Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

J38i68ř12í 13P61r15a79ž98á74k 9860732361792

Lži a demagodie radních je nehorázná. V územním plánu jsou již mnoho let určena místa pro P+R. Nyní prý "vytypovávají " další místa. To je zbytečné, dávno již mělo být postaveno.

Je evidentní, že stavbou P+R by radnice přišly o stamiliony ročně z povozu zón placného stání. Proč si tento právě rozjetý byznys pokazit parkovišti P+R, když nedostatkem parkovacích míst zdůvodňují radnice další rozšíření parkovacích zón a tím další příjmy do těch správných pokladniček, nejenom radnic, ale i firem, které provoz zón zajišťují a určitě "se odmění" příslušným úředníkům? To je pravděpodobně jeden z důvodů, proč se žádné P+R nestaví.

I proto jsou již 2 roky dokončené parkovací stání pro 1200 aut pod Prašným mostem a pod Letnou bez využití.

Pro Kladeňáky by bylo vhodné postavit P+R na Dlouhé Míli a do doby, než bude prodloužena tramvaj nebo železnice, tak zřídit linku busu k metru do Veleslavína. Byla by to časová úspora pro řidiče a ubylo by emisí, které zrovna na Evropské přesahují zákonem dané limity násobně.

+25/0
doporučit
12.3.2017 10:29

J55i16ř83í 57S82c74h58a11f92f57e93r 7661957935702

Na Smíchově jsou zóny i tam, kde nikdo nebydlí (podél nádraží, podél pivovaru, u lihovaru aj.), je to jen vysávání peněz a buzerace řidičů, kteří tam musí jezdit...

+14/0
doporučit
12.3.2017 10:37

L21a43d63i78s69l51a38v 59B88e72r75o38u71n78s78k42ý 1397822153896

Nesouhlasí, tak tam zrušte modré zóny!

+18/−2
doporučit
12.3.2017 10:11

V80l37a83d48i43m78í97r 44F21i18b45i65g20e18r 5864411321934

Takže městské části zavedli za několikset milionů parkovací zóny, ale z desítek plánovaných parkovacích ploch se nestaví nic. K čemu tam je ten náměstek pro dopravu? Pražské silnice jsou jak řešeto, okruh, metro ani trať na Kladno a letiště se nestaví. Jak to ten Bém dělal. Sice gauner, ale něco se stavělo.

A jak to parkoviště u Blanky v Letňanech pro 1200 aut nebo kolik, už to je otevřené, nebo se tam už 3 rok jen práší a prohání vítr?

+9/0
doporučit
12.3.2017 10:48

J66i38ř27í 55P93r84a17ž46á86k 9320242241632

Proč řešit parkování levně, když je to za "veřejné" peníze daňových poplatníků?

Jedno místo označené čarami na stávající ulici stojí cca 3 000 Kč, nové parkovací stání na nové komunikaci cca 20 000-30 000 Kč, v parkovacím domě 300 000 - 400 000 Kč.

Na konci každé linky metra by mělo být postaveno veliké P+R, případně kvůli tomu prodloužit linku metra, třeba po povrchu, o další stanici, která by byla využita pro busy MHD z okolí a cestující, kteří by zaparkovali na velikém P+R.

+9/0
doporučit
12.3.2017 10:36

J83a89n 14B88u82b58i25k 9452901522937

Já nevím co se všichni diví..... vždyť účelem zón není zlepšit situaci, ale vytáhnout z lidí další peníze pro magistrát, pro obvody i pro spřízněné firmy (Eltodo se svými kamerovými vozy) a možná i pro příslušné partaje.

Jakákoliv jiná možnost parkování jde proti zájmům pražských politiků, tak si přeci kapři nevypustí rybník. A proto se budou zóny rozšiřovat po celé Praze a o P+R jen žvanit.....

