- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Byla jsem svědkem toho jak byl chodec poražen na chodníku v centru turistou jedoucím ve skupině. Ve předu jel nějaký "možná" průvodce, který pánovi vynadal co se tam motá. Segway na chodník prostě nepatří. A už vůbec nechápu jak mohou party turistů jezdit v hloučcích, pozorovat město, bavit se a naprosto se nesoustředit na to, že něco řídí. Jana
Chci mit povoleni jezdit na ctyrkolce po lese. Vzdyt jsem si ji koupil, tak mi prece stat nebude zakazovat, kde s na nim muzu jezdit. Prece vsude.
Důvod žaloby: zisk nadevše. To jsem zvědav, zda to soud posvětí.
Rozhodnutí soudu závisí váhradně na několika skutečnostech.
Kdo má jak šikovného právníka, kdo má jaký posudek a jak se vyspí pan soudce. Na čí straně je pravda a právo je zcela nepodstatné.
.
Když se kouknu na naše soudy jak rozhodují, kdy po několika letech to vypadá, že konečně padne rozsudek v Kauze Ráth (osvobozující verdikt).
Člověk upadl na zmrzlém ledu a finální soudní rozhodnutí zda odškodnit či nikolv padlo již za pouhých 10 let.
Použití střelné zbraně pro obranu, jeden soud vyhodnotil jako vraždu na 25 let nepodmíněně, druhý soud se stejnými důkazy vyhodnotil jako nepřimněřenou obranu se sazbou podmínka.
.
Takže v kauze Segway je zde možnost, jak zamítnutí žaloby, tak odškodnní provozovatelů a okamžité odstranění cedulí a zrušení vyhlášky
Jen ať žalují, ostatně to tvrdí už několik měsíců. Tak se na to zmohli až včera?
Většina lidí ví, kdo za těmi "firmami z asociace" stojí. Takže strach bude podstatný činitel při rozhodování....
Zhruba 66 000.- Kc za jednu znacku - tomu rikam vejvar.
Tak ono když potřebujte na každou jednu značku celé schcvalovací kolečko...
A pak si taky musí zobnu příslušní majitelé fa.úředníci atd.
Další pokus darmožroutu o peníze ze státního rozpočtu, vůbec bych se nedivil kdyby je zastupoval náš vele známí Sokol, ochránce všech mocných pardon neplatičů daní a nerespektováni zákona.
Ja mam pocit, ze provozovatele Segway vozitek byli tak trochu nenapapani a pujcovali to kazdemu moulovi. Bydlim na Praze 1 a casto mi vyraz a chovani nekterych "jezdcu" nahanel strach. Nejednou jsem byl svedkem nebezpecne situace. Jednou jsem videl, jak jedna z turistek nezvladla ovladani najela do lidi na zahradce. Ja zakaz vitam! A to i kvuli turistum, kteri se bez neceho jako je Segway, obejdou.
Jak píšete - šlo o některé jezdce, především o turisty. Ti se bez toho skutečně obejdou, ale co ti bežní uživatelé kteří tím jezdili každý den do práce, nikdy nikoho cíleně neohrozili, a nyní jsou tím biti zcela stejně... Prostě paskvil, najednu stranu si Praha hraje ne ekologické a moderní způsoby dopravy (a v centru obavlášť), a na druhou je pak zakáže. Kocourkov.
On je hlavně rozdíl v tom, jestli jede na vozítku člověk, který jej využívá jako dopravní prostředek pro cestu z bodu A do B. Anebo jestli na něm jede turista, či dokonce houf turistů, čučících po památkách, jen ne na cestu a vynucujících si neustále volný průjezd v přecpaných a úzkých uličkách Prahy. Já jako turista si chci procházku užít a ne pořád koukat kolem sebe, kdy do mě někdo narazí. Jako by nestačili mnozí bezohlední cyklisté.
Nejznámější kolize chodce a segwaye v Praze je případ lynče, kdy nasupená Češka napadla turistku na segwayi v Pařížské a srazila ji k zemi, protože se jí nelíbilo, že jede po chodníku.
Přesně v tomto duchu prosadili bezvýznamní politici Prahy 1 zákaz segwayů, aby se zviditelnili. Proč se snadno nezviditelnit podporou české xenofobie?
A přesně o tom je "nebezpečnost" segwayů v Praze.
A od kdy se po chodníku nechodí, ale jezdí? Ať jim dají RZ, povinnou výbavu, světla a jezdí si ulicích (rezervu bych jim odpustil)