Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Převozové sanitky zneužívají majáčky, řidiči je neberou vážně

Přestože výstražné znamení nemají k jízdě používat, řidiči převozových sanitek soukromých firem majáky stále zapínají. Policisté i záchranáři se bojí, že kvůli nim řidiči přestanou brát ohledy i na jejich vozy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K60a31r79e29l 31F46i95l91i56p 3938775940800

Mimochodem na místo řešení sanitek bych řešil asistenční služby jedu takhle po Vysočanské radiále a za mnou auto asistenční služby. Pánové mimochodem parkují na Pap Oil na Kbelské kde se můžete přesvědčit, že nekecám. Na autě za předním sklem doplňkové modré majáky na střeše žluté. V klidu jsem se přeřadil do pravého stejně to borcovi stálo za to přibrzdit a řvát po mne, že má "absolutní právo přednosti v jízdě" a to bohužel není jediný kdo si toto myslí a i tak jezdí. Tímto by jste měli začít jenže zde není vůle a hodně lidí ví proč a nebo si to lze velmi rychle domyslet. Stačí si položit jednoduchou otázku odkud tento člověk vezme informaci o dopravní nehodě? A to v stejný čas kdy v podstatě nehoda vznikla.

+3/0
12.3.2017 21:42

K77a68r94e75l 32F67i38l63i57p 3168685930670

Pan mluvčí v tom evidentně nemá úplně jasno. Některé z těchto sanitek patří nemocnicím a další pro ně jezdí. Co z toho plyne například Pražská záchranka nepoveze z jiné nemocnice orgány k transplantaci, krve, plazmy a pod. pro lidi kteří můžou být v dané chvíli na operačním sále a transfůzní oddělení krve sehnalo v jiném transfůzním oddělení jiné nemocnice zde je důvod k použití majáků. Stejně tak je to v případě, že se veze pacient na vyšetření do jiné nemocnice kvůli tomu, že potřebná technika v nemocnici která určila transport prostě nemá CT, rezonance a nebo specializovaná vyšetření. Rychlá to opět neodjede její úkol je být v svém rajonu pro vážnější případy. Pak jsou zde překlady pacientů z intenzivních oddělení na jiná pracoviště. soukromé sanitky pak například převáží i novorozence na vyšetření mezi dětskými klinikami porodnicemi kde chybí počet lůžek neonatologie nebo které nejsou vybaveny lůžky pro nedonošené děti. Jsou i případy kdy transport není možný kvůli počasí vrtulníkem a rychlá nemá v danou chvíli kapacitu a převoz zajištuje soukromá rychlá která vybavená je. Pak jsou tu, ale i diskutabilní převozy například dialýza. Pokud pacient přijede pozdě je čas na konkrétním dialyzačním přístroji rozplánován natolik přesně, že příjezd pozdě znamená pro pacienta zkrácení doby dialýzy a to pro toho nemocného prostě není dobré. Může nstat i situace kdy veze běžné pacienty a udělá se jednomu z pacientů špatně a do nemocnice je to prostě blíž než čekat na rychlou. Nezastávám se, protože ani toto co je zde popsáno u konkrétního řidiče se mne nelíbí. Ovšem není to také tak černobílé jak to vypadá. Opakem, že Policie si jezdí na majáky jak se jí hodí je příklad z nehody v ranních hodinách cca před 5-7 lety na Proseku u metra Prosek. Dvě hlídky si dávali závod po Vysočanské směrem na Ďáblice, rychlost byla dost přes 110 km (počet lamp za čas 21,22,23 výpočet) na křižovatce přehlédli zleva přijíždějící měštáky, to co následovalo bych nepřál vidět nikomu.

