- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Optimalizace a modernizace je obrovský rozdíl, sloup který padl pamatuje ještě Husáka, měnili se většinou jen izolátory a vodiče
V rámci objektivního zpravodajství mi tu chybí článek tom, jak vlak jistého nejambicióznějšího dopravce paralyzoval téměř na hodinu železniční uzel v České Třebové
..pojede jedna kolej, aspoň podle titulku článku...
Tedy nevím, ale titulek vyjadřuje jednak hlavní smysl a zaměření článku, ale do značné míry vypovídá o "novinářské a komunikační schopnosti" autora. Je skutečně tak velký problém napsat třeba: jezdit se bude po jedné koleji nebo něco podobného, smysluplného, logického?
Ono je dnes tendence všechno ztenčovat a s korozi je to smrtící kombinace. To, že vlaky doposud nejezdí, jak bylo plánováno, asi tam provádí kontrolu sloupů a našli tam další adepty na zlomení.
zaznamenal jsem včera z pendolina, že jeho průjezd byl pro nymburk velkou atrakcí a lidi si to točili na mobil - a šířit radost, to je to nejdůležitější, takže ok
Honzíku, přes Nymburk jezdí Pendolino poměrně často. Takže atrakce to bylo spíš pro tebe.
Sloup na koleje spadl pravděpodobně kvůli vnitřní únavě materiálu ...
Co já vím, tak je to nový koridor, kompletně předělaný. To ty nové sloupy mají životnost cca 5 let??? Za ty peníze???
Tento úsek bol stavaný niekedy okolo roku 1997... Ale aj 20 rokov je na betónovú trubku málo. Horšie je, že takých istých tam stojí niekoľko stovák a ak nie je únava materiálu problém len jedného kusu...
A kam pojede ta v nadpise zminena jedna kolej?
Hlavně aby ekologové nechtěli na postavení toho sloupu novou EIA, to by trvalo 24 let
ale kamiony dáme na koleje. Oni se tam v té továrně nezblázní když tam nebudou mít dva dny díly.