Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

V90o55j46t23ě37c21h 77M60o64r70a50v74e37c 5675944456315

Dokud nebude dokončen vnitřní a vnější oktuh a dostatek P+R, tak ať na to ani nepomyslí.;-O

+5/0
doporučit
16.3.2017 11:09

Z34d16e61n43ě57k 68W40e82r17n37h14a62r85t 6777945702528

Zajímavé. Auto rezidenta nesmrdí a auto člověka, co musí něco vyřídit na úřadě nebo u soudu zjevně ano. Když zákaz, tak úplný a pro všechny.

+5/−1
doporučit
16.3.2017 11:01

T82o39m13á44š 68C12h59r40a97s43t22n58ý 2971624521903

Že v Praze těch aut co jsou EURO2- jezdí že? Jo, vlastně polovina vozového parku DPP v autobusech, ale ty asi dostanou výjimku, hádám...

+4/0
doporučit
16.3.2017 10:43

K78a11r39e47l 94N32o24v63o16t98n17y 4247734862752

No jo Dolínek;-D, takže zavedeme modré zóny, nízkoemisní zóny čímž bude v centru místo pro milované taxikáře a majitele výjimek, že?

+4/0
doporučit
16.3.2017 10:09

J79o31s54e38f 90B11r61o31ž55e30k 7443245552811

Jestli chcete, aby bylo méně emisí z aut, tak jsou na to opravdu jednoduché způsoby.

a) zavést tvrdé kontroly na emise u aut - těch viditělně čudících je hodně, ale policajti radši řeší 52 na padesátce, než čudící diesel.

b) zrušit většinu retardérů. Nejvíc splodin vzniká při rozjezdu - a pokud auto musí po každých ujetých 20-50 metrech zabrdit, přehoupnout se přes retardér a znovu rozjet, tak samozřejmě má mnohem víc splodin, než když může projet plynule.

c) vzrušit (vypnout) polovinu semaforů. Většina je zbytečná a navíc seřízena tak, že nutí buď jet 70, nebo povolenou rychlostí zastavit každých cca 100 metrů. Praha má nejvíc semaforů na počet km ulic na světě.

d) vrátit značení hlavních a vedlejších silnic. Stejně jako retardéry i přednosti zprava vedou k tomu, že tam kde se dříve projíždělo bez problémů je to nyní jen styl brzda-plyn, protože prostě nic jiného nezbývá.

e) odstranit úzká hrdla v dopravě, způsobená většinou úmyslně tzv.zklidňováním. Zajistit průzjezdnost okruhů. Zrušit nesyslné přednosti tramvají tam, kde to nesmyslné je - pokud semafor blikne na 5 vteřin na zelenou a pak zpět na červenou a takhle to dělá každé 3 minuty, tak prostě vznikají zbytečné kolony, zbytečné rozjezdy apod. ̈

Cílem bodů b-e je prostě plynulost dopravy a ne její nesmyslné blokování za každou cenu včetně ceny za zhoršené ovzduší a zdraví lidí, jak to dělá magistrát nyní.

+4/−1
doporučit
16.3.2017 17:00

T83o54m83á23š 83Z84e47m56a74n 3305688744965

http://portal.chmi.cz/files/portal/docs/uoco/isko/grafroc/13groc/gr13cz/png/o04_1_20.png

Nízkoemisní zóny mohou těžko fungovat, když osobní doprava se na škodliivnách podílí jen asi 6%..

60% jsou lokální topeniště..

Jestli chcete opravdu omezit emise z dopravy, tak omezte zklidňovací opatření, kde stačí pár aut a už se brzdí a popojíždí.

+2/0
doporučit
16.3.2017 17:43

R44a61d87i85m 53S32v63o89b14o68d70a 9513389566542

tady nejde o emise, tady jde o dalsi zdaneni

+2/0
doporučit
16.3.2017 11:06

J18o13s80e75f 41S78l61o24v92á39č88e48k 2289149117845

Je skoro jedno jaké má auto emise, když musíte při hledá místa na parkování kroužit po ulicích do zblbnutí, tak naděláte emisí až až

+2/0
doporučit
16.3.2017 10:56

J63i93ř65í 10S43o69l76d22á60t 1641771251829

Dolinku jestli si myslíte že když jedu do Prahy takže toužím po tom jezdit někam do centra tak jste na omylu. Pokud budu moci zaparkovat někde na okraji (sever) tak to rád udělám ale není kde protože Vás toto nezajímá , máte akorát plnou hubu keců o záchytných parkovištích ale skutek utek. Jo a pro ty Pražáky;-D co melou o venkovanech - každý víkend vyráží z Prahy ven desetitisíce pražáků a lidi na venkově musí dýchat taky jejich smrady a to je v pořádku?

+1/0
doporučit
16.3.2017 15:51

J42i83ř36í 39S39o53l93d54á36t 1941451291679

No jo zase Dolinek;-€;-€;-€;-€;-€;-€;-€

+1/0
doporučit
16.3.2017 15:42

J57a96n 14L14u58d88y 6289150769

Nesmí se zapomínat, že starší vozy již nemají takový nájezd. Osobně držím ve firmě starší dodávku jen pro občasnou přepravu většího rozsahu.

+1/0
doporučit
16.3.2017 11:10

K84a37r23e84l 40M89a30r20t63i63n77e81c 6188138586184

Ja bysom jednoznáčno na hranícijách našej zlátej, matíčky stovežátej zaviédol podobné kontróly aké sú na Hradě a vóbec bysom sem něpustíl žiádné z tých vrákov ktorými sem jazdijú tý všeliký venkovánijá, ktorý nam niélen ovzdušijé kazijá ale aj na tých svojích pneumátýkách nam sem z tých polí hlinu a hnoj nanášajú, ktoré pak mosí TSK za naše peniáze čistíť.

Prosto ať si zvostánú v tej ich bohom zabudnutej krajíně a neotrávujú tuná niélen vzduch a vozóvky, ale aj nás všetkých Pražiákov.

+1/−1
doporučit
16.3.2017 12:31

K73a20r56e58l 67L57a46n42g84r 2712727170118

Krasne jsou ty vymontovane filtry a dalsi prasarny. Denne vidam "drazsi" vozy co huhej jak Sergej v plnym zaprahu a klidek tabacek.

0/−1
doporučit
16.3.2017 14:04







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.