Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Radní nechali natočit klip proti vozům SUV, sami jezdí dlouhými škodovkami

Pražští radní umístili na internet video, kterým chtějí odradit řidiče od koupě SUV. Sami mají k dispozici služební vozy Škoda Superb a většina z nich vlastní auto. Nebrání se ale ani cestování městskou hromadnou dopravou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M76i60c38h10a83l 89Z93e80l90e33n22ý 6274563145506

Myslim, ze o debilite toho klipu netreba dlouze diskutovat.

+4/0
25.5.2017 12:30

J26a47k53u96b 85F22e45i59f27a57r 7269969546499

Také nejsem přítel SUV krabic, avšak magistrát by raději měl řešit právě parkování v centru. A řešením nemyslím malování modrých čar na silnice!

+7/0
25.5.2017 9:41

P76a90v43e76l 40Š79v45a82r21c41e13r 1470608612557

Najde se tu někdo, kdo potkal jmenované radní v MHD? Jestli nás jen nelakují ..

+2/0
25.5.2017 8:28

J71a74r31o56s11l42a91v 57K84a64d94l41e11c 5201519662911

To je zase kampaň;-D;-D;-D... a co mají dělat. když vozy zdědili po pravicových stranách...Rv

0/0
25.5.2017 8:05

K49a41r24e41l 78D50r26d34a 6154432357

Škoda Fabia končí ve prospěch SUV ze Škodovky pro Čechy. Rv;-D Začalo to hnusné Yeti, které si koupilo plno hlupáků bez vkusu. Mělo ale parádní (uplacenou) reklamu v Top Gearu, kdy mu na střeše přistál vrtulník. No nekupte si dokonalé škodovácké SUV! Britský humor. (S podtextem, pokud jste chudí pitomci, fandíte hokeji a kupujete trapné české Škodovky.) ;-D Graduje to nyní Kodiakem. A sodou bude, až se zatrhne výroba prťavé směšné Fabie, z které Češi dělají luxusní mamutí rodinné vozidlo. ;-D Do toho Mercedes spustil reklamu na sedan, "důvod proč nekupovat SUV". A celé to roztáčí Dacia Duster - hnus a další laciné neuato z Renaultu, aneb "SUV, na které dosáhne každý žebrák z Východu co miluje Rumunsko".

Důvod je prý prostý. Škodovka zjistila, že za Fabii vysolí Češi jen pár kaček a nechtějí si už připlatit. Takže na trhu konečná. Tak se hledá cesta jak trhnout kupce. No a za Yetiho byly zákazníci ochotni připlatit. Cesta jak zdražit produkci Škodovky je tady.

Přitom prodeje nových SUV jsou v řádu tisíců za rok. Ono nějakých 10 tis. - 15 tis. SUV ročně položí dopravu a parkování v Praze? Vážně? A zrovna u Yetiho jsem neměl pocit, že v Praze nezaparkuje.

Běží tady tedy reklamní virtuální rvačka o zákazníky a Praha nesmyslné kampani propadla a utrácí peníze Pražanů za další kamínek do mlýnice obchodníků s auty? Neměl by jít za tento spot Prahy někdo sedět? Třeba Krnda osobně? Rv;-D

0/−1
25.5.2017 7:44

K21a93r47e61l 82D14r55d82a 6944502527

Možná to celé zacvičí s manažery Škodovky a Fabia bude zachráněna a bude tady strašit dalších 20 let. O to třeba právě jde. ;-)

0/0
25.5.2017 7:50

K16a83r43e57l 21D45r48d43a 6714682737

Včera mi kolega 2 hodiny vykládal, že jde do Dustera. Že jsou české silnice tak děravé, že se bojí koupit si normální nízké auto. Na české kamenolomy je prý SUV ideální typ auta. Má v tom jasno...

Co aby Praha vyřešila ty díry na silnicích místo spotů proti SUV? ;-D Zrovna jsem vymetal o víkendu díry (na Průmyslové, v Hostivaři, na Vinohradech...) a uvědomil jsem si, že je znám tak 20-30 let. ;-D Tady se asfaltuje ostošest, ale blbě usazený kanál "chytře" v dráze kola je trvalou dírou 30 let jen to hvízdne. Prostě Praha. Rv;-D

0/0
25.5.2017 8:07

J20i97t28k47a 23J92a34n14ý32r95o98v65á 6458903260426

Nejen Praha.

