Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

P75e75t29r 46V22a22ř73á46k 3592840526705

Opět trapný "clickbait" titulek...

+3/−2
doporučit
18.4.2017 11:35
Foto

J86a81r10o78m16í71r 70H30l18u12b12e55k 2856640284151

To je jako fakt nebo to je blbost? Co tam chtějí zkoumat, vlak má určitou rychlost a určitou hmotnost, z toho se dá vypočítat setrvačnost. Od toho odečteme koeficint tření, který získáme součtem všech náprav zmíněného vlaku, jejich plochy styku s kolejnicemi, odpor vzduchu a víme, kde vlak zastaví. Myslím, že takové výpočty nejsou ani zapotřebí, Každý obyčejný člověk si to dovede představit, stejně jako si dovede představit přistávání a brždění letadla. Takže každý autobusák by to měl vědět a nemusí ve svém mozku vykonat mnoho výpočtů, aby věděl, že fakt má na tom přejezdu zastavit. Možná jsem pominul koeficient blbosti, který to zase všechno násobní.

+1/−2
doporučit
18.4.2017 12:29

V28á28c98l72a63v 81D23o64k47s50a16n72s70k72ý 5541912729468

Koukám idnes se snaží v trapnosti dohnat TN.cz

+1/−2
doporučit
18.4.2017 11:57

Z27d83e25n34ě42k 78K67o22v16á67ř 9728269899355

Takovej pěknej 20 let starej autobus dopravního podniku Praha.

Co ten ještě mohl najezdit let po přebarvení na Arrivu na pražských příměstských linkách nebo u dopravce Jaroslava Štěpánka. ;-D

+1/−3
doporučit
18.4.2017 12:17







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.