Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Převozové sanitky zneužívají majáčky, řidiči je neberou vážně

Přestože výstražné znamení nemají k jízdě používat, řidiči převozových sanitek soukromých firem majáky stále zapínají. Policisté i záchranáři se bojí, že kvůli nim řidiči přestanou brát ohledy i na jejich vozy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K89a51r46e45l 44F86i62l82i13p 3768215300380

Mimochodem na místo řešení sanitek bych řešil asistenční služby jedu takhle po Vysočanské radiále a za mnou auto asistenční služby. Pánové mimochodem parkují na Pap Oil na Kbelské kde se můžete přesvědčit, že nekecám. Na autě za předním sklem doplňkové modré majáky na střeše žluté. V klidu jsem se přeřadil do pravého stejně to borcovi stálo za to přibrzdit a řvát po mne, že má "absolutní právo přednosti v jízdě" a to bohužel není jediný kdo si toto myslí a i tak jezdí. Tímto by jste měli začít jenže zde není vůle a hodně lidí ví proč a nebo si to lze velmi rychle domyslet. Stačí si položit jednoduchou otázku odkud tento člověk vezme informaci o dopravní nehodě? A to v stejný čas kdy v podstatě nehoda vznikla.

+3/0
12.3.2017 21:42

K35a77r80e37l 55F13i13l16i33p 3918465410260

Pan mluvčí v tom evidentně nemá úplně jasno. Některé z těchto sanitek patří nemocnicím a další pro ně jezdí. Co z toho plyne například Pražská záchranka nepoveze z jiné nemocnice orgány k transplantaci, krve, plazmy a pod. pro lidi kteří můžou být v dané chvíli na operačním sále a transfůzní oddělení krve sehnalo v jiném transfůzním oddělení jiné nemocnice zde je důvod k použití majáků. Stejně tak je to v případě, že se veze pacient na vyšetření do jiné nemocnice kvůli tomu, že potřebná technika v nemocnici která určila transport prostě nemá CT, rezonance a nebo specializovaná vyšetření. Rychlá to opět neodjede její úkol je být v svém rajonu pro vážnější případy. Pak jsou zde překlady pacientů z intenzivních oddělení na jiná pracoviště. soukromé sanitky pak například převáží i novorozence na vyšetření mezi dětskými klinikami porodnicemi kde chybí počet lůžek neonatologie nebo které nejsou vybaveny lůžky pro nedonošené děti. Jsou i případy kdy transport není možný kvůli počasí vrtulníkem a rychlá nemá v danou chvíli kapacitu a převoz zajištuje soukromá rychlá která vybavená je. Pak jsou tu, ale i diskutabilní převozy například dialýza. Pokud pacient přijede pozdě je čas na konkrétním dialyzačním přístroji rozplánován natolik přesně, že příjezd pozdě znamená pro pacienta zkrácení doby dialýzy a to pro toho nemocného prostě není dobré. Může nstat i situace kdy veze běžné pacienty a udělá se jednomu z pacientů špatně a do nemocnice je to prostě blíž než čekat na rychlou. Nezastávám se, protože ani toto co je zde popsáno u konkrétního řidiče se mne nelíbí. Ovšem není to také tak černobílé jak to vypadá. Opakem, že Policie si jezdí na majáky jak se jí hodí je příklad z nehody v ranních hodinách cca před 5-7 lety na Proseku u metra Prosek. Dvě hlídky si dávali závod po Vysočanské směrem na Ďáblice, rychlost byla dost přes 110 km (počet lamp za čas 21,22,23 výpočet) na křižovatce přehlédli zleva přijíždějící měštáky, to co následovalo bych nepřál vidět nikomu.