+1/0
25.5.2017 8:19

P57e96t64r 68Č71e51r95m34á39k 9978305389790

Škodovka je bežná komerční firma a smysl jejího fungování je tedy jediný - generování zisku. Proto zcela logicky postupuje tak aby tohoho cíle dosáhla, tedy zaměřuje se na modely a třídy kde je dnes potenciál. Jelikož už v současnosti kapacitně nestíhá, musí pro nové modely uvonit místo v kapacitě a zcela logicky jako první končí ty modely které se prodávají hůře a nenaplňují původní plán. Proto končí fabia combi, její místo v portfoliu už dnes supluje rapid a v příští generaci jej bez problémů nahradí.

0/0
25.5.2017 20:28

T84o70m70á66š 46K82u49c42h44a89ř 3627581898271

Co se týče SUV, tak tady zakazovači z EU jednoznačně zaspali. :-P

+2/0
25.5.2017 7:00

T56o17m28a96s 66F94u12k 8897467172

To jsou veci.. podle tohoto clanku jezdi pulka radnice jen sockou. Na co oni vubec potrebuji to vyhrazene parkoviste primo pred radnici..

+2/0
24.5.2017 23:29

P10e12t68r 12Č92e18r24m71á94k 9348465349380

Robusní limuzína??? Luxusní vůz??? 8-o Redaktoři snad spadli z višně, je to normální liftback střední třídy.

0/0
24.5.2017 23:13

J98o98s18e75f 98M23i16k12u20l81í34k 8484277216

Ostatní lidi kotník nebolí či nemají zlomenou nohu? Ne pro ty jsou parkovací zony a absolutní nemožnost v některých oblastech zaparkovat a jestli mají nějaký handicap, to nikoho nezajímá. V rámci šetření auta zabavit a mazejte do MHD jako to chcete po ostatních.

+6/−1
24.5.2017 22:38

P11e63t43r 77A94g34u63l65á44r 4247478480364

To se nedivím, že někteří z nich autem po Praze nejezdí. Kdyby sedli do auta, tak zabloudí.

+1/0
24.5.2017 22:04

P75e89t62r 65A79g31u78l28á96r 4577288120764

My sice neumíme vyřešit Vaše problémy (doprava), ale můžeme Vám něco zakázat (auto).

+16/−2
24.5.2017 22:03

J39i15ř88í 30K43ü62h75r 2950226170616

Nikdo nic nezakazuje, zatím. Jen (ne) doporučuje.

0/0
24.5.2017 22:43
Foto

T55o51m10á73š 43A64n93d38e60r85l40e 2212571254537

To jste řekl správně, že zatím :). Magistrátní banda si na buzeraci řidičů ujíždí a darebáci z úřadů městských částí jsou snad ještě horší.

+3/−1
25.5.2017 4:25

J26i48ř91í 13K15ü24h74r 2280936570756

Co jste si zvolili......

+2/0
25.5.2017 5:04

J23a79r84o72s39l62a82v 10K19a38d31l14e84c 5421639882511

Sví k svému...:-P

0/−1
25.5.2017 8:14

M90i98l93o41š 14S89e45t37í14k 3189129464800

V podstatě zakazují - parkování. A nemáte-li kde zaparkovat, pak je to podobné, jak by vám jezdit zakázali úplně.

0/0
25.5.2017 10:19

T32o16m26á66š 50V23r53á86b55e76l 8380574163254

Z peněz daňových poplatníků, udělal rudý magistrát video o arogantním cyklistovi v protisměru, dítěti co rodiče nechají běhat uprostřed silnice, hlapovi co za jízdy telefonuje a nezaparkuje do mezery jako hrom a ženské co nevydrží čekat na přítele pár minut.

+21/0
24.5.2017 21:27

J94a44r17o70s51l35a32v 37K94a63d44l18e89c 5491459352541

To je život... takový, ale opravdu jste...;-D

0/0
25.5.2017 8:11

M79i62l38o15š 25S87e28t90í49k 3459639444320

Jen vy jste zcela jiný, vzor ctnosti nejspíš, že. ;-)

0/0
25.5.2017 10:20

J64a83k97u73b 49K91o96r47e60c 6214570941213

že se jim ale ten český národ podařilo vystihnout, co ;-D

0/0
25.5.2017 9:28

A61n32t41o33n14í51n 29S32v57o93b77o19d79a 3554873789112

Když přejíždím zpomalovací retardér, jsem rád, že mám velké auto se zvýšeným podvozkem. Žena má menší auto a přejezdy těchto vynálezů jsou utrpení :-(

+8/0
24.5.2017 21:20

L88a67d91i71s97l59a20v 25B98u52r38d16a 2297504798195

No to je taky původní účel toho retardéru, aby přejezd byl utrpení. Kdejaké velké auto bohužel retardér zvládne přeletět ani nezpomalí.

