- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
No konecne, uz mi to lezlo na nervy jak se na tech elektrokolobezkach prohaneji po staromaku a s kamaradkou jsme nad tim kroutili hlavou, zdaji se mi vice nebezpecne nez segway
Ty co nevi o co jde tak jdete na staromak, je to robusni kolo ezka, ktera rozhodne na chodnik nebo pesich zon nepatri
Sice po Praze na kole nejezdím, ale moc nechápu, proč z toho roky dělají takový problém. V Evropě jsou běžné vymezené linie pro kola i na komunikacích a chodnících v centru. Sice to stoprocentně nezabrání kolizi (zejména turisté značení ignorují), ale je to desetkrát lepší než plošné zákazy.
Ohledy by měly brát všichni, obzvláště ti, co nejvíce kříčí a co způsobili onu situaci. Neznám žádné město, v němž by se provozovatelé půjčoven SEGWAY chovali tímto způsobem, možná i proto je Praha jediným městem na světě, kde se špatná politika řeší ještě horší.
Průjezd cyklisty těmito místy je problém a vyžaduje ohled k chodcům, ale zákazem se rozpadne síť cyklotras, takže nepůjde projet. Zatímco automobilistům se prostor dělá a potřebují ho mnohem víc.
Ale ale, pan Filler dostal ochutnat vlastní medicínu a nechutná mu? :)
Teď už zbude jen ještě zakázat vstup turistům a zrušit pěší zóny. Proč cyklisty
protože cyklista není pěší - tedy pokud kolo nevede?
Pěší zóna je pěší zóna. Tedy pro pěší. Ani segway, ani koloběžka, a cyklista může kolo vést. Já také nejezdím autem po cyklostezkách.
V pěších zónách se kola běžně legálně pohybují, stačí dodatková značka....
A stále to bude pěší zóna.
Co maji co tady pujcovat turistum tyhle nesmysly rusove? Kazdy turista tu v kazdem suvenyrstvi zjistuje, ze je asi v moskve a jeste tu je nahani rusove...
Vjezd kol bez elektropohonu by šlo vyřešit dodatkovou tabulkou pod značkou. Žádný problém, jen chtít a používat mozek. Zkuste to také někdy, magistrátní úředníci a radní .
Nešlo, stejný problém se řešil právě už když se chtěli omezit segwaye a nakonec se musel měnit zákon.