Diskuze

Do patnácti let vzroste role pražské MHD, její provoz zaplatí i řidiči

Odborníci pokročili v přípravě takzvaného Plánu udržitelné mobility, který má být dopravní strategií Prahy na příští desetiletí. Jeho smyslem je upozadit auta a naopak posílit tramvaje a železnici. Za provoz MHD by mohli platit řidiči skrze parkovné a mýtné.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TP

T77o45m 90P58á15l18e95k

31. 5. 2017 22:06

Postavte hromadu P+R a pak vymýšlejte jak preferovat MHD namísto aut. Dokud toto nebude vyřešeno, jděte do háje s nějakým omezováním dopravy. ;-€

0 0
možnosti
RP

Jsem v klidu... Projekt P+R existuje od 90. let... Stejně jako plány na metro a nové tramvajové tratě... A co se postavilo? Z P+R jenom Letnany, které stojí za řeč... Z metra taky Letnany a tramvaje? Prakticky jenom Barrandov... Podbaba a Radlická jsou spíš upravení konečných než prodloužení...

Takže ted dostane "sdružení" nějaký bakšiš, že udělalo projekt a pak stejně skončí v koši...

0 0
možnosti
RP

Navíc volby jsou na za rok, takže uvidíme kdo se chopí kormidla -)

0 0
možnosti

Hm, co kdyby začali provoz MHD platit zejména ti, kteří ji používají?

3 0
možnosti
PN

P72e72t95r 55N75o53v12á18k

29. 5. 2017 22:04

Přesně tak. MHD je ze 70 procent dotována. Pokud si roznásobíte cenu jízdenky, tak vám ve dvou lidech vyjde levnější taxi.

0 0
možnosti
JN

J52a81n 52N28o18v34á69k

29. 5. 2017 10:22

Tomu říkám NE! Úkolem zastupitelstva je zastupovat potřeby a práva občanů, ne dopravních fašounů!!! Nemohu vézt nemocné dítě k lékaři vlakem, nepohyblivou tchyni na vyšetření tramvají, nemohu převážet tři 20 kg bedny a dva hevery metrem a nemohu nosit u sebe tři stolní počítače s monitory a datastorage! Pokud ně co produkuji, nemohu v takovém fašistickém městě žít a pracovat! A kdo pak tyhle fantasmagorie bude platit? Zmínění "odborníci" (či odporníci?) evidentně nikdy nic dobrého nikomu neudělali, nikdy nic smysluplného, co by někdo DOBROVOLNĚ od nich koupil nevytvořili (proto pěstují příživu za naše peníze), neměli žádnou odpovědnost vůči nikomu a tak si svoje egocentristické ideologie mohou páchat za naše peníze. Ale my, co musíme něco vytvořit, aby tito lupiči měli za co svoje fašistické choutky realizovat, se musíme mít v první řadě jak pochybovat po městě za svojí prací, rodinou, úřady a povinnostmi. Kdo takovéhle zmetky volí? Jak je možné, že volíme do zastupitelstva lidi, kteří nám pak takto okatě škodí? Jsme na hlavu padlí?

4 4
možnosti
SN

S49t81a76n 20N36o51v52á19k

26. 5. 2017 21:25

Chcete, aby došlo k...vzniku nových silnic, které oba okruhy propojí? Rozhodně ne

Proboha, koho se ptali?? Rv

6 1
možnosti
RV
JS

Koukám že ten kdo navrhne jak oškubat řidiče tak si říká odborník. Kde byli tito odborníci když se tvořily modré zony bez záchytných parkovišť ? Proč v první řadě neschválí a nenavrhnou celkový obchvat Prahy - bez něj můžou vymýšlet jen blbosti které ničemu nepomůžou. Proč se odborníci nezaměří na kamionovou dopravu protože ta podle mne dělá v ranních a odpoledních špičkách největší zlo. Protože jsou to odborníci vedení panem Dolinkem a umějí jen tahat peníze z lidí (za pomoci městapa).

7 5
možnosti
LN

"ve hře je mimo jiné obrovský objem veřejných financí" a přesně o tom to je - přes kamarády utratit co nejvíce peněz z daní a pak dopravní podnik bez kterého se už Praha neobejde zprivatizovat a utáhnout šrouby :-P

4 1
možnosti

V klidu, jen další z řady fantasmagorií pumpičkářů zadotovaná z magoše a tudíž musící vyplodit nějaký výstup, s reálnými kroky o kterých uvažuje Praha to naštěstí nemá nic společného.

1 4
možnosti
ŠJ

Nene, tohle vyžadují pravidla Evropské unie jako podmínku pro čerpání dotací. Pokud to neschválí, tak Evropa jim nedá peníze na nic.

4 0
možnosti
MR

To jim to doslo az po 15-20 letech???

3 0
možnosti
KL

K92a63r51e58l 96L18a64n97g45r

26. 5. 2017 12:29

Jo udelat funkcni metro sit je tu asi problem... Kdo chce mhd ze Stodulek na Jizni mesto s malo prestupy tak musi pres Florenc... Chybi tu sit metra co mela uz byt davno hotova podle planu. Krasne je to v Londyne, tam se s nim clovek dostane rychle kam potrebuje a nemusi pro prestup objizdet pul mesta.

0 0
možnosti