+1/0
12.3.2017 21:18

K90a52r56e40l 40F46i36l66i44p 3788605810420

Odůvodnění honili motorkáře. Motorkáře jsem já osbně žádného nevyděl a to jsem viděl na skoro celou Vysočanskou po které přijeli a projeli. S svědectvím jak to bylo jsem se přihlásil a doposud mne nikdo nevyslechl. Městský Policista co jsem se doslechl v aktivní službě skončil a pracuje již jen z kanceláře. Takže zatím jsem neslyšel i když jednání sanitáků není v některých případech oprávněné, že by někoho tím, že si zahoukají někoho zabili nebo zmrzačili. Stačí se jen podívat jak jezdí sanitáci a jak policajti videií najdete na webech si myslím dost. saniťáků se nezastávám. Aut je moc doprava je jaká je a dovézt pak cokoliv pro pacienta nebo i pacienta včas za jakýmkoliv účelem je celkem umění a to jak pro tyto sanitky tak i pro rychlou.

+1/0
12.3.2017 21:23

V49o88j33t97ě69c25h 21C38i57g64á40n29e97k 5208109236

Naproti tomu mnozí měšťané pražští a satelitní měšťané středočeští si dobrovolně zvolili každodenní dojíždění vlastním kočárem i když by v mnoha případech byla snesitelná i volba méně komplikovaná. Vlastně v druhé půli 20. st. měšťané dojížděli o víkendech na chalupy na venkov. A dnes tito satelitní měšťané dojíždějí 4 nebo 5 dní v týdnu z venkova do Prahy.

Především bych chtěl ale doplnit to "B" k tomu v jiných příspěvcích mnohokrát zmíněnému "A": zneužívání modrých majáků.

"B": Stále se rozmáhající: ZNEUŽÍVÁNÍ MOTOROVÝCH VOZIDEL A DOPRAVNÍ INFRASTRUKTURY.

0/0
12.3.2017 15:14

V13o25j20t35ě62c55h 53C45i25g63á40n67e23k 5438899436

Budu se inspirovat návrhy některých diskutujících, jakými způsoby by státní správa měla kontrolovat ty "zdravotní taxíky" a pokusím se ty metody přenést na další účastníky silničního provozu.

Na rozdíl od těch "zdravotních taxíků" řidiči a provozovatelé běžných taxíků vůbec nemusejí evidovat a zdůvodňovat proč někoho někam vezou. A přitom jsou do určité míry zvýhodněni proti jiným účastníkům možností jízdy vyhrazenými pruhy.

Neměly by správní úřady také kontrolovat účely jízd všech motoristů, kteří se pohybují po území hl. města?

Anebo by mohlo město prodávat povolenky k vjezdu. No a některé veřejně prospěšné dopravní prostředky by pak mohly mít povolení k využití infrastruktury "ex offo". Přitom komerční povolenky by byly třeba vydávány na konkrétní čas a trasu - stejně jako veřejná doprava má své jízdní řády a díky nim se dá tato doprava nějak efektivně plánovat.

Třeba by bylo možné zavést povinnou rezervaci městské silniční infrastruktury. Koneckonců vyhrazená parkovací stání už někde jsou, vyhrazené jízdní pruhy občas taky. Tak proč nezavést vyhrazené ulice. Kupříkladu Kukulova ulice kolem Fakultní nemocnice Motol, je pro takový experiment ideálním adeptem. Bytová zástavba přímo kolem této ulice prakticky není. Takže IAD zde jedoucí je z velké většiny tranzitní.

Jestli by teda místo sanitek jedoucích do zdravotnických zařízení, kam - podle názorů některých občanů - jezdí hypochondři a důchodců jen tak pro zábavu, neměli svoje jízdy evidovat a zdůvodňovat motoristé označovaní jako IAD. Tedy všichni ti velmi zaneprázdnění manažeři, úředníci a další pracovníci, kteří ale při svém drahoceném čase neváhají marnit desítky minut postáváním v kolonách a blokováním důležitých a veřejně prospěšných dopravních prostředků.

Z mého laického pohledu mi připadá, že důchodce, nebo invalidní důchodce, či jiný občan se zdravotním omezením si vždycky nemůže vybírat, kde bude bydlet a zároveň, kde se nechá ošetřit ve zdravotnickém zařízení.

