- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
"Z šedesát slibovaných parkovišť nestojí zatím ani jedno."
Fakt je problém si po sobě přečíst alespoň první větu?
Jak z toho ven? Snadno. Volební motto některé strany, třeba ČSSD by mohlo vypadat takto: Metro do každé vesnice ve Středočeském kraji. A je rázem po problému. :-D
Nevíte v jaké fázi je to podání na ÚStavní soud ohledně neústavnosti zón? Tzv. využití veřejného prostoru jen pro vybranou a vyvolenou skupinu obyvatel, což popírá princip rovnosti občanů před zákonem.
Zcela reálně vzato - současný systém ZPS končí příští rok, takže než by to celé soudní kolečko proběhlo, bude dávno po něm...
Pak se neměly vůbec spouštět placené zóny.
Hlavně, že máme zóny. Řešení pro řidiče ale není...
Jak je ten citát? Nějak takhle: "Nejlepší auto je to, které do Prahy vůbec nevjede" a proto by se měl řešit 1) Vnější pražský okruh, 2) Záchytné parkoviště u okrajů, kam vede slušná MHD, 3) MHD ve vnitřním městě a 4) placené zóny v historickém centru. Přesně v tomto pořadí. A jelikož nemáme z daleka vyřešen bod 1), odmítám jakékoliv snahy zavádět zóny placeného stání do vesnic okolo Prahy. PS: Jsem Pražan a nelíbí se mi, že si radní Prahu defacto rozdělili do válečných zón a v jedné ulici zaparkuji a ve vedlejší už ne, protože je to jiná MČ Absurdní.
Příkladem je plánované P+R u smíchovského nádraží
____
Dolínek je vtipálek. Asi nebyl v okolí okolo 8 ráno a 16 odpoledne. To je tam vše ucpané a pomalu se nedá projet.
Ono to vyznívá, jako by to snad bylo nějaké základní lidské právo, aby mimopražští mohli v Praze zaparkovat.
Dela se to aby se ulevilo doprave ve meste logicky.
U stanice M Zličín se možná rozšíří autobusové nádraží (už je malé)a na střese bude velké parkoviště.
To je ten základní problém. Možná...
Kecama existují desitistíce parkovacích míst na P+R...
Takže jednoduché řešení, kde nechtějí parkoviště, nepotřebují parkovat, a tedy zrušit tam zóny. Situace vyřešena.