- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To je jako fakt nebo to je blbost? Co tam chtějí zkoumat, vlak má určitou rychlost a určitou hmotnost, z toho se dá vypočítat setrvačnost. Od toho odečteme koeficint tření, který získáme součtem všech náprav zmíněného vlaku, jejich plochy styku s kolejnicemi, odpor vzduchu a víme, kde vlak zastaví. Myslím, že takové výpočty nejsou ani zapotřebí, Každý obyčejný člověk si to dovede představit, stejně jako si dovede představit přistávání a brždění letadla. Takže každý autobusák by to měl vědět a nemusí ve svém mozku vykonat mnoho výpočtů, aby věděl, že fakt má na tom přejezdu zastavit. Možná jsem pominul koeficient blbosti, který to zase všechno násobní.
Pane Jonáši, já se ani nedivím, že se na našich cestách vyskytuje tolik blbců, kteří jsou ochotni to napálit pod vlak. Nechci se Vás dotknout, ale Vy patříte k adeptům.
Koukám, že se našlo využití pro autobus s vyhořelým motorem...
Takovej pěknej 20 let starej autobus dopravního podniku Praha.
Co ten ještě mohl najezdit let po přebarvení na Arrivu na pražských příměstských linkách nebo u dopravce Jaroslava Štěpánka.
Koukám idnes se snaží v trapnosti dohnat TN.cz
abych se přiznal, ani netuším co na tn.cz dávají trapného, můžete mi to prosím osvětlit, abych mohl srovnat s idnesem?