- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ostrůvek na Štvanici jasně zakázala dopravní policie, ale tady jde vidět, že si z toho radnice vůbec nic nedělá.l
Křižovatka u Bulhara. Proč odbočka z Magistrály na Žizkov(Seifertova) má jenom jeden pruh ?????
Protoze tam jsou celkem 3 pruhy? 2 na zizkov a jeden vpravo? A pokud mate koule...tak to vemete do toho levyho a pak pod mostem magistraly vpravo na zizkov ;)
1) Východní tangenta Malešice -Spojovací - Liben - Vysočany... Neskutečný tankodrom...
2) Zelený pás na TT Průběžná...Takto zničit nejrychlejší cestu od hasičárny do centra + Vinohradské nemocnice může opravdu jenom ....
1) Zálesí - 4 proudy, z jedné strany krčský háj a benzínka, z druhé lesík a areál TSK..prostě místo, které si říká o povolenou 70 a je tam 30 a úsekové měření..(aktuálně nejvýnosnější "radar" v Praze)
2) Křižovatka Sulická/Pod Višňovkou - hlavní dopravní proud a také "logická hlavní" je bohužel odbočením/nájezdem z/na hlavní + se dává přednost z prava.. I v mapách je to značené logicky, ale na místě je hlavní bezvíznamná ulička Matek a pokračující Sulická (jednosměrka bez významu)
3) Krátká jednosměrka v ulici Dostihová..
4) Jakákoliv jiná "zklidňovací" krtina - zúžení, kličkování průběžného pruhu, atd..
5) každý retardér - už jste někdy jeli zranění v sanitce? Už jste někdy jeli z nemocnice po operaci domů? Já přtom proklel budovatele retardérů do 5. kolene..
6) Modré zóny mimo P1/P2 (resp. mimo původní městské hradby).
Stačí jet od letiště po Evropské. Kdysi rovná třída má dnes ostrůvky, které vybočují do ulice. Je jen otázkou času, kdy dojde k pořádné havárii.
Do je zelený dar vám, Pražákům, aby ta odporná auta jezdila co nejpomaleji. Mimochodem, kdyby vám někdo tvrdil, že pomalu se sunoucí kolona produkuje mnohem víc emisí, tak mu nevěřte. Navíc to je jen dočasné, než to ty nepřátele Matky Přírody přestane bavit.
K poslednímu odstavci jen dodám, že celá Praha je jeden velký tankodrom. Denně jezdím z Kobylis do Záběhlic po Čimické-Zenklově-Čuprově-Spojovací-Novovysočanské-Pod Krejcárkem-Želivského-Soběslavské-Ruské-Průběžné-V Korytech a celou cestu se jen vyhýbám dírám a kanálům, hlavně Novovysočanská a V Korytech jsou hodně rozmlácené...
největší pasti na řidiče záchranek jsou zelené tramvajové koleje a další vylepšení silnic, kdy nemohou objet kolony aut, třeba Poděbradská od Libeňského nádraží.....
Podebradska a Ceskomoravska jsou 4-proudovky, sanitka bezproblemu...
To je tuná všelikého plaču.
Ale vzpomňitě si aké hnúsné zme máli tjé cesty za časov tého šedívého totálýtného režimá a mnohé z teho je pozvóstátok, ktorý zme ešče nestíhli v tej našej novej slobódnej, svetlej demográtýckej súčástnosti vyriešíť.
Pravda, tehdáj zme to dajáko něvnímáli, lebo kto z nas v tej dobe mal na tó aby si mohel automobíl poriádiť? A njé ako dneskáj, keď všeci ibá autámi jazdíme a praktýcky pešo chodíť už zme takmer zabúdli.
No, v té době ovšem bylo velmi mnoho ulic dva pruhy v každém směru. Dnes taková ulice v podstatě není. Když člověk jezdí po Evropě, jede ve Vídni, Budapešti, Mnichově atd......, tak vidí, že možnosti průjezdu Prahou jsou nejhorší ze všech jmenovaných měst - a situace se dále zhoršuje. Poslední kdo něco pro řidiče udělal byl Bém, který odstartoval stavbu tunelů. Od té doby všechny další )úpravy vedou jen a jen ke zhoršování situace a k blokování provozu a tedy zhoršování podmínek pro život lidí.
Největší pastí je sjezd z magistrály na Žižkov ze směru Holešovice, resp. celá dementně vyřešená křižovatka U Bulhara s absencí návěstí na uspořádání řadících pruhů na dalším velmi krátkém úseku. Toubení, nebezpečné situace a porušování předpisů ze je zde prakticky při každé fázi semaforu.
Nedávno jsem zase místo na magistrálu jela na Florenc.
Hezký je to i u národního divadla. Nechápu proč je tam velký obecný semafor s šipkou, když se stejně nedá jet rovně.