Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

V82o11j66t24ě24c47h 51M60o34r40a84v81e52c 5485594216405

Dokud nebude dokončen vnitřní a vnější oktuh a dostatek P+R, tak ať na to ani nepomyslí.;-O

+5/0
doporučit
16.3.2017 11:09

Z67d38e91n62ě62k 93W27e59r20n64h90a92r20t 6307715672508

Zajímavé. Auto rezidenta nesmrdí a auto člověka, co musí něco vyřídit na úřadě nebo u soudu zjevně ano. Když zákaz, tak úplný a pro všechny.

+5/−1
doporučit
16.3.2017 11:01

T37o74m14á24š 66C69h18r23a30s94t65n79ý 2401914931233

Že v Praze těch aut co jsou EURO2- jezdí že? Jo, vlastně polovina vozového parku DPP v autobusech, ale ty asi dostanou výjimku, hádám...

+4/0
doporučit
16.3.2017 10:43

K79a69r29e78l 61N30o16v49o64t13n81y 4607674232192

No jo Dolínek;-D, takže zavedeme modré zóny, nízkoemisní zóny čímž bude v centru místo pro milované taxikáře a majitele výjimek, že?

+4/0
doporučit
16.3.2017 10:09

J23o23s12e20f 83B17r26o11ž67e83k 7493415972601

Jestli chcete, aby bylo méně emisí z aut, tak jsou na to opravdu jednoduché způsoby.

a) zavést tvrdé kontroly na emise u aut - těch viditělně čudících je hodně, ale policajti radši řeší 52 na padesátce, než čudící diesel.

b) zrušit většinu retardérů. Nejvíc splodin vzniká při rozjezdu - a pokud auto musí po každých ujetých 20-50 metrech zabrdit, přehoupnout se přes retardér a znovu rozjet, tak samozřejmě má mnohem víc splodin, než když může projet plynule.

c) vzrušit (vypnout) polovinu semaforů. Většina je zbytečná a navíc seřízena tak, že nutí buď jet 70, nebo povolenou rychlostí zastavit každých cca 100 metrů. Praha má nejvíc semaforů na počet km ulic na světě.

d) vrátit značení hlavních a vedlejších silnic. Stejně jako retardéry i přednosti zprava vedou k tomu, že tam kde se dříve projíždělo bez problémů je to nyní jen styl brzda-plyn, protože prostě nic jiného nezbývá.

e) odstranit úzká hrdla v dopravě, způsobená většinou úmyslně tzv.zklidňováním. Zajistit průzjezdnost okruhů. Zrušit nesyslné přednosti tramvají tam, kde to nesmyslné je - pokud semafor blikne na 5 vteřin na zelenou a pak zpět na červenou a takhle to dělá každé 3 minuty, tak prostě vznikají zbytečné kolony, zbytečné rozjezdy apod. ̈

Cílem bodů b-e je prostě plynulost dopravy a ne její nesmyslné blokování za každou cenu včetně ceny za zhoršené ovzduší a zdraví lidí, jak to dělá magistrát nyní.

+4/−1
doporučit
16.3.2017 17:00

T78o79m72á95š 78Z39e60m51a87n 3875178674645

http://portal.chmi.cz/files/portal/docs/uoco/isko/grafroc/13groc/gr13cz/png/o04_1_20.png

Nízkoemisní zóny mohou těžko fungovat, když osobní doprava se na škodliivnách podílí jen asi 6%..

60% jsou lokální topeniště..

Jestli chcete opravdu omezit emise z dopravy, tak omezte zklidňovací opatření, kde stačí pár aut a už se brzdí a popojíždí.

+2/0
doporučit
16.3.2017 17:43

R59a63d87i57m 55S17v85o52b65o37d80a 9193169636682

tady nejde o emise, tady jde o dalsi zdaneni

+2/0
doporučit
16.3.2017 11:06

J60o94s21e88f 17S88l84o33v19á63č87e83k 2579709357235

Je skoro jedno jaké má auto emise, když musíte při hledá místa na parkování kroužit po ulicích do zblbnutí, tak naděláte emisí až až

+2/0
doporučit
16.3.2017 10:56

J13i25ř51í 66S47o79l35d93á34t 1221171221529

Dolinku jestli si myslíte že když jedu do Prahy takže toužím po tom jezdit někam do centra tak jste na omylu. Pokud budu moci zaparkovat někde na okraji (sever) tak to rád udělám ale není kde protože Vás toto nezajímá , máte akorát plnou hubu keců o záchytných parkovištích ale skutek utek. Jo a pro ty Pražáky;-D co melou o venkovanech - každý víkend vyráží z Prahy ven desetitisíce pražáků a lidi na venkově musí dýchat taky jejich smrady a to je v pořádku?

+1/0
doporučit
16.3.2017 15:51

J90i86ř71í 75S91o90l92d76á27t 1601751731409

No jo zase Dolinek;-€;-€;-€;-€;-€;-€;-€

+1/0
doporučit
16.3.2017 15:42

J78a92n 66L33u38d80y 6409230769

Nesmí se zapomínat, že starší vozy již nemají takový nájezd. Osobně držím ve firmě starší dodávku jen pro občasnou přepravu většího rozsahu.

+1/0
doporučit
16.3.2017 11:10

K92a64r96e31l 79M68a27r63t94i80n71e80c 6278768266174

Ja bysom jednoznáčno na hranícijách našej zlátej, matíčky stovežátej zaviédol podobné kontróly aké sú na Hradě a vóbec bysom sem něpustíl žiádné z tých vrákov ktorými sem jazdijú tý všeliký venkovánijá, ktorý nam niélen ovzdušijé kazijá ale aj na tých svojích pneumátýkách nam sem z tých polí hlinu a hnoj nanášajú, ktoré pak mosí TSK za naše peniáze čistíť.

Prosto ať si zvostánú v tej ich bohom zabudnutej krajíně a neotrávujú tuná niélen vzduch a vozóvky, ale aj nás všetkých Pražiákov.

+1/−1
doporučit
16.3.2017 12:31

K65a78r42e46l 84L64a74n91g17r 2112417370118

Krasne jsou ty vymontovane filtry a dalsi prasarny. Denne vidam "drazsi" vozy co huhej jak Sergej v plnym zaprahu a klidek tabacek.

0/−1
doporučit
16.3.2017 14:04







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.