- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Začal bych otázkou na homologaci vestavby ... ta by nemohla být udělena, pokud by vestavba tak negativně ovlivňovala auto.
Druhá věc je problém výrobců a dealerů, kteří takové vestavby odmítají dělat sami - takže ženou zákazníky k třetí straně a pak alibisticky odmítají záruku.
To není o homologaci ale o zapojení.
A postoj dealerů je logický, těžko nést záruku za výrobky jiných výrobců.
Tak není se čemu divit že je z autorizáku vyhodili, na to že se bůhvíkdo vrtal v elektrice se logicky záruka nevztahuje.
Korncern neuznal vadu auta? Evidentně výrobní vadu? Jak překvapivé ......
Četl jste článek nebo jen titulek? Třetí firma nainstalovala dodatečné vybavení, které zůstávalo zapnuté 30 minut po vypnutí zapalování. Takže se baterie vybíjela. To je výrobní vada auta?