Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Dostavba Radlické radiály má začít za dva roky, místní plán odmítají

Už za dva roky by mohla v Praze začít dostavba Radlické radiály, která má odvést tranzitní dopravu z dálnice D5 na Městský okruh. Obyvatelé Jinonic ale projekt odmítají. Obávají se totiž, že se dopravní zátěže nezbaví, a podepisují petici s požadavky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J56o17s96e73f 16B57r31o57ž84e27k 7673385132671

Radlická radiála se měla začít stavět v roce 2012. Stále se odkládá a P5 dělá tzv. zklidňování, takže se prostě už nedá z ze západní části Prahy na vnitřní okruh napojit - celý prosto je totálně ucpaný těmi, kdo se potřebují dostat z vnějšího na vnitřní okruh. Tahle stavba měla už 2 roky stát - resp. se měla otevírat současně s Blankou a velmi mnoho problémů být vůbec nemuselo. Jenže to by musel někdo po Bémovi naplánovat a hlavně pustit další stavbu - a to rozhodně ani Svoboda natož Hudeček neudělali. Krnáčová samozřejmě taky ne. Tihle všichni jsou jen údržbáři - snažili a snaží se jen udržet a pro lidi neudělali nikdo nic.

+2/0
19.2.2017 19:05

O50l84d93ř39i85c23h 37K35r17a35t92o78c83h97v60í68l 9162667263787

Místní odmítají vždycky vše. Viz Bohnice, kde má místní socparta strach, že tramvajová trolej bude hyzdit paneláky.

+2/0
18.2.2017 8:51

M11a18r91t65i21n 54R38u12z53i11c72k78a 1422318786447

Tak dnes neni problem mit tramvaje i bez troleji na nekterych usecich a v Bohnicich se mistnim nelibilo, ze ve stredovem pasu by se vykacely stromy a kere...

Pritom ta ulice je tak siroka, ze mohou mit podel chodniku stromovou alej na obou stranach ulice...

0/0
18.2.2017 15:10

O67l65d13ř61i60c88h 89K27r71a96t64o65c46h40v87í64l 9832117933717

Navíc stromy jsou jen mezi Krakovem a Zhořeleckou, kudy trať ani nemusí nutně vést..

0/0
18.2.2017 17:26

M51a72r60t50i54n 70R31u54z74i13c88k65a 1352628136497

Ta ulice, resp. prostor, je tak siroky, ze se tam vejde jak trat, tak dva pruhy pro auta, dva parkovaci pruhy a stromova alej mezi kolejemi i po obou stranach chodniku. Trat tam nutne vest nemusi, ale uvazuje se o propojeni s dejvicemi, takze je dost pravdepodobna... Navic cestovani tramvaji je mnohem pohodlnejsi a take je tramvaj kapacitnejsi nez autobusy. Jen nechapu napojeni na stavajici sit ulici Uzavrenou - vznikne podivna krizovatka u metra Kobylisy, spis by mela byt Ulici Nad Sutkou a dal na Palmovku a Zelivskeho.

0/0
19.2.2017 8:45

O30l85d89ř45i33c89h 70K49r13a65t51o13c55h11v56í87l 9562747553117

To máte pravdu, ale vysvětlujme to místním...nedokážu si vysvětlit, kde se v nich ten šílený odpor bere, podezírám tohoto strejdu a jeho "argumenty" http://vasek.cssdpraha8.cz/316-proc_rikam

0/0
19.2.2017 9:22

M39a49r58t20i67n 13R37u35z73i74c93k95a 1372328236807

Dostavte vnejsi okruh...!!!!

Radialy jsou obecne tak trochu nesmysl, je to projekt z dob komunismu ze 60-70let (ZAKOS), tim nechci rict, ze nechybeji nove komunikace, ktere usnadni dopravu ve meste a Radlicka Radiala by pomohla, ale nemusi to byt nutne stavba dalnicniho charakteru, ktera opet privede vetsi mnozstvi aut do mesta...

Jenze problem je, ze nic se zmenit nemuze, co je naplanovano se jiz postavit musi, jakakoliv zmena by neumerne protahla celou stavbu o nekolik let az desitky let...