+1/0
12.3.2017 21:18

K47a97r56e93l 41F24i79l21i95p 3338385710400

Odůvodnění honili motorkáře. Motorkáře jsem já osbně žádného nevyděl a to jsem viděl na skoro celou Vysočanskou po které přijeli a projeli. S svědectvím jak to bylo jsem se přihlásil a doposud mne nikdo nevyslechl. Městský Policista co jsem se doslechl v aktivní službě skončil a pracuje již jen z kanceláře. Takže zatím jsem neslyšel i když jednání sanitáků není v některých případech oprávněné, že by někoho tím, že si zahoukají někoho zabili nebo zmrzačili. Stačí se jen podívat jak jezdí sanitáci a jak policajti videií najdete na webech si myslím dost. saniťáků se nezastávám. Aut je moc doprava je jaká je a dovézt pak cokoliv pro pacienta nebo i pacienta včas za jakýmkoliv účelem je celkem umění a to jak pro tyto sanitky tak i pro rychlou.

+1/0
12.3.2017 21:23

V71o95j95t83ě38c79h 52C46i92g24á60n63e65k 5758109336

Naproti tomu mnozí měšťané pražští a satelitní měšťané středočeští si dobrovolně zvolili každodenní dojíždění vlastním kočárem i když by v mnoha případech byla snesitelná i volba méně komplikovaná. Vlastně v druhé půli 20. st. měšťané dojížděli o víkendech na chalupy na venkov. A dnes tito satelitní měšťané dojíždějí 4 nebo 5 dní v týdnu z venkova do Prahy.

Především bych chtěl ale doplnit to "B" k tomu v jiných příspěvcích mnohokrát zmíněnému "A": zneužívání modrých majáků.

"B": Stále se rozmáhající: ZNEUŽÍVÁNÍ MOTOROVÝCH VOZIDEL A DOPRAVNÍ INFRASTRUKTURY.

0/0
12.3.2017 15:14

V86o48j39t22ě52c49h 30C65i64g77á64n35e95k 5208969686

Budu se inspirovat návrhy některých diskutujících, jakými způsoby by státní správa měla kontrolovat ty "zdravotní taxíky" a pokusím se ty metody přenést na další účastníky silničního provozu.

Na rozdíl od těch "zdravotních taxíků" řidiči a provozovatelé běžných taxíků vůbec nemusejí evidovat a zdůvodňovat proč někoho někam vezou. A přitom jsou do určité míry zvýhodněni proti jiným účastníkům možností jízdy vyhrazenými pruhy.

Neměly by správní úřady také kontrolovat účely jízd všech motoristů, kteří se pohybují po území hl. města?

Anebo by mohlo město prodávat povolenky k vjezdu. No a některé veřejně prospěšné dopravní prostředky by pak mohly mít povolení k využití infrastruktury "ex offo". Přitom komerční povolenky by byly třeba vydávány na konkrétní čas a trasu - stejně jako veřejná doprava má své jízdní řády a díky nim se dá tato doprava nějak efektivně plánovat.

Třeba by bylo možné zavést povinnou rezervaci městské silniční infrastruktury. Koneckonců vyhrazená parkovací stání už někde jsou, vyhrazené jízdní pruhy občas taky. Tak proč nezavést vyhrazené ulice. Kupříkladu Kukulova ulice kolem Fakultní nemocnice Motol, je pro takový experiment ideálním adeptem. Bytová zástavba přímo kolem této ulice prakticky není. Takže IAD zde jedoucí je z velké většiny tranzitní.

Jestli by teda místo sanitek jedoucích do zdravotnických zařízení, kam - podle názorů některých občanů - jezdí hypochondři a důchodců jen tak pro zábavu, neměli svoje jízdy evidovat a zdůvodňovat motoristé označovaní jako IAD. Tedy všichni ti velmi zaneprázdnění manažeři, úředníci a další pracovníci, kteří ale při svém drahoceném čase neváhají marnit desítky minut postáváním v kolonách a blokováním důležitých a veřejně prospěšných dopravních prostředků.

Z mého laického pohledu mi připadá, že důchodce, nebo invalidní důchodce, či jiný občan se zdravotním omezením si vždycky nemůže vybírat, kde bude bydlet a zároveň, kde se nechá ošetřit ve zdravotnickém zařízení.

