- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
SUV s LPG je ekokogictejsi=nizsi CO2, NOx, PM, HC tak jaky pak znecistovani pri porovnani paliv. Do Prahy jezdi vsichni co maj motor na vsechny mozny paliva, tak bych prosil kdyby se panove zamerily na ty podstatne veci. Vyhled z SUV je mnohem lepsi nez kdyz sedi clovek zapadly v nizkem aute, ten kdo nevyzkousel nevi. A propo male dite vbehne do vozovky, tak snad jsou za nej zodpovedni rodice, ze jim nebeha do vozovky. Takze pokud nekdo prejede dite tak proto, ze mu vbehne do vozovky a tam je uplne jedno co ridis a jestli vetsi auto udela vic skody na zdravi nez mensi tak to nevim jestli to nekdo zkoumal, ale rict to takhle od stolu je dost odvazne. Dolinek by to mel trochu vyladit tu kampan nez neco takoveho pusti do sveta a zacne s tim oblbovat lidi.
Video o namachrovaném arogantním cyklistovi bez helmy v protisměru, který sbalí ženskou co nepočká na přítele ani pár minut a o dítěti, které nechají rodiče pobíhat uprostřed silnice, to všechno za naše prachy. Verbeži rudá táhněte už z toho magistrátu do ....
A SUV na elektriku by jim nevadilo? Podle zelených to má nulové emise.
Pokud by emisní údaje automobilů nebyly lživé, ale pravdivé, stačilo by omezit vjezd do centra horním limitem produkovaných emisí.
Tahle kampaň je směšná - vyhozené peníze.
Musím připustit, že na té kampani něco bude. Bydlím na Praze 1 a opravdu je nutné, aby třeba herci na představení jezdili do už tak přeplněného centra Toyotou Landcruiser, Mercedesem G, ML, Jeepem Cherokee a já nevím čím ještě? Pak jezdí dokola, hledají místo...Těch Landcruiserů jsem při procházce k Václaváku napočítal snad deset. Nezávidím majitelům, jestli s tím chtějí jet do Maroka do pouště nebo do Rumunska do Karpat, nebo zapřáhnout vlek s koňma, prosím, ale do centra na otočku? To se klidně mohou pochlubit BMW i3, Fiátkem 500 Abarth nebo tak něčím, malým stylovým
Vzdyt to je dlouhe jako Oktavka .. o co vam jde?
Mám střední SUV (shodou okolností podobné, jako ve videu, jen o číslo menší).
a) Přes "vysoký nárazník" vidím docela dobře.
b) Co nevidím, vidí kamera a čidla (líp než skrz okénka malého auta). Dítě se jim fakt neschová.
c) Produkuju výrazně menší emise než ten odhadovaný milion naftových traktůrků s vylágrovaným filtrem pevných částic.
d) V parkování mě neomezuje velikost auta, ale nedostatek parkovacích míst, modré zóny, malá kapacita P+R.
at si kazdy jezdi v cem chce ty regulace jsou naprosto nesmyslne... nekdo se nechce vzdat suv a ja si taky nikdy nebudu kupovat auto jen se 150kw...
Jo a rozčilují mne papalášské normy EU, pokuty za zvýšenou produkci CO2 se platí z celé flotily automobilky, ne podle konkrétního vozu. Tzn. člověk, který jezdí úspornou malou fabií přispívá bojhatým papalášům na pokutu za to, že jejich SUV bere 10 l/100 Km. Papaláši si prostě udělali předpisy tak, ať na ně "spodina" platí.
Za to ale nemůže majitel SUV, ale předpisy EU.
Jako SUV jsou opravdu pakárna, velké zvenku, malé uvnitř, zvýšená spotřeba, je to jen taková ukázka "já na to mám". Bezpečnější je to jen při srážce s osobákem, kdy skutečně rozhoduje poměr hmotností sražených aut. Ale když budou všechna auta dvakrát těžší, budeme na tom úplně stejně jako když budou všechna auta dvakrát lehčí. Jsou to prostě závody ve zbrojení. A proti kamiónu to stejně nepomůže, to by to SUV muselo mít 20 tun.
To video je značně nereálné
1. Nepřirozená situace okolo parkování není způsobena tím, že část řidičů preferuje SUV.
2. Slečna nebude stát na rohu jako prodejná ..., ale bude sedět v pohodlí v kavárně. 3. Slečna si ráda počká na toho kdo má na drahé auto. Protože jí to naznačuje, že dotyčný nemá nouzi o peníze.
Vtipne je, ze Vy jste zena... A mate samozrejme pravdu. Nezajdete na rande? Haha