Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

Z68b80y45n64ě41k 73M92e79z79e39r60a 7361277966

Platit za okruh (dle návrhů) v místě bydliště je podle mně další zdanění vlastnictví auta. Což je po spotřebních daních, povinných pojištěních, DPH a dalších výdajích už trochu moc.

+23/−2
doporučit
3.3.2017 18:37

V39á44c59l79a11v 31K75ř24í84ž 3957602526945

a zase si někdo vydělá těžký prachy, nejdřív tisíce značek za desítky milionů, modrý čáry, který nejsou po třech měsících vidět, buzerace řidičů z jiných částí Prahy, kde na dvě auta obyvatel stojí jedno auto z venkova. a teď se to zase všechno demontuje a smaže aa všichni se na tom budeme podílet. Rád bych viděl, co by ti z těch modrých zón dělali, kdyby přijeli na chalupu a nemohli zaparkovat u obchodu, protože by měli pražskou značku.

Možná zase, až budete chtít dělat podobné kraviny, že byste se měli zamyslet nad důsledky svých rozhodnutí. Možná, že by bylo dobré, kdybyste se zamysleli nad tím, zda byste neměli z politiky vypadnout

+13/0
doporučit
3.3.2017 22:21

T59o15m28á31š 80Z25e50m28a66n 3585238824395

Rozdíl mezi autem a sockou(hromadnou odpravou) je v tom, že auto jede z místa kde jsem v době, kdy to potřebuji.

Socka naopak znamená nutnost přizpůsobit se dopravě a podřídit své konání jízdnímu řádu.

Takový rozdíl mezi zákazníkem, který je pánem a otrokem.

Auto umožňuje zůstat u klienta a dodělat co je potřeba a pak odjet v klidu domů, auto umožňuje "hele, jedu okolo Franty, stavím se u něj na chvíli" a další využívání aktuálních příležitostí.

Je jasné, že sociálním inženýrům je taková svoboda a volnost trnem, spíše trámem, v oku.

A "parkování pro rezidenty" je vhodnou záminkou jak tuhle volnost zničit nebo alespoň velmi omezit.

Praha není jen Pražanů, ale všech Čechů, stejně jako každý veřejný prostor. Auto a jeho provoz je už dnes vrchovatě zpoplatněný - jen polovina jediné daně na paliva jde na silnice, zbytek mizí v černé díře rozpočtu. A tyhle prostředky by se do dopravy měly vracet, protože komunikace jsou tepnami naší země a každé omezení provozu je jak chuchvalec cholesterolu v žilách.

Parkovací zóny mají opodstatnění jen v historických centrech měst (=jen v rozsahu středověkých hradeb). Zbytek by měl být bez omezení - kdo dřív přijede, ten parkuje.

p.s. Radnice slibovaly, že z parkovacích poplatků postaví parkovací domy a podzemní garáže - proto by na parkovací zóny měly mít nárok jen ty čtvrti, které parkování postavily.

+25/−5
doporučit
3.3.2017 19:50

L25u66d78e90k 26N27e70c70h86l97e19b61a 1193949751541

Pan Dolinek (ČSSD) svou totální neschopností dávno ztratil jakékoliv morální právo se v Praze (a i klldekoliv jinde) veřejně vyjadřovat k doprave. Teprve ted se chce bavit s oborníky? A není to politické téma, ale chce se o tom bavit s politiky? Bavit se například s rodinami s dětmi, které okrádá, se evidentně boji... Nobo je to jen zase kouřová clona, aby "neprasklo" že za ty roky na radnici neudělal nic co by doprave a lidem v Praze pomohlo ?!?!Rv

+13/−1
doporučit
3.3.2017 19:02

A94n49t14o87n77i43n 73C60h18a79l20o76u77p72k84a 8458966709160

Tak určitě. Pred domem si za chvilku predplatim trochu vzduchu a v ostatnich castech za nej budu platit. Prece na vzduchu nebudeme parazitovat zadarmo. A pani poslanci budou mit imunitu, protoze delaji neco svetoborneho

+10/−1
doporučit
3.3.2017 18:54

R18o44m92a78n 43P81o34l71á17č19e69k 5706299745

Zony jsou v překladu další zdanění obyvatel... Nic víc nic mín... Kdyby opravdu šlo o lidi, tak by se neporcoval nově medvěd půl na půl (MČ/velký magistrát) a zárověn se nezdražovalo. na 1200 ročně pro rezidenty...