+8/0
doporučit
12.3.2017 18:22

J48o80s36e19f 27C62h90o47d19o44u26n76s72k34ý 4431986409950

Jak je ten citát? Nějak takhle: "Nejlepší auto je to, které do Prahy vůbec nevjede" a proto by se měl řešit 1) Vnější pražský okruh, 2) Záchytné parkoviště u okrajů, kam vede slušná MHD, 3) MHD ve vnitřním městě a 4) placené zóny v historickém centru. Přesně v tomto pořadí. A jelikož nemáme z daleka vyřešen bod 1), odmítám jakékoliv snahy zavádět zóny placeného stání do vesnic okolo Prahy. PS: Jsem Pražan a nelíbí se mi, že si radní Prahu defacto rozdělili do válečných zón a v jedné ulici zaparkuji a ve vedlejší už ne, protože je to jiná MČ ;-€ Absurdní.

+6/0
doporučit
13.3.2017 7:43

L90u75d30e96k 53N61e74c16h28l14e82b17a 1583749841321

Na Dolínkovi je pozitivní pouze to, že si ho zvolili za místopředsedu ČSSD - takže svou neschoipností už nebude škodit jen Praze, ale ČSSD celorepublikově. Jen id**t může zavést modré zony a teprve po roce zjistit, že nemá P+R ani žádná jiná volná parkoviště. Kéž ČSSD vede stejně kvalitně !;-D

+6/0
doporučit
12.3.2017 10:48

P17e23t57r 96B29á34č40a 8755156285665

Naplaveniny z kde jakych dir v republice, hrde se uz dva roky povazujic za obyvatele Prahy budou blokovat parkoviste co uz tam stoji, to jsem se zase jednou pobavil R^

+8/−2
doporučit
12.3.2017 11:35

P23a40v63e49l 58O83b48d10r76ž73á51l36e74k 6446204438862

Dolínek je marnej. Buď tohle věděl dřív, než začal kreslit modré čáry kolem metra... nebo ho to opravdu nenapadlo.

V obou případech je to jeho neschopnost a nemá na radnici co prohledávat.

+9/−3
doporučit
12.3.2017 10:14

T64o11m85á50š 90C49h27r30a50s42t76n65ý 2441534901343

Takže jednoduché řešení, kde nechtějí parkoviště, nepotřebují parkovat, a tedy zrušit tam zóny. Situace vyřešena.

+5/0
doporučit
12.3.2017 18:32

R93o61b74e63r63t 33M33a19t74u18l58a 8657859826625

ANO maká zatím zvládli namalovat akorát modrý čáry, aby mohli vybírat poplatky a ostatní zaparkujte v Plzni a dojeďte vlakem teda to vlastně taky moc nejde;-D

+5/0
doporučit
12.3.2017 10:55

R18a89d53k21a 13J41o25h31n90o46v29á 4184501715

Název článku je zavádějící, např. spolky a občané Prahy 6 dlouhodobě podporují a prosazují P+R na Dlouhé Míli, ale samozřejmě se brání stahování dopravy do rezidenčních čtvrtí jako Veleslavín (parkovací dům, kde mělo jedno parkovací stání stát z našich daní přes 2 miliony Kč, tedy jako vybavená garsonka) nebo Červený Vrch (Tobrucká).

+5/0
doporučit
12.3.2017 10:44

M43i41c29h59a12l 79N81o44v79á32k 4405773767743

Jsem mimopražský obyvatel, ale i tak nechápu, proč by měla Praha řešit problémy obyvatel jiných měst. Pokud chci dojíždět z Kladna do Prahy, nikdo mě přece nenutí používat osobní automobil - autobusy a vlaky z Kladna jezdí každých pár minut. A pokud chci jezdit autem, tak nemám žádné právo požadovat zřízení parkovacích míst pro můj vůz.

+7/−3
doporučit
12.3.2017 10:32

J81i89ř61í 43P67r78a67ž75á90k 9410872911772

Mohl by ZDE nějaký radní sdělit, jaké konkrétní kroky radnice udělaly v přípravě stavby P+R? Volební období je už za 1/2 takže by se mohli pochlubit.

+5/−1
doporučit
12.3.2017 11:45

K39a83r27e44l 25N81o47v41o75t38n15y 4837134802732

Místo modrých čar a záchytných parkovišť vzít na záchytku magistrátní velkovezíry? Nebo jim dávat testy inteligence každé ráno před započetím výkonu ( práce se tomu nedá říkat).

