Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Dostavba Radlické radiály má začít za dva roky, místní plán odmítají

Už za dva roky by mohla v Praze začít dostavba Radlické radiály, která má odvést tranzitní dopravu z dálnice D5 na Městský okruh. Obyvatelé Jinonic ale projekt odmítají. Obávají se totiž, že se dopravní zátěže nezbaví, a podepisují petici s požadavky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J44o60s42e97f 14B21r40o13ž33e55k 7613215742751

Radlická radiála se měla začít stavět v roce 2012. Stále se odkládá a P5 dělá tzv. zklidňování, takže se prostě už nedá z ze západní části Prahy na vnitřní okruh napojit - celý prosto je totálně ucpaný těmi, kdo se potřebují dostat z vnějšího na vnitřní okruh. Tahle stavba měla už 2 roky stát - resp. se měla otevírat současně s Blankou a velmi mnoho problémů být vůbec nemuselo. Jenže to by musel někdo po Bémovi naplánovat a hlavně pustit další stavbu - a to rozhodně ani Svoboda natož Hudeček neudělali. Krnáčová samozřejmě taky ne. Tihle všichni jsou jen údržbáři - snažili a snaží se jen udržet a pro lidi neudělali nikdo nic.

+2/0
19.2.2017 19:05

O19l88d17ř39i84c54h 48K63r46a33t62o28c56h23v91í87l 9742677363437

Místní odmítají vždycky vše. Viz Bohnice, kde má místní socparta strach, že tramvajová trolej bude hyzdit paneláky.

+2/0
18.2.2017 8:51

M20a32r61t63i72n 66R26u38z20i26c73k80a 1492658776147

Tak dnes neni problem mit tramvaje i bez troleji na nekterych usecich a v Bohnicich se mistnim nelibilo, ze ve stredovem pasu by se vykacely stromy a kere...

Pritom ta ulice je tak siroka, ze mohou mit podel chodniku stromovou alej na obou stranach ulice...

0/0
18.2.2017 15:10

O54l78d86ř84i54c79h 23K19r44a85t63o27c20h44v79í93l 9832407653867

Navíc stromy jsou jen mezi Krakovem a Zhořeleckou, kudy trať ani nemusí nutně vést..

0/0
18.2.2017 17:26

M36a53r65t28i37n 19R53u30z59i81c77k90a 1442878436957

Ta ulice, resp. prostor, je tak siroky, ze se tam vejde jak trat, tak dva pruhy pro auta, dva parkovaci pruhy a stromova alej mezi kolejemi i po obou stranach chodniku. Trat tam nutne vest nemusi, ale uvazuje se o propojeni s dejvicemi, takze je dost pravdepodobna... Navic cestovani tramvaji je mnohem pohodlnejsi a take je tramvaj kapacitnejsi nez autobusy. Jen nechapu napojeni na stavajici sit ulici Uzavrenou - vznikne podivna krizovatka u metra Kobylisy, spis by mela byt Ulici Nad Sutkou a dal na Palmovku a Zelivskeho.

0/0
19.2.2017 8:45

O79l50d88ř40i18c52h 28K86r12a98t28o74c45h78v95í18l 9102907773107

To máte pravdu, ale vysvětlujme to místním...nedokážu si vysvětlit, kde se v nich ten šílený odpor bere, podezírám tohoto strejdu a jeho "argumenty" http://vasek.cssdpraha8.cz/316-proc_rikam

0/0
19.2.2017 9:22

M22a68r56t44i36n 91R58u62z18i72c81k31a 1112838236437

Dostavte vnejsi okruh...!!!!

Radialy jsou obecne tak trochu nesmysl, je to projekt z dob komunismu ze 60-70let (ZAKOS), tim nechci rict, ze nechybeji nove komunikace, ktere usnadni dopravu ve meste a Radlicka Radiala by pomohla, ale nemusi to byt nutne stavba dalnicniho charakteru, ktera opet privede vetsi mnozstvi aut do mesta...

Jenze problem je, ze nic se zmenit nemuze, co je naplanovano se jiz postavit musi, jakakoliv zmena by neumerne protahla celou stavbu o nekolik let az desitky let...

