Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

J59a57n 48B16l32a73h63o22u41t 8928700464642

tohle mělo být připravené ještě před rýžováním (nejen) z modrých zón

+9/0
doporučit
4.5.2017 17:42

M37i51r30e14k 13V95o14j17n86a28r 2961541243459

Nemohu si pomoci, ale modernizace tratí v okolí Prahy (ať už více či méně zdařilá) splnila mimo jiné jeden ze svých účelů: zatraktivnění cestování/dojíždění vlakem. Rozhodně se ale měla stavba parkoviště P+R zahrnout do oné modernizace trati a nádraží ... To, že se v této zemi nedokáže několik subjektů (= víc, než jeden) dohodnout, je věc druhá - jsem optimista, ale mám divný dojem, že potrvá ještě pár let, než bude pár nejpotřebnějších P+R hotových.

+6/0
doporučit
4.5.2017 17:52

O65n37d75ř41e30j 71N40o35v42á28k 9647484349279

A to je přesně to, že naše veřejná doprva není dimenzována na to, že lidi -masivně- přestanou používat auta ...

Ono i v Praze už ROPID přiznal, že by to MHD neuneslo, kdyby se měli lidi začít o mnoho více přepravovat MHD ....

+5/−1
doporučit
4.5.2017 18:13

O57n45d83ř96e47j 87N68o35v97á88k 9777114199559

A co bude dál? Zavedou modré zony i Říčany a všechny obce u všech nádraží?

Byl by to jen logický krok ...

A nastane kolaps ....

+4/−1
doporučit
4.5.2017 18:16

A49n61t87o35n28í49n 76S74v65o94b14o43d25a 3954253879842

Pražané přespávající mimo Prahu zahlcují dopravu do Prahy, v bytovce máme hodně lidí přihlášených v Praze a dojíždějících do Prahy pracovat, takže daně jdou Krnáčové ..... Stejné je to v satelitech, aby mohli dát děti do školky a školy v Praze, mají bydliště jeden v Praze a druhy v satelitu

+3/0
doporučit
4.5.2017 19:17

J47a56r78o89s38l82a23v 57L75e57b96e12d76a 3526529697310

Jestli by se firmy a úřednictvo taky nemohli zamyslet nad tím, jestli musí sídlit za každou cenu zrovna v Praze...

+3/−1
doporučit
4.5.2017 17:46

P78e91t66r 76B23á16č77a 8795706275115

Jen houst, at se nam ty silnice trosku uvolni, predem diky ;-)

+2/0
doporučit
4.5.2017 18:13

M42i53c52h38a82l 10J91a63r62o76š 7594320152225

Stejně jsou ty zóny blbost. Modrá čára nové místo nevytvoří, jen znemožní přejezdy rezidentů po Praze.

+1/0
doporučit
5.5.2017 20:17

J69a72n 29Š76m63í28d61a 7905558749462

A neměla by se především na budování nových parkovišť pro svoje zákazníky podílet i naše národní železniční společnost v České republice, tzv.ČD?

+1/0
doporučit
5.5.2017 9:01

Ř95e28h70o42ř 71V22l58a22s94á56k 2434134541726

No a už na ty vlaky pořádně navazují autobusy? Kdo je ochoten po osmi kilometrech zanechat automobil na nehlídaném parkovišti, jistě by často dal přednost tomu strávit čtvrt hodinu v autobuse a o auto se vůbec nestarat.

Nevím, jak teď, ale před deseti lety to byla tragédie. Zastávky autobusu daleko od nádraží, spoje časově naprosto nenavazovaly. Tam by často stačila politická vůle a minimální náklady.

Nic proti parkovištím, ta mají vznikat také.

+1/0
doporučit
5.5.2017 8:33

P93a51t59r16i68k 12E42g44e70r 2108460159601

Zavedení modrých zón právě tohle mělo za cíl splnit. Bohužel doplácejí na to pražané, nejenže teď nemohou zaparkovat v ulicích Karolíny Světlé, Belgické, Bieblova, Na Okraji, U Sluncové, Žitomírská, ale platí. Vzniknout přitom měly mírné brány u hranic Prahy a velkokapacitní parkoviště a bylo by rozhodnuto. Jsem však rád za integraci v pražské MHD.

+1/0
doporučit
4.5.2017 17:54

P92e63t81r 80Č62e96r63m45á14k 9728915299140

Jo to je tak když se problém místo řešení odsune, aneb když máme bordel v obýváku tak ho kopné do kuchyně, sice nezmizí ale nebude přece tolik vidět R^

+2/−6
doporučit
4.5.2017 19:43







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.