Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

Z95b58y50n71ě36k 75M33e92z44e31r91a 7791787536

Platit za okruh (dle návrhů) v místě bydliště je podle mně další zdanění vlastnictví auta. Což je po spotřebních daních, povinných pojištěních, DPH a dalších výdajích už trochu moc.

+23/−2
doporučit
3.3.2017 18:37

V70á44c94l68a30v 97K79ř37í94ž 3817292816435

a zase si někdo vydělá těžký prachy, nejdřív tisíce značek za desítky milionů, modrý čáry, který nejsou po třech měsících vidět, buzerace řidičů z jiných částí Prahy, kde na dvě auta obyvatel stojí jedno auto z venkova. a teď se to zase všechno demontuje a smaže aa všichni se na tom budeme podílet. Rád bych viděl, co by ti z těch modrých zón dělali, kdyby přijeli na chalupu a nemohli zaparkovat u obchodu, protože by měli pražskou značku.

Možná zase, až budete chtít dělat podobné kraviny, že byste se měli zamyslet nad důsledky svých rozhodnutí. Možná, že by bylo dobré, kdybyste se zamysleli nad tím, zda byste neměli z politiky vypadnout

+13/0
doporučit
3.3.2017 22:21

T13o26m39á33š 18Z30e71m61a64n 3485438644245

Rozdíl mezi autem a sockou(hromadnou odpravou) je v tom, že auto jede z místa kde jsem v době, kdy to potřebuji.

Socka naopak znamená nutnost přizpůsobit se dopravě a podřídit své konání jízdnímu řádu.

Takový rozdíl mezi zákazníkem, který je pánem a otrokem.

Auto umožňuje zůstat u klienta a dodělat co je potřeba a pak odjet v klidu domů, auto umožňuje "hele, jedu okolo Franty, stavím se u něj na chvíli" a další využívání aktuálních příležitostí.

Je jasné, že sociálním inženýrům je taková svoboda a volnost trnem, spíše trámem, v oku.

A "parkování pro rezidenty" je vhodnou záminkou jak tuhle volnost zničit nebo alespoň velmi omezit.

Praha není jen Pražanů, ale všech Čechů, stejně jako každý veřejný prostor. Auto a jeho provoz je už dnes vrchovatě zpoplatněný - jen polovina jediné daně na paliva jde na silnice, zbytek mizí v černé díře rozpočtu. A tyhle prostředky by se do dopravy měly vracet, protože komunikace jsou tepnami naší země a každé omezení provozu je jak chuchvalec cholesterolu v žilách.

Parkovací zóny mají opodstatnění jen v historických centrech měst (=jen v rozsahu středověkých hradeb). Zbytek by měl být bez omezení - kdo dřív přijede, ten parkuje.

p.s. Radnice slibovaly, že z parkovacích poplatků postaví parkovací domy a podzemní garáže - proto by na parkovací zóny měly mít nárok jen ty čtvrti, které parkování postavily.

+25/−5
doporučit
3.3.2017 19:50

L53u64d26e18k 91N31e85c22h68l63e12b60a 1373329461971

Pan Dolinek (ČSSD) svou totální neschopností dávno ztratil jakékoliv morální právo se v Praze (a i klldekoliv jinde) veřejně vyjadřovat k doprave. Teprve ted se chce bavit s oborníky? A není to politické téma, ale chce se o tom bavit s politiky? Bavit se například s rodinami s dětmi, které okrádá, se evidentně boji... Nobo je to jen zase kouřová clona, aby "neprasklo" že za ty roky na radnici neudělal nic co by doprave a lidem v Praze pomohlo ?!?!Rv

+13/−1
doporučit
3.3.2017 19:02

A78n22t76o54n56i51n 58C41h15a61l56o69u32p97k81a 8398296869420

Tak určitě. Pred domem si za chvilku predplatim trochu vzduchu a v ostatnich castech za nej budu platit. Prece na vzduchu nebudeme parazitovat zadarmo. A pani poslanci budou mit imunitu, protoze delaji neco svetoborneho

+10/−1
doporučit
3.3.2017 18:54

R65o82m40a64n 21P88o21l26á14č69e69k 5166699445

Zony jsou v překladu další zdanění obyvatel... Nic víc nic mín... Kdyby opravdu šlo o lidi, tak by se neporcoval nově medvěd půl na půl (MČ/velký magistrát) a zárověn se nezdražovalo. na 1200 ročně pro rezidenty...

