- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pracuji v dopravě a tyhle kecy o GPS, že za to nemůže dispečer je blbost. V dnešní době jsou tak přesné, že si auto zaměřím pomalu na metr, kde je. Poznám, zda jede, nebo stojí s nastartovaným, nebo vypnutým motorem. Na auta koukám pravidelně kudy jede a zda se někde nefláká. Prostě dělám, co mám.
Tady se hold tupě fakturuje, pokud možno co nejvíce za cenu, že auta budou někde stát. Očividně se to u nich dělo pravidelně, proto to nikokoho nevzrušovalo.
Tak investice do GPSnení promyšlená do konce, ale po Česku jen polovičatě.
Jestli se GPS navozech využívá jen kvůli fakturaci a kontrolu černých jízd,tak funkcionalita dohledového sytému u dlouhého stání vozidla byměla být samozřejmost.
Do vozu doplnitčernou krabičku s akcelerometrem, který zaznamená náraz, a mohlise řidiči na svoje vozidlo spolehnout i v krizových situacích.Pan řiditel by se mohl zamyslet, jestli pro něj mají jeho řidičicenu do investice.
Doplněníjednoduchého komunikačního terminálu, může se ošetřitkomunikaci typu stojím v koloně, mám ještě x tun soli,...Dispečerské pracoviště by nemusel odbavovat tolik telefonů.Dělejme věci pořádně.
Chlap málem umře, ale nikdo za nic nemůže, nikdo za nic nezodpovídá. Máme to tak nastavené. To je teda síla.
"„Dispečer našeho dodavatele (ZKP Kladno, pozn. red.) nám hlásí výjezd vozidla, potom až když se vozidlo vrací. Máme to takto nastavené. Vozidel bylo v terénu 120, při tom spadu sněhu dokonce možná 150,“ řekl ředitel krajské správy silnic Zdeněk Dvořák."
Tak on pan Dvořák ani neví, kolik měli vlastně aut na cestách, tak to mi celkem stačí...
Proč vlastně mají GPS ty auta, když zaznamenají dispečeři, že jen vyjel a že se vrátil? Takže je jedno, kde jezdí, neposílají ho ta, kde více sněží a je třeba to ošetřit? A pak ty silnice mají být průjezdné, když auta jezdí tedy třeba tam, kde není třeba... Od čeho tam ten dispečer vlastně je? Zaznamenávat odjezd a příjezd může i vrátný :-D
A nevědět přesně, kolik aut jezdilo? Tak jak pak za ně platí, když neví kolik a kde jich jezdilo, jak dlouho? Samozřejmě dostane fakturu na konci měsíce, ale může a nemusí to tedy být pravda... V takovémto případě měl hnedka ten den ráno tedy zjistit všechny údaje k této nešťastné události, neb je jasné, že se to bude řešit. Ale ejhle, 120 nebo 150 aut, jaký je v tom rozdíl, že?
vůz má gps, ale nikdo nic neví a za nic nemůže
dispeceri krajske spravy si maji zajistit primy dohled na vsechny najate vozy. kdyz nekde jedu a mam problem tak volam silnicare a ten mi ma rict jestli tam neco jede, ne aby mi rikal ze tam jezdi nejaka najata firma at si zavolam tam
Chci vidět kdo se přihlásí na 158 že neposkytl pomoc.
Z těch článků a plivání na "řidiče co nepomohli" má člověk pocit, že tam musí být provoz jak na D1. Přitom jde o silnici III. třídy která spojuje dvě vesnice o ~400 obyvatelích, takže ten provoz tam mezi půlnocí a šestou ráno moc dramatický nebude.
Když japonská ponorka potopila křižník Indianopolis tak trosečníky několik dní žrali žraloci než si někdo vzpomněl, že loď chybí. A v podstatě také nikdo neporušil předpisy.