−13
31.1.2017 21:34

Z24d67e71n10ě86k 14W14o32l67f 9811850657475

Na té vizualizaci chybí špína, tma, pochcané zdi, psí exkrementy a všudypřítomní romové a smažky pro Ohradu a Husitskou ulici typické.

Tomu místu pár stromů a předražené designové lavičky nepomohou.

+20/−4
31.1.2017 20:59

M86i31l75a46n 11N27o25v59á20k 2270785915845

Vyhazování peněz za bulváry místo aby se dostavěl městský okruh.

+17/−6
31.1.2017 19:37







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.