+3/−2
17.2.2017 16:16

Š51i34m77o82n34-78E26r38i89c77h 84J79e84l68í89n52e20k 5420822213923

Bohužel máte pravdu, teprve po dostavbě vnějšího okruhu se reálně ukáže, jak moc kapacitní (nebo jestli vůbec) je potřeba ten vnitřní včetně jednotlivých radiálních spojení.

+1/−1
17.2.2017 19:00

P53e13t26r 92Č65e78r38m26á96k 9738605659620

Radiala nepřivede větší množství aut, ty už tam dávno jsou, ale pomůže je právě svést na komunikace které budou mít dostatečnou kapacitu a odlehčí tak lokalitám které to dnes zatěžuje.

+1/−1
19.2.2017 12:09

J66o74s23e93f 74B43r51o28ž53e58k 7173785772481

V celé jihozápadní oblasti už vnější okruh je a schází právě propojení vnějšího okruhu s vnitřním. Když někdo jede např. z Pankráce někam do Hostivic, tak dnes místo aby jel po vnitřním okruhu, přejel radiálou na vnější a pokračoval po ní až po dálnici D6 a sjel do Hostivic, tak kličkuje v ulicích západního břehu Prahy, buď Radlickou, nebo Plzeňskou či Patočkovou. To je naprostý nesmysl, radiála je potřebná jako sůl. Na Jihu i Severu radiály jsou, na východě taky, jen na západě není nic.

+1/0
19.2.2017 19:02

M82a38r21t68i11n 12R49u97z30i60c89k68a 1982868216927

Souhlas, radlicka rad. je nutna, mela by byt jakysi polookruh od Zlichova pres Butovice plynule navazujici na Bucharovu smerem k Motolu a pak dale pod Vypichem a pod Ankarskou tunelem az k Veleslavinu... Pak uz bude zbyvat jen obchvat Bile Hory a napojeni na tuto silnici...

Moje pripominky smeruji k absenci vnejsiho okruhu, kdy radlicka se stane spolu s jizni spojkou nahradou za okruh, trdy radlicka pomuze smichovu, ale zhorsi situaci jinde... Vadi mi, ze bude napojena na plzenskou dalnici a ne na Bucharovu ulici smer motol, je to drobnost, ale vytvori se prutah mestem z D5 na D10/D11, kvuli absenci vychodni a severni casti okruhu... Take krizovatka s Prumyslovou je prima, zde by jizni spojka byla vhodnejsi napojena na prumyslovy polookruh...

Nejsem proti stavbe radlicke, jak by mohlo vyznit...

0/0
19.2.2017 21:30

J14o34s24e31f 12B24r39o26ž66e49k 7683745982541

Nemyslím, že by mohla radlická radiála někde situaci zhoršit - jen v případě, že bude zavřená.

Bucharova z Motola je také vícepruhová a nájezd tady na rozvadovskou spojku a samozřejmě na radlickou radiálu v opačném směru bude snad bez problémů a semaforů.

Ano severní okruh už měl být alespoň ve výstavbě, ale jsme v česku, že...

Jistě, ten průtah se vytvoří, ale pokud si myslíte, že dnes ta auta jezdí jinudy, tak to ne - stejně všichni co přijedou ze západu a potřebují na D10, tak jedou na vnitřní okruh. Takže naopak jde o odvedení tranzitu, který dnes směřuje skrz Evropskou, Patočkovu, Plzeňskou a Radlickou (a barandovskou - jak se jmenuje) na radiálu.

0/0
20.2.2017 10:55

J19o24s87e39f 55K86a85r15f59í62k 7232675536620

Je neskutečné, že se Ekolog, Aktivista, Spekulant, či sdružení přátel brouka hovnivála se rozhodne a řekne "tudy ne" a celá desetiletí není síla, která by stavbu prosadila:-P

Kvůli několik málo "korektní výraz" jedincům trpí desítky či dokonce stovky tisíc ostatních...

+4/0
17.2.2017 15:06

M14a16r43t64i16n 60R53u81z63i55c46k67a 1982938116607

Bohuzel... jeste horsi je, ze se v mistech planovanych staveb zahaji vystavba obytnych domu a pak uz mate velky problem...

0/0
17.2.2017 16:17

M42a73r98t75i51n 74R80u69z40i33c17k98a 1732608186437

Jinak je to primo katastrofa jak tu probihaji stavebni rizeni, at uz jde o silnice nebo zeleznice...

