Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Převozové sanitky zneužívají majáčky, řidiči je neberou vážně

Přestože výstražné znamení nemají k jízdě používat, řidiči převozových sanitek soukromých firem majáky stále zapínají. Policisté i záchranáři se bojí, že kvůli nim řidiči přestanou brát ohledy i na jejich vozy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K74a42r26e16l 39F89i19l50i96p 3688265910720

Mimochodem na místo řešení sanitek bych řešil asistenční služby jedu takhle po Vysočanské radiále a za mnou auto asistenční služby. Pánové mimochodem parkují na Pap Oil na Kbelské kde se můžete přesvědčit, že nekecám. Na autě za předním sklem doplňkové modré majáky na střeše žluté. V klidu jsem se přeřadil do pravého stejně to borcovi stálo za to přibrzdit a řvát po mne, že má "absolutní právo přednosti v jízdě" a to bohužel není jediný kdo si toto myslí a i tak jezdí. Tímto by jste měli začít jenže zde není vůle a hodně lidí ví proč a nebo si to lze velmi rychle domyslet. Stačí si položit jednoduchou otázku odkud tento člověk vezme informaci o dopravní nehodě? A to v stejný čas kdy v podstatě nehoda vznikla.

+3/0
12.3.2017 21:42

K89a52r23e47l 91F52i42l81i86p 3828965210840

Pan mluvčí v tom evidentně nemá úplně jasno. Některé z těchto sanitek patří nemocnicím a další pro ně jezdí. Co z toho plyne například Pražská záchranka nepoveze z jiné nemocnice orgány k transplantaci, krve, plazmy a pod. pro lidi kteří můžou být v dané chvíli na operačním sále a transfůzní oddělení krve sehnalo v jiném transfůzním oddělení jiné nemocnice zde je důvod k použití majáků. Stejně tak je to v případě, že se veze pacient na vyšetření do jiné nemocnice kvůli tomu, že potřebná technika v nemocnici která určila transport prostě nemá CT, rezonance a nebo specializovaná vyšetření. Rychlá to opět neodjede její úkol je být v svém rajonu pro vážnější případy. Pak jsou zde překlady pacientů z intenzivních oddělení na jiná pracoviště. soukromé sanitky pak například převáží i novorozence na vyšetření mezi dětskými klinikami porodnicemi kde chybí počet lůžek neonatologie nebo které nejsou vybaveny lůžky pro nedonošené děti. Jsou i případy kdy transport není možný kvůli počasí vrtulníkem a rychlá nemá v danou chvíli kapacitu a převoz zajištuje soukromá rychlá která vybavená je. Pak jsou tu, ale i diskutabilní převozy například dialýza. Pokud pacient přijede pozdě je čas na konkrétním dialyzačním přístroji rozplánován natolik přesně, že příjezd pozdě znamená pro pacienta zkrácení doby dialýzy a to pro toho nemocného prostě není dobré. Může nstat i situace kdy veze běžné pacienty a udělá se jednomu z pacientů špatně a do nemocnice je to prostě blíž než čekat na rychlou. Nezastávám se, protože ani toto co je zde popsáno u konkrétního řidiče se mne nelíbí. Ovšem není to také tak černobílé jak to vypadá. Opakem, že Policie si jezdí na majáky jak se jí hodí je příklad z nehody v ranních hodinách cca před 5-7 lety na Proseku u metra Prosek. Dvě hlídky si dávali závod po Vysočanské směrem na Ďáblice, rychlost byla dost přes 110 km (počet lamp za čas 21,22,23 výpočet) na křižovatce přehlédli zleva přijíždějící měštáky, to co následovalo bych nepřál vidět nikomu.