+10/−2
doporučit
3.3.2017 23:01

J72i70ř19í 19P93r61a80ž92á27k 9820452161932

Pakovací byznys vynáší miliardy. Jen to tak udržet. Postavit na okrajích Prahy P+R a MHD k nim by tento výnosný byznys mohlo narušit, takže z toho nic nebude. Stejně by výnos snížily parkoviště P+R u každé zastávky příměstské železnice a posílení vlaků. Z toho také nic nebude.

Takže radní zase budou mudrovat, jak vybrat ještě více peněz od nevolníků - občanů.

+7/0
doporučit
3.3.2017 19:19

E91v24a 23D72r63o48z88d67o20v12á 7699707165535

Parkovací zóny pro celou Prahu klidně. Ale ať už konečně zruší rozdělení na jednotlivé části. Stejně se všichni přes den přesouváme.

Jenže tak by udělali vstřícný krok a to by tedy nešlo.

A ještě k tomu všechny strany tady vlastně přiznávají, že jim jde hlavně o získané peníze, ne o komfort obyvatel.

+8/−1
doporučit
3.3.2017 20:52

S71y66l51v47a 19Š89p12o14r12k74o36v12á 5196342240279

To, o čem uvažují, je diskriminační pro lidi ze zbytku republiky, kteří ze svých daní Prahu financují. Praha dostává větší podíl daní právě proto, že sem musí jezdit i nePražané, takže Pražané nemají žádné právo je takto diskiminovat. Nejde o nějaké lenochy, co nemohou udělat krok pěšky, ale o lidi, jezdící sem do nemocnic (pro Středočechy je většina pražských nemocnic tzv. spádová, jinou možnost nemají), jde i o lidi, co tady mají své staré rodiče, o které pečují a které vozí - k lékaři, na úřady, na nákupy apod.

+10/−4
doporučit
3.3.2017 19:49

M20a42r37t86i41n 56V92o45l15f 6325406163621

Kdo bydlí v Praze ať za parkování neplatí, kdo v Praze nebydlí, ať si ho platí. Mám několik známých co se odstěhovali za Prahu a denně do Prahy jezdí do práce dvěma auty, znám i třemi, nadávají, že je pořád zácpa, přitom ji sami tvoří a ještě se bouří, že nemají kde zaparkovat. Platím si na Praze 7 nemalý nájem a ještě k tomu parkování o pod okny mi smrdí s autama středočeši. Jsem pro mýto, velké p+r parkoviště a mastné placené stání v celé Praze pro mimopražské.

+7/−3
doporučit
4.3.2017 8:37

T67o49m47á87š 17Z19e35m75a44n 3365258904865

Asi jsem to měl napsat kratší:

Návrh diigtální sekce zelených (Piráti) je, aby si člověk naplánoval, kam pojede (13. srpna 2019 v 10:13 pojedu do ulice Internetová a zastavím před číslem 10).

Jenže auto má hlavní výhodu v tom, že nemusím plánovat - "safra, rozbilo se XYCZ a mají to skladem na Praze XY a za 20 minut zavírají, tak tam rychle sjedu" a další neplanované a nepředvídatelné situace.

Parkovací zóny tuhle pohodlnost kazí.

+4/0
doporučit
3.3.2017 20:20

M22i47l46a61n 38V63o52l91e90k 5369433286229

Takže rezident by neměl žádnou výhodu před cizími řidiči? To snad nemyslí vážně.

+6/−3
doporučit
3.3.2017 19:40

V24í72t 16P42r86č59í94k 9508430354880

Vůbec nejsem militantním odpůrcem automobilismu, osobní vůz kvůli svému zaměstnání používám denně. Přesto je mi jasné, že Praha není nafukovací a není stavěná na takový počet aut, jaký se v ní denně pohybuje. Proto je určitá regulace parkování nutná, neboť i ta zde na diskuzi opěvovaná svoboda pohybu, kterou nám zaručují automobily, končí v dopravní zácpě nebo na beznadějně přeplněném parkovišti. Hlavní problém není v chybějících parkovacích domech a dalších dopravních stavbách, ale v myšlení. Na západ od našich hranic není společensky únosné hlasité ofrňování se nad veřejnou dopravou, či dokonce nazývání hromadné dopravy "sockou", naopak tam hromadnou dopravu příležitostně i pravidelně využívají i velmi dobře situovaní lidé. Proto jsou v řešení dopravních problémů ve městech mnohem dál, než my. Praze nepomůže ani sto parkovacích domů, pokud bude postkomunistickému milovníkovi individuální dopravy zatěžko popojet pár stanic tramvají či metrem.

+9/−7
doporučit
3.3.2017 21:19

J23a12k25u87b 50F74e16i21f95a53r 7449559986529

Ale jasně, ať se za parkování platí, je to služba jako každá jiná.