+4/0
doporučit
12.3.2017 10:44

A20n30t79o34n64í50n 49Č10e83c84h 7496717136669

Nechapu proc stale maji obce a Prazske ctvrti tolik pravomoci v rozhodnuti veci ktere se tykaji celeho Stredoceskeho kraji. Je potreba tu pravomoc odebrat a vsechno resit hned na odpovidajici urovni. At' Praha 6 resi drobne veci jakoz jsou popelnice, chodniky, lavicky, a t.d.

+5/−2
doporučit
12.3.2017 15:12

J50i87ř71í 19S11o52l59d61á87t 1251951381439

Dolinek - je vůbec něco co tento člověk udělal pro lidi aniž by je nenaštval? A mimochodem kde jsou záchytná parkoviště ze strany Chaber , Kobylis a D8? Ptám se stejně jako pan Poláček - kde jsou ty peníze za parkování co paní Krnáčová?

+3/0
doporučit
12.3.2017 11:17

V16í61t 55K59o64u97b93a 6646700604628

On se někdo diví odporu? Žiji již 15 let na Černém mostě a musím Vám říci, že pro auta už není kam šlápnout.

Řešit parkování v Praze 3 na úkor obyvatel Prahy 14 je poněkud zvláštní. Ať si klidně zavedou zóny v celé Praze, ale nejdříve ať prodlouží metro někam do polí a tam ať postaví ohromná záchytná parkoviště. Zároveň, ten kdo odstaví auto tam, měl by dostat automaticky MHD pro všechny cestující zdarma a to z důvodu větší časové náročnosti a výrazně menšího pohodlí.

To už ale stojí peníze a to naši mocipáni nechtějí. Vše je založeno jen na vybírání výpalného z jakékoliv lidské činnosti.

+3/0
doporučit
12.3.2017 10:48

J37a37n 89P83o42k58o74r20n43ý 1733359500433

Krátkozraká síla mamonu z modrých čar odsouvá péči o donátory někam do vesmírných vzdáleností, což se v budoucnu nemine účinkem. Ale to je jim jedno. Oni již budou mít nahrabáno a po nich potopa.Rv

+3/0
doporučit
12.3.2017 10:28

M73i11c38h23a57l 41S64t38e35b16l42o 5489371354847

Jak může trvat roky postavit parkovací dům...tak obyčejnou věc...Rv;-O

prostě lenost a neschopnost armády úředníčků;-O;-€Rv

+3/0
doporučit
12.3.2017 10:12

P72a19v12e78l 36Ř18a80p72e61k 7752296389495

Je třeba zcela skončit se socialistickým budováním parkovacích míst, stávající místa zprivatizovat a zpoplatnit tržní cenou a tlačit automobilismus do nějakého efektivnějšího modelu než představuje individuální vlastnictví automobilu, které má za následek nesmyslné pokrývání planety zevlujícím plechem.

+6/−5
doporučit
12.3.2017 11:24

F85r94a68n80t20i22š84e62k 69H79o16u38ž95v33i11č31k56a 6459147333886

Ono to vyznívá, jako by to snad bylo nějaké základní lidské právo, aby mimopražští mohli v Praze zaparkovat.

+5/−5
doporučit
12.3.2017 19:47

J46a34k71u55b 24B35r92i38n75e47r 6387132242521

Ja nechapu, proc je slovo "rezident" nyni skoro nadavka.Drazi moji-ja v dotcene lokalite bydlim-nemam tak prednostni pravo uplatnovat svoje potreby nad potreby mimoprazskych ridicu?!ja taky resim kazdy rano parkovani u prace na druhem konci Prahy..neni misto? Jedu dal od prace nebo riskuju odtazeni..TECKA..pravo zaparkovat ma pro me bud rezident,nebo clovek co si misto trvale plati.Praci ste si nasli sami..tak si taky sami urcujte,jak se do ni dostanete a co pripadne udelate s vasi plechovkou...zis sem se nas**l:D

+5/−6
doporučit
12.3.2017 10:51

T40o47m61á37š 25Z49e32m12a38n 3945508404835

Čtvrť, která nepostaví 20% nových parkovacích míst, by neměla nikdy dostat právo zřídit parkovací zóny.

Radnice obecně mají příliš mnoho pravomocí a málo povinností.

+3/−2
doporučit
12.3.2017 14:30







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.