Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Dostavba Radlické radiály má začít za dva roky, místní plán odmítají

Už za dva roky by mohla v Praze začít dostavba Radlické radiály, která má odvést tranzitní dopravu z dálnice D5 na Městský okruh. Obyvatelé Jinonic ale projekt odmítají. Obávají se totiž, že se dopravní zátěže nezbaví, a podepisují petici s požadavky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J29o20s27e50f 21B65r26o64ž47e84k 7333405112671

Radlická radiála se měla začít stavět v roce 2012. Stále se odkládá a P5 dělá tzv. zklidňování, takže se prostě už nedá z ze západní části Prahy na vnitřní okruh napojit - celý prosto je totálně ucpaný těmi, kdo se potřebují dostat z vnějšího na vnitřní okruh. Tahle stavba měla už 2 roky stát - resp. se měla otevírat současně s Blankou a velmi mnoho problémů být vůbec nemuselo. Jenže to by musel někdo po Bémovi naplánovat a hlavně pustit další stavbu - a to rozhodně ani Svoboda natož Hudeček neudělali. Krnáčová samozřejmě taky ne. Tihle všichni jsou jen údržbáři - snažili a snaží se jen udržet a pro lidi neudělali nikdo nic.

+2/0
19.2.2017 19:05

O98l27d60ř89i73c84h 16K40r43a50t71o90c49h42v72í74l 9182227543967

Místní odmítají vždycky vše. Viz Bohnice, kde má místní socparta strach, že tramvajová trolej bude hyzdit paneláky.

+2/0
18.2.2017 8:51

M22a32r43t37i94n 92R59u30z67i22c49k88a 1852588816207

Tak dnes neni problem mit tramvaje i bez troleji na nekterych usecich a v Bohnicich se mistnim nelibilo, ze ve stredovem pasu by se vykacely stromy a kere...

Pritom ta ulice je tak siroka, ze mohou mit podel chodniku stromovou alej na obou stranach ulice...

0/0
18.2.2017 15:10

O31l46d26ř73i35c87h 76K76r78a30t25o82c90h72v76í20l 9842147543757

Navíc stromy jsou jen mezi Krakovem a Zhořeleckou, kudy trať ani nemusí nutně vést..

0/0
18.2.2017 17:26

M82a33r94t79i35n 84R71u31z11i81c14k89a 1592618536717

Ta ulice, resp. prostor, je tak siroky, ze se tam vejde jak trat, tak dva pruhy pro auta, dva parkovaci pruhy a stromova alej mezi kolejemi i po obou stranach chodniku. Trat tam nutne vest nemusi, ale uvazuje se o propojeni s dejvicemi, takze je dost pravdepodobna... Navic cestovani tramvaji je mnohem pohodlnejsi a take je tramvaj kapacitnejsi nez autobusy. Jen nechapu napojeni na stavajici sit ulici Uzavrenou - vznikne podivna krizovatka u metra Kobylisy, spis by mela byt Ulici Nad Sutkou a dal na Palmovku a Zelivskeho.

0/0
19.2.2017 8:45

O94l79d71ř33i55c66h 57K73r76a75t38o94c45h38v13í81l 9142167373967

To máte pravdu, ale vysvětlujme to místním...nedokážu si vysvětlit, kde se v nich ten šílený odpor bere, podezírám tohoto strejdu a jeho "argumenty" http://vasek.cssdpraha8.cz/316-proc_rikam

0/0
19.2.2017 9:22

M50a46r48t49i26n 54R75u96z26i35c33k38a 1292148256157

Dostavte vnejsi okruh...!!!!

Radialy jsou obecne tak trochu nesmysl, je to projekt z dob komunismu ze 60-70let (ZAKOS), tim nechci rict, ze nechybeji nove komunikace, ktere usnadni dopravu ve meste a Radlicka Radiala by pomohla, ale nemusi to byt nutne stavba dalnicniho charakteru, ktera opet privede vetsi mnozstvi aut do mesta...

Jenze problem je, ze nic se zmenit nemuze, co je naplanovano se jiz postavit musi, jakakoliv zmena by neumerne protahla celou stavbu o nekolik let az desitky let...