+10/−2
doporučit
3.3.2017 23:01

J39i28ř50í 64P51r47a97ž18á74k 9580602261332

Pakovací byznys vynáší miliardy. Jen to tak udržet. Postavit na okrajích Prahy P+R a MHD k nim by tento výnosný byznys mohlo narušit, takže z toho nic nebude. Stejně by výnos snížily parkoviště P+R u každé zastávky příměstské železnice a posílení vlaků. Z toho také nic nebude.

Takže radní zase budou mudrovat, jak vybrat ještě více peněz od nevolníků - občanů.

+7/0
doporučit
3.3.2017 19:19

E65v98a 40D13r77o96z12d59o64v23á 7389467885445

Parkovací zóny pro celou Prahu klidně. Ale ať už konečně zruší rozdělení na jednotlivé části. Stejně se všichni přes den přesouváme.

Jenže tak by udělali vstřícný krok a to by tedy nešlo.

A ještě k tomu všechny strany tady vlastně přiznávají, že jim jde hlavně o získané peníze, ne o komfort obyvatel.

+8/−1
doporučit
3.3.2017 20:52

S61y46l25v11a 91Š85p63o61r63k52o21v78á 5326902270849

To, o čem uvažují, je diskriminační pro lidi ze zbytku republiky, kteří ze svých daní Prahu financují. Praha dostává větší podíl daní právě proto, že sem musí jezdit i nePražané, takže Pražané nemají žádné právo je takto diskiminovat. Nejde o nějaké lenochy, co nemohou udělat krok pěšky, ale o lidi, jezdící sem do nemocnic (pro Středočechy je většina pražských nemocnic tzv. spádová, jinou možnost nemají), jde i o lidi, co tady mají své staré rodiče, o které pečují a které vozí - k lékaři, na úřady, na nákupy apod.

+10/−4
doporučit
3.3.2017 19:49

M32a89r61t38i93n 92V47o70l38f 6135906473361

Kdo bydlí v Praze ať za parkování neplatí, kdo v Praze nebydlí, ať si ho platí. Mám několik známých co se odstěhovali za Prahu a denně do Prahy jezdí do práce dvěma auty, znám i třemi, nadávají, že je pořád zácpa, přitom ji sami tvoří a ještě se bouří, že nemají kde zaparkovat. Platím si na Praze 7 nemalý nájem a ještě k tomu parkování o pod okny mi smrdí s autama středočeši. Jsem pro mýto, velké p+r parkoviště a mastné placené stání v celé Praze pro mimopražské.

+7/−3
doporučit
4.3.2017 8:37

T68o84m51á22š 11Z18e72m22a21n 3455258414785

Asi jsem to měl napsat kratší:

Návrh diigtální sekce zelených (Piráti) je, aby si člověk naplánoval, kam pojede (13. srpna 2019 v 10:13 pojedu do ulice Internetová a zastavím před číslem 10).

Jenže auto má hlavní výhodu v tom, že nemusím plánovat - "safra, rozbilo se XYCZ a mají to skladem na Praze XY a za 20 minut zavírají, tak tam rychle sjedu" a další neplanované a nepředvídatelné situace.

Parkovací zóny tuhle pohodlnost kazí.

+4/0
doporučit
3.3.2017 20:20

M44i78l48a35n 85V33o36l73e94k 5539233986819

Takže rezident by neměl žádnou výhodu před cizími řidiči? To snad nemyslí vážně.

+6/−3
doporučit
3.3.2017 19:40

V33í52t 31P62r31č57í60k 9698250254510

Vůbec nejsem militantním odpůrcem automobilismu, osobní vůz kvůli svému zaměstnání používám denně. Přesto je mi jasné, že Praha není nafukovací a není stavěná na takový počet aut, jaký se v ní denně pohybuje. Proto je určitá regulace parkování nutná, neboť i ta zde na diskuzi opěvovaná svoboda pohybu, kterou nám zaručují automobily, končí v dopravní zácpě nebo na beznadějně přeplněném parkovišti. Hlavní problém není v chybějících parkovacích domech a dalších dopravních stavbách, ale v myšlení. Na západ od našich hranic není společensky únosné hlasité ofrňování se nad veřejnou dopravou, či dokonce nazývání hromadné dopravy "sockou", naopak tam hromadnou dopravu příležitostně i pravidelně využívají i velmi dobře situovaní lidé. Proto jsou v řešení dopravních problémů ve městech mnohem dál, než my. Praze nepomůže ani sto parkovacích domů, pokud bude postkomunistickému milovníkovi individuální dopravy zatěžko popojet pár stanic tramvají či metrem.

+9/−7
doporučit
3.3.2017 21:19

J92a80k77u25b 75F58e76i50f92a77r 7619689366599

Ale jasně, ať se za parkování platí, je to služba jako každá jiná.