+1/0
12.3.2017 21:18

K96a42r61e12l 84F37i37l34i45p 3248695750950

Odůvodnění honili motorkáře. Motorkáře jsem já osbně žádného nevyděl a to jsem viděl na skoro celou Vysočanskou po které přijeli a projeli. S svědectvím jak to bylo jsem se přihlásil a doposud mne nikdo nevyslechl. Městský Policista co jsem se doslechl v aktivní službě skončil a pracuje již jen z kanceláře. Takže zatím jsem neslyšel i když jednání sanitáků není v některých případech oprávněné, že by někoho tím, že si zahoukají někoho zabili nebo zmrzačili. Stačí se jen podívat jak jezdí sanitáci a jak policajti videií najdete na webech si myslím dost. saniťáků se nezastávám. Aut je moc doprava je jaká je a dovézt pak cokoliv pro pacienta nebo i pacienta včas za jakýmkoliv účelem je celkem umění a to jak pro tyto sanitky tak i pro rychlou.

+1/0
12.3.2017 21:23

V84o36j36t45ě80c45h 51C27i75g67á65n93e60k 5988249126

Naproti tomu mnozí měšťané pražští a satelitní měšťané středočeští si dobrovolně zvolili každodenní dojíždění vlastním kočárem i když by v mnoha případech byla snesitelná i volba méně komplikovaná. Vlastně v druhé půli 20. st. měšťané dojížděli o víkendech na chalupy na venkov. A dnes tito satelitní měšťané dojíždějí 4 nebo 5 dní v týdnu z venkova do Prahy.

Především bych chtěl ale doplnit to "B" k tomu v jiných příspěvcích mnohokrát zmíněnému "A": zneužívání modrých majáků.

"B": Stále se rozmáhající: ZNEUŽÍVÁNÍ MOTOROVÝCH VOZIDEL A DOPRAVNÍ INFRASTRUKTURY.

0/0
12.3.2017 15:14

V91o54j42t19ě28c14h 22C17i44g65á41n64e45k 5648169976

Budu se inspirovat návrhy některých diskutujících, jakými způsoby by státní správa měla kontrolovat ty "zdravotní taxíky" a pokusím se ty metody přenést na další účastníky silničního provozu.

Na rozdíl od těch "zdravotních taxíků" řidiči a provozovatelé běžných taxíků vůbec nemusejí evidovat a zdůvodňovat proč někoho někam vezou. A přitom jsou do určité míry zvýhodněni proti jiným účastníkům možností jízdy vyhrazenými pruhy.

Neměly by správní úřady také kontrolovat účely jízd všech motoristů, kteří se pohybují po území hl. města?

Anebo by mohlo město prodávat povolenky k vjezdu. No a některé veřejně prospěšné dopravní prostředky by pak mohly mít povolení k využití infrastruktury "ex offo". Přitom komerční povolenky by byly třeba vydávány na konkrétní čas a trasu - stejně jako veřejná doprava má své jízdní řády a díky nim se dá tato doprava nějak efektivně plánovat.

Třeba by bylo možné zavést povinnou rezervaci městské silniční infrastruktury. Koneckonců vyhrazená parkovací stání už někde jsou, vyhrazené jízdní pruhy občas taky. Tak proč nezavést vyhrazené ulice. Kupříkladu Kukulova ulice kolem Fakultní nemocnice Motol, je pro takový experiment ideálním adeptem. Bytová zástavba přímo kolem této ulice prakticky není. Takže IAD zde jedoucí je z velké většiny tranzitní.

Jestli by teda místo sanitek jedoucích do zdravotnických zařízení, kam - podle názorů některých občanů - jezdí hypochondři a důchodců jen tak pro zábavu, neměli svoje jízdy evidovat a zdůvodňovat motoristé označovaní jako IAD. Tedy všichni ti velmi zaneprázdnění manažeři, úředníci a další pracovníci, kteří ale při svém drahoceném čase neváhají marnit desítky minut postáváním v kolonách a blokováním důležitých a veřejně prospěšných dopravních prostředků.

Z mého laického pohledu mi připadá, že důchodce, nebo invalidní důchodce, či jiný občan se zdravotním omezením si vždycky nemůže vybírat, kde bude bydlet a zároveň, kde se nechá ošetřit ve zdravotnickém zařízení.

