Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Studie: Barrandov potřebuje dalších 80 bytových domů, teprve pak bude žít

Obyvatelé pražského Barrandova se obávají zahušťování a rozrůstání sídliště. Radnice Prahy 5 si nechala zpracovat územní studii, podle níž by na okraji sídliště mohly v budoucnu vyrůst byty pro dalších osm tisíc lidí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M64i89c16h91a28l 93S28t39e82b90l77o 5249601424957

Super, už aby to byloR^!! Konečně něco co má hlavu a patuR^!!V[>-]

+1/−1
11.3.2017 20:23

M88i84c57h24a56l 88B28a50š74t56a 6304180165824

Fajn. Bude se stavět, bude se bydlet. A jak se úměrně tomu vyřeší příjezdové komunikace a parkovací místa ? Lokalita je přístupná pouze od severu a od východu přes 1 větší a 2 malé křižovatky. Chybí minimálně jedno velkokapacitní parkoviště (= tam, kde budou domy) a rozšíření vnitřní komunikace (= není kam resp. tam, kde budou domy). Tramvaj nyní stačí, ale po rozšíření bude problém na Smíchově, protože bude se bude muset zdvojnásobit kapacita. Tohle mi teda nedává žádnej smysl.

+1/0
11.3.2017 19:09

L72u29d50e51k 57N42e74c84h73l52e41b91a 1673559651391

Super nápad na další sociálně vyloučenou lokalitu pro nízkopříjmové skupiny, které potřebují dočasně bydlet v Praze. Kdo jiný by se stěhoval do sídliště kde nejsou hřiště, kde jsou baráky nahňácané na sobě, nedá se tam zaparkovat vlastní auto (a ani služební) takže neodvezete díte k lékaři, na kroužky k příbuzným.... Podnikavci to skoupí a budou pronajímat ... k ničemu jinému se to ani nehodí. Rv

+5/−4
11.3.2017 10:59

J24a85n 73V78o41j52t25í24š64e82k 6892431855826

To je zajímavý, že ve čtvrtích, kde jsou baráky načančaný na sobě a blbě se tem parkuje, je nejdražší bydlení.

+5/0
11.3.2017 14:32

J21a21k54u19b 42F49e29i80f85a56r 7319469526649

No dobrý. A ty lidi tam budou jezdit kudy a čím? Už teď je cesta ve špičce jen parkoviště.Rv

+6/−2
11.3.2017 9:23

P55a10t33r87i36k 87R81a50d76e63c66k58ý 5643667605

Z fotogalerie: uvažovaná výstavba Barrandovské brány v záhlaví Lamačovy ulice - hnus, opět vysoké věžáky;-€, které zastíní jižní slunce všem, co bydlí v domech za nimi.

+1/0
11.3.2017 8:30

D24a55v90i73d 61R96y31c59h28e35t83s52k67ý 9646371360750

Prijde mi ze jde jen o maximalizaci vystavby a clanek uz obsahuje tri kyble alibismu v tomto smeru. Autori maji maslo na hlave. Jak ctu sociologove vypracovali, nechceme nocleharnu,.. tak me bere des.

+11/−2
11.3.2017 6:46

D96a25v89i75d 56R12y60c45h16e57t54s95k54ý 9746881150350

Pritom v Praze je neprodanych bytu spousta a taky spousta brownfieldu, ekospol a finep ale neumi nic jineho nez stavet na zelenem a "motivovat" personalni substrat mesta.

+7/−2
11.3.2017 6:56

M93a82t68ě49j 31V14á36c73h49a 6445679330547

Vy jste komik

+1/−1
11.3.2017 17:28

M24a10r65c50e67l87a 19H58o62r20á84č25k17o10v76á 7837392303588

jasně, to co potřebujeme je aby to tu žilo.... já myslím že jediné co kdo potřebuje jsou investoři aby vydělali peníze. Ať si ty naplaveniny žijí tam odkud přišly. Praha není něco jako útulek paní Merklové pro migranty. Taky není nafukovací a i my místní rodáci chceme aby tu zůstalo kousek místa a zeleně

+13/−4
11.3.2017 6:44

J57i84ř94í 86K15o71c69u50r50e40k 6875784165308

Ano, já bych taky prahu obehnal plotem a zavedl kontroly na vstupu. Ale to proto, aby pražáci zůstali vevnitř.

+5/0
11.3.2017 12:53

M16a90t13ě38j 65V65á39c52h24a 6195669610497

To mas smulu, panenko

+1/−1
11.3.2017 17:28

R53a29d96i53m 90S86v82o37b67o19d38a 9953109276572

me jako obyvateli Barrandova dalsi vystavba nevadi, ale investor musi zaplatit infrastrukturu, dostatecnou kapacitu kanalizace... na kazdych 1000 bytu jednu skolku. ke kazdemu bytu jednu podzemni garaz + 1 parkovaci misto na 2 byty v okoli baraku na vlastnim pozemku.

