- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak s tou oblíbeností se Londýnu asi nepřiblíží.
A kdo vymyslel, že bude linka končit na Zvonařce, to je pěkný blb. Zrušili tam polovinu parkovacích míst. Přitom stačilo protáhnout kousek dál na nám. bratří Synků, kde se tramvaj může otočit a nemusí couvat.
Zrušily se tam asi tak dvě parkovací místa a ta smyčka je tam několik desetiletí, takže není důvod jí nepoužívat. Zámecká je dál, tj.dražší provoz, navíc už Bělehradskou dvě linky jezdí a třetí by těžce zkousával hygienik, jakkoliv k tomu není reálný důvod...
Jako jediny nedostatek T3 vnimam, ze neni nizkopodlazni. Jinak je to takrka dokonaly dopravni prostredek.
Aniž bych chtěl snižovat kvality této tramvaje, tak já za další nedostatek považuju nízká okna, takže při své výšce 182 cm (žádný extrém) koukám při stání do stropu a z okna vidím maximálně protější chodník ale baráky už mám useknutý.
"Autoři nápadu doufají, že si nová linka získá podobnou oblibu jako ta autobusová s dvoupatrovými autobusy v Londýně."
To úplně nechápu, když jsem byl před 2 lety v Londýně tak tam těch dvoupatrových autobusů jezdilo všude dost a spousta z nich byla poměrně nová.
a nejde náhodou právě o ty původní stařičké dvoupatrové typy?
Likvidace ČKD Tatra je důkazem neschopnosti našich šéfíků (Václavem Klausem počínaje) po roce 1989. Ano, vypadl velký trh socialistického bloku, ale zároveň se otevřel prostor pro modernizace velkého počtu tatrováckých tramvají v bývalé NDR, kam proudily peníze ze západního Německa. Každý schopný vlastník by vrhnul všechnu energii do vývoje, aby měl v nových podmínkách co nabídnout. U nás se jen intrikovalo, privatizovalo, rozkrádalo...beztrestně.
Jako je to pravda, naprostý souhlas s tím, co jste napsal, ale ruku na srdce, kde se měli najednou z ničeho nic po revoluci ti schopní vlastníci vzít, když tu všechny schopné lidi zavřeli či vyhnali do zahraničí? Zůstali tu jen lemplové, komouši a zase lidi, co radši nic neříkali, aby nevyčuhovali z davu? Ta generace, co něco uměla se musela teprv narodit a bude ještě dlouho trvat, než jich tu bude většina.
Tak nevím, ale občas ještě vídám neupravené T3 s původním interiérem a plastovým číslem i na běžných linkách.
Dobre tramvaje ale nostalgicka linka je blbost. Spis by mela byt futuristicka linka kde by testovali nove tramvaje a zajimave zlepseni.
T3 jsou prostě dokonalé stroje: jsou neuvěřitelně spolehlivé (přece jenom u nás jezdí už přes 50 let), technicky i vzhledově vyspělé a zvládají vytížení i ve městech jako Praha, Brno nebo Ostrava.
Myslím, že dokud budou sloužit tak jako doposud, není jediný důvod je vyřazovat z provozu.
Snad to nebude znít trapně, ale T3 je taková "Dáma na kolejích".
Z toho co jezdí v Brně mně různé modernizace T3 připadají nejpohodlnější, je v nich nejvíc místa.
A otevíratelná okna, teda ty původní.
Bude na te okruzni lince jezdit i T1 / T2?