Naproti tomu mnozí pražští měšťané č

0/0
12.3.2017 15:09

D76a26v56i56d 55D60e47u25s 3747421780669

Při čtení těchto příspěvků zde najdeme správné ale také velmi zavádějící názory. Reaguji z tohoto důvodu, že pracuji v oboru. Ano, máte pravdu že dochází ke zneužívání, ne ale všude. Praha je Praha a přijede k Vám v 99 % žlutá. Ale podívejte se jinam v ČR, kde na 55 000 obyvatel jsou jen 3 žluté, zbytek pokrývá podle Vás převozka. Ale že se vozí urgentně krev, nemocní, dialýza, lidé na transplantace, překlad mezi zdravotnickým zařízením za doprovodu zdravotníka, to už málo kdo uvádí. Svět není jen barva žlutá ale i bílá, bez které by uvedený systém nebyl schopen fungovat. Praxe? Žlutá naveze na nemocnici ale tím to v 90 % končí...další převoz na specializované pracoviště jinde v okrese kde jde o čas třeba v noci, zajišťuje ta převozka. Žlutá Vás jen tak nepřeveze, prostě to nejde. Řidič bílé je vyškolen akreditovaným pracovištěm ZZS, je schopen Vám pomoci než dojede lékař a vozy jsou vybaveny odpovídajícím vybavením až na léky. Mnozí z Vás podceňují význam nás převozkářů, ale až nás budete potřebovat, poznáte.

+2/0
12.3.2017 9:52

P92e46t90r 76K38o20n43í32č25e42k 8864662315245

Jak je v tom článku, dá se to odhalit spíš náhodou, když si řidič jen houkne v křižovatce a pokračuje normálním tempem, a pak zase.

0/0
12.3.2017 9:03

M38a45r78t19i62n 40N13o58v94o82t82n67ý 8549464937944

My máme ve služebních autech krabičky s GPS, ze kterých je možné vyčíst, kdy kde se auto pohybovalo několik měsíců zpětně. Nemůže být přece problém je doplnit o záznam toho, jestli byl zapnutý maják a siréna, nařídit že převozové sanitky je musí mít a pak dělat namátkové kontroly.

0/0
12.3.2017 2:43

P92a52v71e42l 50J50e29ř49á86b17e53k 7721752614827

Jestli převozová sanita bliká či nebliká neřeším - uhnu.

A z několika "tydýtů" co s takovou sanitou jezdí a světla zneužívají nebudu dělat závěry, že příště sanitu nepustím. prostě nevím, proč je pod výstražnými světly.

Nicméně - v četných případech řidiče přepravující pacienty na vyšetření chápu. Jestli je pacient objednán na nějakou hodinu a sanita stojí v koloně i desítky minut, tak ať jede pod sirénou aby na vyšetření pacienta včas dovezla..

+3/−1
11.3.2017 20:27

P68a89v33e45l 18R78u94s 9328258359890

Ale ta převozní sanitka je jen převozní taxi. Nic víc.

+2/−2
11.3.2017 20:42

P87a95v92e54l 51J87e85ř30á47b92e23k 7591812864947

Převozní sanitka je jen taxi. Ale nezřídka vozí klienty s horším zdravotním stavem, kdy třeba už jenom delší pobyt v autě je pro ně stresující nebo jedou na vyšetření, apod.

Například převáží lidi na ozařování, protože pro ně pobyt v nemocnici není bezpodmínečně nutný a domácí péče je celkově, jak pro pacienta, tak pro společnost lepší.

Píši například. Tím netvrdím, že řidiči si světelným a výstražným znamením neulehčí jízdu i když vezou jen klienty, kteří jsou v časové i zdravotní pohodě.

Nicméně, pro mě je důležité že někdo jeden pod "světly", a to zda je zneužívá či ne, to musí řešit někdo jiný. Ne účastník silničního provozu.

+1/0
12.3.2017 7:49

P59e69t74r 32K58o84n28í31č98e97k 8644232585855

Moje zena-doktorka má zkušenost, že naprostá většina prevozek vozí lidí PO vysetreni domů, přestože NA vyšetření přišli po vlastních.

+1/0
12.3.2017 9:06

K24a57r48e26l 24F60i40l53i93p 3618125830890

Jen Taxi jak píši výše není, nemáte pravdu.

