Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

J36a95n 77Š86e70s61t59á23k 3418559759394

Tak chudák šofc z náklaďáku prostě nepočítal s tím, že bude ještě následovat třetí třetina

+40/−1
doporučit
20.3.2017 10:11

I72v35a28n15a 43N82e22j43e72d84l38í39k16o24v26á 6898534203573

Proč nenapíšou, že "Do nejdelšího autobusu v Česku naboural na Veleslavíně náklaďák"? 8-o

Ten titulek co tam dali je zavádějící. Tak to vypadá, že za tu nehodu může řidič autobusu....

+40/−2
doporučit
20.3.2017 10:17

M42a19r66t11i23n 22Š16t58r16o31s 4439847370638

Železnici nepostavíme, radši koupím stometrovej bus...

+21/0
doporučit
20.3.2017 10:27

M41i17c47h76a52e92l 87C17h83a31r51v67á48t 9799568453692

Skvělé řešení, předek je na konečné a zadek ještě ani nevyjel.....;-D

+15/0
doporučit
20.3.2017 10:04

B69ě30l97a 42H30o15r34á15k92o36v33á 1158222399100

Řidič náklaďáku si asi řekl, že přeci nebude věřit na fatu morgánu a vystartoval...

+6/0
doporučit
20.3.2017 11:03

J11a74n 74H16r78a23b10á26n68e34k 8347458580

Původně řidič hlásil dispečinku, že mu za jízdy zhasl motor. Až když vyrazil na turistickou výpravu po červené zjistil, že mu kus zadku chybí.

+7/−1
doporučit
20.3.2017 11:43

D54a73v36i12d 70S60t73ö63h38r 8302202115226

Tak to nic, hlavně že na kruháči nenarazil sám do sebe

+4/0
doporučit
20.3.2017 17:29

J70a59n 66K64r11o71u91p51a 7652723156493

Co se tam dá na tom šíleným vjezdu na autobusák čekat ?

+4/0
doporučit
20.3.2017 10:50

R65o56m68a14n 38Š18e95s69t74á59k 5294109313443

Podle poškození soudím, že třetí článek autobusu vybočil do vedlejšího pruhu před projíždějící nakláďák nebo do něj.

+4/−1
doporučit
20.3.2017 15:06

P60e65t45r 71K53o64m15á66r51e50k 9587149325617

Asi se řidič nákladního automobilu " kochal " :-P

+3/0
doporučit
20.3.2017 11:01

M53i17c88h11a30e62l 14C14h14a59r10v22á23t 9419468213402

To je tak dlouhý, že tam muí být telefonní linka mezi kabinou řidiče a zadní částí, aby pasžéři mohli řidiči v problémových situacích vypomáhat.

+3/0
doporučit
20.3.2017 10:21

P66a43v66e21l 36Ř15a93p28e49k 7442986149285

Už sama existence takového silničního monstra ukazuje na úpadek celé naší společnosti, která se nesmyslně odchýlila od osvědčeného řešené ve formě železnice a devastuje naše životní prostředí asfaltem, kraválem, smradem, překážením a ohrožováním. Všechno se cpe na silnice, protože silnice umožňuje v obrovské míře přenášet náklady a negativní dopady přepravy na všechny okolo. Je to zločinný systém, ve kterém jsme se chytili jako do pasti. :-(

+16/−25
doporučit
20.3.2017 10:06

R54o33m85a44n 26P67o69l28á78č67e39k 5556609855

Hochům se rozbila hračka... To aby rychle sehnali jinou...;-D.

Ale vážně. Není to první nehoda co dlouhán měl. Celkem nedávno orval i jedno osobní auto...

+3/−1
doporučit
20.3.2017 10:55

I70v41o 51P72i29n39k19a91s 2698651508262

Ano, jak řekli ve videu. V jiných městech evropy tyto busy dávno používají. Jen Praha "objevuje" objevené!!!

+3/−4
doporučit
20.3.2017 11:01

T12o94m81á80š 28Ž15i10t84n14ý 6751360781251

Tramvaj bez kolejí...

+1/0
doporučit
20.3.2017 11:23

J78i50ř22í 86P74r36a64ž74á29k 9320852971702

Zase chybná data v článku. Kapacita je 182 lidí (vč řidiče), z toho 75 sedících a 107 stojících. Viz technická data umístěná v interieru busu.

+1/0
doporučit
20.3.2017 10:16

J78a73n 18P61r62i29c92h98y65s74t45a97l 8491348553

Proc cpete tu propagandu i do zpravy o autobusu? To nedokazete psat neutralne?

+1/−5
doporučit
20.3.2017 12:23

L75u80c94i15e 71B57l50a88n96i14c94k38á 2855513829711

..tak jezdit s takhle dlouhým monstrem po úzkých, klikatých komunikacích je asi pěkná "voprsklost" - ten řidič aby měl nervy ze železa !!

+1/−10
doporučit
20.3.2017 9:58

V95ě81r57a 35L35o75r51e22n16c84o25v23á 5746750884

ten je tak dlouhej, že by se mohl honit za vlatním ocasem dokolečka ;-D ale teď vážně - vypadá fakt bezpečně s tou délkou :-P

0/−3
doporučit
20.3.2017 11:47







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.