- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Není pravdou, že původní budova v M.B.nemá architektonickou hodnotu, budova je typická stavba železničních stanic před rokem 1914, stačilo by jí vrátit původní lesk, ono je však lepší zaplatit demoliční firmě a pak ještě architektům a stavebním firmám. Dále mě zaráží seznam nádraží určených k opravě- snad mimo Nové Strašecí všechna nádraží byla nedávno opravována. Ty úředníci mají snad staré informace. Jděte se podívat například do Davle- budova je ve výborném stavu. Přitom jiné budovy jako např.na trati Olomouc-Bruntál jsou v katastrofálním stavu, mimo Bruntál na ně od války nikdo nešáhnul! Dejvice byly nedávno generálně opraveny-to se mi jenom zdá!!!
S tím nesouhlasím. Původní budova opravdu žádnou hodnotu nemá. Takových staveb se postavily spousty.Navíc , tato budova je obrovská a značně nevyužitá. Pamatuji 80-tá léta , kdy byl celý dům obsazený zaměstnanci , kdy nebyl ani čtvereční metr , který by byl nevyužitý.. Kdy dole byla čekárna (tehdy mohlo přes stanici za den projít možná desetinásobek cestujících za den ve srovnání s dneškem) , věčně plná restaurace , útulek všech možných vlakových čet, základna desítek posunovačů,kteří tam tehdy pracovali atd. V prvním patře sídlilo vedení stanice a pod střechou byly nocležny a byty pro zaměstnance. Nyní v hlavní budově sídlí pouze osobní pokladna , čekárna , kumbál pro staniční dělníky a hodně redukované nocležny. Jestli je ten dům obsazen z 20% , tak to je moc. Obsazení okolních budov je také tristní. Proč tak velký dům opravovat ? K čemu ?
Ze seznamu budov k opravě mne zaujala jedna stanice. Brandýs nad Labem.Kladu si otázku,zda to není zbytečné. Z Brandýsa jezdí 90% lidí směr Praha . Lidí , kteří touto stanicí projdou nemůže být závratné mnosžtví..