+9/−2
10.3.2017 23:09

J30a79n 56V88o78j34t13í71š20e28k 6982771435486

Proč? Když si stavíte rodinnej barák, tak snad stejnym poměrem přispíváte na školku a parkovací místa?

0/−4
11.3.2017 1:34

K27a43r47e60l 51L71a96n58g53r 2152507470218

U rodiného domu se počítá s parkováním na vlastním pozemku.

+2/0
11.3.2017 14:19

J77a94n 13V21o18j44t59í94š34e40k 6422571775436

Ne do takový míry, jako to vyžaduje pan Svoboda u bytovej domů. A co ty školky?

0/−2
11.3.2017 14:30

J10i96ř75í 56H47u65d92e29c 4572851339122

5 pater hmm, tak na podobným sídlišti žiju..Za 4 roky se tady nafrcalo asi 10 4-5 patrových domů..., nechápu proč to nevyženou do vejšky...jeden velkej dům a sídliště tu nemuselo být...

+5/−5
10.3.2017 22:14

V67l13a25s38t18i77m11i38l 10K60o11c83u49r81e19k 4186843840694

Poud se bojíte, vraťte se nazpět na vesnici, tady je hlavní město, pokud nemáte kde parkovat, mohu vás ujistit, že na Manhattanu má auto jen 20% lidí, Či-li auto není povinné.

+8/−10
10.3.2017 22:10

P27a50v73e31l 11L16a49n57d28a 6639900701104

Či-li? A Vy, Pra-ha?

0/−4
10.3.2017 22:31

V52l15a28s30t86i56m39i13l 57K27o41c26u57r92e47k 4396793170594

Já se chystém bydlet do hor na Slovensko, čistý vzduch, pitná voda a nějaký ten konzum je tam také. Ale nemám k městu žádné vazby. Ale je možná lepší bydlet přímo v Praze, pokud je tam člověk vázaný prací a jinými vazbami, než na těch satelitech. Dopravně jsou stále hůře dostupné. A když jsem zmínil Slovensko, v okolí Bratislavy se naskládaly směrem na východ v takovém množství jeden za druhým, že jsou v koncích, a je spočítané, že plynulost z tohoto místa už by nezajistil ani osmi-pruh. Tzn. ani tam už auto pomalu nebude mít význam pro cestu do práce, nastoupí hromadná doprava, jako nutnost. A konečně: Tzn. zahuštění prostoru intravilánu města Prahy je nezbytné, komu se to nelíbí, nelze mju nějak vyjít vstříc, je to nutné.

+5/−2
11.3.2017 1:00

M40a45r58c80e66l96a 75H80o89r23á20č66k98o17v95á 7647282943628

Tak si pane Kocurek řešte problémy Slovenska a nepište na diskuse o Praze a neraďte nám co si tu máme nebo nemáme zahušťovat. My vám taky neradíme.

0/−6
11.3.2017 7:14

D77a81v37i52d 84H33e26l37l63e75r 6686493680326

Tady se ovšem bavíme o územním plánu okrajové části města. Co se týče Manhattanu, tam už je na plánování parkovišť trochu pozdě.

+5/−1
11.3.2017 1:03

P54a22v28e85l 17L51a49n95d42a 6299450571194

No už aby to bylo, nemohu se dočkat.

+2/0
10.3.2017 21:49

T44o60m38á96š 84Z60e97m79a17n 3545218424525

Je to na konečné kapacitního tramvajového koridoru a zároveň u silniční dopravy.

Je jen dobře, že tam vyroste množství bytů, po kterých je poptávka a pokud se pohlídá podmínky dostatečného množství parkovacích míst k garážích pod domy, není čeho se děsit.

+2/−5
10.3.2017 21:37

V13a30c17l41a31v 90P64e54r79o31u87t22k78a 6978297584451

otazka je zda uz dnws to ta kapacitni tramvajova doprava zvlada.

0/0
11.3.2017 6:44

M79a42r50t72i86n 39Š77t24r70o69s 4609777420788

Mě se to líbí. Ve městě opravdu mají být vysoké domy, protože čím je zástavba rozvolněnější, tím větší plochu polí a de fakto i přírody pak ukusuje.

+8/−3
10.3.2017 21:00

L75u82c85i44a17n 74P51a63p89a76z86i56a47n 5584987651125

Infrastruktura nesmí být rukojmím projektů, na kterém vidělá soukromý sektor! Je vidět, že městská část funguje poněkud nestandardně, když základní úkoly regionu nezvládá.

+2/−4
10.3.2017 20:58

V61a98c73l14a48v 54P23e34r16o45u70t69k22a 6328747144481

a ono je to snad v jine casti Prahy jinak?

+1/0
11.3.2017 6:43







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.