Naproti tomu mnozí pražští měšťané č

0/0
12.3.2017 15:09

D40a31v74i40d 74D61e94u50s 3567871670549

Při čtení těchto příspěvků zde najdeme správné ale také velmi zavádějící názory. Reaguji z tohoto důvodu, že pracuji v oboru. Ano, máte pravdu že dochází ke zneužívání, ne ale všude. Praha je Praha a přijede k Vám v 99 % žlutá. Ale podívejte se jinam v ČR, kde na 55 000 obyvatel jsou jen 3 žluté, zbytek pokrývá podle Vás převozka. Ale že se vozí urgentně krev, nemocní, dialýza, lidé na transplantace, překlad mezi zdravotnickým zařízením za doprovodu zdravotníka, to už málo kdo uvádí. Svět není jen barva žlutá ale i bílá, bez které by uvedený systém nebyl schopen fungovat. Praxe? Žlutá naveze na nemocnici ale tím to v 90 % končí...další převoz na specializované pracoviště jinde v okrese kde jde o čas třeba v noci, zajišťuje ta převozka. Žlutá Vás jen tak nepřeveze, prostě to nejde. Řidič bílé je vyškolen akreditovaným pracovištěm ZZS, je schopen Vám pomoci než dojede lékař a vozy jsou vybaveny odpovídajícím vybavením až na léky. Mnozí z Vás podceňují význam nás převozkářů, ale až nás budete potřebovat, poznáte.

+2/0
12.3.2017 9:52

P19e10t27r 63K25o55n30í33č14e84k 8914412835525

Jak je v tom článku, dá se to odhalit spíš náhodou, když si řidič jen houkne v křižovatce a pokračuje normálním tempem, a pak zase.

0/0
12.3.2017 9:03

M43a17r23t87i67n 38N87o63v53o67t16n68ý 8119214177634

My máme ve služebních autech krabičky s GPS, ze kterých je možné vyčíst, kdy kde se auto pohybovalo několik měsíců zpětně. Nemůže být přece problém je doplnit o záznam toho, jestli byl zapnutý maják a siréna, nařídit že převozové sanitky je musí mít a pak dělat namátkové kontroly.

0/0
12.3.2017 2:43

P59a56v98e72l 77J96e32ř54á35b78e55k 7801232204977

Jestli převozová sanita bliká či nebliká neřeším - uhnu.

A z několika "tydýtů" co s takovou sanitou jezdí a světla zneužívají nebudu dělat závěry, že příště sanitu nepustím. prostě nevím, proč je pod výstražnými světly.

Nicméně - v četných případech řidiče přepravující pacienty na vyšetření chápu. Jestli je pacient objednán na nějakou hodinu a sanita stojí v koloně i desítky minut, tak ať jede pod sirénou aby na vyšetření pacienta včas dovezla..

+3/−1
11.3.2017 20:27
Foto

P69a54v82e30l 21R96u22s 9798538669510

Ale ta převozní sanitka je jen převozní taxi. Nic víc.

+2/−2
11.3.2017 20:42

P71a39v10e71l 87J23e63ř13á72b83e76k 7331952444447

Převozní sanitka je jen taxi. Ale nezřídka vozí klienty s horším zdravotním stavem, kdy třeba už jenom delší pobyt v autě je pro ně stresující nebo jedou na vyšetření, apod.

Například převáží lidi na ozařování, protože pro ně pobyt v nemocnici není bezpodmínečně nutný a domácí péče je celkově, jak pro pacienta, tak pro společnost lepší.

Píši například. Tím netvrdím, že řidiči si světelným a výstražným znamením neulehčí jízdu i když vezou jen klienty, kteří jsou v časové i zdravotní pohodě.

Nicméně, pro mě je důležité že někdo jeden pod "světly", a to zda je zneužívá či ne, to musí řešit někdo jiný. Ne účastník silničního provozu.

+1/0
12.3.2017 7:49

P45e90t44r 82K62o83n96í85č92e58k 8134512625805

Moje zena-doktorka má zkušenost, že naprostá většina prevozek vozí lidí PO vysetreni domů, přestože NA vyšetření přišli po vlastních.

+1/0
12.3.2017 9:06

K39a44r12e59l 96F53i65l12i62p 3498555190340

Jen Taxi jak píši výše není, nemáte pravdu.