0/0
19.2.2017 21:32

J69i76r22i 60S15t13a67v48a 2100367591414

No já jsem se vždycky divil, kdo si na Vidouli může kupovat byty, když už od 80.let bylo jasný, že tam povede prodloužení dálnice na Smíchov. A je to stejný případ jako jihovýchodní obchvat Prahy, kdy v územním plánu jsou zanesený roky (někde i desítky let) dopředu, kudy půjdou páteřní komunikace. A lidi se o to vůbec nezajímají při koupi (bytu, pozemku... ) a pak jsou hrozně udiveni a protestují, že se tam má stavět. Starousedlíky v Jinonicích chápu, ale Karlovarská ulice je poslední léta hodně vytížená a přitom by po dostavbě radiály stačilo udělat pár opatření, aby tam lidi nejezdili (zúžení průjezdního profilu aj.)

+6/0
17.2.2017 12:51

J92a87k87u90b 13Š97v29e48c 6681777206383

Já neprotestuju a nedivím se. Spíš mám obavu o to co nám tu stavební úřad dovolí postavit. Zatím dovolil nebezpečnou křižovatku, musíme chodit po silnici místo po chodníku a nikdo už s tím nic neudělá, protože půlka komunikací vede po soukromých parcelách.

0/0
17.2.2017 17:36

J34a73n 33D82l52o54u18h12ý 8476120963320

Stále se bouří lidé kolem Jinonic, ale nevím, co udělá dálnice v okolí Nových Butovic a Vidoule. Tady povede přímo kolem obytných domů.. Neuvažuje se ani o žádných protihlukových opatření, o prachu a exhalacích ani nemluvě. :-/

0/0
17.2.2017 12:36

M81a50r55t38i16n 59R74u25z25i48c75k52a 1452258946757

Kdyz byla dalnice naplanovana, tak tam rada obytnych domu nebyla...

+4/0
17.2.2017 16:18

F41r68a74n91t65i82š35e41k 79F84l94i54n28t56a 1934890899643

A když sjezd na Karlštejnskou nebude, budou v případě nutnosti zásahu záchranky, hasičů či policie čekat dlouhé minuty až se jejich vozidla propletou úzkými uličkami.

+5/0
17.2.2017 11:57

M18a62r52t89i41n 18R13u94z22i84c96k79a 1462368596417

Myslite jako dnes?

0/0
17.2.2017 16:09

D70a78n37i15e66l 97D24r23n58e31c 6631299966682

Infrastruktura by se měla stavět s ohledem na místní obyvatele, ale stejně tak se musí brát ohled i na dopravní, finanční, provozní a bezpečnostní stránku věci. Nelze místním všechno podřídit a degradovat dopravní význam stavby, neboť právě kvůli dopravě se ta infrastruktura staví.

Kromě toho má doma auto (a využívá ho) většina domácností. Jsem přesvědčen, že ho má i většina místních a sami jezdí pod okny jiným lidem. Se sjezdem najedou místní hned na nadřazenou komunikaci, která je stavěna tak, aby provoz na ní měl na okolí co nejmenší dopady, pokud tam ale sjezd nebude, budou místní muset jezdit k jinému sjezdu pod cizími okny.

Nadřazená infrastruktura má kromě zlepšení průjezdnosti a s tím souvisejících benefitů (nižší emise, lepší dostupnost) i ulevit od dopravy obyvatelům žijícím u komunikací místního významu.

+5/0
17.2.2017 11:12

M54a85r62t80i17n 42R32u50z36i65c88k70a 1702498446987

Ja treba autem po Praze temer nejezdim, skoro vubec... (asi tak 1 tydne)..

0/0
17.2.2017 16:19

P47e67t94r 85Č84e25r62m83á97k 9198475399410

A?

0/0
18.2.2017 12:48

D20a53n82i96e53l 40D21r27n65e29c 6271199296512

Radlická radiála není pro tranzitní dopravu skrz Prahu, ale pro dopravní obsluhu Prahy. Z tohoto důvodu na ní musí být sjezdy.

Zóna 30 s retardéry jim kromě nižší rychlosti projíždějících vozidel zajistí i vyšší emise prachových částic, vibrace a nepříjemný hluk.

Když bude nějaký problém, tak budou auta jezdit Radlickou a Bucharovou, v Karlštejnské nemusí mít obavy.