+3/−2
17.2.2017 16:16

Š55i92m24o62n25-84E94r52i41c80h 94J63e44l84í38n98e88k 5380552343583

Bohužel máte pravdu, teprve po dostavbě vnějšího okruhu se reálně ukáže, jak moc kapacitní (nebo jestli vůbec) je potřeba ten vnitřní včetně jednotlivých radiálních spojení.

+1/−1
17.2.2017 19:00

P67e32t52r 44Č77e34r49m49á66k 9178125689740

Radiala nepřivede větší množství aut, ty už tam dávno jsou, ale pomůže je právě svést na komunikace které budou mít dostatečnou kapacitu a odlehčí tak lokalitám které to dnes zatěžuje.

+1/−1
19.2.2017 12:09

J91o91s39e69f 72B39r60o30ž64e43k 7543685132301

V celé jihozápadní oblasti už vnější okruh je a schází právě propojení vnějšího okruhu s vnitřním. Když někdo jede např. z Pankráce někam do Hostivic, tak dnes místo aby jel po vnitřním okruhu, přejel radiálou na vnější a pokračoval po ní až po dálnici D6 a sjel do Hostivic, tak kličkuje v ulicích západního břehu Prahy, buď Radlickou, nebo Plzeňskou či Patočkovou. To je naprostý nesmysl, radiála je potřebná jako sůl. Na Jihu i Severu radiály jsou, na východě taky, jen na západě není nic.

+1/0
19.2.2017 19:02

M39a26r70t87i82n 56R72u52z33i48c69k33a 1542348796117

Souhlas, radlicka rad. je nutna, mela by byt jakysi polookruh od Zlichova pres Butovice plynule navazujici na Bucharovu smerem k Motolu a pak dale pod Vypichem a pod Ankarskou tunelem az k Veleslavinu... Pak uz bude zbyvat jen obchvat Bile Hory a napojeni na tuto silnici...

Moje pripominky smeruji k absenci vnejsiho okruhu, kdy radlicka se stane spolu s jizni spojkou nahradou za okruh, trdy radlicka pomuze smichovu, ale zhorsi situaci jinde... Vadi mi, ze bude napojena na plzenskou dalnici a ne na Bucharovu ulici smer motol, je to drobnost, ale vytvori se prutah mestem z D5 na D10/D11, kvuli absenci vychodni a severni casti okruhu... Take krizovatka s Prumyslovou je prima, zde by jizni spojka byla vhodnejsi napojena na prumyslovy polookruh...

Nejsem proti stavbe radlicke, jak by mohlo vyznit...

0/0
19.2.2017 21:30

J30o74s98e11f 39B68r95o67ž97e38k 7623705832751

Nemyslím, že by mohla radlická radiála někde situaci zhoršit - jen v případě, že bude zavřená.

Bucharova z Motola je také vícepruhová a nájezd tady na rozvadovskou spojku a samozřejmě na radlickou radiálu v opačném směru bude snad bez problémů a semaforů.

Ano severní okruh už měl být alespoň ve výstavbě, ale jsme v česku, že...

Jistě, ten průtah se vytvoří, ale pokud si myslíte, že dnes ta auta jezdí jinudy, tak to ne - stejně všichni co přijedou ze západu a potřebují na D10, tak jedou na vnitřní okruh. Takže naopak jde o odvedení tranzitu, který dnes směřuje skrz Evropskou, Patočkovu, Plzeňskou a Radlickou (a barandovskou - jak se jmenuje) na radiálu.

0/0
20.2.2017 10:55

J78o90s53e85f 78K25a21r82f32í67k 7542275926380

Je neskutečné, že se Ekolog, Aktivista, Spekulant, či sdružení přátel brouka hovnivála se rozhodne a řekne "tudy ne" a celá desetiletí není síla, která by stavbu prosadila:-P

Kvůli několik málo "korektní výraz" jedincům trpí desítky či dokonce stovky tisíc ostatních...

+4/0
17.2.2017 15:06

M40a13r42t92i31n 36R80u83z84i36c51k47a 1722848186667

Bohuzel... jeste horsi je, ze se v mistech planovanych staveb zahaji vystavba obytnych domu a pak uz mate velky problem...

0/0
17.2.2017 16:17

M44a89r30t65i93n 52R40u26z93i76c67k37a 1522728296547

Jinak je to primo katastrofa jak tu probihaji stavebni rizeni, at uz jde o silnice nebo zeleznice...