Naproti tomu mnozí pražští měšťané č

0/0
12.3.2017 15:09

D92a89v28i48d 39D58e45u52s 3827381430869

Při čtení těchto příspěvků zde najdeme správné ale také velmi zavádějící názory. Reaguji z tohoto důvodu, že pracuji v oboru. Ano, máte pravdu že dochází ke zneužívání, ne ale všude. Praha je Praha a přijede k Vám v 99 % žlutá. Ale podívejte se jinam v ČR, kde na 55 000 obyvatel jsou jen 3 žluté, zbytek pokrývá podle Vás převozka. Ale že se vozí urgentně krev, nemocní, dialýza, lidé na transplantace, překlad mezi zdravotnickým zařízením za doprovodu zdravotníka, to už málo kdo uvádí. Svět není jen barva žlutá ale i bílá, bez které by uvedený systém nebyl schopen fungovat. Praxe? Žlutá naveze na nemocnici ale tím to v 90 % končí...další převoz na specializované pracoviště jinde v okrese kde jde o čas třeba v noci, zajišťuje ta převozka. Žlutá Vás jen tak nepřeveze, prostě to nejde. Řidič bílé je vyškolen akreditovaným pracovištěm ZZS, je schopen Vám pomoci než dojede lékař a vozy jsou vybaveny odpovídajícím vybavením až na léky. Mnozí z Vás podceňují význam nás převozkářů, ale až nás budete potřebovat, poznáte.

+2/0
12.3.2017 9:52

P25e20t41r 36K35o53n40í63č49e56k 8784932445865

Jak je v tom článku, dá se to odhalit spíš náhodou, když si řidič jen houkne v křižovatce a pokračuje normálním tempem, a pak zase.

0/0
12.3.2017 9:03

M81a15r84t52i25n 24N74o95v36o18t90n60ý 8829544787664

My máme ve služebních autech krabičky s GPS, ze kterých je možné vyčíst, kdy kde se auto pohybovalo několik měsíců zpětně. Nemůže být přece problém je doplnit o záznam toho, jestli byl zapnutý maják a siréna, nařídit že převozové sanitky je musí mít a pak dělat namátkové kontroly.

0/0
12.3.2017 2:43

P51a34v22e65l 30J15e31ř14á41b68e12k 7351932454207

Jestli převozová sanita bliká či nebliká neřeším - uhnu.

A z několika "tydýtů" co s takovou sanitou jezdí a světla zneužívají nebudu dělat závěry, že příště sanitu nepustím. prostě nevím, proč je pod výstražnými světly.

Nicméně - v četných případech řidiče přepravující pacienty na vyšetření chápu. Jestli je pacient objednán na nějakou hodinu a sanita stojí v koloně i desítky minut, tak ať jede pod sirénou aby na vyšetření pacienta včas dovezla..

+3/−1
11.3.2017 20:27
Foto

P34a13v52e75l 39R67u40s 9238298229280

Ale ta převozní sanitka je jen převozní taxi. Nic víc.

+2/−2
11.3.2017 20:42

P82a33v44e74l 70J85e83ř81á14b54e80k 7781662764827

Převozní sanitka je jen taxi. Ale nezřídka vozí klienty s horším zdravotním stavem, kdy třeba už jenom delší pobyt v autě je pro ně stresující nebo jedou na vyšetření, apod.

Například převáží lidi na ozařování, protože pro ně pobyt v nemocnici není bezpodmínečně nutný a domácí péče je celkově, jak pro pacienta, tak pro společnost lepší.

Píši například. Tím netvrdím, že řidiči si světelným a výstražným znamením neulehčí jízdu i když vezou jen klienty, kteří jsou v časové i zdravotní pohodě.

Nicméně, pro mě je důležité že někdo jeden pod "světly", a to zda je zneužívá či ne, to musí řešit někdo jiný. Ne účastník silničního provozu.

+1/0
12.3.2017 7:49

P80e20t55r 21K48o12n89í96č66e57k 8404782485985

Moje zena-doktorka má zkušenost, že naprostá většina prevozek vozí lidí PO vysetreni domů, přestože NA vyšetření přišli po vlastních.

+1/0
12.3.2017 9:06

K21a20r92e53l 12F31i97l68i66p 3978265500210

Jen Taxi jak píši výše není, nemáte pravdu.