Problémem jsou průplety na Barrandovském mostě, jejich vyřešení je myslím v zájmu všech, sem by měli občané přesunout svou aktivitu.

+7/0
17.2.2017 10:20

M70a26r94t37i74n 77R58u83z95i34c21k82a 1392328776817

No, tak to sice neni, ale jako Radiala bude primo navazovat na D5 a pokracovat po jizni spojce a sterboholske k D10 a D11,... to prece nebudete objizdet po vnejsim okruhu a to ani po jeho dostavbe, ...

+1/−2
17.2.2017 16:21

M96i93l92a19n 26M21a15j72e27r19č33í81k 1800480774766

Rvtakže raději pojedete městem trasou (byť bez SSZ = úrovňových křižovatek) s dovolenou rychlostí max. 80km/h a v tunelech na ní ještě menší / místo jízdy mimo město rychlostí 130 km/h = cca dvojnásobnou než v tunelech uvnitř města !!

+1/0
17.2.2017 19:16

M64a72r90t67i12n 81R72u60z81i36c57k58a 1852698106877

Jak pisi v jinem prispevku, ja nejsem pro ti stavbe radlicke radialy jako takove, jen je otazkou, zda v takovych parametrech jako je navrzena...

Porad tu stavime dle planu z 60-70 let, kdy mel Prahu protnout rost komunikaci. Tehdy se ale nepocitalo s takovym provozem jako dnes a realizovane plany spise privadeji dopravu do mesta a znevyhodnuji MHD, to Praze nepomuze.

0/0
19.2.2017 8:32

P48e82t31r 32Č25e20r35m59á20k 9318205649540

Protiřečíte si, právě proto že dnes je provoz daleko větší a ještě ani zdaleka není na svém maximu, jsou ty kapacity navržené před desítkami let už dnes zastaralé, a než se postaví tak budou velmi pravděpodobně nedostatečné. S MHD to nemá co dělat, ta už bude jen ztrácet.

0/0
19.2.2017 12:07

M75a12r56t56i44n 28R66u40z19i78c25k31a 1422368886627

V tunelech na okruhu je legislativou omezena rychlost na 80km/h a take jsou mnohem delsi nez budou na radlicke, takze si nepomuzu a je to prima cesta, ... navic okruh je stejny typ dalnice, jako radlicka a jizni spojka, jizni spojka je dokonce kapacitnejsi 3x3, navic nemusite sjizdet na okruh, jedete primo a vyhnete se kamionum...

Proc myslite, ze o tom pisu, vzdyt je to logicke?

Nebo myslite, ze budou lide vv budoucnu sjizdet na vnejsi okruh mezi D10 a D6/D7, kdyz muzu jet po Vysocanske radiale na Balabenku a pripadne pak dal pres Libensky most (rozsireny), Podjezdem bubenskeho nadrazi do Veletrzni a dal na Evropskou? Pripadne, tedy od Balabenky bubenecskym tunelem a dejvickym tunelem, prip. Brusnickym a Patockovou?

Na obchvatu se budu vracet po stejne kapacitni silnici kolem Vinore, Cakovic k Chabrum a pak tunely k Horomericum? Proc by to kdo delal,...

Pisu ti porad, ZAKOS je pro Prahu chybou, je nejrozumnejsi dostavet vnejsi okruh (je to bohuzel v rukou statu), pripadne sporne useky obejit, pokud mozno vice useku 3x3 a na povrchu - tunely jsou riziko, pokud to jde, a dale od mesta...

Mestsky okruh je pro mistni dopravu, muze byt vetveny, ale treba jeho reseni Balabenka-Malesice vc. dalsi radialy Harfa-Ohrada a Vysocanska Radiala je zbytecny, staci ji vest o par bloku dale, Tunel Bulovka a pak uz po povrchu od Vychovatelny Kbelskou a Prumyslovou s premostenim Hloubetina (nikoliv typy magistrala, ale spise nad urovni zastavby vysutym mostem)... Take je mozne dostavet propojku (tunel) Evropska (od Veleslavina) - Kukulova do Bucharovy Ulice...