0/0
19.2.2017 21:32

J83i69r26i 60S64t77a61v27a 2410887701874

No já jsem se vždycky divil, kdo si na Vidouli může kupovat byty, když už od 80.let bylo jasný, že tam povede prodloužení dálnice na Smíchov. A je to stejný případ jako jihovýchodní obchvat Prahy, kdy v územním plánu jsou zanesený roky (někde i desítky let) dopředu, kudy půjdou páteřní komunikace. A lidi se o to vůbec nezajímají při koupi (bytu, pozemku... ) a pak jsou hrozně udiveni a protestují, že se tam má stavět. Starousedlíky v Jinonicích chápu, ale Karlovarská ulice je poslední léta hodně vytížená a přitom by po dostavbě radiály stačilo udělat pár opatření, aby tam lidi nejezdili (zúžení průjezdního profilu aj.)

+6/0
17.2.2017 12:51

J91a36k84u94b 88Š55v98e27c 6731297186843

Já neprotestuju a nedivím se. Spíš mám obavu o to co nám tu stavební úřad dovolí postavit. Zatím dovolil nebezpečnou křižovatku, musíme chodit po silnici místo po chodníku a nikdo už s tím nic neudělá, protože půlka komunikací vede po soukromých parcelách.

0/0
17.2.2017 17:36

J28a72n 75D70l70o13u32h66ý 8946610763840

Stále se bouří lidé kolem Jinonic, ale nevím, co udělá dálnice v okolí Nových Butovic a Vidoule. Tady povede přímo kolem obytných domů.. Neuvažuje se ani o žádných protihlukových opatření, o prachu a exhalacích ani nemluvě. :-/

0/0
17.2.2017 12:36

M79a83r79t45i90n 87R95u30z25i57c73k87a 1792968146657

Kdyz byla dalnice naplanovana, tak tam rada obytnych domu nebyla...

+4/0
17.2.2017 16:18

F91r27a91n62t12i97š22e86k 89F28l51i31n13t73a 1794630779333

A když sjezd na Karlštejnskou nebude, budou v případě nutnosti zásahu záchranky, hasičů či policie čekat dlouhé minuty až se jejich vozidla propletou úzkými uličkami.

+5/0
17.2.2017 11:57

M17a61r30t76i62n 20R84u92z24i54c55k95a 1482938216977

Myslite jako dnes?

0/0
17.2.2017 16:09

D79a94n70i89e13l 26D16r56n38e39c 6671289676152

Infrastruktura by se měla stavět s ohledem na místní obyvatele, ale stejně tak se musí brát ohled i na dopravní, finanční, provozní a bezpečnostní stránku věci. Nelze místním všechno podřídit a degradovat dopravní význam stavby, neboť právě kvůli dopravě se ta infrastruktura staví.

Kromě toho má doma auto (a využívá ho) většina domácností. Jsem přesvědčen, že ho má i většina místních a sami jezdí pod okny jiným lidem. Se sjezdem najedou místní hned na nadřazenou komunikaci, která je stavěna tak, aby provoz na ní měl na okolí co nejmenší dopady, pokud tam ale sjezd nebude, budou místní muset jezdit k jinému sjezdu pod cizími okny.

Nadřazená infrastruktura má kromě zlepšení průjezdnosti a s tím souvisejících benefitů (nižší emise, lepší dostupnost) i ulevit od dopravy obyvatelům žijícím u komunikací místního významu.

+5/0
17.2.2017 11:12

M72a80r72t35i51n 17R27u96z15i93c82k16a 1372318836737

Ja treba autem po Praze temer nejezdim, skoro vubec... (asi tak 1 tydne)..

0/0
17.2.2017 16:19

P21e94t92r 73Č16e61r94m72á60k 9358875939340

A?

0/0
18.2.2017 12:48

D54a91n86i86e30l 71D48r67n26e20c 6471859836122

Radlická radiála není pro tranzitní dopravu skrz Prahu, ale pro dopravní obsluhu Prahy. Z tohoto důvodu na ní musí být sjezdy.

Zóna 30 s retardéry jim kromě nižší rychlosti projíždějících vozidel zajistí i vyšší emise prachových částic, vibrace a nepříjemný hluk.

Když bude nějaký problém, tak budou auta jezdit Radlickou a Bucharovou, v Karlštejnské nemusí mít obavy.