Ale hlavně ať je kde zaparkovat!!!

Spousta lidí trpí přesvědčením, že jiní jezdí někam jenom z plezíru nebo dlouhé chvíle.

Bohužel u většinu nemocnic, úřadů atd atd se zaparkovat legálně nedá.

Každý volný prostor se zastaví králíkárnou nebo kancly. A město jen bere od developerů.

Ale aby se postavily parkovací domy, zkapacitnili některé komunikace, to jen slyšíme tisíce důvodů, proč to nejde. Magistrát nejedná v zájmu občanů.

+4/−1
doporučit
4.3.2017 8:42

J63a65n 61J13o41r21d55a67n 5861197899

A hlavne je potrebaa zdrazit, aby si urednici namastili kapsy. Stejne to k nicemu jinemu neslouzi!

+3/0
doporučit
4.3.2017 8:02

M88a68r23i62e 19H31r82d18i33n19o43v39á 5558941785776

Naprosto souhlasím se zrušením parkovacích míst pro rezidenty a to nejen v Praze. To, že někdo bydlí v centru, neznamená, že by měl mít výhodu oproti ostatním obyvatelům, i pro své auto. A za celodenní parkování v centru platit v některých městech 1,--/ročně nebo v Praze (jak někdo dole čtu) "zvýšených" 1200,--/ročně je pro nerezidenty naprostý výsměch. Vždyť přece je to stání na městských popř. státních pozemcích, ne?

Tak pokud se v poslední době stále píše o narovnání podnikatelského prostředí, toto je úplně to samé. Narovnání a přístup k parkování pro všechny stejně.

+2/−2
doporučit
4.3.2017 13:52

P64a31t41r40i73k 69E92g94e96r 2968130639221

Proti placenému parkování nejsem, ale rozhodně nesouhlasím s drahým parkováním. Ano parkování na parkovištích P+R u metra 24 korun na den a dostupnost parkoviště od 4:00 do 1:00 hod., parkování obchodní centrum na 5 hodin zdarma, parkování v nemocnici na 5 hodin zdarma, parkování v centru na 12 hodin přičemž 30 minut 10 korun, každých 15 minut za 10 korun od 5 hodiny cena 400 korun, od 12 hodiny cena 1500 korun, samozřejmě firemní vozy a místních za 365 korun na 365 dní, firmy 3650 korun za 1. vůz, další 3650 korun resp. 7300 korun možnost maximálně 2 vozy residenti na 1 byt, 10 vozů firmy na 1 firmu, do vnitřní části města bych zamezil vjezd.

+2/−3
doporučit
3.3.2017 19:20

O19l81d34ř19i38c65h 68K87r80a79t25o51c47h52v51í39l 9562277723847

Za parkování už dávno každý platí. A naprosto mi to vyhovuje.

+1/0
doporučit
3.3.2017 22:16

P25e75t89r 32Z86e57l58e93n52k68a 8247334843147

postavit několik parkovacích domů by situaci pomohlo.

+1/−1
doporučit
3.3.2017 22:02

D68a95n33i57e31l 84R50o21z94s42n60y60o 5580289555518

Dalsi nesmyslna regulace. Doporucuji prosadit povinnou registraci parkovacich mist pro rezidenty (a pripadne i doporucenou vystavbu u provozoven jestli zamestnanci hodlaji dojizdet autem) a udelat appku, kdy si rezident/majitel mista pronajme sve misto (na predem znamou dobu, kdy umozni parkovat jinim) - za coz ziska kredit - umoznujici zas jemu parkovat jinde. Nerezident si pak na burze muze koupit sve kredity od tech, jez vlastni jen misto ale vozejk ne (mesto, firmy, duchodci, atd). Proste park-pool :) kdyz uz kazde auto bude mit eCall, tak by to mohla byt zajimava appka k ktomu - vzdy mate garantovane misto (a musite odjet, nez se majitel vrati!)

+1/−4
doporučit
3.3.2017 19:06

P55e66t56r 45Z49e33l66e57n29k15a 8787204393857

parkování v Praze a nejen tam, je pozůstalost komunistické totalitní doby, z které jsme se nedostali !!!

0/−1
doporučit
3.3.2017 23:29

M36i55r36o23s66l47a70v 59G92r25o63s39s34m77a36n53n 8962979454

Předplatné pro místo zaměstnání by popřelo systém zón, které mají za úkol mimo jiné regulovat individuální automobilovou dopravu.

0/−1
doporučit
3.3.2017 21:52







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.