0/0
12.3.2017 21:36

P41a45v75e75l 72O63b30d83r44ž62á50l12e40k 6126764708552

Souhlasím, že by se měla nějak vyřešit situace, kdy pacient se zdravotním problémem jede na vyšetření na konkrétní čas a zdravotní dopravní služba by měla garantovat, že se na něj dostane včas. Případně, zdravotnické zařízení by mu mělo službu poskytnout, když ne vlastní vinou přijede později.

Pacienty s omezenou pohyblivostí nikdo jiný do zařízení mnohdy nedostane a pro zdravotní pojištění je levnější jim občas zaplatit převoz z domova, než je mít dlouhodobě hospitalizované - protože by se sami z domova nedostali.

+3/0
11.3.2017 21:17

P52a33t71r71i60k 78E65g21e64r 2728430299251

No na Andělu to projede přes pěší zónu i asistenční služba se žlutým majákem a myslím si, že ta zde nemá taky co dělat. Už jsem zde viděl i pár vozů ze zahraničí a v jednom případě i policisty kterým to bylo úplně jedno, ale po našich lidech jdou! No modrý maják by doopravdy měl být v pohotovosti v nejnutnějších případech a u převozů krve. Praha by měla u BUS pruhů provést změnu a uvádět DP (MHD), TAXI, 112 (IZS), BICYKL. Doufám, že komplikované úseky se rozšíří.

+1/0
11.3.2017 20:27

R80o70m56a11n 38P89o63l32á88č49e94k 5646399235

Problém je v tom, že převozka je taky IZS...

0/0
11.3.2017 22:56

P84a75v21e30l 37O76b32d16r58ž60á27l68e84k 6956194608972

Majáky převozkám natrvalo sebrat nejde ... jsou součástí IZS a v případě hromadného neštěstí jim záchranka může přikázat jezdit pro ní. I kdyby to bylo jednou za 30 let.

Řešením je jen důsledná kontrola, kdy převozka se zaplým majákem by měla znamenat jistou zpětné kontroly. Ovšem nikoliv u provozovatele, který řidiče přikryje, protože sám chce, aby se toho za den odvozilo co nejvíc. Ale u zdravotnického zařízení, které potvrdí, že jim dopravka dovezla pacienta se zhoršením stavu. Ano, to se občas může stát.

+5/0
11.3.2017 15:58

P57a50v24e46l 68R41u83s 9118488809900

Zákon č. 239/2000 Sb.

§ 4

Složky integrovaného záchranného systému

(1) Základními složkami integrovaného záchranného systému jsou Hasičský záchranný sbor České republiky2) (dále jen "hasičský záchranný sbor"), jednotky požární ochrany zařazené do plošného pokrytí kraje jednotkami požární ochrany,3) poskytovatelé zdravotnické záchranné služby a Policie České republiky.

(2) Ostatními složkami integrovaného záchranného systému jsou vyčleněné síly a prostředky ozbrojených sil, ostatní ozbrojené bezpečnostní sbory, ostatní záchranné sbory, orgány ochrany veřejného zdraví,4) havarijní, pohotovostní, odborné a jiné služby, zařízení civilní ochrany, neziskové organizace a sdružení občanů, která lze využít k záchranným a likvidačním pracím. Ostatní složky integrovaného záchranného systému poskytují při záchranných a likvidačních pracích plánovanou pomoc na vyžádání (§ 21).

+2/0
11.3.2017 19:23

P30a44v32e75l 94O48b52d35r87ž60á22l90e48k 6576634968492

Teď mi není jasné, jestli to myslíte jako souhlas, nebo nesouhlas? Provozovatelé převozek mají skoro vždy s IZS smlouvu ... jako ty "jiné služby".

0/0
11.3.2017 21:13
Foto

M20a30r78i35e 78M88e95t17l88i97c47k16á 9791464361372

Ono je to dost sporné. Žádný slušný řidič si nedovolí nerespektovat modrý majáček. To je jedna věc. Druhá věc je, že v převozové sanitě může být převážená babča v noční košili a županu na vyšetření a to vyšetření je napánované na určitou hodinu a když nedorazí na čas, tak má smůlu. Znám člověka, který proto, že ho převozka dovezla s třičtvrtěhodinovým zpožděním měl zákrok ultrazvukem odložen o dva týdny, dva týdny s bolestmi a léky.

