- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Hledání ztraceného času. Ty služky čekající na odvoz odpadu, dobrý vzor pro DPP v 21. století. A je zde čenžování popelnic.
Myslel jsem, že zde bude odpadová tramvaj, a není. Zato je zde kropicí tramvaj. To by v létě nebylo marné.
Pročítám článek podrobněji. Deset tramvají, co mají objíždět domy. Či tramvaj, co bude vozit celé kontejnery... A to vše ve 3 ve 4 ráno.
Řekl bych, zbytečné rušení nočního klidu. Pro kontejnery by muselo stát v Malešicích nějaké zařízení, co je vysype. Stačí vidět kuka vůz v akci. Není to zas tak hračka. A další detail, ty kontejnery mají dnes majitele, co je zaplatil. Určitě není zvědavý na to, že mu DPP odveze nový kontejner a vrátí jiný třeba v horším stavu.
Musel by to vše hradit provozovatel služby. Cítím z toho kulišárnu, kdy půjde o odlití peněz Prahy ve prospěch DPP bez vzniku skutečně nezbytné služby.
Na dohled od spalovny je smyčka. Koleje se budou muset nacpat přes Průmyslovou. Což omezí dopravu.
Pak to tady zarostlo bytovou výstavbou. Ta spalovna dnes stojí uprostřed obytných zón. Hnus fialový. Praha má spalovnu zase v centru. Ona ji nemůže mít za městem?
Pak nás DPP roky obšťastňuje otevřeným kolejovým svrškem, což je "železniční" trať zasypaná štěrkem plná smetí, bordelu, prachu a vajglů. Kterou nikdo nikdy neuklidí. Pro atraktivitu Prahy jako města, a ne bordelu na Východě, je to fakt parádní technická vymoženost. Městoprdnost tramvají. (Nemohla by raději začít jezdit nějaká tramvaj - vysavač a po Praze uklízet?)
(Minule jsem koukal na partu, co ten štěrk zalévala. Oni to prolévají chemií, aby si tam netroufla růst tráva a plevel. Oni v těch kolejích neuklidí vajgly, ale pampelišky představují bordel. To aby cestují nedýchali jen písek a rozdrobené vajgly, ale i trochu pesticidů. To je podle tramvajových lobbystů správná pražská kultura veřejného prostoru.)
V centru Prahy jsou pro chodce nejnebezpečnější sběrači odpadu v oranžových multikárách. Nejen, že chodce přejedou třeba uprostřed Karlova mostu, zablokují tramvajovou dopravu kdy si vzpomenou, ale občas i roznesou odpadky po ulici. Pražská arogance. Chtělo by to Prahu a její odpadky civilizovat.
Nemyslím si, že je chytré pustit do současného provozu nějakou tu oranžovou tramvaj, co bude pod nosy cestujících provážet hory páchnoucích odpadků a občas trousit bordel po trati. Že by odpadková tramvaj dokonce objížděla jednotlivé domy je patrně nesmysl. Někde v centru vznikne překladiště plné smradu a potkanů pro oranžové multikáry a kuka vozy. Odkud bude vyjíždět tramvaj do Malešic po trati mezi lidmi. Fakt takovou pitomost potřebujeme?
A že ke spalovně v Malešicích nevedou koleje nevadí?
To majó v Práglu dobré nápad. Mohli by svážet do spalovny celó práglovskó kavárnu a ty fetky a feťáky s "kliniky".
Odpadkova tramvaj není nic nového. Jezdily za 1.republiky. Jen ne do Malesic, nýbrž do Vysocan, kdy byla centrální skládka. Viz název ulice U skládky.
Děkuji za užitečnou informaci.
Na tahání dotací z Magistrátu jsou v Pražských službách ti praví experti.
Já se přihlásím o další dotaci.Pohřební tramvaj.Nevím, proč nebožtík, např.z nemocnice Motol si na ty Olšany nemůže dojet tramvají.
mají z Nemocnice na Olšany metro :D na co tramvaj :D
Manager, který nepřijde třikrát do roka s nějakou pitomostí - vlastně inovací - je k ničemu.
Nic nového pod sluncem. Znalí čtenáři si vzpomenou na tramvaje za 1.světové války, kdy vozily raněné vojáky přímo z nádraží do nemocnic, případně na hřbitov. Podobné velkokapacitní přepravy jen vítám.
Jenom další věc. Nechci brát iluze těm co to chtějí dělat, ale celkem pravidelně se řeší hluk co popeláři dělají, takže mnohdy nejezdí v 6 ráno, ale třeba v 10 dopoledne...