+3/−2
17.2.2017 16:16

Š42i31m29o26n74-31E12r58i56c75h 84J71e77l32í85n53e34k 5550302583413

Bohužel máte pravdu, teprve po dostavbě vnějšího okruhu se reálně ukáže, jak moc kapacitní (nebo jestli vůbec) je potřeba ten vnitřní včetně jednotlivých radiálních spojení.

+1/−1
17.2.2017 19:00

P31e17t10r 90Č60e57r51m52á98k 9758405239970

Radiala nepřivede větší množství aut, ty už tam dávno jsou, ale pomůže je právě svést na komunikace které budou mít dostatečnou kapacitu a odlehčí tak lokalitám které to dnes zatěžuje.

+1/−1
19.2.2017 12:09

J48o82s85e21f 31B29r43o88ž91e49k 7693135282921

V celé jihozápadní oblasti už vnější okruh je a schází právě propojení vnějšího okruhu s vnitřním. Když někdo jede např. z Pankráce někam do Hostivic, tak dnes místo aby jel po vnitřním okruhu, přejel radiálou na vnější a pokračoval po ní až po dálnici D6 a sjel do Hostivic, tak kličkuje v ulicích západního břehu Prahy, buď Radlickou, nebo Plzeňskou či Patočkovou. To je naprostý nesmysl, radiála je potřebná jako sůl. Na Jihu i Severu radiály jsou, na východě taky, jen na západě není nic.

+1/0
19.2.2017 19:02

M48a79r14t72i83n 65R73u20z23i29c34k24a 1722608166577

Souhlas, radlicka rad. je nutna, mela by byt jakysi polookruh od Zlichova pres Butovice plynule navazujici na Bucharovu smerem k Motolu a pak dale pod Vypichem a pod Ankarskou tunelem az k Veleslavinu... Pak uz bude zbyvat jen obchvat Bile Hory a napojeni na tuto silnici...

Moje pripominky smeruji k absenci vnejsiho okruhu, kdy radlicka se stane spolu s jizni spojkou nahradou za okruh, trdy radlicka pomuze smichovu, ale zhorsi situaci jinde... Vadi mi, ze bude napojena na plzenskou dalnici a ne na Bucharovu ulici smer motol, je to drobnost, ale vytvori se prutah mestem z D5 na D10/D11, kvuli absenci vychodni a severni casti okruhu... Take krizovatka s Prumyslovou je prima, zde by jizni spojka byla vhodnejsi napojena na prumyslovy polookruh...

Nejsem proti stavbe radlicke, jak by mohlo vyznit...

0/0
19.2.2017 21:30

J10o54s58e79f 82B13r67o23ž33e11k 7253515382671

Nemyslím, že by mohla radlická radiála někde situaci zhoršit - jen v případě, že bude zavřená.

Bucharova z Motola je také vícepruhová a nájezd tady na rozvadovskou spojku a samozřejmě na radlickou radiálu v opačném směru bude snad bez problémů a semaforů.

Ano severní okruh už měl být alespoň ve výstavbě, ale jsme v česku, že...

Jistě, ten průtah se vytvoří, ale pokud si myslíte, že dnes ta auta jezdí jinudy, tak to ne - stejně všichni co přijedou ze západu a potřebují na D10, tak jedou na vnitřní okruh. Takže naopak jde o odvedení tranzitu, který dnes směřuje skrz Evropskou, Patočkovu, Plzeňskou a Radlickou (a barandovskou - jak se jmenuje) na radiálu.

0/0
20.2.2017 10:55

J40o86s42e63f 12K71a93r12f55í56k 7342375686650

Je neskutečné, že se Ekolog, Aktivista, Spekulant, či sdružení přátel brouka hovnivála se rozhodne a řekne "tudy ne" a celá desetiletí není síla, která by stavbu prosadila:-P

Kvůli několik málo "korektní výraz" jedincům trpí desítky či dokonce stovky tisíc ostatních...

+4/0
17.2.2017 15:06

M85a17r55t81i82n 44R48u24z53i48c19k45a 1222908496827

Bohuzel... jeste horsi je, ze se v mistech planovanych staveb zahaji vystavba obytnych domu a pak uz mate velky problem...

0/0
17.2.2017 16:17

M50a32r81t55i87n 47R81u18z57i43c62k96a 1972128556547

Jinak je to primo katastrofa jak tu probihaji stavebni rizeni, at uz jde o silnice nebo zeleznice...