Problémem jsou průplety na Barrandovském mostě, jejich vyřešení je myslím v zájmu všech, sem by měli občané přesunout svou aktivitu.

+7/0
17.2.2017 10:20

M95a83r50t30i43n 94R13u50z72i92c23k22a 1842938516627

No, tak to sice neni, ale jako Radiala bude primo navazovat na D5 a pokracovat po jizni spojce a sterboholske k D10 a D11,... to prece nebudete objizdet po vnejsim okruhu a to ani po jeho dostavbe, ...

+1/−2
17.2.2017 16:21

M13i49l11a85n 67M17a97j14e41r47č42í53k 1770980894326

Rvtakže raději pojedete městem trasou (byť bez SSZ = úrovňových křižovatek) s dovolenou rychlostí max. 80km/h a v tunelech na ní ještě menší / místo jízdy mimo město rychlostí 130 km/h = cca dvojnásobnou než v tunelech uvnitř města !!

+1/0
17.2.2017 19:16

M43a67r81t59i75n 40R45u41z31i15c89k11a 1282228736447

Jak pisi v jinem prispevku, ja nejsem pro ti stavbe radlicke radialy jako takove, jen je otazkou, zda v takovych parametrech jako je navrzena...

Porad tu stavime dle planu z 60-70 let, kdy mel Prahu protnout rost komunikaci. Tehdy se ale nepocitalo s takovym provozem jako dnes a realizovane plany spise privadeji dopravu do mesta a znevyhodnuji MHD, to Praze nepomuze.

0/0
19.2.2017 8:32

P36e77t77r 93Č18e83r22m73á50k 9818475839290

Protiřečíte si, právě proto že dnes je provoz daleko větší a ještě ani zdaleka není na svém maximu, jsou ty kapacity navržené před desítkami let už dnes zastaralé, a než se postaví tak budou velmi pravděpodobně nedostatečné. S MHD to nemá co dělat, ta už bude jen ztrácet.

0/0
19.2.2017 12:07

M71a15r41t71i17n 32R83u75z39i88c68k22a 1322188736987

V tunelech na okruhu je legislativou omezena rychlost na 80km/h a take jsou mnohem delsi nez budou na radlicke, takze si nepomuzu a je to prima cesta, ... navic okruh je stejny typ dalnice, jako radlicka a jizni spojka, jizni spojka je dokonce kapacitnejsi 3x3, navic nemusite sjizdet na okruh, jedete primo a vyhnete se kamionum...

Proc myslite, ze o tom pisu, vzdyt je to logicke?

Nebo myslite, ze budou lide vv budoucnu sjizdet na vnejsi okruh mezi D10 a D6/D7, kdyz muzu jet po Vysocanske radiale na Balabenku a pripadne pak dal pres Libensky most (rozsireny), Podjezdem bubenskeho nadrazi do Veletrzni a dal na Evropskou? Pripadne, tedy od Balabenky bubenecskym tunelem a dejvickym tunelem, prip. Brusnickym a Patockovou?

Na obchvatu se budu vracet po stejne kapacitni silnici kolem Vinore, Cakovic k Chabrum a pak tunely k Horomericum? Proc by to kdo delal,...

Pisu ti porad, ZAKOS je pro Prahu chybou, je nejrozumnejsi dostavet vnejsi okruh (je to bohuzel v rukou statu), pripadne sporne useky obejit, pokud mozno vice useku 3x3 a na povrchu - tunely jsou riziko, pokud to jde, a dale od mesta...

Mestsky okruh je pro mistni dopravu, muze byt vetveny, ale treba jeho reseni Balabenka-Malesice vc. dalsi radialy Harfa-Ohrada a Vysocanska Radiala je zbytecny, staci ji vest o par bloku dale, Tunel Bulovka a pak uz po povrchu od Vychovatelny Kbelskou a Prumyslovou s premostenim Hloubetina (nikoliv typy magistrala, ale spise nad urovni zastavby vysutym mostem)... Take je mozne dostavet propojku (tunel) Evropska (od Veleslavina) - Kukulova do Bucharovy Ulice...

