Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

M56i32c46h21a43l 14K10r66e88j90č51í 1476450261683

Já si stěžovat nemůžu. Praha má špičkovou MHD a za ty prachy je ten roční kupón skoro zadarmo.

+16/−1
doporučit
23.5.2017 12:57

M91a14t46ě46j 84P52r86o58c42h27á41z63k22a 2427689634196

Jedno menší srovnání cen ročního kupónu na celé město:

Berlín 761 €

Budapešť 720 €

Drážďany 566 €

Vídeň 365 €

Bratislava 264 €

Krakov 228 €

Liberec 209 €

Brno 180 €

Praha 138 €... R^

+4/−3
doporučit
23.5.2017 17:51

V45í69t 96J22ů14z56a 8182416551898

Že jsou dlouhodobé jízdenky za symbolickou cenu a dotované je dobře odůvodnitelné, že jednotlivé jízdenky na krátké vzdálenosti jsou zejména v Praze silně předražené, to už je zcela nespravedlivé, zvrácené a kontraproduktivní. A teď by rádi dva okresy obrali o dvoje nejlevnější jízdenky ... já bych raději i v Praze středočeský tarif ....

+3/−2
doporučit
23.5.2017 13:28

R16o14b13e70r69t 96K36o84c18i37á93n 5869367686737

Měl jsem tu čest jezdit týden MHD, neboť jsem měl auto v servisu. Řvoucí děti a batolata, jejichž matkám je jedno, že tím obtěžují spolucestující, některé spoje přeplněné až hanba (proč proboha chce Praha nacpat všechny lidi do MHD, když na to MHD nemá kapacitu? Co by dělali všichni ti aktivisté, kdyby se jim splnil sen a nikdo nejezdil autem a všichni by se chtěli nacpat do MHD? Na to jaksi nepomysleli, že ideální je nějaká kombinace dopravních prostředků, tedy ne prosazovat tupou myšlenku auto = špatně, MHD = dobře), hluční teenageři, tupí lidé, kterých se sedm vestoje mačká u dvou prázdných sedaček, protože nikoho nenapadne, že když si dva sednou, zvětší se tím prostor pro zbylých 5, bezohlednost, kdy do vás někdo neustále vráží tělem nebo batohem na zádech a jako bonus neskutečně smradlaví a špinaví bezdomovci, po nichž zůstane odér v tramvaji i její sedačce, a další divnolidé...

Praha má dobrou MHD, pokud jde o pokrytí, intervaly atd., ale těch minusů (od neochoty nějak řešit bezďáky až po bezohlednost samotných lidí) je tolik, že děkuji, ale zůstanu věrný autu, které je sice dražší , ale neporovnatelně pohodlnější a v drtivé většině případů i přes nutnost hledat parkovací místo rychlejší (i když se nám ekomaniaci a hvězdy z auto*matu snaží namluvit opak různými "závody" ušitými na míru MHD/kolu):-)

+3/−16
doporučit
23.5.2017 12:51

K13a92r12e50l 87M34a30r37t42i11n74e28c 6568868576374

Vediém si evidenciju a v roku 2016 som platíl 1x 800,-,

v roku 2015 - 0,

v roku 2014 - 1 x 800 (a jednů 300 bez dokladu od kontrolórov),

v roku 2013 - 2x 700 (tehdáj to bolo ešče ibá 700 na miéstě)

v roku 2012 - 0.

A v letostajšku doposiál naščastije tiéž nič.

Tak mi vysvetlitě, čo je výhodnejšije?

Ono tých revizórov zasaj tolko niéje a keď vókol seba sledujetě čo sa děje, kto pristúpil a ták, tak sa vam mnohdy podarí včas vystúpiť či něnastúpiť a počkať na ďalší spoj, či sa dokonce vyhovoríť.

+1/−9
doporučit
23.5.2017 15:09

P14a39t62r80i53k 39E56g70e65r 2858560599351

Cena 3650 korun na 1 rok je super :). Denní jízdenka by v Praze měla stát 100 korun, v Brně je jízdenka na 5 dní za 250 korun taková by místo 3 denní mohla být i v Praze za 350 korun. Jízdenka pro všechna tarifní pásma za 160 korun je také super věc. Jízdenka za 32 korun respektive 40 korun si myslím, že by mohla mít sjednocenou cenu na 36 korun a 90 minut bych ponechal. Pamatuji si jízdenky za 4 a 6 korun respektive 8 a 12 korun jo a myslím si, že tehdy MHD fungovala lépe. Vždyť 260 jezdila v úseku Jižní Město - Koh-i-noor později Jižní Město - Bohdalec - Koh-i-noor - Slavia - Bohdalec - Jižní Město, Jižní Město - Bohdalec - Koh-i-noor - Na Míčánkách - Slavia - Bohdalec - Jižní Město. Po zrušení ji nahradila prodloužená linka 135 která v oblasti sídliště Jižní Město II. - Horní Roztyly, Chodov nahradila zkrácenou linku 118. Právě obyvatelé Jižního Města chtějí linku 118 za výměnu linky 170 na Sídliště Spořilov ta by pak mohla dojet až na Nádraží Radotín místo linky 120 a linka 105 by mohla jezdit až na Pražskou čtvrť.

0/−5
doporučit
23.5.2017 13:16







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.