0/0
19.2.2017 9:12

P56e86t56r 19Č44e43r96m26á54k 9608545479410

Legislativou rychlost na 80 zcela jistě omezená není R^

A sice chápu Vaší logiku, ale v praxi nefunguje, stačí se podívat jak zafungoval pražský okruh v úseku D1-D5, kdy z městského okruhu stáhnul výraznou část dopravy, a přestože je to trasa delší tak díky menší intenzitě a větší rychlosti je zpravidla snáze průjezdnější než ta rádoby kratší a přímější skrz město.

0/0
19.2.2017 12:29

J56o79s71e18f 15B15r34o11ž11e51k 7513435562381

V mnohém nemáte pravdu. Jižní spojka je třípruhová - ale jenom místama, všude jsou jen dva pruhy. Ta zúžení do dvou způsobuje, že jižní spojka není tak propustná, jak by mohla být.

Propojení mezi vnějším a vnitřním okruhem být samozřejmě musí - jak jinak se mají dostat auta z vnitřního města do okrajových částí a naopak? Dneska je to tak, že kličkují ulicemi mezi domy - tenhle stav zachovat?

Pokud někdo pojede např. z Mladí Boleslavi do Kladna, tak samozřejmě se mu vyplatí jet vnějším okruhem - pokud ovšem bude dostavěna severní část v dnešní podobě a nebude tedy o dalších 50 km delší někde kolem Kralup, jak by někteří chtěli. Stejně jako dnes když někdo jede z D1 do Kladna, tak jede přes vnější okruh - a i v budoucnu když bude radiála se to vyplatí - vím to, jezdím touto oblastí a mám to spočítáno. Samozřejmě jiná věc je, když nějaký polský kamion začne hořet v tunelu a okruh bude uzavřen - ale to je obecný problém, který se může vyskytnout kdekoliv na kterékoliv trase.

+2/0
19.2.2017 19:17

M14a16r11t81i82n 45R95u62z44i62c55k19a 1422148406117

Na zapade propojeni okruhu chybi, radlicka pomuze, nejvice pomuze plzenske, jen chybi vnejsi okruh a nemela by se ignorovat i dalsi propojeni, samozrejme absence okruhu z radlicke a jizni spojky a take sterboholske udelaji prujezdni magistralu a prakticky primou bez nejakych najezdu...

Jinak s vami naprosto souhlasim...

Trochu vic me vadi, krome absence vnejsiho okruhu, take ignorovani moznych variant okruhu/polookruhu, Butovice-Vypich-Veleslavin, ktery by mestskou dopravu odvadel z centra evropskou, patockovou, radlickou radialou a na vychode ignorovani Prumyslove a Kbelske, ktere zas odvedou dopravu tam, tim by odpadlo zatizeni tunelu v centru, ktere se napr. cas od casu zaviraji a tvori hlavni mestsky tah,...

0/0
19.2.2017 21:45

J82o72s28e97f 61B98r53o23ž36e31k 7643615542441

Myslím, že zrovna Veleslavín je docela v pohodě - vyjet na vnější okruh a pokračovat po něm na jih přes radlicku radiálu a na P4 (až bude) nebo přes severní část okruhu (která musí snad jednou být - rozhodně co nejdřív!!) např. do Bohnic je jednodušší, než se tlačit na vnitřní okruh.

Vypich - no, v okamžiku, kdy bude radlická radiála, tak přes Vypich nebude jezdit tranzit a bude jednodušší sjet Patočkovou na Malovanku. Takže i tohle by bylo víceméně vyřešeno - samozřejmě pokud zase někdo nezačne bláznit a nebude stavět do Patočkovy další a další semafory a retardéry apod.

A samozřejmě jakmile zmizí tranzitní doprava do radlické radiály, tak se sníží i tlak na tunely v centru směr P4. Ono uzavírání tunelů je stejně především v opačném směru, kdy výjezd z Malovanky díky dalším semaforům nestačí auta pobrat a začne se křižovatka blokovat.

To je další bolest - aby okruhy mohly rozumně fungovat, musí být dostatečně zajištěné výjezdy z nich a ne je blokovat semafory. A to ať už to je sjezd z Barandovského mostu na Modřany-Braník nebo výjezd z Malovanky na Vypich - ten by šel krásně udělat bez semaforů v jednom vyhrazeném pruhu.

0/0
20.2.2017 10:49

M15a74r87t14i92n 19R53u77z70i11c45k93a 1452188616957

Drhou veci na kterou narazite je dalsi neprijemna a zanedbana vec a to zachytna parkoviste se sluzbami a obchody u mhd na okrajich mesta u zeleznice a metra, prip. tramvaji, ...

