Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

Z73d31e90n12ě95k 58W11o83l21f 9981100627445

Na té vizualizaci chybí špína, tma, pochcané zdi, psí exkrementy a všudypřítomní romové a smažky pro Ohradu a Husitskou ulici typické.

Tomu místu pár stromů a předražené designové lavičky nepomohou.

+20/−4
doporučit
31.1.2017 20:59

V29o55j69t91ě13c94h 16R47e21m76e92š 1655683316328

To vypadá super. A kde že budou ty garáže, aby se vyřešil problém s parkováním a dokonce se mohly parkovací místa ubrat?

+12/−1
doporučit
31.1.2017 19:19

M22i55l86a20n 46N92o91v91á71k 2430175395225

Vyhazování peněz za bulváry místo aby se dostavěl městský okruh.

+17/−6
doporučit
31.1.2017 19:37

M27i81c14h56a73l 48D72a35d48e35k 8933662788

Ty stromy to je dobrý nápad. V Praze na ulicích je všeobecně málo stromů a není se pak kde schovat před sluncem a navíc ulice jsou neskutečně vyhřáté.

+7/0
doporučit
1.2.2017 8:02

V19i61k53t96o46r 36Š36e78d70i65v21ý 8886251510366

Dobroserové z IPR chtějí zabít fungující komunikace.

Kdyby se raději zašli podívat, kdo tam žije a jak se chová ... hm, to nedopadne jako na vizualizacích, že? ;-O

+8/−1
doporučit
1.2.2017 0:05

F62e96r58d95i65n93a29n39d 71S46l91a29v57í96k 1735302922539

Zase se to bere od konce. K cemu szromy a lavicky, když se tam člověk pomalu boji jit...

+7/−1
doporučit
31.1.2017 23:44

J82á40n 47B73a95d79i12o43v56s26k91ý 2679574966456

Je dobre ze se investuje i do těchto věci.

+4/−1
doporučit
1.2.2017 8:44

L71u50d75e97k 10N84e88c32h80l60e54b16a 1773809951441

No prostě je zase potřeba vytunelovat pár set miliónů pro kamarády ze stavebních firem.... A přtom to jen dopravu zhorší...Rv

To by mne zajímalo kde ty štastné cyklisty a chodce Dolinek vezme... třeba na podzim a zimě... nebo to je uprava jen na léto??? A na zimu se to bude předělávat zpět?:-P A jestli tam skutečně nepřibudou - tak bych mu to dal k úhradě jako zbytečně zmařenou investiciRv

+7/−6
doporučit
31.1.2017 22:03
Foto

M28i44c57h67a95l 24P33a62ř25í63z60e72k 8231793786431

Je to dobře, že se konečně magistrát a hlavně radnice Prahy 3 věnuje nejvíce zanedbané části Prahy 3. Problém, bude kam s dopravou během rekonstrukce. Již teď kapacitně nedostačující trasy Ohrada - Bulhar (Koněvova), Ohrada- Želivského, Želivského- Muzeum(Vinohradská) Ohrada - Bulhar (Olšanská- Seifertova). I když budou prázdniny a doprava bude menší, tak i tak bude doprava kolabovat.

+3/0
doporučit
31.1.2017 19:21

T32o21m34a33s 53V94o52n82d92a17l 2659230500732

Za tyhle snahy palec nahoru! Praha kultivaci prostredi a negatovni dopady dopravy, zejmena aut dlouhodobe ignoruje, mesto musi byt k ziti zejmena pro sve obyvatele, ne pro turisty ci mimoprazske. A za ten elektrobus tleskam, dobry pokus neco zkusit.

+4/−2
doporučit
31.1.2017 23:37

P33e61t60r 80B73á32č98a 8385496565275

;-D;-D

Sirsi chodnik a elektrobus, se slunickari k lepsim zitrkum R^

+8/−13
doporučit
31.1.2017 21:34

V23o82j46t34ě26c19h 11C81i20g83á65n56e72k 5908329916

Do budoucna by bylo vhodné obnovit v úseku Ohrada - U Bulhara tramvajovou trať. Kupříkladu nedaleká Seifertova ulice je v některým místech stejně "úzká" a normální tramvajová trať se tam vejde.

V souvislostí s tou Seifertovou, by eventuální možností bylo tyto dvě téměř paralelní ulice koncipovat jako jednosměrky s výjimkou MHD. Potom by jedna, popř. obě koleje elektrické dráhy mohly být vedeny přímo podél chodníků.

Nejsem místní a často přes Žižkov neprojíždím, ale z povrchního pohledu mi Seifertova s tramvajemi a menším počtem aut připadá přívětivější než Husitská s kolonami aut, za kterými poskakují autobusy.

+3/−2
doporučit
1.2.2017 12:36

P74e74t88r 57P20o21s51p39í98c22h41a15l 7558444937712

Nechápu reakce, měli bychom být rádi, že se konečně někde něco dělá, a odporná ulici velmi blízko centra dostane konečně kultivovanou tvář. Podle mě skoro nejlépe investované peníze jsou přesně na kultivaci odporných míst v Praze, abychom si začali připadat jako v západním městě a stavby pro hromadnou dopravu, stavba okruhů musí být až pak. Je prostě lepší postavit celé metro za cenu Blanky, která budme upřímní nikomu vlastně moc nepomohla, jenom přesunula kolony jinam.

+2/0
doporučit
1.2.2017 1:33

J77a15k39u21b 16K58o75r97e64c 6404390881663

Jak tak vidím, lidi zase mají problémy ;-D No to bychom nebyli mi Češi, kdyby jsme neměli plnou hubu keců. Dokonce někdo níže už píše u sluníčkářích a dobroserech ;-D

+2/−2
doporučit
1.2.2017 7:42

S14a86r88a 50N40o34v63a 3603972171111

R^

+2/−2
doporučit
31.1.2017 19:30

T41o16m34á14š 76S94o35u75k89u93p 4783665600210

No jo, je potřeba rozšířit chodníky, aby měli všechny ty trosky s heren a barů kde kouřit. A dlažba na chodníku? To jako vážně? Vždyť je to v zimě nebo při dešti o hubu.

+3/−7
doporučit
31.1.2017 22:48

K85a26r97e89l 92D78r81d61a 6724932347

Jen tak mimochodem, v Rokycanově začíná blok paneláků. Navrhovat před ně městskou dlažbu v rámci kulturnějšího prostředí je výkřik architekta patlala s IQ konve. Rv

Před tím panelákem je jakási rampa, co zabírá půlku chodníku. To nejde rozkopat? Architekt s IQ konve navrhuje zakrývací plůtek a stomečky v truhlíkách. Borec. Za to bych mu vyplatil 5 mil. honorář z kapes Pražanů. Rv

Na rohu Rokycanovy a Koněvovy je řada sportovních zařízení. Sportovci se sem potřebují večer sjet auty a mít kde zaparkovat. Jen zde jsou parkovací místa mimo modré zóny. Večer je to tady rvačka a tlačenice o volná místa.

To je výborné, že se najde někdo vysoce inteligentní, kdo se rozhodne zdejší parkovací místa pro veřejnost naprosto zbytečně zrušit. Rv

Jak že to říkala ta modelka? Praha 3 je hnusná nechutná čtvrť? A chce jí být očividně dál... Jen jde o to utratit prachy Pražanů a EU. ;-D

0/−2
doporučit
1.2.2017 11:02







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.