+2/0
11.3.2017 15:50

M51i24c37h26a94l 92U88r56b66a34n 2198959372338

Co je to zas za kecy? Ridim, vidim majacek - uhejbam. Neni na mne, abych rozhodoval, jestli houkaji oduvodnene nebo ne.

+14/0
11.3.2017 15:26

R97a21d76e85k 60K37o60p22a93r 4658421792869

Stav, ktery trva jiz nekolik let a vlivem hustoty provozu nabyva na intenzite.

Rano, mezi 7-8:30 jich na Sterboholske radiale projede minimalne 20 denne. Protoze tam je zacpa.

Je to etickej hnuj a dno spolecnosti, ti co to zneuzivaji. Na osobaky ma Policie nastoju dost. Stacilo by si vypsat RZ sanitek, zpetne si vyzadat dokumentaci z prijmu pacienta a pak trestat. Trestat ale ty spolecnosti, co tyhle taxiky s majakama provozujou.

+4/−3
11.3.2017 14:55

P59a53v87e81l 80L75e64p20e16n49k68a 5336251375883

"Rano, mezi 7-8:30 jich na Sterboholske radiale projede minimalne 20 denne".

Nádherná věta. Jak z Černých baronů.

+3/0
11.3.2017 15:48

P78e21t63r 86K20o60n74í49č93e12k 8604742105905

Pane Kopare, vy byste chtěl, aby se někdo kvůli prestupku řidiče sanitky někdo hrabal ve vaší zdravotní dokumentaci o vyšetřeních?

0/0
12.3.2017 9:10

V12o43j59t61ě22c11h 96C22i46g37á25n61e67k 5868159376

Také si myslím, že je "etický hnůj a dno společnosti" každý kdo zneužívá veřejnou dopravní infrastrukturu ke svému soukromému pohodlí i když musí vidět jaké to má důsledky pro celou společnost.

0/0
12.3.2017 15:24

M26a36r22t32i32n 25M53a78š92e76k 6979787479865

Já trošku odbočím, jedu po dálnici na prahu a předjel mě prázdný autobus od hasičů se zapnutými majáky. Celý den sem sledoval zpravodajství, jestli nebyl někde třeba... Nic jsem nenašel..

0/−1
11.3.2017 14:34

P78a24v89e20l 25R47u35s 9728628249870

Modré majáky mohou ze zákona kromě policistů, záchranky a hasičů užívat také celníci, Vězeňská služba, armáda, plynaři, energetici, kynologická služba, Hradní stráž, Dopravní podnik a sanitky převážející pacienty a zdravotníky. A taky

například prezident, šéfové obou komor Parlamentu, ministři nebo náčelník Generálního štábu Armády. A pochopitelně každý šulda, který si jej koupí a má při odchytu PČR 2500 Kč na pokutu.

+4/0
11.3.2017 14:37

R81o97m27a58n 94P98o16l62á88č74e43k 5476879675

Tak ne všechno je ve zprávách...

+2/0
11.3.2017 22:58

S78v27a16t82a29v34a 97D43u98r49a46n46o77v75á 3899889894621

Zrovna ten autobus mohl jet k nejake vetsi havarii a vezl tam deky, vodu etc. A proc by mela byt verejnost informovana o vsem? Uz tech informaci i tak je prehrsel.

0/0
12.3.2017 7:48

I58v17a44n 43M55i60n43á80ř 7972714837961

Život na hlavních ulicích Prahy - houkající sanitky - skutečně silně znepříjemňují. Často je vidět, třeba na Evropské, ječet sanitku, která má před sebou stovky metrů volného prostoru .. za minimálního provozu večer. Houkají zásadně všechny a skutečně lze oprávněně pochybovat .. zda je to vždy nevyhnutelné !

+2/0
11.3.2017 13:58

T13o79m51á31š 56C67h17r66a78s94t62n82ý 2641284191583

Načtěte si zákon a zjistíte, že je. Že při výjezdu má povinnost použít světelné VE SPOJENÍ se zvukovým výstražným zařízením.