0/0
19.2.2017 21:47

S72t29a70n 10N67o77v24á57k 5757145625874

Každý "místní" odmítá dálnice kolem sebe. Jenže "místních" je maximálně pár stovek, ale uživatelů nových dálnic pár milionů.

A demokracie má být vláda většiny nad menšinou.

Tak jak je možná současná situace?

+6/0
17.2.2017 10:19

Š55i61m79o44n18-98E57r79i31c38h 20J30e57l14í12n26e62k 5670622443603

To co jste popsal je spíše komunismus, rozhodně ne demokracie.

0/−1
17.2.2017 11:21

S40t57a45n 90N54o76v36á60k 5397375875564

A demokracie je tedy podle vás co? Že si každý jedinec může uplatňovat svoje práva a zbývající jedinci, resp. miliony jedinců, můžou jen tiše skřípat zubama?

V tom vašem "spíše komunismu" rozhodlo úvé a zbytek národa to musel rád či nerad akceptovat.

0/0
17.2.2017 12:22

Š64i32m19o31n11-84E45r60i81c73h 44J19e49l51í63n75e96k 5940172503273

Já nevycházím ze svých domněnek a názorů, ale z fakt...

Demokracie je forma vlády, ve které se všichni občané rovně podílejí – přímo nebo nepřímo skrze volené zástupce – na navrhování a přijímání zákonů.

0/0
17.2.2017 12:35

S37t25a13n 44N52o62v32á30k 5297915105314

Já taky vycházím z fakt - a nepotřebuji k tomu výňatek z naučného slovníku.

Dneska tady máme co? Demokracii nebo spíšekomunismus? A bude výjezd do Karlštejnské nebo nebude?

0/0
17.2.2017 13:23

Š72i91m81o91n94-61E82r27i83c77h 65J23e35l50í12n22e60k 5620432303463

Nevycházíte.

No tak ideálně nějaký kompromis, nic není ano/ne. Někomu se něco nelíbí, tak se mu v RÁMCI MOŽNOSTÍ vyjde vstříc. To samozřejmě neznamená, že se nepostaví nic.

0/0
17.2.2017 13:34

S38t37a17n 15N85o57v31á22k 5407625815444

Bavíme se oba o tom samém? Opravdu nic není ano/ne? Takže je možné být tak trochu těhotná?

Výjezd do Karlštejnské bude ANO nebo NE?

Jak by ten výjezd asi vypadal, kdyby TAK TROCHU MOŽNÁ...

0/0
17.2.2017 13:43

Š87i76m59o80n82-12E42r34i33c43h 58J58e88l18í12n60e19k 5680662573783

Jde o provededení různých opatření (jak je ostatně popsáno ve článku) na základě dohody mezi jednotlivými stranami. Z toho pak vyleze, jestli nebude výjezd nebo bude a hlavně v jaké podobě. A zatím to naštěstí vypadá, že má magistrát alespoň malou ochotu se o tom bavit, což je podstatné.

...jo a pokud se bavíte o porodu tak se opravdu nebavíme o tom samém ;-).

0/0
17.2.2017 18:58

P83e44t63r 74P85e18t13r 6603152528253

O tohle nejde, já se jim vůbec nedivím, Radlická radiála je fajn věc, jenže...jak jistě víte, tunely přes Smíchovem se v podstatě zavírají každý pátek, kvůli tomu, aby se neucpávala Blanka (výjezd z ní je hodně úzké hrdlo), takhle přibude ještě Radlická radiála a Mrázovka a Zlíchov se budou uzavírat ob den...pak samozřejmě dost hrozí, že místo zklidnění dopravy na povrchu se tam kromě šílených kolon zvýší provoz, jak se budou řidiči snažit objíždět ten uzavřený tunel. Prostě se místní bojí, že Radlická radiála přivede nová auta, která nebudou mít ale kam už pokračovat a zůstanou tu stát.

Jejich postoj je naopak správný - nechtějí blokovat stavbu ale chtějí nějakou záruku, že magistrát nebude uzavírat tunel a nepožene jim to kolem domu, nic víc. Náhodou mi jejich jednání přijde jako celkem slušné.

+1/0
17.2.2017 12:27







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.