0/0
12.3.2017 21:36

P41a65v52e34l 85O97b55d86r29ž66á17l73e26k 6926364768272

Souhlasím, že by se měla nějak vyřešit situace, kdy pacient se zdravotním problémem jede na vyšetření na konkrétní čas a zdravotní dopravní služba by měla garantovat, že se na něj dostane včas. Případně, zdravotnické zařízení by mu mělo službu poskytnout, když ne vlastní vinou přijede později.

Pacienty s omezenou pohyblivostí nikdo jiný do zařízení mnohdy nedostane a pro zdravotní pojištění je levnější jim občas zaplatit převoz z domova, než je mít dlouhodobě hospitalizované - protože by se sami z domova nedostali.

+3/0
11.3.2017 21:17

P40a17t45r82i91k 43E87g35e64r 2558840219521

No na Andělu to projede přes pěší zónu i asistenční služba se žlutým majákem a myslím si, že ta zde nemá taky co dělat. Už jsem zde viděl i pár vozů ze zahraničí a v jednom případě i policisty kterým to bylo úplně jedno, ale po našich lidech jdou! No modrý maják by doopravdy měl být v pohotovosti v nejnutnějších případech a u převozů krve. Praha by měla u BUS pruhů provést změnu a uvádět DP (MHD), TAXI, 112 (IZS), BICYKL. Doufám, že komplikované úseky se rozšíří.

+1/0
11.3.2017 20:27

R57o94m96a89n 58P40o23l32á53č79e91k 5226909535

Problém je v tom, že převozka je taky IZS...

0/0
11.3.2017 22:56

P85a78v84e38l 70O91b49d67r18ž15á38l48e32k 6646984308522

Majáky převozkám natrvalo sebrat nejde ... jsou součástí IZS a v případě hromadného neštěstí jim záchranka může přikázat jezdit pro ní. I kdyby to bylo jednou za 30 let.

Řešením je jen důsledná kontrola, kdy převozka se zaplým majákem by měla znamenat jistou zpětné kontroly. Ovšem nikoliv u provozovatele, který řidiče přikryje, protože sám chce, aby se toho za den odvozilo co nejvíc. Ale u zdravotnického zařízení, které potvrdí, že jim dopravka dovezla pacienta se zhoršením stavu. Ano, to se občas může stát.

+5/0
11.3.2017 15:58
Foto

P70a74v76e18l 21R75u36s 9438948629930

Zákon č. 239/2000 Sb.

§ 4

Složky integrovaného záchranného systému

(1) Základními složkami integrovaného záchranného systému jsou Hasičský záchranný sbor České republiky2) (dále jen "hasičský záchranný sbor"), jednotky požární ochrany zařazené do plošného pokrytí kraje jednotkami požární ochrany,3) poskytovatelé zdravotnické záchranné služby a Policie České republiky.

(2) Ostatními složkami integrovaného záchranného systému jsou vyčleněné síly a prostředky ozbrojených sil, ostatní ozbrojené bezpečnostní sbory, ostatní záchranné sbory, orgány ochrany veřejného zdraví,4) havarijní, pohotovostní, odborné a jiné služby, zařízení civilní ochrany, neziskové organizace a sdružení občanů, která lze využít k záchranným a likvidačním pracím. Ostatní složky integrovaného záchranného systému poskytují při záchranných a likvidačních pracích plánovanou pomoc na vyžádání (§ 21).

+2/0
11.3.2017 19:23

P85a36v52e70l 11O88b12d55r78ž27á24l28e12k 6896854918602

Teď mi není jasné, jestli to myslíte jako souhlas, nebo nesouhlas? Provozovatelé převozek mají skoro vždy s IZS smlouvu ... jako ty "jiné služby".

0/0
11.3.2017 21:13
Foto

M20a18r58i33e 33M37e31t46l24i45c73k13á 9581934741382

Ono je to dost sporné. Žádný slušný řidič si nedovolí nerespektovat modrý majáček. To je jedna věc. Druhá věc je, že v převozové sanitě může být převážená babča v noční košili a županu na vyšetření a to vyšetření je napánované na určitou hodinu a když nedorazí na čas, tak má smůlu. Znám člověka, který proto, že ho převozka dovezla s třičtvrtěhodinovým zpožděním měl zákrok ultrazvukem odložen o dva týdny, dva týdny s bolestmi a léky.