+1/−2
11.3.2017 19:57

V61o38j85t98ě84c53h 83C38i59g43á83n59e31k 5858529986

Život na hlavních ulicích Prahy - automobily - skutečně silně znepříjemňují. Často je vidět, slyšet a cítit, třeba na evropské, postávat, vrčet a smrdět spoustu aut, které před sebou mají sotva půl metru prostoru .. za maximálního provozu přes den. Spalují palivo a vypouštějí, více či méně splodin, zásadně všechny a LZE SKUTEČNE OPRÁVNĚNĚ POCHYBOVAT .. ZDA JE TO VŽDY NEVYHNUTELNÉ!

0/0
12.3.2017 15:28

J70a24k51u42b 65S35t53a42š31e81k 4957789223804

Uhnu vždy, ale taky mám silné podezření, že to zneužívají. Potkávám je houkající takřka každý den. Je to opravdu statisticky možné, na 100.000ové město, aby zde bylo tolik naléhavých událostí?

+4/0
11.3.2017 13:37

M59i90c42h34a32l 46M42i97n97a27ř36í67k 9922966339338

Modrý maják má právo přednosti a mě osobně je uplně jedno, jestli je to záchranka, nebo lapiduch jedoucí na svačinu. Právo přednosti má mosdrý maják v každém případě.

U převozové sanitky nemůže nikdo vědět, zda se nemocnému důchodci nepřitížilo.

Ale je samozřejmě i ta možnost, že potřebují co nejvíc jízd, aby mohli jet na dovolenou a občas si pomůžou majáky. Já proti tomu nic nemám, protože potkám denně tak jednu houkající sanitku a to ještě v nějaké zácpě na jižní spojce a to není taková tragedie, jak z toho dělá zase iDnes.

+2/−2
11.3.2017 13:13

J17a57n 19V19o82j92t13í66š25e95k 6132411655636

Pokud se ale nemocnému důchodci přitíží, tak má ten řidič zastavit a zavolat normální záchranku (a poskytnout první pomoc, pochopitelně). Máte to i v článku.

+3/0
11.3.2017 14:25

K70a87r59e46l 62F33i68l87i60p 3308625370250

A to za předpokladu, že je v rozumném dojezdu od nemocnice a stav pacienta je případně takový, že dojezd zvládne a rychlá by měla de facto zbytečný výjezd?

0/0
12.3.2017 21:48

J53a24n 38V66o60j45t96í58š87e31k 6132711765966

Kdyby byly ryby...

Řidič převozový sanitky nemá naprosto žádnou kvalifikaci pro to, aby poznal, jestli pacient "dojezd zvládne." Což máte v tom článku taky.

0/0
12.3.2017 22:34
Foto

J39i67ř16í 49D39v65o41ř63á65k 5785429590708

Tak třeba v loňském roce, při opravě D1 , nebyl problém vidět v případé zácpy na D1 couvat autobusy po dálnici, převozové sanitky bezdůvodně zapínat majáky, osobní, nákladní auta se otáčely do protisměru, dálnici opuštěly sjezdem,odtahovka firmy Jerex MODRÉ majáky doplněné o sirénu,..... . A Policie ČR ? Absolutní klid .Pomáháme, chráníme.Kontrolujeme platnost lékárniček ,....

+1/0
11.3.2017 12:52

M10a48r68t57i87n 30S65t86a22n11ě66k 3461793290667

no ono nektere odtahove sluzby muzou mit i modre majaky. Treba prazsky dopravni podnik ma na obou jerabech pro tramvaje modre majaky , a vyprostovaci nakladaky maji take modre majaky. Ono je tezke takle obecne rict kdo ANO a kdo NE :(

0/0
11.3.2017 21:43

S21v98a37t43a89v56a 70D58u92r24a22n97o59v21á 3609729864281

Je to dane zakonem. Jen slozky IZS muzou mit modre, ostatni maji mit oranzove.

0/0
12.3.2017 7:49

B85e35n 58P49a62v55k82a 1557413517541

Jo, na to jsem si stěžoval známému záchranáři. Samozřejmě jediná možnost je, to tvrdě pokutovat, až se bude ze sanitářů kouřit. On totiž zapnout maják umí každá lopata.

