Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

J52a35n 71Š21e73s37t17á25k 3628609859324

Tak chudák šofc z náklaďáku prostě nepočítal s tím, že bude ještě následovat třetí třetina

+40/−1
doporučit
20.3.2017 10:11

I28v64a24n29a 32N42e44j40e49d79l78í63k54o89v49á 6158404623393

Proč nenapíšou, že "Do nejdelšího autobusu v Česku naboural na Veleslavíně náklaďák"? 8-o

Ten titulek co tam dali je zavádějící. Tak to vypadá, že za tu nehodu může řidič autobusu....

+40/−2
doporučit
20.3.2017 10:17

M30a87r43t12i28n 52Š28t40r81o50s 4179167830928

Železnici nepostavíme, radši koupím stometrovej bus...

+21/0
doporučit
20.3.2017 10:27

M90i80c10h31a69e38l 11C17h25a35r72v55á17t 9669828863112

Skvělé řešení, předek je na konečné a zadek ještě ani nevyjel.....;-D

+15/0
doporučit
20.3.2017 10:04

B83ě98l31a 65H44o84r62á95k75o14v11á 1618882429720

Řidič náklaďáku si asi řekl, že přeci nebude věřit na fatu morgánu a vystartoval...

+6/0
doporučit
20.3.2017 11:03

J94a69n 62H19r48a83b69á34n37e22k 8717178390

Původně řidič hlásil dispečinku, že mu za jízdy zhasl motor. Až když vyrazil na turistickou výpravu po červené zjistil, že mu kus zadku chybí.

+7/−1
doporučit
20.3.2017 11:43

D71a44v60i57d 93S48t33ö16h62r 8372562945476

Tak to nic, hlavně že na kruháči nenarazil sám do sebe

+4/0
doporučit
20.3.2017 17:29

J34a93n 34K98r54o36u92p98a 7602473146723

Co se tam dá na tom šíleným vjezdu na autobusák čekat ?

+4/0
doporučit
20.3.2017 10:50

R48o27m23a74n 92Š52e71s76t32á33k 5404529533673

Podle poškození soudím, že třetí článek autobusu vybočil do vedlejšího pruhu před projíždějící nakláďák nebo do něj.

+4/−1
doporučit
20.3.2017 15:06

P49e19t66r 42K42o15m24á11r58e75k 9107389675457

Asi se řidič nákladního automobilu " kochal " :-P

+3/0
doporučit
20.3.2017 11:01

M24i40c21h96a55e83l 55C31h19a41r68v83á84t 9289248103622

To je tak dlouhý, že tam muí být telefonní linka mezi kabinou řidiče a zadní částí, aby pasžéři mohli řidiči v problémových situacích vypomáhat.

+3/0
doporučit
20.3.2017 10:21

P80a54v86e86l 83Ř42a28p15e97k 7582466679465

Už sama existence takového silničního monstra ukazuje na úpadek celé naší společnosti, která se nesmyslně odchýlila od osvědčeného řešené ve formě železnice a devastuje naše životní prostředí asfaltem, kraválem, smradem, překážením a ohrožováním. Všechno se cpe na silnice, protože silnice umožňuje v obrovské míře přenášet náklady a negativní dopady přepravy na všechny okolo. Je to zločinný systém, ve kterém jsme se chytili jako do pasti. :-(

+16/−25
doporučit
20.3.2017 10:06

R74o63m84a36n 62P91o22l43á95č69e21k 5276989355

Hochům se rozbila hračka... To aby rychle sehnali jinou...;-D.

Ale vážně. Není to první nehoda co dlouhán měl. Celkem nedávno orval i jedno osobní auto...

+3/−1
doporučit
20.3.2017 10:55

I72v57o 30P94i85n57k22a28s 2828791588392

Ano, jak řekli ve videu. V jiných městech evropy tyto busy dávno používají. Jen Praha "objevuje" objevené!!!

+3/−4
doporučit
20.3.2017 11:01

T97o91m91á57š 34Ž18i62t72n65ý 6141980581651

Tramvaj bez kolejí...

+1/0
doporučit
20.3.2017 11:23

J32i86ř29í 83P84r75a68ž84á16k 9540572771622

Zase chybná data v článku. Kapacita je 182 lidí (vč řidiče), z toho 75 sedících a 107 stojících. Viz technická data umístěná v interieru busu.

+1/0
doporučit
20.3.2017 10:16

J60a19n 33P55r80i14c76h32y93s29t50a48l 8441128643

Proc cpete tu propagandu i do zpravy o autobusu? To nedokazete psat neutralne?

+1/−5
doporučit
20.3.2017 12:23

L35u68c67i57e 71B39l62a69n92i44c96k14á 2895543909471

..tak jezdit s takhle dlouhým monstrem po úzkých, klikatých komunikacích je asi pěkná "voprsklost" - ten řidič aby měl nervy ze železa !!

+1/−10
doporučit
20.3.2017 9:58

V44ě78r71a 57L53o48r19e33n93c80o43v38á 5676770444

ten je tak dlouhej, že by se mohl honit za vlatním ocasem dokolečka ;-D ale teď vážně - vypadá fakt bezpečně s tou délkou :-P

0/−3
doporučit
20.3.2017 11:47







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.