0/0
19.2.2017 9:12

P23e91t66r 96Č59e15r93m79á27k 9268115959730

Legislativou rychlost na 80 zcela jistě omezená není R^

A sice chápu Vaší logiku, ale v praxi nefunguje, stačí se podívat jak zafungoval pražský okruh v úseku D1-D5, kdy z městského okruhu stáhnul výraznou část dopravy, a přestože je to trasa delší tak díky menší intenzitě a větší rychlosti je zpravidla snáze průjezdnější než ta rádoby kratší a přímější skrz město.

0/0
19.2.2017 12:29

J37o90s64e16f 51B62r91o66ž91e54k 7233595522681

V mnohém nemáte pravdu. Jižní spojka je třípruhová - ale jenom místama, všude jsou jen dva pruhy. Ta zúžení do dvou způsobuje, že jižní spojka není tak propustná, jak by mohla být.

Propojení mezi vnějším a vnitřním okruhem být samozřejmě musí - jak jinak se mají dostat auta z vnitřního města do okrajových částí a naopak? Dneska je to tak, že kličkují ulicemi mezi domy - tenhle stav zachovat?

Pokud někdo pojede např. z Mladí Boleslavi do Kladna, tak samozřejmě se mu vyplatí jet vnějším okruhem - pokud ovšem bude dostavěna severní část v dnešní podobě a nebude tedy o dalších 50 km delší někde kolem Kralup, jak by někteří chtěli. Stejně jako dnes když někdo jede z D1 do Kladna, tak jede přes vnější okruh - a i v budoucnu když bude radiála se to vyplatí - vím to, jezdím touto oblastí a mám to spočítáno. Samozřejmě jiná věc je, když nějaký polský kamion začne hořet v tunelu a okruh bude uzavřen - ale to je obecný problém, který se může vyskytnout kdekoliv na kterékoliv trase.

+2/0
19.2.2017 19:17

M80a28r87t24i14n 93R56u48z85i72c56k37a 1172978886187

Na zapade propojeni okruhu chybi, radlicka pomuze, nejvice pomuze plzenske, jen chybi vnejsi okruh a nemela by se ignorovat i dalsi propojeni, samozrejme absence okruhu z radlicke a jizni spojky a take sterboholske udelaji prujezdni magistralu a prakticky primou bez nejakych najezdu...

Jinak s vami naprosto souhlasim...

Trochu vic me vadi, krome absence vnejsiho okruhu, take ignorovani moznych variant okruhu/polookruhu, Butovice-Vypich-Veleslavin, ktery by mestskou dopravu odvadel z centra evropskou, patockovou, radlickou radialou a na vychode ignorovani Prumyslove a Kbelske, ktere zas odvedou dopravu tam, tim by odpadlo zatizeni tunelu v centru, ktere se napr. cas od casu zaviraji a tvori hlavni mestsky tah,...

0/0
19.2.2017 21:45

J25o64s90e30f 25B39r26o52ž51e89k 7843845192961

Myslím, že zrovna Veleslavín je docela v pohodě - vyjet na vnější okruh a pokračovat po něm na jih přes radlicku radiálu a na P4 (až bude) nebo přes severní část okruhu (která musí snad jednou být - rozhodně co nejdřív!!) např. do Bohnic je jednodušší, než se tlačit na vnitřní okruh.

Vypich - no, v okamžiku, kdy bude radlická radiála, tak přes Vypich nebude jezdit tranzit a bude jednodušší sjet Patočkovou na Malovanku. Takže i tohle by bylo víceméně vyřešeno - samozřejmě pokud zase někdo nezačne bláznit a nebude stavět do Patočkovy další a další semafory a retardéry apod.

A samozřejmě jakmile zmizí tranzitní doprava do radlické radiály, tak se sníží i tlak na tunely v centru směr P4. Ono uzavírání tunelů je stejně především v opačném směru, kdy výjezd z Malovanky díky dalším semaforům nestačí auta pobrat a začne se křižovatka blokovat.

To je další bolest - aby okruhy mohly rozumně fungovat, musí být dostatečně zajištěné výjezdy z nich a ne je blokovat semafory. A to ať už to je sjezd z Barandovského mostu na Modřany-Braník nebo výjezd z Malovanky na Vypich - ten by šel krásně udělat bez semaforů v jednom vyhrazeném pruhu.

0/0
20.2.2017 10:49

M20a58r73t41i46n 51R20u28z22i87c58k71a 1102438906217

Drhou veci na kterou narazite je dalsi neprijemna a zanedbana vec a to zachytna parkoviste se sluzbami a obchody u mhd na okrajich mesta u zeleznice a metra, prip. tramvaji, ...

