Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Do pražského Suchdola opět pojede cyklobus, loni denně svezl až 12 kol

Po zimní pauze se do pražských ulic vrací speciální cyklobus na lince 147. Kolaře bude vozit stejně jako loni z Dejvic ve směru na Suchdol, ale zatím stále v testovacím režimu. Loni jeho služeb o víkendech využívalo dvanáct cyklistů denně, ve všední dny spíš jen pár jedinců.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P46a85t42r32i45k 36E62g72e34r 2298930979831

V 5:58 hod. nevyjel má zpoždění.

0/0
15.4.2017 6:20

J61i57ř30í 48K63o58c69u30r71e48k 6605344945368

Až 12 kol. A kolik lidí?

Mimochodem, vychází to na 5 až 6 litrů nafty na 100 km a bicykl, když se veze 6 bicyklů autobusem. To je jak auto. 8-o

0/−1
13.4.2017 19:49

J14o58s91e53f 35C95h86o46d88o91u56n46s95k79ý 4621396669580

Šmarja pano 8-o

+1/−1
13.4.2017 20:14

M50a85r35t18i56n 76K41o47l33l81e21r 7901163275854

Cyklobusy jsou skvělá věc, ale tam kde to má smysl. Třeba z Trutnova do Pece, nebo ze Sušice na Modravu. U Prahy by se to klidně hodilo směrem na Brdy, nebo do Posázaví. Tady to ale jede nějakých 5 km s převýšením 80 metrů - to většina skutečných cyklistů zvládne rychleji a pohodlněji, když si to sami vyšlapou.

+3/0
13.4.2017 15:50

P44a18t46r38i42k 56E19g91e15r 2208340679101

Dopravce Martin Uher provozuje cyklobus jen nevím na které lince PID.

0/0
13.4.2017 17:58

Z29b12y71n30ě61k 35J26a47n58d72a 7213682715241

Koukám, že to pěkně vyšlo, teď po 14h jezdí ta linka 147 každých 12 minut a za den sveze 12 kol :-)

Jestli by nebylo jednodušší povolit kolo přímo do autobusu, jak je místy u tramvaje a všude u metra...

+1/−2
13.4.2017 15:43

P15a80v28e13l 57O47b10d66r47ž15á29l74e53k 6406614668172

Jelikož Suchdol je v době mimo výuky (tedy právě víkendy a od května do října) na ČZU prakticky mrtvá čtvrť - tak mne ten počet odbavených spíš překvapil.

Hlavně, že za jejich odpor k okruhu se na Suchdol nedotáhne ani tramvaj.

+1/0
13.4.2017 15:21

R37o74b69e26r70t 56K94o52c57i54á74n 5759467326337

Ty jo, 12 kol za den jako největší vytížení, to bude pro myslitele z auto*matu pádný argument, že cyklistika v Praze vzkvétá.

+3/−1
13.4.2017 14:18

J61a37r16o43s66l20a66v 29N94ě98m36e27c 5897100677181

až 12 kol...

trochu drahá legrace

+6/−1
13.4.2017 13:49
Foto

P20a83v12e93l 96B24ř28e61z32i73n37a 3819118761433

Říkal jsem si: To se teda fuckt vyplatí... :-P

+1/0
13.4.2017 13:54

O85n76d23ř41e85j 30F94e47n21c37l 9472516363700

Taky jsem si rikal. Nicmene jestli tam ten autobus tak jako tak jezdi, tak pridat mu na záď nosic uz je to nejmensi. (Bohuzel nevim, jestli tam jezdi pravidelne i tak.)

0/0
13.4.2017 15:41
Foto

M88a85r42t73i51n 80Š77u31b14r70t 1385621774605

Je to běžný spoj, akorát je už z výroby vybaven úchyty pro namontování těch držáků. Takže náklady jsou pouze za těch několik tyčí.

+3/0
13.4.2017 19:37

J65o42s32e43f 27C84h94o41d68o15u29n96s81k45ý 4601666369350

V článku není o částce ani zmínka, přesto máte jasno, že je to drahá sranda. Proč? Kolik ten držák na autobus stál?

0/0
13.4.2017 19:22

J41i29ř58í 32K56o14c78u71r71e57k 6235444805308

Ještě je otázka, zda kvůli nakládání a vykládání kola není potřeba autobus navíc, aby se vyjezdil stejný interval.

0/0
13.4.2017 19:45

J86o71s13e93f 52C52h20o66d65o68u88n59s37k89ý 4231516949710

Viz. výše pan Šubrt. Ta cena je minimální. Je to prostě jen služba navíc a to se cenní.

0/0
13.4.2017 20:13







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.