Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Studie: Barrandov potřebuje dalších 80 bytových domů, teprve pak bude žít

Obyvatelé pražského Barrandova se obávají zahušťování a rozrůstání sídliště. Radnice Prahy 5 si nechala zpracovat územní studii, podle níž by na okraji sídliště mohly v budoucnu vyrůst byty pro dalších osm tisíc lidí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M17i16c76h26a81l 96S42t54e81b27l11o 5479421364987

Super, už aby to byloR^!! Konečně něco co má hlavu a patuR^!!V[>-]

+1/−1
11.3.2017 20:23

M18i56c87h22a38l 91B76a24š25t25a 6634750675144

Fajn. Bude se stavět, bude se bydlet. A jak se úměrně tomu vyřeší příjezdové komunikace a parkovací místa ? Lokalita je přístupná pouze od severu a od východu přes 1 větší a 2 malé křižovatky. Chybí minimálně jedno velkokapacitní parkoviště (= tam, kde budou domy) a rozšíření vnitřní komunikace (= není kam resp. tam, kde budou domy). Tramvaj nyní stačí, ale po rozšíření bude problém na Smíchově, protože bude se bude muset zdvojnásobit kapacita. Tohle mi teda nedává žádnej smysl.

+1/0
11.3.2017 19:09

L52u76d56e61k 23N86e53c95h10l69e40b68a 1903649611841

Super nápad na další sociálně vyloučenou lokalitu pro nízkopříjmové skupiny, které potřebují dočasně bydlet v Praze. Kdo jiný by se stěhoval do sídliště kde nejsou hřiště, kde jsou baráky nahňácané na sobě, nedá se tam zaparkovat vlastní auto (a ani služební) takže neodvezete díte k lékaři, na kroužky k příbuzným.... Podnikavci to skoupí a budou pronajímat ... k ničemu jinému se to ani nehodí. Rv

+5/−4
11.3.2017 10:59

J51a37n 24V91o70j47t92í85š44e39k 6242391615106

To je zajímavý, že ve čtvrtích, kde jsou baráky načančaný na sobě a blbě se tem parkuje, je nejdražší bydlení.

+5/0
11.3.2017 14:32

J66a43k65u86b 77F73e34i89f79a23r 7229639606879

No dobrý. A ty lidi tam budou jezdit kudy a čím? Už teď je cesta ve špičce jen parkoviště.Rv

+6/−2
11.3.2017 9:23

P51a96t33r85i59k 62R39a22d48e52c21k81ý 5393637745

Z fotogalerie: uvažovaná výstavba Barrandovské brány v záhlaví Lamačovy ulice - hnus, opět vysoké věžáky;-€, které zastíní jižní slunce všem, co bydlí v domech za nimi.

+1/0
11.3.2017 8:30

D77a57v38i65d 47R68y73c35h34e77t83s20k27ý 9466431780580

Prijde mi ze jde jen o maximalizaci vystavby a clanek uz obsahuje tri kyble alibismu v tomto smeru. Autori maji maslo na hlave. Jak ctu sociologove vypracovali, nechceme nocleharnu,.. tak me bere des.

+11/−2
11.3.2017 6:46

D82a41v96i92d 41R90y53c12h47e36t30s26k43ý 9656911930350

Pritom v Praze je neprodanych bytu spousta a taky spousta brownfieldu, ekospol a finep ale neumi nic jineho nez stavet na zelenem a "motivovat" personalni substrat mesta.

+7/−2
11.3.2017 6:56

M15a44t64ě35j 94V49á81c33h97a 6605809780287

Vy jste komik

+1/−1
11.3.2017 17:28

M93a11r18c42e33l55a 32H77o83r25á47č21k45o31v46á 7147172433278

jasně, to co potřebujeme je aby to tu žilo.... já myslím že jediné co kdo potřebuje jsou investoři aby vydělali peníze. Ať si ty naplaveniny žijí tam odkud přišly. Praha není něco jako útulek paní Merklové pro migranty. Taky není nafukovací a i my místní rodáci chceme aby tu zůstalo kousek místa a zeleně

+13/−4
11.3.2017 6:44

J28i32ř20í 38K43o93c57u45r57e20k 6185914925308

Ano, já bych taky prahu obehnal plotem a zavedl kontroly na vstupu. Ale to proto, aby pražáci zůstali vevnitř.

+5/0
11.3.2017 12:53

M67a17t36ě25j 35V32á68c48h13a 6365599480877

To mas smulu, panenko

+1/−1
11.3.2017 17:28

R83a14d59i85m 93S52v47o60b10o70d89a 9783979396972

me jako obyvateli Barrandova dalsi vystavba nevadi, ale investor musi zaplatit infrastrukturu, dostatecnou kapacitu kanalizace... na kazdych 1000 bytu jednu skolku. ke kazdemu bytu jednu podzemni garaz + 1 parkovaci misto na 2 byty v okoli baraku na vlastnim pozemku.