0/0
12.3.2017 21:36

P95a44v66e81l 97O52b86d10r77ž45á17l75e17k 6886754258742

Souhlasím, že by se měla nějak vyřešit situace, kdy pacient se zdravotním problémem jede na vyšetření na konkrétní čas a zdravotní dopravní služba by měla garantovat, že se na něj dostane včas. Případně, zdravotnické zařízení by mu mělo službu poskytnout, když ne vlastní vinou přijede později.

Pacienty s omezenou pohyblivostí nikdo jiný do zařízení mnohdy nedostane a pro zdravotní pojištění je levnější jim občas zaplatit převoz z domova, než je mít dlouhodobě hospitalizované - protože by se sami z domova nedostali.

+3/0
11.3.2017 21:17

P11a29t14r98i31k 31E95g93e60r 2418830489461

No na Andělu to projede přes pěší zónu i asistenční služba se žlutým majákem a myslím si, že ta zde nemá taky co dělat. Už jsem zde viděl i pár vozů ze zahraničí a v jednom případě i policisty kterým to bylo úplně jedno, ale po našich lidech jdou! No modrý maják by doopravdy měl být v pohotovosti v nejnutnějších případech a u převozů krve. Praha by měla u BUS pruhů provést změnu a uvádět DP (MHD), TAXI, 112 (IZS), BICYKL. Doufám, že komplikované úseky se rozšíří.

+1/0
11.3.2017 20:27

R77o79m98a44n 51P76o67l61á67č83e79k 5816869575

Problém je v tom, že převozka je taky IZS...

0/0
11.3.2017 22:56

P11a80v61e45l 88O94b72d72r39ž44á33l76e39k 6666594768562

Majáky převozkám natrvalo sebrat nejde ... jsou součástí IZS a v případě hromadného neštěstí jim záchranka může přikázat jezdit pro ní. I kdyby to bylo jednou za 30 let.

Řešením je jen důsledná kontrola, kdy převozka se zaplým majákem by měla znamenat jistou zpětné kontroly. Ovšem nikoliv u provozovatele, který řidiče přikryje, protože sám chce, aby se toho za den odvozilo co nejvíc. Ale u zdravotnického zařízení, které potvrdí, že jim dopravka dovezla pacienta se zhoršením stavu. Ano, to se občas může stát.

+5/0
11.3.2017 15:58
Foto

P91a48v45e60l 68R38u38s 9198758809330

Zákon č. 239/2000 Sb.

§ 4

Složky integrovaného záchranného systému

(1) Základními složkami integrovaného záchranného systému jsou Hasičský záchranný sbor České republiky2) (dále jen "hasičský záchranný sbor"), jednotky požární ochrany zařazené do plošného pokrytí kraje jednotkami požární ochrany,3) poskytovatelé zdravotnické záchranné služby a Policie České republiky.

(2) Ostatními složkami integrovaného záchranného systému jsou vyčleněné síly a prostředky ozbrojených sil, ostatní ozbrojené bezpečnostní sbory, ostatní záchranné sbory, orgány ochrany veřejného zdraví,4) havarijní, pohotovostní, odborné a jiné služby, zařízení civilní ochrany, neziskové organizace a sdružení občanů, která lze využít k záchranným a likvidačním pracím. Ostatní složky integrovaného záchranného systému poskytují při záchranných a likvidačních pracích plánovanou pomoc na vyžádání (§ 21).

+2/0
11.3.2017 19:23

P34a60v51e41l 46O50b23d17r13ž39á12l85e11k 6876834368702

Teď mi není jasné, jestli to myslíte jako souhlas, nebo nesouhlas? Provozovatelé převozek mají skoro vždy s IZS smlouvu ... jako ty "jiné služby".

0/0
11.3.2017 21:13
Foto

M21a42r44i84e 37M27e30t15l39i64c62k45á 9101764601662

Ono je to dost sporné. Žádný slušný řidič si nedovolí nerespektovat modrý majáček. To je jedna věc. Druhá věc je, že v převozové sanitě může být převážená babča v noční košili a županu na vyšetření a to vyšetření je napánované na určitou hodinu a když nedorazí na čas, tak má smůlu. Znám člověka, který proto, že ho převozka dovezla s třičtvrtěhodinovým zpožděním měl zákrok ultrazvukem odložen o dva týdny, dva týdny s bolestmi a léky.