0/0
19.2.2017 21:32

J44i11r36i 25S54t42a67v92a 2280257431924

No já jsem se vždycky divil, kdo si na Vidouli může kupovat byty, když už od 80.let bylo jasný, že tam povede prodloužení dálnice na Smíchov. A je to stejný případ jako jihovýchodní obchvat Prahy, kdy v územním plánu jsou zanesený roky (někde i desítky let) dopředu, kudy půjdou páteřní komunikace. A lidi se o to vůbec nezajímají při koupi (bytu, pozemku... ) a pak jsou hrozně udiveni a protestují, že se tam má stavět. Starousedlíky v Jinonicích chápu, ale Karlovarská ulice je poslední léta hodně vytížená a přitom by po dostavbě radiály stačilo udělat pár opatření, aby tam lidi nejezdili (zúžení průjezdního profilu aj.)

+6/0
17.2.2017 12:51

J54a66k59u13b 62Š72v16e11c 6551227776483

Já neprotestuju a nedivím se. Spíš mám obavu o to co nám tu stavební úřad dovolí postavit. Zatím dovolil nebezpečnou křižovatku, musíme chodit po silnici místo po chodníku a nikdo už s tím nic neudělá, protože půlka komunikací vede po soukromých parcelách.

0/0
17.2.2017 17:36

J35a46n 34D49l81o51u26h51ý 8926640113210

Stále se bouří lidé kolem Jinonic, ale nevím, co udělá dálnice v okolí Nových Butovic a Vidoule. Tady povede přímo kolem obytných domů.. Neuvažuje se ani o žádných protihlukových opatření, o prachu a exhalacích ani nemluvě. :-/

0/0
17.2.2017 12:36

M63a33r38t17i63n 87R37u71z14i87c63k90a 1822588436357

Kdyz byla dalnice naplanovana, tak tam rada obytnych domu nebyla...

+4/0
17.2.2017 16:18

F94r53a97n31t32i87š89e17k 18F27l20i75n98t90a 1104880659483

A když sjezd na Karlštejnskou nebude, budou v případě nutnosti zásahu záchranky, hasičů či policie čekat dlouhé minuty až se jejich vozidla propletou úzkými uličkami.

+5/0
17.2.2017 11:57

M48a39r44t97i46n 67R84u15z44i47c82k42a 1652328176907

Myslite jako dnes?

0/0
17.2.2017 16:09

D55a48n65i79e87l 75D43r30n98e46c 6761609726222

Infrastruktura by se měla stavět s ohledem na místní obyvatele, ale stejně tak se musí brát ohled i na dopravní, finanční, provozní a bezpečnostní stránku věci. Nelze místním všechno podřídit a degradovat dopravní význam stavby, neboť právě kvůli dopravě se ta infrastruktura staví.

Kromě toho má doma auto (a využívá ho) většina domácností. Jsem přesvědčen, že ho má i většina místních a sami jezdí pod okny jiným lidem. Se sjezdem najedou místní hned na nadřazenou komunikaci, která je stavěna tak, aby provoz na ní měl na okolí co nejmenší dopady, pokud tam ale sjezd nebude, budou místní muset jezdit k jinému sjezdu pod cizími okny.

Nadřazená infrastruktura má kromě zlepšení průjezdnosti a s tím souvisejících benefitů (nižší emise, lepší dostupnost) i ulevit od dopravy obyvatelům žijícím u komunikací místního významu.

+5/0
17.2.2017 11:12

M86a73r35t43i20n 14R89u96z16i40c45k27a 1532518346747

Ja treba autem po Praze temer nejezdim, skoro vubec... (asi tak 1 tydne)..

0/0
17.2.2017 16:19

P61e86t68r 18Č44e60r33m84á60k 9718955239980

A?

0/0
18.2.2017 12:48

D10a89n34i42e31l 60D18r17n32e22c 6131109586422

Radlická radiála není pro tranzitní dopravu skrz Prahu, ale pro dopravní obsluhu Prahy. Z tohoto důvodu na ní musí být sjezdy.

Zóna 30 s retardéry jim kromě nižší rychlosti projíždějících vozidel zajistí i vyšší emise prachových částic, vibrace a nepříjemný hluk.

Když bude nějaký problém, tak budou auta jezdit Radlickou a Bucharovou, v Karlštejnské nemusí mít obavy.

