Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované
Čekáme na více doporučených příspěvků
Všechny podle vláken Všechny podle času

J59o81s61e53f 21C66h61o76d23o88u36n28s45k66ý 4261466599250

Hm. Ruzyně je tak přetížená, že je potřeba druhé letiště?

+2/0
doporučit
8.3.2017 19:02

R82o14m46a27n 41P29o44l47á83č29e76k 5976699925

Hlavně je vtipné, že Ruzyni nechtějí dovolit druhou dráhu a tady to je obcemi obležené a je to ok;-D

0/0
doporučit
8.3.2017 20:35

P89e26t21r 86P85o27s95p30í65c56h59a27l 7888254257272

Ano ruzyne je bohuzel dlouhodobě přetížená, počet cestujících už v tuto chvíli prakticky nemůže růst vzhledem k tomu, že dalšímu rozvoji a přívalu cestujícím brání druhá paralelní dráha, která jen tak stát nebude, takže Ano, je tu místo na trhu, což má penta velmi dobře spočítané a nám to může přinést další konkurenci a další zlevnění letů (přistávací taxy apod.). Praha je jedno mála měst s takovou veikostí co nemá nízkonákladovu variantu letiště takže si myslím že je to i z tohoto hlediska zcela na místě a já nejsem proti.

+2/0
doporučit
9.3.2017 2:04

J77o61s24e18f 55D36a32n42ě50k 5429180724824

A bydlíte v té lokalitě, že jste tak chytrý????

0/0
doporučit
15.3.2017 19:53

P41e98t25r 28T43i37n28k55a 7391609423297

Prachy, jenom prachy nečekají, jen po nich sáhneš a už tě mají.

+1/0
doporučit
8.3.2017 18:32

A62n48t89o66n24í39n 29Z32e65l51e24n83ý 2614463631926

A když se staneš ministrem, tak máš nejen prachy, ale můžeš š.k.t podřízenou.

0/0
doporučit
8.3.2017 20:07







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.