Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Ostudné nádraží v Mladé Boleslavi má po letech šanci na proměnu

Vlakové nádraží v Mladé Boleslavi je v současné době spíš pro ostudu. Nejspíš se ale dočká velké rekonstrukce, o které se hovoří už roky. Poblíž nádraží podle plánů vznikne také síť záchytných parkovišť. Středočeský kraj investuje i do jiných nádraží, v příštích dvou letech přispěje na opravy 120 miliony korun.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M26a61r34t11i34n 75K78u32b39í36k 9587549596933

Není pravdou, že původní budova v M.B.nemá architektonickou hodnotu, budova je typická stavba železničních stanic před rokem 1914, stačilo by jí vrátit původní lesk, ono je však lepší zaplatit demoliční firmě a pak ještě architektům a stavebním firmám. Dále mě zaráží seznam nádraží určených k opravě- snad mimo Nové Strašecí všechna nádraží byla nedávno opravována. Ty úředníci mají snad staré informace. Jděte se podívat například do Davle- budova je ve výborném stavu. Přitom jiné budovy jako např.na trati Olomouc-Bruntál jsou v katastrofálním stavu, mimo Bruntál na ně od války nikdo nešáhnul! Dejvice byly nedávno generálně opraveny-to se mi jenom zdá!!!;-€

+1/0
21.2.2017 13:42

V86i31k74t17o21r 77N71á26r48o88ž11n55ý 3699722518

S tím nesouhlasím. Původní budova opravdu žádnou hodnotu nemá. Takových staveb se postavily spousty.Navíc , tato budova je obrovská a značně nevyužitá. Pamatuji 80-tá léta , kdy byl celý dům obsazený zaměstnanci , kdy nebyl ani čtvereční metr , který by byl nevyužitý.. Kdy dole byla čekárna (tehdy mohlo přes stanici za den projít možná desetinásobek cestujících za den ve srovnání s dneškem) , věčně plná restaurace , útulek všech možných vlakových čet, základna desítek posunovačů,kteří tam tehdy pracovali atd. V prvním patře sídlilo vedení stanice a pod střechou byly nocležny a byty pro zaměstnance. Nyní v hlavní budově sídlí pouze osobní pokladna , čekárna , kumbál pro staniční dělníky a hodně redukované nocležny. Jestli je ten dům obsazen z 20% , tak to je moc. Obsazení okolních budov je také tristní. Proč tak velký dům opravovat ? K čemu ?

Ze seznamu budov k opravě mne zaujala jedna stanice. Brandýs nad Labem.Kladu si otázku,zda to není zbytečné. Z Brandýsa jezdí 90% lidí směr Praha . Lidí , kteří touto stanicí projdou nemůže být závratné mnosžtví..

0/0
21.2.2017 16:45

M90a49r43t43i51n 94K18u42b89í53k 9237159576883

Ať si tam nastěhuje SŽDC úředníky místo aby vyháněla aktivisty z Kliniky na Žižkově. Do M.B. mohou dojíždět i úředníci bydlící v Praze. Znám stokrát větší budovy nádražích , které byly opraveny viz nádraží Choceň. Staví se stále byty, tak proč ne levné byty na nádražích?! Majitel nádražních budov předražuje nesmyslně nájmy, proto není zájem bydlet na nádraží. Je to vždy o lidské hlouposti.

0/0
22.2.2017 9:00

M36a95r63e18k 16M53a91r36t23i49n 8229674986220

Budova je už v tak dezolátním stavu, že se vyplatí postavit novou.

0/0
22.2.2017 9:52







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.