+9/−2
10.3.2017 23:09

J85a29n 73V17o55j28t25í63š38e76k 6912171935596

Proč? Když si stavíte rodinnej barák, tak snad stejnym poměrem přispíváte na školku a parkovací místa?

0/−4
11.3.2017 1:34

K83a17r12e82l 54L68a61n53g59r 2312967490818

U rodiného domu se počítá s parkováním na vlastním pozemku.

+2/0
11.3.2017 14:19

J16a17n 64V34o56j34t38í49š26e17k 6852411425646

Ne do takový míry, jako to vyžaduje pan Svoboda u bytovej domů. A co ty školky?

0/−2
11.3.2017 14:30

J88i95ř56í 27H60u39d65e50c 4862821769242

5 pater hmm, tak na podobným sídlišti žiju..Za 4 roky se tady nafrcalo asi 10 4-5 patrových domů..., nechápu proč to nevyženou do vejšky...jeden velkej dům a sídliště tu nemuselo být...

+5/−5
10.3.2017 22:14

V83l38a34s75t23i84m57i78l 42K56o31c21u67r60e69k 4306443900934

Poud se bojíte, vraťte se nazpět na vesnici, tady je hlavní město, pokud nemáte kde parkovat, mohu vás ujistit, že na Manhattanu má auto jen 20% lidí, Či-li auto není povinné.

+8/−10
10.3.2017 22:10

P96a23v36e96l 63L63a73n79d87a 6529490651774

Či-li? A Vy, Pra-ha?

0/−4
10.3.2017 22:31

V50l78a19s53t20i91m40i72l 55K83o85c55u48r34e15k 4916773950294

Já se chystém bydlet do hor na Slovensko, čistý vzduch, pitná voda a nějaký ten konzum je tam také. Ale nemám k městu žádné vazby. Ale je možná lepší bydlet přímo v Praze, pokud je tam člověk vázaný prací a jinými vazbami, než na těch satelitech. Dopravně jsou stále hůře dostupné. A když jsem zmínil Slovensko, v okolí Bratislavy se naskládaly směrem na východ v takovém množství jeden za druhým, že jsou v koncích, a je spočítané, že plynulost z tohoto místa už by nezajistil ani osmi-pruh. Tzn. ani tam už auto pomalu nebude mít význam pro cestu do práce, nastoupí hromadná doprava, jako nutnost. A konečně: Tzn. zahuštění prostoru intravilánu města Prahy je nezbytné, komu se to nelíbí, nelze mju nějak vyjít vstříc, je to nutné.

+5/−2
11.3.2017 1:00

M52a90r81c27e70l12a 37H21o59r20á77č89k89o16v65á 7437262813608

Tak si pane Kocurek řešte problémy Slovenska a nepište na diskuse o Praze a neraďte nám co si tu máme nebo nemáme zahušťovat. My vám taky neradíme.

0/−6
11.3.2017 7:14

D75a33v98i63d 34H66e52l20l17e24r 6496743950736

Tady se ovšem bavíme o územním plánu okrajové části města. Co se týče Manhattanu, tam už je na plánování parkovišť trochu pozdě.

+5/−1
11.3.2017 1:03

P53a45v35e59l 96L90a82n18d63a 6289220451164

No už aby to bylo, nemohu se dočkat.

+2/0
10.3.2017 21:49

T94o65m41á68š 70Z75e95m44a53n 3285908274925

Je to na konečné kapacitního tramvajového koridoru a zároveň u silniční dopravy.

Je jen dobře, že tam vyroste množství bytů, po kterých je poptávka a pokud se pohlídá podmínky dostatečného množství parkovacích míst k garážích pod domy, není čeho se děsit.

+2/−5
10.3.2017 21:37

V14a58c26l13a44v 70P12e93r25o62u29t18k66a 6848697924251

otazka je zda uz dnws to ta kapacitni tramvajova doprava zvlada.

0/0
11.3.2017 6:44

M44a45r21t31i45n 24Š51t81r79o13s 4299767190918

Mě se to líbí. Ve městě opravdu mají být vysoké domy, protože čím je zástavba rozvolněnější, tím větší plochu polí a de fakto i přírody pak ukusuje.

+8/−3
10.3.2017 21:00

L16u67c78i97a77n 58P47a24p77a73z13i11a50n 5784497621195

Infrastruktura nesmí být rukojmím projektů, na kterém vidělá soukromý sektor! Je vidět, že městská část funguje poněkud nestandardně, když základní úkoly regionu nezvládá.

+2/−4
10.3.2017 20:58

V21a74c59l12a56v 81P81e82r23o11u61t61k89a 6988737474531

a ono je to snad v jine casti Prahy jinak?

+1/0
11.3.2017 6:43







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.