Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

VIDEO: Žluté auto s pěti koly na Ruzyni hlídá, aby to letadlům neklouzalo

Povrch drah na Letišti Václava Havla kontroluje speciální žluté auto. V zadní části má kvůli tomu páté kolo, které se otáčí jinou rychlostí. Když je led, sníh nebo námraza, dokáže auto se speciálním vybavením zjistit, jak dobře, nebo naopak špatně to na dráze brzdí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

P10e29t28r 70J74. 53D90r52a49h29o94v19z32a79l 4830474575731

Pěkný článek a video, až na některé ty nepřesnosti (třeba ten Concorde)... A hlavně si pořád nemůžu zvyknout na to šílené jméno toho letiště... Fakt hrůza a děs...

0/0
29.4.2017 8:25

J14a76n 58K78l12i37m76a 7930163900722

Plat tohoto řidiče je 35tis. Letiště mu hledá kolegu. 100% Aj,pilotní průkaz na cokoliv,

0/0
28.4.2017 5:13

T96o88m59á73š 71P15r79o73c42h97á11z27k94a 1562914687841

Nadzvukový letoun Concorde ho kolem odrazil do nádrže, odlitek ji prosekl a tryskáč explodoval.

tryskáč explodoval ???

kdepak . kus pneumatiky z DC-10 prorazil nádrž a Concordu „Vysadil motor číslo dvě“ a o několik minut později došlo ke zřícení na hotel Les Relais Bleus v čtvrti Roissy-Gonesse . viz článek :

http://technet.idnes.cz/concorde-havarie-0kn-/tec_technika.aspx?c=A150723_131223_tec_technika_sit

+2/−1
28.4.2017 1:28

J89a70r50o39s92l33a36v 92B18r31a27b89e93n80e47c 7984780510395

Když už chcete chytračit, tak je dobré číst odkazy pořádně. On ten kus plechu tam opravdu byl a způsobil katastrofu. Prorazil kolo Concordu a to při svém rozpadu rozbilo křídlo a nádrž. Odtud začalo unikat palivo přímo přes motory. Čímž došlo k zapálení a následné katastrofě.

+1/0
28.4.2017 6:20

I45g44o59r 73S14v73a24t74o13s 8595638317195

V 80- 90. letech v Ruzyni jezdil s "5.kolem" SAAB

0/0
27.4.2017 22:25

J68i91ř13í 45Z50ý43k14a 9659333801630

co jsem tak googlil, tak by tam měl jezdit i nyní a to v předposlední generaci po druhém faceliftu, tj. model 2005-2009.

0/0
27.4.2017 22:52

P83e61t82r 48D26i63f27k25o 9140611322492

To jste objevily ameriku , toto auto (Tatra) bylo vystaveno cca před 29 lety v Lipsku.

+1/0
27.4.2017 20:42

J39i95ř46í 64Z77ý57k32a 9429543981170

to asi neumíte počítat, protože "friction tester" od Tatry byl představen před 49 lety ...

0/0
27.4.2017 21:02

P31a12t76r11i58k 44Š46e73b22e63s95t89a 4513892756585

a jak výrok pana Difka odporuje vašemu tvrzení ???

.

.... dáte si koblížek ;-)

0/0
28.4.2017 9:28

J49i42ř47í 27Z57ý45k51a 9739483131770

docela by mě zajímalo, proč volí takto přebastlená auta, když by to šlo nacpat do přívěsu. Takto jsou ta auta v podstatě dále neprodejná

+1/−6
27.4.2017 20:35

L36a18d10i47s18l83a54v 60Ž46e49n61í67š80e66k 6876204858438

Proč neprodejná? Má nádrž na vodu, můžete s tím zalévat...

+1/0
27.4.2017 23:22
Foto

J16a93k74u11b 97B82e10z16n81o59s84k60a 9137623546

malinko nechápu váš příspěvek.. kam a proč byste ta auta chtěl dál prodávat?

+1/0
28.4.2017 1:22

J65i20ř64í 22Z25ý86k16a 9969393391180

každé auto se jednou opotřebí do takového stavu, že je vhodnější jej prodat, než do něj sypat horentní sumy za servis

0/−1
28.4.2017 6:15

K86a73r66e59l 69P35o64d39h41o18r13s34k19y 3265463122115

Tak si zkuste odhadnout náklady pokud to bude v přívěsu a příjmy z prodeje starého auta, rozpočítejte to na roky a pokud vám to pořád bude dávat smysl, tak běžte na letiště, že máte zlepšovák :-)

+4/0
28.4.2017 1:29
Foto

J74a84k45u97b 22N24a56h33o97d69i55l 9106963452712

To kolo musí simulovat zatížení letadla, takze přívěs by musel být těžký jako to auto.. a s takovým přívěsem 250km/h simulovat opravdu nebudete, i kdybyste mel treba Bugatti Veyron.

+1/0
28.4.2017 8:30

J88i95ř36í 48M32a89r59v94a72n 1308467624854

Jakožto člověk, jež pracoval na letišti pět let, Vám mohu sdělit, že ten SAAB, který byl předchůdcem této nebohé škodovky, odcházel ne do důchodu, ale do nebe. Tyto stroje jezdí do té doby, dokud se ještě servisní zásahy vyplatí. Pokud ne, jde rovnou na vrakoviště.

+1/0
28.4.2017 9:15

O54n94d78ř84e15j 12Č63a53p72k88a 6601511133454

Na zakázku dělaný přívěs s hodně slušným podvozkem (tady si žádnou uskákanou kozu nemůžete dovolit), zatížený aby měl tlak na nápravu jako naložený kombík, k tomu auto se zesíleným alternátorem, přístrojovým vybavením, extra kabeláží pro ten vlek. Nebo upravit jen auto, výrobce toho měřáku s tím má bohaté zkušenosti.

Stejně, když by se to auto prodávalo, bude to už stará olítaná vrána v ceně jedné gumy na letištní tahač.

0/0
28.4.2017 10:48

P37e93t83r 41Z21a67s62k29o30č20i62l 2775142258899

dupla! https://technet.idnes.cz/kontrola-namrazy-letiste-0yr-/tec_technika.aspx?c=A130329_124217_tec_technika_sit

+1/−1
27.4.2017 19:43

J72o76s75e61f 70P77o12l90í70v94k94a 1812277266169

A pak se řekne "páté kolo u vozu" ;-)

+8/0
27.4.2017 19:30

R74o96b29e53r32t 11M88a88c34h93a33l34a 8741671316364

Sobotka

0/0
27.4.2017 23:54







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.