+2/0
11.3.2017 15:50

M63i95c57h20a97l 25U86r35b23a35n 2428849452158

Co je to zas za kecy? Ridim, vidim majacek - uhejbam. Neni na mne, abych rozhodoval, jestli houkaji oduvodnene nebo ne.

+14/0
11.3.2017 15:26

R58a81d37e49k 34K49o20p21a91r 4258661132299

Stav, ktery trva jiz nekolik let a vlivem hustoty provozu nabyva na intenzite.

Rano, mezi 7-8:30 jich na Sterboholske radiale projede minimalne 20 denne. Protoze tam je zacpa.

Je to etickej hnuj a dno spolecnosti, ti co to zneuzivaji. Na osobaky ma Policie nastoju dost. Stacilo by si vypsat RZ sanitek, zpetne si vyzadat dokumentaci z prijmu pacienta a pak trestat. Trestat ale ty spolecnosti, co tyhle taxiky s majakama provozujou.

+4/−3
11.3.2017 14:55

P30a18v76e47l 76L66e85p33e37n27k71a 5736631315453

"Rano, mezi 7-8:30 jich na Sterboholske radiale projede minimalne 20 denne".

Nádherná věta. Jak z Černých baronů.

+3/0
11.3.2017 15:48

P68e50t90r 17K78o95n79í27č39e51k 8934322265395

Pane Kopare, vy byste chtěl, aby se někdo kvůli prestupku řidiče sanitky někdo hrabal ve vaší zdravotní dokumentaci o vyšetřeních?

0/0
12.3.2017 9:10

V55o47j98t16ě98c30h 32C92i15g34á18n96e38k 5908959136

Také si myslím, že je "etický hnůj a dno společnosti" každý kdo zneužívá veřejnou dopravní infrastrukturu ke svému soukromému pohodlí i když musí vidět jaké to má důsledky pro celou společnost.

0/0
12.3.2017 15:24

M21a16r76t45i57n 70M79a97š61e38k 6239397799675

Já trošku odbočím, jedu po dálnici na prahu a předjel mě prázdný autobus od hasičů se zapnutými majáky. Celý den sem sledoval zpravodajství, jestli nebyl někde třeba... Nic jsem nenašel..

0/−1
11.3.2017 14:34
Foto

P59a36v44e39l 14R11u42s 9288258319390

Modré majáky mohou ze zákona kromě policistů, záchranky a hasičů užívat také celníci, Vězeňská služba, armáda, plynaři, energetici, kynologická služba, Hradní stráž, Dopravní podnik a sanitky převážející pacienty a zdravotníky. A taky

například prezident, šéfové obou komor Parlamentu, ministři nebo náčelník Generálního štábu Armády. A pochopitelně každý šulda, který si jej koupí a má při odchytu PČR 2500 Kč na pokutu.

+4/0
11.3.2017 14:37

R68o30m67a23n 72P71o70l29á11č59e97k 5296149325

Tak ne všechno je ve zprávách...

+2/0
11.3.2017 22:58

S78v12a51t45a29v31a 69D64u91r94a37n39o77v64á 3609739174151

Zrovna ten autobus mohl jet k nejake vetsi havarii a vezl tam deky, vodu etc. A proc by mela byt verejnost informovana o vsem? Uz tech informaci i tak je prehrsel.

0/0
12.3.2017 7:48

I44v27a41n 48M49i38n41á69ř 7982654187951

Život na hlavních ulicích Prahy - houkající sanitky - skutečně silně znepříjemňují. Často je vidět, třeba na Evropské, ječet sanitku, která má před sebou stovky metrů volného prostoru .. za minimálního provozu večer. Houkají zásadně všechny a skutečně lze oprávněně pochybovat .. zda je to vždy nevyhnutelné !

+2/0
11.3.2017 13:58

T40o35m83á40š 84C95h20r49a23s79t92n49ý 2971974581803

Načtěte si zákon a zjistíte, že je. Že při výjezdu má povinnost použít světelné VE SPOJENÍ se zvukovým výstražným zařízením.