+2/0
11.3.2017 15:50

M55i80c81h62a67l 47U42r62b52a51n 2358569552738

Co je to zas za kecy? Ridim, vidim majacek - uhejbam. Neni na mne, abych rozhodoval, jestli houkaji oduvodnene nebo ne.

+14/0
11.3.2017 15:26

R28a35d83e74k 33K86o14p69a62r 4988301342859

Stav, ktery trva jiz nekolik let a vlivem hustoty provozu nabyva na intenzite.

Rano, mezi 7-8:30 jich na Sterboholske radiale projede minimalne 20 denne. Protoze tam je zacpa.

Je to etickej hnuj a dno spolecnosti, ti co to zneuzivaji. Na osobaky ma Policie nastoju dost. Stacilo by si vypsat RZ sanitek, zpetne si vyzadat dokumentaci z prijmu pacienta a pak trestat. Trestat ale ty spolecnosti, co tyhle taxiky s majakama provozujou.

+4/−3
11.3.2017 14:55

P53a38v52e29l 32L48e89p56e18n14k38a 5926721745953

"Rano, mezi 7-8:30 jich na Sterboholske radiale projede minimalne 20 denne".

Nádherná věta. Jak z Černých baronů.

+3/0
11.3.2017 15:48

P79e80t11r 74K89o49n27í47č29e83k 8704872345845

Pane Kopare, vy byste chtěl, aby se někdo kvůli prestupku řidiče sanitky někdo hrabal ve vaší zdravotní dokumentaci o vyšetřeních?

0/0
12.3.2017 9:10

V28o81j41t43ě60c88h 34C10i31g13á17n65e26k 5198319546

Také si myslím, že je "etický hnůj a dno společnosti" každý kdo zneužívá veřejnou dopravní infrastrukturu ke svému soukromému pohodlí i když musí vidět jaké to má důsledky pro celou společnost.

0/0
12.3.2017 15:24

M81a60r21t17i89n 80M96a55š43e46k 6369897329455

Já trošku odbočím, jedu po dálnici na prahu a předjel mě prázdný autobus od hasičů se zapnutými majáky. Celý den sem sledoval zpravodajství, jestli nebyl někde třeba... Nic jsem nenašel..

0/−1
11.3.2017 14:34
Foto

P60a60v64e71l 89R31u95s 9598218859710

Modré majáky mohou ze zákona kromě policistů, záchranky a hasičů užívat také celníci, Vězeňská služba, armáda, plynaři, energetici, kynologická služba, Hradní stráž, Dopravní podnik a sanitky převážející pacienty a zdravotníky. A taky

například prezident, šéfové obou komor Parlamentu, ministři nebo náčelník Generálního štábu Armády. A pochopitelně každý šulda, který si jej koupí a má při odchytu PČR 2500 Kč na pokutu.

+4/0
11.3.2017 14:37

R79o58m97a66n 33P32o17l26á73č11e20k 5756269935

Tak ne všechno je ve zprávách...

+2/0
11.3.2017 22:58

S46v83a85t98a23v61a 43D76u85r51a56n11o53v29á 3989579324481

Zrovna ten autobus mohl jet k nejake vetsi havarii a vezl tam deky, vodu etc. A proc by mela byt verejnost informovana o vsem? Uz tech informaci i tak je prehrsel.

0/0
12.3.2017 7:48

I35v45a20n 32M97i87n19á23ř 7282724587431

Život na hlavních ulicích Prahy - houkající sanitky - skutečně silně znepříjemňují. Často je vidět, třeba na Evropské, ječet sanitku, která má před sebou stovky metrů volného prostoru .. za minimálního provozu večer. Houkají zásadně všechny a skutečně lze oprávněně pochybovat .. zda je to vždy nevyhnutelné !

+2/0
11.3.2017 13:58

T49o83m47á76š 52C46h20r59a96s33t37n12ý 2721554201323

Načtěte si zákon a zjistíte, že je. Že při výjezdu má povinnost použít světelné VE SPOJENÍ se zvukovým výstražným zařízením.