0/0
19.2.2017 21:47

S46t48a25n 12N68o38v50á54k 5587325535554

Každý "místní" odmítá dálnice kolem sebe. Jenže "místních" je maximálně pár stovek, ale uživatelů nových dálnic pár milionů.

A demokracie má být vláda většiny nad menšinou.

Tak jak je možná současná situace?

+6/0
17.2.2017 10:19

Š76i62m83o38n35-96E24r83i37c72h 17J76e70l75í49n87e61k 5860882703923

To co jste popsal je spíše komunismus, rozhodně ne demokracie.

0/−1
17.2.2017 11:21

S29t45a39n 17N55o22v80á32k 5757265625234

A demokracie je tedy podle vás co? Že si každý jedinec může uplatňovat svoje práva a zbývající jedinci, resp. miliony jedinců, můžou jen tiše skřípat zubama?

V tom vašem "spíše komunismu" rozhodlo úvé a zbytek národa to musel rád či nerad akceptovat.

0/0
17.2.2017 12:22

Š46i20m44o26n81-32E21r80i13c32h 75J54e94l66í39n30e93k 5410772983773

Já nevycházím ze svých domněnek a názorů, ale z fakt...

Demokracie je forma vlády, ve které se všichni občané rovně podílejí – přímo nebo nepřímo skrze volené zástupce – na navrhování a přijímání zákonů.

0/0
17.2.2017 12:35

S38t23a48n 47N28o90v80á42k 5617255905134

Já taky vycházím z fakt - a nepotřebuji k tomu výňatek z naučného slovníku.

Dneska tady máme co? Demokracii nebo spíšekomunismus? A bude výjezd do Karlštejnské nebo nebude?

0/0
17.2.2017 13:23

Š53i94m31o53n31-32E65r93i38c25h 29J67e10l92í16n74e62k 5400942833113

Nevycházíte.

No tak ideálně nějaký kompromis, nic není ano/ne. Někomu se něco nelíbí, tak se mu v RÁMCI MOŽNOSTÍ vyjde vstříc. To samozřejmě neznamená, že se nepostaví nic.

0/0
17.2.2017 13:34

S96t54a16n 89N30o60v77á89k 5587475385464

Bavíme se oba o tom samém? Opravdu nic není ano/ne? Takže je možné být tak trochu těhotná?

Výjezd do Karlštejnské bude ANO nebo NE?

Jak by ten výjezd asi vypadal, kdyby TAK TROCHU MOŽNÁ...

0/0
17.2.2017 13:43

Š39i74m98o38n36-87E65r24i67c81h 54J22e50l91í21n10e60k 5810822353423

Jde o provededení různých opatření (jak je ostatně popsáno ve článku) na základě dohody mezi jednotlivými stranami. Z toho pak vyleze, jestli nebude výjezd nebo bude a hlavně v jaké podobě. A zatím to naštěstí vypadá, že má magistrát alespoň malou ochotu se o tom bavit, což je podstatné.

...jo a pokud se bavíte o porodu tak se opravdu nebavíme o tom samém ;-).

0/0
17.2.2017 18:58

P65e25t58r 91P78e32t92r 6393162718103

O tohle nejde, já se jim vůbec nedivím, Radlická radiála je fajn věc, jenže...jak jistě víte, tunely přes Smíchovem se v podstatě zavírají každý pátek, kvůli tomu, aby se neucpávala Blanka (výjezd z ní je hodně úzké hrdlo), takhle přibude ještě Radlická radiála a Mrázovka a Zlíchov se budou uzavírat ob den...pak samozřejmě dost hrozí, že místo zklidnění dopravy na povrchu se tam kromě šílených kolon zvýší provoz, jak se budou řidiči snažit objíždět ten uzavřený tunel. Prostě se místní bojí, že Radlická radiála přivede nová auta, která nebudou mít ale kam už pokračovat a zůstanou tu stát.

Jejich postoj je naopak správný - nechtějí blokovat stavbu ale chtějí nějakou záruku, že magistrát nebude uzavírat tunel a nepožene jim to kolem domu, nic víc. Náhodou mi jejich jednání přijde jako celkem slušné.

+1/0
17.2.2017 12:27







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.