0/0
25.5.2017 8:46

A14n36t95o58n26í41n 22S25v10o17b88o30d64a 3694463189682

Některé retardéry v Praze a okolí museli frézovat, protože sanitky a hasiči měli problém s jejich výškou. Ale jinak máte pravdu, čím menší auto, tím větší utrpení, proč bych trpěl, mám takové auto, které přejede české železniční přejezdy a retardéry v pohodě

+1/0
25.5.2017 9:31

R58i31c89h13a48r62d 71K31a18l14a98b 6906253370535

Spis by si meli polozit otazku proc si lidi kupuji SUV, jestli ono to nahodou neni kvuli stavu ceskych silnic, ty prazske nevyjimaje. Nechtel jsem SUV, ale jezdit s malymi detmi v klasickem aute je hrozne, proto jsem zvolil SUV + rozhodne je z nej lepsi vyhled nez z klasickeho auta a s tou delkou respektive obecne rozmerem, je to jak psal nekdo predemnou. Superb je delsi nez kde jake SUV a pokud chteji at lidi jezdi do centra necim jako citigo, ok proc ne, ale to znamena ze do mesta musi jet bez deti, protoze deti + nakup do citiga neda nikdo, coz znamena ze by kazda rodina tim padem potrebovala minimalne 2 auta a ta zase nejsou v Praze, kde parkovat. Takze rozumbradove by meli spis utratit penize za navrh reseni parkovacich ploch a obecne zpruchodneni mesta, nez utracet za nesmyslne kampane proti SUV.

+11/0
24.5.2017 21:15

S97t98a74n 29N91o29v83á57k 5557755715904

Jeden argument zní: "rozměry, kvůli nimž je problém najít volné parkovací místo".

Zobrazovaný VW má délku 4754 mm, magistrátní Superb je o 107 mm delší (o tom je ten nadpis). Ostatní rozměry neporovnávám, protože ty nejsou pro zaparkování důležité.

Takže milí konšelé (vlastně bych měl říci "drazí konšelé", protože oni jsou opravdu drazí) si naběhli a udělali ze sebe šašky.

+18/−2
24.5.2017 20:15

J69i89ř60í 38E16r29b47e69n 1283884166657

Řekl bych, že pro kolmé a šikmé parkování je hodně důležitým rozměrem i šířka vozu...

+3/0
24.5.2017 21:01

S72t33a37n 18N36o23v34á83k 5787455315644

Hmm, tak to máme 107 ku 60. Čili že 10 VW při příčném parkování zabere (teoreticky) o 60 cm víc jak 10 Superbů, za to těch 10 Superbů zabere při podélném parkování více jak metr než VW.

Když chtěli dělat agitku, měli si dát pozor na "herecké" obsazení. Prostě si naběhli...

+2/−1
24.5.2017 21:23

K93a26r25e48l 73L73a44n36g75r 2702117410568

Nejsou důležité jo ;-D. VW šířka 2099mm, Superb šířka 2009. Jen blbých 9 cm, že?

+1/0
24.5.2017 21:10

S74t92a70n 76N66o34v18á92k 5197555685904

Nevím, kde berete ta čísla. Já nemám ani VW, ani Superba, takže hledám na internetu. Šířka VW 1924mm a šířka Superbu 1864mm.

0/0
24.5.2017 21:28

K75a30r42e51l 86L21a34n67g95r 2442887130988

Beru čísla z katalogů. A pro parkování se bere celá šířka vozu tj. i se ZRCÁTKY. To co prezentujete je šířka vozu bez zrcátek.

0/0
24.5.2017 21:30

P94a54v54e79l 88V11e31s95e60l60ý 4303636174221

Mě to zrcátka zavírá, takže šířka bez zrcátek u mě platí...

0/0
24.5.2017 23:11

S21t23a70n 83N69o56v56á97k 5527115845874

Tak mne napadá, že když bude vedle sebe napříč parkovat osobák a SUV, tak mají zrcátka každý v jiné výši a tím pádem se vůbec nemusí brát v potaz při výpočtu... :-)

0/0
25.5.2017 18:31

J59o76s73e60f 40B13r66o77ž70e78k 7623235292531

Stačí zkusit zaparkovat vedle takového Tiguana někde v nákupním centru. Pokud vůbec lze vedle něj zajet, tak už nelze otevřít dveře. Zpravidla stojí přes dvě stání, protože se tam šířkou nevejde, nebo blokuje invalidní místa (velmi častý jev). Zaparkovat vedle SUV normálně do stání je v podstatě nemožné a pro ostatní kolem problematické. Délka při kolmém stání nevadí.

