Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

R88o64b76e89r24t 92P39r36a23ž20á95k 4898616465960

Odpadkova tramvaj není nic nového. Jezdily za 1.republiky. Jen ne do Malesic, nýbrž do Vysocan, kdy byla centrální skládka. Viz název ulice U skládky.

+5/0
doporučit
19.5.2017 16:46

T91o85m68á69š 31V23č68e44l60i35č84k79a 8492493200209

Manager, který nepřijde třikrát do roka s nějakou pitomostí - vlastně inovací - je k ničemu.

+5/−2
doporučit
19.5.2017 13:33

R39o18m94a68n 91P17o30l84á75č67e39k 5366479685

Jenom další věc. Nechci brát iluze těm co to chtějí dělat, ale celkem pravidelně se řeší hluk co popeláři dělají, takže mnohdy nejezdí v 6 ráno, ale třeba v 10 dopoledne...

+3/0
doporučit
19.5.2017 13:17

P84a20t88r53i76k 93E45g36e60r 2458300299251

Myslím si, že by šlo udělat takové metro vlak by přijel do určitých míst odkud by se přes trubky sypal odpad a dojel by až do spalovny. Tramvaje nejsou špatný nápad, ale nevím zda by metro nebylo vhodnější.

+3/0
doporučit
19.5.2017 13:07

J64a38n 23H88o85r12á98k 1653809659774

Já se přihlásím o další dotaci.Pohřební tramvaj.Nevím, proč nebožtík, např.z nemocnice Motol si na ty Olšany nemůže dojet tramvají.

+3/−1
doporučit
19.5.2017 15:25

P14e83t65r 82B92a63č82a41v96č90í49k 3743898951729

Chudáci domovníci! Tahat o půlnoci kontejnery na zastávku, to bude zážitek! A třeba na Žižkově, když to neubrzdí z kopce.....;-D

+3/−1
doporučit
19.5.2017 13:09

J26a73n 13H57o59r47á71k 1903649559624

Na tahání dotací z Magistrátu jsou v Pražských službách ti praví experti.

+1/−1
doporučit
19.5.2017 15:30

R77o53m34a47n 13P13o54l21á48č91e38k 5626429955

Hlavně, že DP nemá na pořádné tramvaje, ale na blbosti evidentně peněz dost...

Ano dnes na pražské koleje dorazila první nová "wana" model 1960...

+1/−11
doporučit
19.5.2017 13:00

K61a87r32e34l 24D63r32d92a 6234852357

Na dohled od spalovny je smyčka. Koleje se budou muset nacpat přes Průmyslovou. Což omezí dopravu.

Pak to tady zarostlo bytovou výstavbou. Ta spalovna dnes stojí uprostřed obytných zón. Hnus fialový. Praha má spalovnu zase v centru. Ona ji nemůže mít za městem?

Pak nás DPP roky obšťastňuje otevřeným kolejovým svrškem, což je "železniční" trať zasypaná štěrkem plná smetí, bordelu, prachu a vajglů. Kterou nikdo nikdy neuklidí. Pro atraktivitu Prahy jako města, a ne bordelu na Východě, je to fakt parádní technická vymoženost. Městoprdnost tramvají. (Nemohla by raději začít jezdit nějaká tramvaj - vysavač a po Praze uklízet?)

(Minule jsem koukal na partu, co ten štěrk zalévala. Oni to prolévají chemií, aby si tam netroufla růst tráva a plevel. Oni v těch kolejích neuklidí vajgly, ale pampelišky představují bordel. To aby cestují nedýchali jen písek a rozdrobené vajgly, ale i trochu pesticidů. To je podle tramvajových lobbystů správná pražská kultura veřejného prostoru.) ;-D

V centru Prahy jsou pro chodce nejnebezpečnější sběrači odpadu v oranžových multikárách. Nejen, že chodce přejedou třeba uprostřed Karlova mostu, zablokují tramvajovou dopravu kdy si vzpomenou, ale občas i roznesou odpadky po ulici. Pražská arogance. Chtělo by to Prahu a její odpadky civilizovat.

Nemyslím si, že je chytré pustit do současného provozu nějakou tu oranžovou tramvaj, co bude pod nosy cestujících provážet hory páchnoucích odpadků a občas trousit bordel po trati. Že by odpadková tramvaj dokonce objížděla jednotlivé domy je patrně nesmysl. Někde v centru vznikne překladiště plné smradu a potkanů pro oranžové multikáry a kuka vozy. Odkud bude vyjíždět tramvaj do Malešic po trati mezi lidmi. Fakt takovou pitomost potřebujeme? ;-)

0/−3
doporučit
20.5.2017 13:31







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.