Problémem jsou průplety na Barrandovském mostě, jejich vyřešení je myslím v zájmu všech, sem by měli občané přesunout svou aktivitu.

+7/0
17.2.2017 10:20

M34a43r70t32i90n 95R33u83z88i90c63k77a 1352508496827

No, tak to sice neni, ale jako Radiala bude primo navazovat na D5 a pokracovat po jizni spojce a sterboholske k D10 a D11,... to prece nebudete objizdet po vnejsim okruhu a to ani po jeho dostavbe, ...

+1/−2
17.2.2017 16:21

M47i17l76a96n 15M49a21j83e31r90č25í67k 1380740654186

Rvtakže raději pojedete městem trasou (byť bez SSZ = úrovňových křižovatek) s dovolenou rychlostí max. 80km/h a v tunelech na ní ještě menší / místo jízdy mimo město rychlostí 130 km/h = cca dvojnásobnou než v tunelech uvnitř města !!

+1/0
17.2.2017 19:16

M84a28r97t51i89n 49R15u27z74i25c11k42a 1772538346677

Jak pisi v jinem prispevku, ja nejsem pro ti stavbe radlicke radialy jako takove, jen je otazkou, zda v takovych parametrech jako je navrzena...

Porad tu stavime dle planu z 60-70 let, kdy mel Prahu protnout rost komunikaci. Tehdy se ale nepocitalo s takovym provozem jako dnes a realizovane plany spise privadeji dopravu do mesta a znevyhodnuji MHD, to Praze nepomuze.

0/0
19.2.2017 8:32

P66e48t73r 94Č33e60r37m84á32k 9858105989790

Protiřečíte si, právě proto že dnes je provoz daleko větší a ještě ani zdaleka není na svém maximu, jsou ty kapacity navržené před desítkami let už dnes zastaralé, a než se postaví tak budou velmi pravděpodobně nedostatečné. S MHD to nemá co dělat, ta už bude jen ztrácet.

0/0
19.2.2017 12:07

M64a54r24t35i55n 91R16u51z97i92c97k12a 1582328886487

V tunelech na okruhu je legislativou omezena rychlost na 80km/h a take jsou mnohem delsi nez budou na radlicke, takze si nepomuzu a je to prima cesta, ... navic okruh je stejny typ dalnice, jako radlicka a jizni spojka, jizni spojka je dokonce kapacitnejsi 3x3, navic nemusite sjizdet na okruh, jedete primo a vyhnete se kamionum...

Proc myslite, ze o tom pisu, vzdyt je to logicke?

Nebo myslite, ze budou lide vv budoucnu sjizdet na vnejsi okruh mezi D10 a D6/D7, kdyz muzu jet po Vysocanske radiale na Balabenku a pripadne pak dal pres Libensky most (rozsireny), Podjezdem bubenskeho nadrazi do Veletrzni a dal na Evropskou? Pripadne, tedy od Balabenky bubenecskym tunelem a dejvickym tunelem, prip. Brusnickym a Patockovou?

Na obchvatu se budu vracet po stejne kapacitni silnici kolem Vinore, Cakovic k Chabrum a pak tunely k Horomericum? Proc by to kdo delal,...

Pisu ti porad, ZAKOS je pro Prahu chybou, je nejrozumnejsi dostavet vnejsi okruh (je to bohuzel v rukou statu), pripadne sporne useky obejit, pokud mozno vice useku 3x3 a na povrchu - tunely jsou riziko, pokud to jde, a dale od mesta...

Mestsky okruh je pro mistni dopravu, muze byt vetveny, ale treba jeho reseni Balabenka-Malesice vc. dalsi radialy Harfa-Ohrada a Vysocanska Radiala je zbytecny, staci ji vest o par bloku dale, Tunel Bulovka a pak uz po povrchu od Vychovatelny Kbelskou a Prumyslovou s premostenim Hloubetina (nikoliv typy magistrala, ale spise nad urovni zastavby vysutym mostem)... Take je mozne dostavet propojku (tunel) Evropska (od Veleslavina) - Kukulova do Bucharovy Ulice...

