Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

P51e31t86r 11V20a46ř26á60k 6156259674565

Opět trapný "clickbait" titulek...

+3/−2
doporučit
18.4.2017 11:35
Foto

J35a52r54o53m24í50r 32H27l73u85b66e82k 2926370964581

To je jako fakt nebo to je blbost? Co tam chtějí zkoumat, vlak má určitou rychlost a určitou hmotnost, z toho se dá vypočítat setrvačnost. Od toho odečteme koeficint tření, který získáme součtem všech náprav zmíněného vlaku, jejich plochy styku s kolejnicemi, odpor vzduchu a víme, kde vlak zastaví. Myslím, že takové výpočty nejsou ani zapotřebí, Každý obyčejný člověk si to dovede představit, stejně jako si dovede představit přistávání a brždění letadla. Takže každý autobusák by to měl vědět a nemusí ve svém mozku vykonat mnoho výpočtů, aby věděl, že fakt má na tom přejezdu zastavit. Možná jsem pominul koeficient blbosti, který to zase všechno násobní.

+1/−2
doporučit
18.4.2017 12:29

V76á38c79l83a71v 44D53o61k48s91a97n20s81k50ý 5311482459638

Koukám idnes se snaží v trapnosti dohnat TN.cz

+1/−2
doporučit
18.4.2017 11:57

Z47d38e20n94ě37k 52K93o27v58á65ř 9638149179815

Takovej pěknej 20 let starej autobus dopravního podniku Praha.

Co ten ještě mohl najezdit let po přebarvení na Arrivu na pražských příměstských linkách nebo u dopravce Jaroslava Štěpánka. ;-D

+1/−3
doporučit
18.4.2017 12:17







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.