Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

R89o89b90e34r88t 14P30r14a15ž41á70k 4658366535950

Odpadkova tramvaj není nic nového. Jezdily za 1.republiky. Jen ne do Malesic, nýbrž do Vysocan, kdy byla centrální skládka. Viz název ulice U skládky.

+5/0
doporučit
19.5.2017 16:46

T83o76m94á85š 49V10č26e25l62i36č90k63a 8552333940469

Manager, který nepřijde třikrát do roka s nějakou pitomostí - vlastně inovací - je k ničemu.

+5/−2
doporučit
19.5.2017 13:33

R56o48m62a12n 42P58o45l28á79č40e78k 5336509755

Jenom další věc. Nechci brát iluze těm co to chtějí dělat, ale celkem pravidelně se řeší hluk co popeláři dělají, takže mnohdy nejezdí v 6 ráno, ale třeba v 10 dopoledne...

+3/0
doporučit
19.5.2017 13:17

P59a18t82r34i63k 48E88g48e16r 2878890729751

Myslím si, že by šlo udělat takové metro vlak by přijel do určitých míst odkud by se přes trubky sypal odpad a dojel by až do spalovny. Tramvaje nejsou špatný nápad, ale nevím zda by metro nebylo vhodnější.

+3/0
doporučit
19.5.2017 13:07

J70a62n 23H66o58r80á45k 1343199879894

Já se přihlásím o další dotaci.Pohřební tramvaj.Nevím, proč nebožtík, např.z nemocnice Motol si na ty Olšany nemůže dojet tramvají.

+3/−1
doporučit
19.5.2017 15:25

P93e51t27r 59B67a69č68a47v90č22í59k 3413548711989

Chudáci domovníci! Tahat o půlnoci kontejnery na zastávku, to bude zážitek! A třeba na Žižkově, když to neubrzdí z kopce.....;-D

+3/−1
doporučit
19.5.2017 13:09

J41a96n 66H98o56r23á51k 1843689579274

Na tahání dotací z Magistrátu jsou v Pražských službách ti praví experti.

+1/−1
doporučit
19.5.2017 15:30

R26o21m74a68n 40P34o98l94á43č69e96k 5716889485

Hlavně, že DP nemá na pořádné tramvaje, ale na blbosti evidentně peněz dost...

Ano dnes na pražské koleje dorazila první nová "wana" model 1960...

+1/−11
doporučit
19.5.2017 13:00

K28a30r35e84l 58D13r80d21a 6854812147

Na dohled od spalovny je smyčka. Koleje se budou muset nacpat přes Průmyslovou. Což omezí dopravu.

Pak to tady zarostlo bytovou výstavbou. Ta spalovna dnes stojí uprostřed obytných zón. Hnus fialový. Praha má spalovnu zase v centru. Ona ji nemůže mít za městem?

Pak nás DPP roky obšťastňuje otevřeným kolejovým svrškem, což je "železniční" trať zasypaná štěrkem plná smetí, bordelu, prachu a vajglů. Kterou nikdo nikdy neuklidí. Pro atraktivitu Prahy jako města, a ne bordelu na Východě, je to fakt parádní technická vymoženost. Městoprdnost tramvají. (Nemohla by raději začít jezdit nějaká tramvaj - vysavač a po Praze uklízet?)

(Minule jsem koukal na partu, co ten štěrk zalévala. Oni to prolévají chemií, aby si tam netroufla růst tráva a plevel. Oni v těch kolejích neuklidí vajgly, ale pampelišky představují bordel. To aby cestují nedýchali jen písek a rozdrobené vajgly, ale i trochu pesticidů. To je podle tramvajových lobbystů správná pražská kultura veřejného prostoru.) ;-D

V centru Prahy jsou pro chodce nejnebezpečnější sběrači odpadu v oranžových multikárách. Nejen, že chodce přejedou třeba uprostřed Karlova mostu, zablokují tramvajovou dopravu kdy si vzpomenou, ale občas i roznesou odpadky po ulici. Pražská arogance. Chtělo by to Prahu a její odpadky civilizovat.

Nemyslím si, že je chytré pustit do současného provozu nějakou tu oranžovou tramvaj, co bude pod nosy cestujících provážet hory páchnoucích odpadků a občas trousit bordel po trati. Že by odpadková tramvaj dokonce objížděla jednotlivé domy je patrně nesmysl. Někde v centru vznikne překladiště plné smradu a potkanů pro oranžové multikáry a kuka vozy. Odkud bude vyjíždět tramvaj do Malešic po trati mezi lidmi. Fakt takovou pitomost potřebujeme? ;-)

0/−3
doporučit
20.5.2017 13:31







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.