Kolmo se stojí nejen tam, ale na většině parkovišť.

Při podélném stání je délka auta problém jen pro parkujícího a ne pro ty kolem.

Doufám, že velmi brzy začne platit zákaz parkovat SUV na těchto parkovacích plochách (už se o tom také jedná).

0/−3
25.5.2017 7:41

J46a94r25o68s22l87a79v 98K22a53d34l59e28c 5561519962121

To je problém vytvářečů nevhodných parkovacích míst a rozměrů.

+1/0
25.5.2017 8:17

P52e94t11r 51Č53e32r98m30á26k 9958385509410

Přes dvě místa stojí velká SUV a ne Tiguan, a důvod je zcela jednoduchý - na normalizované místo se nemají šanci vejít, což je problém spousta běžných aut, norma na parkovací místo vychází z dob škody 120, takže to je dneska pohodlně tak pro fabii...

Pokud stojí na invalidech tak je to nejmenší zlo, protože počet jejich míst je naopak předpisy silně naddimenzován a jsou právě velké. Mnoho nákupních center už proto přistupuje k přemalování 3 původních míst na 2 tzv XXL nebo pro kočárky.

+1/0
25.5.2017 20:01

J60a57r64d25a 19H61o81f82m88a95n17n 4600645294

radním bych to dal k náhradě, vyhozené peníze za ten klip

+14/0
24.5.2017 20:12

P36a79v83e20l 36V73e76s19e28l28ý 4123926724251

Makají jako ostatní politici, tedy tak, aby stihli vyházet naše peníze za blbosti.

+2/0
24.5.2017 20:06
Foto

B94á90r50a 58T79u92č75k94o12v46á 2894245286622

Mezi atributy svobodné společnosti patří i to, že si každý může koupit auto, jaké chce a nač mu kapsa stačí. Už jen fakt, že tyto socialistické agitky vyvolávají diskusi, je na pováženou, tím spíše, že její autoři sami jezdí služebními vozy a z peněz dańových poplatníků pořizují represivním složkám například vozy Hyundai Tuscon, což není nic jiného než SUV.

+20/−3
24.5.2017 20:02

E97d92u90a88r12d 72J49a41r85o12m76i64s 8503392459233

A ten nesmysl mate z vlastní hlavy? Cayenne 3.0 diesel se spokojí s 9 litry nafty.

A v Německu na dálnici při rychlostech přes 200 mu stačí 12 litrů.

0/0
24.5.2017 19:53

V26l87k 66J44a93r14o65s11l83a35v 8593842

Zase nějaký inženýři chtějí přikazovat druhým co si mají koupit, za chvilku budou chtít rozhodovat jakou si máme pořídit manželku a kolikrát za den můžeme na WC.

To je vážně socialisticko liberalistický HNUS !!!

+17/−4
24.5.2017 19:46
Foto

B81r73o46n58i57s55l29a34v 21G13a69b52r97y63š 2152489811

Jo, je to hnus, ale 1,5 milionu aut se do Prahy opravdu nevejde.

+3/−1
24.5.2017 20:59

J24o51s46e58f 88M29i11k57u83l68í92k 8364887146

Ale vejde, stačí vydláždit zeleň, o kterou se město NESTARÁ. Akorát bodláky, kopřivy, vysoká tráva.

0/−1
24.5.2017 22:41
Foto

B75r22o64n59i22s65l27a17v 93G19a21b12r22y28š 2242459391

Vy byste chtěl všechno zabetonovat, to taky není zrovna dobrý přístup. Nevím, proč by v Praze nemohly být plochy bez údržby. Ne všude musí nevyhnutelně nutně zasáhnout lidská ruka.

+1/0
25.5.2017 8:07

J98i27ř29í 68E82r23b35e91n 1533444106727

Přikazují, nebo doporučují?

+3/0
24.5.2017 21:01

V85o36k96o31u98n 92V39l43a14d92i82m63i17r 8572368479868

No ona Skoda Superb ma spotrebu kolem 7 litru, Porsche Cayenne kolem 20, v tom je rozdil.

0/−12
24.5.2017 19:35
Foto

H16o82n43z47a 39P93r19o68v44a91z98n38í66k 8678301277437

Opravdu si myslíte, že někdy v historii vesmíru existoval člověk, co se nemohl rozhodnout mezi Porsche Cayenne a Škodou Super až o chvíle, než mu pomohl s výběrem spot magistrátu?

+12/0
24.5.2017 19:43







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.