0/0
19.2.2017 9:12

P77e15t77r 65Č57e11r89m11á70k 9838335909230

Legislativou rychlost na 80 zcela jistě omezená není R^

A sice chápu Vaší logiku, ale v praxi nefunguje, stačí se podívat jak zafungoval pražský okruh v úseku D1-D5, kdy z městského okruhu stáhnul výraznou část dopravy, a přestože je to trasa delší tak díky menší intenzitě a větší rychlosti je zpravidla snáze průjezdnější než ta rádoby kratší a přímější skrz město.

0/0
19.2.2017 12:29

J28o14s48e16f 47B19r69o85ž17e32k 7613275252681

V mnohém nemáte pravdu. Jižní spojka je třípruhová - ale jenom místama, všude jsou jen dva pruhy. Ta zúžení do dvou způsobuje, že jižní spojka není tak propustná, jak by mohla být.

Propojení mezi vnějším a vnitřním okruhem být samozřejmě musí - jak jinak se mají dostat auta z vnitřního města do okrajových částí a naopak? Dneska je to tak, že kličkují ulicemi mezi domy - tenhle stav zachovat?

Pokud někdo pojede např. z Mladí Boleslavi do Kladna, tak samozřejmě se mu vyplatí jet vnějším okruhem - pokud ovšem bude dostavěna severní část v dnešní podobě a nebude tedy o dalších 50 km delší někde kolem Kralup, jak by někteří chtěli. Stejně jako dnes když někdo jede z D1 do Kladna, tak jede přes vnější okruh - a i v budoucnu když bude radiála se to vyplatí - vím to, jezdím touto oblastí a mám to spočítáno. Samozřejmě jiná věc je, když nějaký polský kamion začne hořet v tunelu a okruh bude uzavřen - ale to je obecný problém, který se může vyskytnout kdekoliv na kterékoliv trase.

+2/0
19.2.2017 19:17

M55a74r91t73i38n 47R45u53z79i32c42k31a 1632648226637

Na zapade propojeni okruhu chybi, radlicka pomuze, nejvice pomuze plzenske, jen chybi vnejsi okruh a nemela by se ignorovat i dalsi propojeni, samozrejme absence okruhu z radlicke a jizni spojky a take sterboholske udelaji prujezdni magistralu a prakticky primou bez nejakych najezdu...

Jinak s vami naprosto souhlasim...

Trochu vic me vadi, krome absence vnejsiho okruhu, take ignorovani moznych variant okruhu/polookruhu, Butovice-Vypich-Veleslavin, ktery by mestskou dopravu odvadel z centra evropskou, patockovou, radlickou radialou a na vychode ignorovani Prumyslove a Kbelske, ktere zas odvedou dopravu tam, tim by odpadlo zatizeni tunelu v centru, ktere se napr. cas od casu zaviraji a tvori hlavni mestsky tah,...

0/0
19.2.2017 21:45

J70o67s25e37f 78B87r59o95ž21e22k 7283615702821

Myslím, že zrovna Veleslavín je docela v pohodě - vyjet na vnější okruh a pokračovat po něm na jih přes radlicku radiálu a na P4 (až bude) nebo přes severní část okruhu (která musí snad jednou být - rozhodně co nejdřív!!) např. do Bohnic je jednodušší, než se tlačit na vnitřní okruh.

Vypich - no, v okamžiku, kdy bude radlická radiála, tak přes Vypich nebude jezdit tranzit a bude jednodušší sjet Patočkovou na Malovanku. Takže i tohle by bylo víceméně vyřešeno - samozřejmě pokud zase někdo nezačne bláznit a nebude stavět do Patočkovy další a další semafory a retardéry apod.

A samozřejmě jakmile zmizí tranzitní doprava do radlické radiály, tak se sníží i tlak na tunely v centru směr P4. Ono uzavírání tunelů je stejně především v opačném směru, kdy výjezd z Malovanky díky dalším semaforům nestačí auta pobrat a začne se křižovatka blokovat.

To je další bolest - aby okruhy mohly rozumně fungovat, musí být dostatečně zajištěné výjezdy z nich a ne je blokovat semafory. A to ať už to je sjezd z Barandovského mostu na Modřany-Braník nebo výjezd z Malovanky na Vypich - ten by šel krásně udělat bez semaforů v jednom vyhrazeném pruhu.

0/0
20.2.2017 10:49

M25a47r41t41i43n 35R77u20z94i52c77k74a 1342258726257

Drhou veci na kterou narazite je dalsi neprijemna a zanedbana vec a to zachytna parkoviste se sluzbami a obchody u mhd na okrajich mesta u zeleznice a metra, prip. tramvaji, ...