Ale hlavně ať je kde zaparkovat!!!

Spousta lidí trpí přesvědčením, že jiní jezdí někam jenom z plezíru nebo dlouhé chvíle.

Bohužel u většinu nemocnic, úřadů atd atd se zaparkovat legálně nedá.

Každý volný prostor se zastaví králíkárnou nebo kancly. A město jen bere od developerů.

Ale aby se postavily parkovací domy, zkapacitnili některé komunikace, to jen slyšíme tisíce důvodů, proč to nejde. Magistrát nejedná v zájmu občanů.

+4/−1
doporučit
4.3.2017 8:42

J92a76n 63J69o76r22d14a69n 5941947629

A hlavne je potrebaa zdrazit, aby si urednici namastili kapsy. Stejne to k nicemu jinemu neslouzi!

+3/0
doporučit
4.3.2017 8:02

M69a12r48i65e 95H46r78d21i57n47o36v48á 5638511255306

Naprosto souhlasím se zrušením parkovacích míst pro rezidenty a to nejen v Praze. To, že někdo bydlí v centru, neznamená, že by měl mít výhodu oproti ostatním obyvatelům, i pro své auto. A za celodenní parkování v centru platit v některých městech 1,--/ročně nebo v Praze (jak někdo dole čtu) "zvýšených" 1200,--/ročně je pro nerezidenty naprostý výsměch. Vždyť přece je to stání na městských popř. státních pozemcích, ne?

Tak pokud se v poslední době stále píše o narovnání podnikatelského prostředí, toto je úplně to samé. Narovnání a přístup k parkování pro všechny stejně.

+2/−2
doporučit
4.3.2017 13:52

P31a32t68r79i27k 17E88g92e81r 2408800659231

Proti placenému parkování nejsem, ale rozhodně nesouhlasím s drahým parkováním. Ano parkování na parkovištích P+R u metra 24 korun na den a dostupnost parkoviště od 4:00 do 1:00 hod., parkování obchodní centrum na 5 hodin zdarma, parkování v nemocnici na 5 hodin zdarma, parkování v centru na 12 hodin přičemž 30 minut 10 korun, každých 15 minut za 10 korun od 5 hodiny cena 400 korun, od 12 hodiny cena 1500 korun, samozřejmě firemní vozy a místních za 365 korun na 365 dní, firmy 3650 korun za 1. vůz, další 3650 korun resp. 7300 korun možnost maximálně 2 vozy residenti na 1 byt, 10 vozů firmy na 1 firmu, do vnitřní části města bych zamezil vjezd.

+2/−3
doporučit
3.3.2017 19:20

O83l53d16ř30i35c80h 72K66r55a98t17o64c43h50v14í66l 9382107283607

Za parkování už dávno každý platí. A naprosto mi to vyhovuje.

+1/0
doporučit
3.3.2017 22:16

P90e82t46r 36Z24e45l62e22n54k82a 8647654223977

postavit několik parkovacích domů by situaci pomohlo.

+1/−1
doporučit
3.3.2017 22:02

D72a93n29i28e37l 70R52o62z74s32n60y24o 5820659835368

Dalsi nesmyslna regulace. Doporucuji prosadit povinnou registraci parkovacich mist pro rezidenty (a pripadne i doporucenou vystavbu u provozoven jestli zamestnanci hodlaji dojizdet autem) a udelat appku, kdy si rezident/majitel mista pronajme sve misto (na predem znamou dobu, kdy umozni parkovat jinim) - za coz ziska kredit - umoznujici zas jemu parkovat jinde. Nerezident si pak na burze muze koupit sve kredity od tech, jez vlastni jen misto ale vozejk ne (mesto, firmy, duchodci, atd). Proste park-pool :) kdyz uz kazde auto bude mit eCall, tak by to mohla byt zajimava appka k ktomu - vzdy mate garantovane misto (a musite odjet, nez se majitel vrati!)

+1/−4
doporučit
3.3.2017 19:06

P53e40t61r 15Z32e10l16e79n15k89a 8287604213727

parkování v Praze a nejen tam, je pozůstalost komunistické totalitní doby, z které jsme se nedostali !!!

0/−1
doporučit
3.3.2017 23:29

M44i51r51o45s77l20a47v 20G71r57o18s37s18m23a74n10n 8612969374

Předplatné pro místo zaměstnání by popřelo systém zón, které mají za úkol mimo jiné regulovat individuální automobilovou dopravu.

0/−1
doporučit
3.3.2017 21:52







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.