- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Do budoucna by bylo vhodné obnovit v úseku Ohrada - U Bulhara tramvajovou trať. Kupříkladu nedaleká Seifertova ulice je v některým místech stejně "úzká" a normální tramvajová trať se tam vejde.
V souvislostí s tou Seifertovou, by eventuální možností bylo tyto dvě téměř paralelní ulice koncipovat jako jednosměrky s výjimkou MHD. Potom by jedna, popř. obě koleje elektrické dráhy mohly být vedeny přímo podél chodníků.
Nejsem místní a často přes Žižkov neprojíždím, ale z povrchního pohledu mi Seifertova s tramvajemi a menším počtem aut připadá přívětivější než Husitská s kolonami aut, za kterými poskakují autobusy.
Husitská - Koněvova je hlavní tah pro auta na Ohradu. Dík provozu zde je Seifertova klidnější. Řidiči mazáci to rádi berou Seifertovou, když jsou jinde kolony.
Resp. ucpěte uměle Koněvovu a přitížíte Seifertově.
Další tah je Vinohradská či spíš Korunní - Ondříčkova. Cokoliv se zde změní k horšímu, ucpe se víc Koněvova.
Jsou to spojené nádoby. Radnice si zahrává s ohněm. Vinohrady rády nacpou čadící provoz na Žižkov.
Tramvaj Koněvkou je hloupý nápad. Odrovnala by Vinohrady i Žižkov.
Proč jsou ty fotky před černobílé?
Jen tak mimochodem, v Rokycanově začíná blok paneláků. Navrhovat před ně městskou dlažbu v rámci kulturnějšího prostředí je výkřik architekta patlala s IQ konve.
Před tím panelákem je jakási rampa, co zabírá půlku chodníku. To nejde rozkopat? Architekt s IQ konve navrhuje zakrývací plůtek a stomečky v truhlíkách. Borec. Za to bych mu vyplatil 5 mil. honorář z kapes Pražanů.
Na rohu Rokycanovy a Koněvovy je řada sportovních zařízení. Sportovci se sem potřebují večer sjet auty a mít kde zaparkovat. Jen zde jsou parkovací místa mimo modré zóny. Večer je to tady rvačka a tlačenice o volná místa.
To je výborné, že se najde někdo vysoce inteligentní, kdo se rozhodne zdejší parkovací místa pro veřejnost naprosto zbytečně zrušit.
Jak že to říkala ta modelka? Praha 3 je hnusná nechutná čtvrť? A chce jí být očividně dál... Jen jde o to utratit prachy Pražanů a EU.
Nemůže to být třeba tím, že ta rampa je na soukromém pozemku, tudíž se do ní nedá zasahovat?
Na Jičínskou se kašle. Hlavní tah z metra na Olšanské náměstí a chodí se tady stezkou co nechají parkující auta na chodníku, v dírách a výmolech, v haldách odpadků a nyní neuklizeného sněhu a ledu. Jeden sprejerský výtvor vedle druhého. Odpadky se tady hází přes zeď mezi hroby hřbitova. Kolem drkocají auta a autobusy po kočičích hlavách a ve věčných dírách.
Snad loni tady proběhla "oprava". Rota dělňasů vytrhávala kostky a zase je rovnala kolem kolejí. Za měsíc po akci to vypadalo naprosto stejně jako před utracením milionů za zbytečnou opravu.
Hlavně že tady musí prudit tramvaje. Město devastující prvek. Desítky let zničená nechutná ulice, kterou nelze projít bez pozvracení. A stále se čeká na řešení a čeká a čeká...
vzdyt to je jen tramvajova spojka, kde obcas projede tramvaj. Daleko horsi kraval dela autobus, buď řve do kopce, nebo strasnë mlátí po rozbitých kostkách.
No hlavně Vinohraská by to potřebovala jako sůl, hlavní tepna centrem a je to zatím tankodrom
Je dobre ze se investuje i do těchto věci.
Ne, není. První krok by měla být změna skladby obyvatelstva.
Vždy mě na propagačních obrázcích zaujme, jak je tam čisto, žádné auta, pár usmívajících lidí pod rozkvetlými stromy
.
V praxi to vypadá tak, že tam jede jedno auto za druhým, půlka stromů je uschlých. Všudě děsný bordel a hlava na hlavě spěchojících lidí. Nějaká super drahá mozajková dlažba či architektonicky řešené sloupy vůbec nikoho nezajímají
Aha, takže vy byste preferoval vizualizace s bordelem? Co se týče sloupů a dlažby, které "nikoho nezajímají", tak je naopak prokázáno, že k estetickému a upravenému prostředí mají obyvatelé lepší vztah, klesá i kriminalita.
Bohužel Vinohradská bude stejný průser jako Francouzská a Bělehradská... Sice to vypadá krásně na papíře, ale tímto končí...
Hlavně díky rozšiřování chodníků na úkor samostatného jízdního pruhu pak stojí všechno nejen IAD ,ale i MHD...
Auta je to nejmenší. V této oblasti, ještě než se ten projek dokončí, tak půlka věcí pude rozkradená a druhá půlka poničená....
Ty stromy to je dobrý nápad. V Praze na ulicích je všeobecně málo stromů a není se pak kde schovat před sluncem a navíc ulice jsou neskutečně vyhřáté.
Jak tak vidím, lidi zase mají problémy No to bychom nebyli mi Češi, kdyby jsme neměli plnou hubu keců. Dokonce někdo níže už píše u sluníčkářích a dobroserech
Tak se podívejte, co produkuje IPR.