+1/−2
11.3.2017 19:57

V77o87j27t25ě78c71h 50C79i83g24á84n97e88k 5108439706

Život na hlavních ulicích Prahy - automobily - skutečně silně znepříjemňují. Často je vidět, slyšet a cítit, třeba na evropské, postávat, vrčet a smrdět spoustu aut, které před sebou mají sotva půl metru prostoru .. za maximálního provozu přes den. Spalují palivo a vypouštějí, více či méně splodin, zásadně všechny a LZE SKUTEČNE OPRÁVNĚNĚ POCHYBOVAT .. ZDA JE TO VŽDY NEVYHNUTELNÉ!

0/0
12.3.2017 15:28

J28a51k12u72b 62S76t75a61š47e71k 4507119183174

Uhnu vždy, ale taky mám silné podezření, že to zneužívají. Potkávám je houkající takřka každý den. Je to opravdu statisticky možné, na 100.000ové město, aby zde bylo tolik naléhavých událostí?

+4/0
11.3.2017 13:37

M58i52c76h86a44l 40M55i43n63a77ř42í66k 9922376619218

Modrý maják má právo přednosti a mě osobně je uplně jedno, jestli je to záchranka, nebo lapiduch jedoucí na svačinu. Právo přednosti má mosdrý maják v každém případě.

U převozové sanitky nemůže nikdo vědět, zda se nemocnému důchodci nepřitížilo.

Ale je samozřejmě i ta možnost, že potřebují co nejvíc jízd, aby mohli jet na dovolenou a občas si pomůžou majáky. Já proti tomu nic nemám, protože potkám denně tak jednu houkající sanitku a to ještě v nějaké zácpě na jižní spojce a to není taková tragedie, jak z toho dělá zase iDnes.

+2/−2
11.3.2017 13:13

J69a96n 89V66o83j30t53í47š69e11k 6212641775176

Pokud se ale nemocnému důchodci přitíží, tak má ten řidič zastavit a zavolat normální záchranku (a poskytnout první pomoc, pochopitelně). Máte to i v článku.

+3/0
11.3.2017 14:25

K30a48r71e76l 65F42i30l12i64p 3138245830860

A to za předpokladu, že je v rozumném dojezdu od nemocnice a stav pacienta je případně takový, že dojezd zvládne a rychlá by měla de facto zbytečný výjezd?

0/0
12.3.2017 21:48

J33a39n 94V82o47j10t35í11š52e21k 6512331375976

Kdyby byly ryby...

Řidič převozový sanitky nemá naprosto žádnou kvalifikaci pro to, aby poznal, jestli pacient "dojezd zvládne." Což máte v tom článku taky.

0/0
12.3.2017 22:34
Foto

J39i26ř42í 28D89v64o56ř56á93k 5945259710288

Tak třeba v loňském roce, při opravě D1 , nebyl problém vidět v případé zácpy na D1 couvat autobusy po dálnici, převozové sanitky bezdůvodně zapínat majáky, osobní, nákladní auta se otáčely do protisměru, dálnici opuštěly sjezdem,odtahovka firmy Jerex MODRÉ majáky doplněné o sirénu,..... . A Policie ČR ? Absolutní klid .Pomáháme, chráníme.Kontrolujeme platnost lékárniček ,....

+1/0
11.3.2017 12:52

M89a67r42t86i51n 98S43t30a17n73ě27k 3721643510157

no ono nektere odtahove sluzby muzou mit i modre majaky. Treba prazsky dopravni podnik ma na obou jerabech pro tramvaje modre majaky , a vyprostovaci nakladaky maji take modre majaky. Ono je tezke takle obecne rict kdo ANO a kdo NE :(

0/0
11.3.2017 21:43

S76v37a29t52a37v44a 90D84u31r83a34n29o40v76á 3459109664751

Je to dane zakonem. Jen slozky IZS muzou mit modre, ostatni maji mit oranzove.

0/0
12.3.2017 7:49

B80e45n 43P20a33v10k34a 1937773327521

Jo, na to jsem si stěžoval známému záchranáři. Samozřejmě jediná možnost je, to tvrdě pokutovat, až se bude ze sanitářů kouřit. On totiž zapnout maják umí každá lopata.