0/0
19.2.2017 21:47

S54t15a73n 52N61o93v12á86k 5887665245944

Každý "místní" odmítá dálnice kolem sebe. Jenže "místních" je maximálně pár stovek, ale uživatelů nových dálnic pár milionů.

A demokracie má být vláda většiny nad menšinou.

Tak jak je možná současná situace?

+6/0
17.2.2017 10:19

Š62i26m29o82n82-95E17r93i88c31h 31J85e85l60í71n72e59k 5140632443323

To co jste popsal je spíše komunismus, rozhodně ne demokracie.

0/−1
17.2.2017 11:21

S94t66a23n 87N27o30v31á45k 5547525755204

A demokracie je tedy podle vás co? Že si každý jedinec může uplatňovat svoje práva a zbývající jedinci, resp. miliony jedinců, můžou jen tiše skřípat zubama?

V tom vašem "spíše komunismu" rozhodlo úvé a zbytek národa to musel rád či nerad akceptovat.

0/0
17.2.2017 12:22

Š81i56m77o33n93-90E37r17i78c36h 32J83e86l66í11n31e39k 5360832133793

Já nevycházím ze svých domněnek a názorů, ale z fakt...

Demokracie je forma vlády, ve které se všichni občané rovně podílejí – přímo nebo nepřímo skrze volené zástupce – na navrhování a přijímání zákonů.

0/0
17.2.2017 12:35

S58t15a94n 64N75o85v57á44k 5787545745134

Já taky vycházím z fakt - a nepotřebuji k tomu výňatek z naučného slovníku.

Dneska tady máme co? Demokracii nebo spíšekomunismus? A bude výjezd do Karlštejnské nebo nebude?

0/0
17.2.2017 13:23

Š13i92m48o65n22-36E36r53i68c43h 38J11e60l29í98n16e27k 5670722403193

Nevycházíte.

No tak ideálně nějaký kompromis, nic není ano/ne. Někomu se něco nelíbí, tak se mu v RÁMCI MOŽNOSTÍ vyjde vstříc. To samozřejmě neznamená, že se nepostaví nic.

0/0
17.2.2017 13:34

S88t29a27n 97N36o60v31á30k 5907535385214

Bavíme se oba o tom samém? Opravdu nic není ano/ne? Takže je možné být tak trochu těhotná?

Výjezd do Karlštejnské bude ANO nebo NE?

Jak by ten výjezd asi vypadal, kdyby TAK TROCHU MOŽNÁ...

0/0
17.2.2017 13:43

Š62i96m37o89n70-71E75r53i28c98h 24J75e93l13í55n85e51k 5270212803443

Jde o provededení různých opatření (jak je ostatně popsáno ve článku) na základě dohody mezi jednotlivými stranami. Z toho pak vyleze, jestli nebude výjezd nebo bude a hlavně v jaké podobě. A zatím to naštěstí vypadá, že má magistrát alespoň malou ochotu se o tom bavit, což je podstatné.

...jo a pokud se bavíte o porodu tak se opravdu nebavíme o tom samém ;-).

0/0
17.2.2017 18:58

P92e24t73r 31P66e85t74r 6143332768893

O tohle nejde, já se jim vůbec nedivím, Radlická radiála je fajn věc, jenže...jak jistě víte, tunely přes Smíchovem se v podstatě zavírají každý pátek, kvůli tomu, aby se neucpávala Blanka (výjezd z ní je hodně úzké hrdlo), takhle přibude ještě Radlická radiála a Mrázovka a Zlíchov se budou uzavírat ob den...pak samozřejmě dost hrozí, že místo zklidnění dopravy na povrchu se tam kromě šílených kolon zvýší provoz, jak se budou řidiči snažit objíždět ten uzavřený tunel. Prostě se místní bojí, že Radlická radiála přivede nová auta, která nebudou mít ale kam už pokračovat a zůstanou tu stát.

Jejich postoj je naopak správný - nechtějí blokovat stavbu ale chtějí nějakou záruku, že magistrát nebude uzavírat tunel a nepožene jim to kolem domu, nic víc. Náhodou mi jejich jednání přijde jako celkem slušné.

+1/0
17.2.2017 12:27







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.