+1/−2
11.3.2017 19:57

V76o43j88t32ě94c46h 54C96i26g43á83n19e96k 5788929376

Život na hlavních ulicích Prahy - automobily - skutečně silně znepříjemňují. Často je vidět, slyšet a cítit, třeba na evropské, postávat, vrčet a smrdět spoustu aut, které před sebou mají sotva půl metru prostoru .. za maximálního provozu přes den. Spalují palivo a vypouštějí, více či méně splodin, zásadně všechny a LZE SKUTEČNE OPRÁVNĚNĚ POCHYBOVAT .. ZDA JE TO VŽDY NEVYHNUTELNÉ!

0/0
12.3.2017 15:28

J94a92k38u29b 43S47t38a75š42e31k 4197349773274

Uhnu vždy, ale taky mám silné podezření, že to zneužívají. Potkávám je houkající takřka každý den. Je to opravdu statisticky možné, na 100.000ové město, aby zde bylo tolik naléhavých událostí?

+4/0
11.3.2017 13:37

M68i56c88h43a70l 49M84i40n61a50ř12í88k 9932396979928

Modrý maják má právo přednosti a mě osobně je uplně jedno, jestli je to záchranka, nebo lapiduch jedoucí na svačinu. Právo přednosti má mosdrý maják v každém případě.

U převozové sanitky nemůže nikdo vědět, zda se nemocnému důchodci nepřitížilo.

Ale je samozřejmě i ta možnost, že potřebují co nejvíc jízd, aby mohli jet na dovolenou a občas si pomůžou majáky. Já proti tomu nic nemám, protože potkám denně tak jednu houkající sanitku a to ještě v nějaké zácpě na jižní spojce a to není taková tragedie, jak z toho dělá zase iDnes.

+2/−2
11.3.2017 13:13

J15a38n 69V95o69j14t69í63š87e47k 6242551835656

Pokud se ale nemocnému důchodci přitíží, tak má ten řidič zastavit a zavolat normální záchranku (a poskytnout první pomoc, pochopitelně). Máte to i v článku.

+3/0
11.3.2017 14:25

K69a22r74e17l 19F16i91l38i32p 3148935330520

A to za předpokladu, že je v rozumném dojezdu od nemocnice a stav pacienta je případně takový, že dojezd zvládne a rychlá by měla de facto zbytečný výjezd?

0/0
12.3.2017 21:48

J53a87n 80V96o35j86t48í90š20e40k 6712871975606

Kdyby byly ryby...

Řidič převozový sanitky nemá naprosto žádnou kvalifikaci pro to, aby poznal, jestli pacient "dojezd zvládne." Což máte v tom článku taky.

0/0
12.3.2017 22:34
Foto

J28i39ř11í 85D95v91o47ř93á28k 5325339270328

Tak třeba v loňském roce, při opravě D1 , nebyl problém vidět v případé zácpy na D1 couvat autobusy po dálnici, převozové sanitky bezdůvodně zapínat majáky, osobní, nákladní auta se otáčely do protisměru, dálnici opuštěly sjezdem,odtahovka firmy Jerex MODRÉ majáky doplněné o sirénu,..... . A Policie ČR ? Absolutní klid .Pomáháme, chráníme.Kontrolujeme platnost lékárniček ,....

+1/0
11.3.2017 12:52

M84a94r31t76i67n 47S98t75a40n45ě92k 3351743860407

no ono nektere odtahove sluzby muzou mit i modre majaky. Treba prazsky dopravni podnik ma na obou jerabech pro tramvaje modre majaky , a vyprostovaci nakladaky maji take modre majaky. Ono je tezke takle obecne rict kdo ANO a kdo NE :(

0/0
11.3.2017 21:43

S82v73a82t95a78v43a 13D39u71r84a63n31o65v57á 3949429124171

Je to dane zakonem. Jen slozky IZS muzou mit modre, ostatni maji mit oranzove.

0/0
12.3.2017 7:49

B63e24n 73P86a54v76k65a 1307913807391

Jo, na to jsem si stěžoval známému záchranáři. Samozřejmě jediná možnost je, to tvrdě pokutovat, až se bude ze sanitářů kouřit. On totiž zapnout maják umí každá lopata.

