- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
V kolonách stojí jen opičáci, ten kdo zná Prahu,zná i objízdné trasy (např. klidně přes sídliště).
co řidiči.... bohužel i obyčejní lidé v MHD. Kdyby se každý nevozil individuálně, mohli bychom výt všichni všude dřív
Když jezdily po Jižní spojce kamiony, tak Chodov, soutok s Berounky v Vltavou - jen 60 minut.
Dnes tu samou trasu ve špičce někdy dám za 1 hodinu. Což je podstatně víc než dřív.
1) Kultura lidí a jejich chování šlo od sametu neskutečně dolu. Svoboda. MHD mezi smraďochy a špindíry, co akorát roznáší ostatním virózy a chřipky je fakt slast. Náš husitský stát umí jen skvěle prezentovat trapné rovnostářství. Kdo chce žít v Česku a jezdit MHD, musí být páchnoucí, zanedbaná, asociální, šedá myš, které je absolutně vše jedno.
Což nejlépe ráno pochopili inteligentní studenti českých VŠ, když drsně masakrují ostatní cestující třeba na 2 měsíce uzavřeném přestupu na Muzeu mezi C a A.
2) Teď jsem měl potřebu projet přes Bohdalec. Masakr. Rekonstrukce tramvajové trati, co zde prudí už snad půl roku dostoupila maximálního běsu. Tramvajáci obsadili Chodovskou a nechali hlavní tepně pro jižní Prahu jen jeden jízdní pruh. Auta stojí, MHD stojí. Autobusy mají hodinová zpoždění. A uprostřed toho dělník s lopatou a kutá tramvajovou trať.
A když to nejde tudy, prý stála i Legerovka. Cesta na jih Prahy zcela odřízlá.
A co ten Nuselák? Je ještě rozkopaný?
Mám pocit, že si nemusíme nic vyčítat. Když na to přijde, v Česku je nalevačku IAD i MHD.
Nuselák je v pohodě, Metro projíždí plnou rychlostí.
Stůjte v zácpách, miliony řidičů se přece nemůžou mýlit!
Já ztratím v MHD Liberec ročně 290hodin,hlavně v zácpě od ČSAD do Průmyslové zony Jih.
Jo, když z tříproudé ulice uděláme dvouproudou, všude cpeme nenastavené semafory, šikany, příčné prahy... Nesmíme se divit. Dříve byla doprava preferována, dnes maximálně busle a tramvaje.
Hloupost některých je neuvêřitelná.
Ano před rokem 89 se stavěly dálnice skrz mêsta. Dnes se omezují.
Ať si jezdí - ale každý, kdo dřepí v autě sám (cca 95% aut) zaplatí přes nějakou aplikaci třeba 100 Kč. Každý den.
Koho policajti chytnou bez zaplacení samotnýho, pokuta 10.000 Kč a zákaz řízení na 3 měsíce.
Vybrané peníze bych použil na zlepšení MHD - obnova vozového parku, rozšíření do více míst, zkrácení intervalů.
Kč 500,- za vjezd do centra by bylo optimalní.
Zlepšení může přinést pouze dobudování pražských okruhů. Tak možná za 50 let...
Ano, bude hůř. Skutečně lépe nebude, protože když vidím to neustálé tzv. zlidšťování ztv. veřejného prostranství, tak to bude ještě horší. Za to může Institut plánování a rozvoje, který si zaúkolovává radnice, což je ANO, SocDem, Stan,Zelený ksind. Lidovci Ale oni to asi občané Prahy vlastně chtěli, když si to zvolili. Nebo ne??? Pokud ne, tak proč tam takový ksindl volíte?
Ano. Já chci, aby město co nejvíce omezovalo individuální automobilovou dopravu.
Nevím proč by se měly moje děti dusit smradem z plechovky vesnického asociála co nemá prachy na to, koupit si byt v Praze.