+3/0
11.3.2017 12:35

S14t82a92n 84N22o96v53á79k 5147255795524

Nevadí mi jakákoli sanitka s modrým majákem (u nás jich zase tolik nepotkávám), to úhýbám bleskově, ale s policajtama mám hodně velký problém, protože v drtivé většině je potkávám v případech, kdy honí nějakého piráta který jel ďábelskou rychlostí 55km/h! A to se u toho úhýbání zrovna nepřetrhnu...

+2/−10
11.3.2017 12:28

M76i19c63h73a17e66l 37P11r50i93n58c 7615435400625

Je mi jedno, jestli PČR jede na oběd, stíhá piráta jedoucího 55 km/h nebo jede k přepadení banky či bombě na nádraží. Mají zapnutý maják, tak jim uhnu.

+6/−1
11.3.2017 12:43

S59t74a86n 17N10o38v17á48k 5207395155734

To já taky, bohužel musím. Ale stejná věc se dá provádět různými způsoby.

+1/−1
11.3.2017 12:48

L98a63d28i17s23l69a54v 15K71v52a91s19n48i74č23k52a 1633877433335

Máte zajímavou zábavu. Že ten "nepirát" už žádných 55 km/h dávno nejede (proč asi) jste si ještě nevšiml ?

+1/0
11.3.2017 14:50

S77t65a90n 29N39o37v72á52k 5487115245624

Tak v tomhle případě popisuji konkrétní situaci z minulého týdne. Značka konce obce je asi 300 m za posledními baráky, jela nás kolona 4 aut (já poslední) a ty skřeti číhali v protisměru v autě s radarem. Víc jak 60 jsme nejeli - a na té rovině je stotřicítka bezpečná rychlost. Šli pouze po tom prvním, u ostatních by to neukecali (neměli by fotku nebo video). Takže než vystartovali a dohonili nás, to už jsme určitě nejeli 55 - jestli míníte tohle. Ale museli mne předjet v pravé zatáčce přes plnou, protože já jsem "hledal vhodné místo k zastavení" a to chvíli trvá...;-)

Dokud budou mít v pracovní náplni převážně buzeraci, tak z mé strany nemůžou čekat lepší zacházení. Samozřejmě v rámci možností-do otevřeného střetu s nimi jít nemohu...

Takže když jede sanitka (jakákoli), uhýbám bleskem. Hasičům taky, ale u těch to je dané velikostí... :-)

Ale tihle rádoby pomahači a chrániči si počkají...

0/0
11.3.2017 15:31

S76v61a63t12a85v75a 50D48u72r85a56n86o31v94á 3979619634931

Mohlo se vam stat, ze vas taky zastavi a to vhodne misto vam ukazi, mnohem drive nez jste zastavil vy. Nebyl byste ani prvni ani posledni. Vlastne jste jeste horsi nez ten pirat, ktereho honili.

0/0
12.3.2017 7:52

S94t55a51n 70N50o30v97á36k 5867825425814

Honili piráta?!? Četla jste vůbec mou reakci celou?

Pokud chtějí buzerovat nevinné, tak já jim v tom rozhodně napomáhat nebudu!

0/0
12.3.2017 9:28

S62t33e51f76a55n 70S22u58r50o76v22j91a83k 8156782434422

Jinak myslim, ze by se to dalo poresit celkem snadno. Dnes neni problem sluzebni auta vybavit GPS, takze je mozne sledovat jizdu automobilu treba i zpetne, jelikoz se data zaznamenaji. Spojit zapnuti modreho majacku s GPS by nasledne tez nemel byt problem. Potom uz staci aby ridic k jizde s modrym podal vysvetleni, pokud zrovna nebude zapsan ve vyjezdu a je vse poresene. Jde pouze o chut zamestnavatelu to nejak poresit.

+5/0
11.3.2017 12:28

J17a41n 73V89o83j17t28í17š35e89k 6232801875486

No problém je asi v tom, že zaměstnavatelům to náramně vyhovuje. Stihnou toho víc s míň sanitkama. Skoro bych si tipnul, že na ty řidiče tlačej, aby ty majáky zapínali.

+5/0
11.3.2017 14:28







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.