+3/0
11.3.2017 12:35

S35t55a60n 98N22o29v40á91k 5507535495884

Nevadí mi jakákoli sanitka s modrým majákem (u nás jich zase tolik nepotkávám), to úhýbám bleskově, ale s policajtama mám hodně velký problém, protože v drtivé většině je potkávám v případech, kdy honí nějakého piráta který jel ďábelskou rychlostí 55km/h! A to se u toho úhýbání zrovna nepřetrhnu...

+2/−10
11.3.2017 12:28

M26i86c73h38a75e24l 21P18r78i45n39c 7425845320285

Je mi jedno, jestli PČR jede na oběd, stíhá piráta jedoucího 55 km/h nebo jede k přepadení banky či bombě na nádraží. Mají zapnutý maják, tak jim uhnu.

+6/−1
11.3.2017 12:43

S58t19a19n 33N66o46v18á78k 5137345955194

To já taky, bohužel musím. Ale stejná věc se dá provádět různými způsoby.

+1/−1
11.3.2017 12:48

L95a95d29i81s76l70a72v 29K47v65a60s78n56i63č15k24a 1233467813625

Máte zajímavou zábavu. Že ten "nepirát" už žádných 55 km/h dávno nejede (proč asi) jste si ještě nevšiml ?

+1/0
11.3.2017 14:50

S82t85a54n 68N31o93v39á79k 5927305365294

Tak v tomhle případě popisuji konkrétní situaci z minulého týdne. Značka konce obce je asi 300 m za posledními baráky, jela nás kolona 4 aut (já poslední) a ty skřeti číhali v protisměru v autě s radarem. Víc jak 60 jsme nejeli - a na té rovině je stotřicítka bezpečná rychlost. Šli pouze po tom prvním, u ostatních by to neukecali (neměli by fotku nebo video). Takže než vystartovali a dohonili nás, to už jsme určitě nejeli 55 - jestli míníte tohle. Ale museli mne předjet v pravé zatáčce přes plnou, protože já jsem "hledal vhodné místo k zastavení" a to chvíli trvá...;-)

Dokud budou mít v pracovní náplni převážně buzeraci, tak z mé strany nemůžou čekat lepší zacházení. Samozřejmě v rámci možností-do otevřeného střetu s nimi jít nemohu...

Takže když jede sanitka (jakákoli), uhýbám bleskem. Hasičům taky, ale u těch to je dané velikostí... :-)

Ale tihle rádoby pomahači a chrániči si počkají...

0/0
11.3.2017 15:31

S95v20a86t22a68v49a 42D23u12r55a57n84o88v70á 3669169674601

Mohlo se vam stat, ze vas taky zastavi a to vhodne misto vam ukazi, mnohem drive nez jste zastavil vy. Nebyl byste ani prvni ani posledni. Vlastne jste jeste horsi nez ten pirat, ktereho honili.

0/0
12.3.2017 7:52

S24t97a19n 81N71o24v43á45k 5957315125514

Honili piráta?!? Četla jste vůbec mou reakci celou?

Pokud chtějí buzerovat nevinné, tak já jim v tom rozhodně napomáhat nebudu!

0/0
12.3.2017 9:28

S35t17e85f67a57n 29S43u18r14o36v34j22a22k 8506722524222

Jinak myslim, ze by se to dalo poresit celkem snadno. Dnes neni problem sluzebni auta vybavit GPS, takze je mozne sledovat jizdu automobilu treba i zpetne, jelikoz se data zaznamenaji. Spojit zapnuti modreho majacku s GPS by nasledne tez nemel byt problem. Potom uz staci aby ridic k jizde s modrym podal vysvetleni, pokud zrovna nebude zapsan ve vyjezdu a je vse poresene. Jde pouze o chut zamestnavatelu to nejak poresit.

+5/0
11.3.2017 12:28

J73a19n 50V18o35j24t68í68š81e22k 6762401955356

No problém je asi v tom, že zaměstnavatelům to náramně vyhovuje. Stihnou toho víc s míň sanitkama. Skoro bych si tipnul, že na ty řidiče tlačej, aby ty majáky zapínali.

+5/0
11.3.2017 14:28







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.