+3/0
11.3.2017 12:35

S24t54a34n 23N51o78v65á75k 5727445825984

Nevadí mi jakákoli sanitka s modrým majákem (u nás jich zase tolik nepotkávám), to úhýbám bleskově, ale s policajtama mám hodně velký problém, protože v drtivé většině je potkávám v případech, kdy honí nějakého piráta který jel ďábelskou rychlostí 55km/h! A to se u toho úhýbání zrovna nepřetrhnu...

+2/−10
11.3.2017 12:28

M81i20c12h27a79e12l 53P71r73i60n96c 7825165700665

Je mi jedno, jestli PČR jede na oběd, stíhá piráta jedoucího 55 km/h nebo jede k přepadení banky či bombě na nádraží. Mají zapnutý maják, tak jim uhnu.

+6/−1
11.3.2017 12:43

S14t29a28n 42N66o68v42á16k 5397985155884

To já taky, bohužel musím. Ale stejná věc se dá provádět různými způsoby.

+1/−1
11.3.2017 12:48

L96a78d34i93s40l97a45v 61K10v30a82s53n91i33č59k77a 1633567513175

Máte zajímavou zábavu. Že ten "nepirát" už žádných 55 km/h dávno nejede (proč asi) jste si ještě nevšiml ?

+1/0
11.3.2017 14:50

S79t22a61n 55N53o11v26á40k 5487135725274

Tak v tomhle případě popisuji konkrétní situaci z minulého týdne. Značka konce obce je asi 300 m za posledními baráky, jela nás kolona 4 aut (já poslední) a ty skřeti číhali v protisměru v autě s radarem. Víc jak 60 jsme nejeli - a na té rovině je stotřicítka bezpečná rychlost. Šli pouze po tom prvním, u ostatních by to neukecali (neměli by fotku nebo video). Takže než vystartovali a dohonili nás, to už jsme určitě nejeli 55 - jestli míníte tohle. Ale museli mne předjet v pravé zatáčce přes plnou, protože já jsem "hledal vhodné místo k zastavení" a to chvíli trvá...;-)

Dokud budou mít v pracovní náplni převážně buzeraci, tak z mé strany nemůžou čekat lepší zacházení. Samozřejmě v rámci možností-do otevřeného střetu s nimi jít nemohu...

Takže když jede sanitka (jakákoli), uhýbám bleskem. Hasičům taky, ale u těch to je dané velikostí... :-)

Ale tihle rádoby pomahači a chrániči si počkají...

0/0
11.3.2017 15:31

S73v23a55t91a49v65a 65D84u69r19a65n82o46v73á 3509429184641

Mohlo se vam stat, ze vas taky zastavi a to vhodne misto vam ukazi, mnohem drive nez jste zastavil vy. Nebyl byste ani prvni ani posledni. Vlastne jste jeste horsi nez ten pirat, ktereho honili.

0/0
12.3.2017 7:52

S52t81a57n 96N18o83v27á77k 5507395805144

Honili piráta?!? Četla jste vůbec mou reakci celou?

Pokud chtějí buzerovat nevinné, tak já jim v tom rozhodně napomáhat nebudu!

0/0
12.3.2017 9:28

S22t96e57f64a78n 77S77u67r37o97v89j65a46k 8706562784192

Jinak myslim, ze by se to dalo poresit celkem snadno. Dnes neni problem sluzebni auta vybavit GPS, takze je mozne sledovat jizdu automobilu treba i zpetne, jelikoz se data zaznamenaji. Spojit zapnuti modreho majacku s GPS by nasledne tez nemel byt problem. Potom uz staci aby ridic k jizde s modrym podal vysvetleni, pokud zrovna nebude zapsan ve vyjezdu a je vse poresene. Jde pouze o chut zamestnavatelu to nejak poresit.

+5/0
11.3.2017 12:28

J78a59n 82V32o83j59t89í69š75e14k 6712731715256

No problém je asi v tom, že zaměstnavatelům to náramně vyhovuje. Stihnou toho víc s míň sanitkama. Skoro bych si tipnul, že na ty řidiče tlačej, aby ty majáky zapínali.

+5/0
11.3.2017 14:28







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.